Gå til innhold

Rape your mind


Superlammet

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

:o Kan se for deg når du må registrere den ene delagasjonen direkte i Visitor (eller hvilket system dere nå bruker) når noen Chonchinsezuchanpang og sånt.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Paintballidèen var god. Eller hva med capture the flag i skauen bak her? ;)

Greensky: Ja, faen heller.. hehe.. spesielt når de ikke prater godt engelsk og sier navnene sine fort og gæli.. Lenge leve visitkort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håy håy nå har jeg jaggu erta på meg dyrevernere igjen! :ler: Alltid like morro.. de blir jo like provoserte hver gang... :hoho:

*kjede seg på jobb* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er unntaket! Du er ingen forsøkskanin, men en Ninakanin, og Ninakaniner passer vi veldig godt på! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aw lille venn da.. Kom så kan vi sprette litt rundt sammen :wink:

:hoppe:

Dvs. send PM hvis du føler for det.. Er ganske snill og biter ikke, men hyyyyssssj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fankern så mye stress...

Det første jeg ser når jeg kommer på jobb er beskjed om flaggheising. Det kommer en delegasjon fra Kina. Greit nok. Etter 5 minutter får jeg beskjed fra to høyt i systemet her på bygget at det kommer en delegasjon fra Japan, og flagg må opp. Dilema. Her har jeg to flaggstenger, og 3 flagg som må opp. Hva gjør man. Jeg kan ikke droppe det japanske, siden japanere har en tendens til å bli fort fornærmet på slike ting. Jeg kan heller ikke droppe det kinesiske pga konflikten som pågår mellom Kina og Japan. Enden på visa var at vi droppa alle flagg utenom det norske for å ikke fornærme noen av partene.

MEN!

Når de ankommer kommer selvsagt begge delegasjoner samtidig. Ikke nok med det, men den ene delegasjonen var ikke lagt inn i systemet på forhånd. Her står altså begge delegasjoner i kø for å komme inn. Kjipt å se folk skule på hverandre... Trodde ikke situasjonen var SÅ ille at det faktisk går ut over forretningsreiser i andre land... :roll:

Men utenom det har dagen gått greit... :wink:

Uæh, det hørtes skummelt ut. Ante ikke at du drev med sånt på jobben din. Tror jeg må spørre og grave litt mer på Blink jeg. :tunge1:

Håper du får en fortsatt fin dag da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæh, det hørtes skummelt ut. Ante ikke at du drev med sånt på jobben din. Tror jeg må spørre og grave litt mer på Blink jeg. :tunge1:

Håper du får en fortsatt fin dag da! :)

Hehe driver med mye mer enn det.. ;) Du må bare spørre.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, idag er jeg verdens sykeste... eller, føles sånn da.. Blitt forkjøla. Igjen. 3. gang i år.. Noe må være galt med meg... kjenner at bihulene mine er tette nå.. Men har jeg vett nok til å dra til legen? Nei. Jeg er på jobb jeg faktisk... utrolig nok... Kroppen vil bare ikke samarbeide med meg idag, og jeg blir utslitt bare jeg går i en trapp...

Må nok revurdere Duel of Rock ikveld... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi klart du skal få oppmerksomhet! Du skal idag da?

:sjarmor:

det tok riktignok litt tid, men :hoppe:

tja.. sjokkerende nok, skal jeg danse i kveld da.... :ler:

blitt kjøla igjen du da vennen?

daakar!

kjøpe donaldpocket, snop og pledd på sofaen litt i helga? så blir det kanskje bedre? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir jeg hjemme blir det lite snop (er blakk), ikke Donald (men millenium på DVD), men pledd DET har jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er godt du har pledd ihvertfall da!!! :wink:

kjenner den med å være blakk ja... :o det begynner å skrante fryktelig på kontoen min også.... og jeg som har flere teknikktimer og privattimer igjen før neste lønning... hvor tar man pengene fra???? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, så kjedelig at du har blitt syk. :trøste:

Du kunne lånt noen Donaldpocketer av meg. Jeg fant nemlig en stooor eske full av de når jeg ryddet loftet her om dagen. :Hehe:

Håper du får en fin helg da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu ble jeg ikke frisk på lørdagen. Irriterende igrunn.. hadde gledet meg til konserten på fredagen.. Kunne like gjerne vært syk hele uka da, så hadde jeg fått meg litt fri.. Men neeeei da.. Opp tidlig idag, dra på jobb. Er blakker enn Gandhi også, så jeg får ikke kjøpt meg billetter til Star Wars episode 3-premieren som jeg hadde planer om.. Nok en ting jeg gledet meg til som fant turen ned i vasken.

En ting jeg virkelig har begynt å hate er det sølet som Jamba presterer å selge til hjernedød fjortiss. Faen som jeg hater de glorete små krypa som lager de mest irriterende lydene i hele verden! Jeg blir gal, GAL sier jeg! Finner jeg den jævel'n som fant på det Jamba-tullet skal jeg lage et faens plysjleketøy ut av han/henne og skyte på det med luftgevær! Skal allitd stå ute i regnet og om sommern skal jeg smøre fisk under nesa på den og la den stå der i solsteika!

Nok om det.

Utenom det har helgen i og for seg vært helt ok. Bortsett fra at jeg ble helt blakk etter å vært på butiken og handla det jeg trengte.. Men ble spandert på på byn i helgen da. Gratis tur til oslo og hjem igjen, samt gratis øl på lørdagen.. sånt hjelper litt på humøret.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu ble jeg ikke frisk på lørdagen. Irriterende igrunn.. hadde gledet meg til konserten på fredagen.. Kunne like gjerne vært syk hele uka da, så hadde jeg fått meg litt fri.. Men neeeei da.. Opp tidlig idag, dra på jobb. Er blakker enn Gandhi også, så jeg får ikke kjøpt meg billetter til Star Wars episode 3-premieren som jeg hadde planer om.. Nok en ting jeg gledet meg til som fant turen ned i vasken.

En ting jeg virkelig har begynt å hate er det sølet som Jamba presterer å selge til hjernedød fjortiss. Faen som jeg hater de glorete små krypa som lager de mest irriterende lydene i hele verden! Jeg blir gal, GAL sier jeg! Finner jeg den jævel'n som fant på det Jamba-tullet skal jeg lage et faens plysjleketøy ut av han/henne og skyte på det med luftgevær! Skal allitd stå ute i regnet og om sommern skal jeg smøre fisk under nesa på den og la den stå der i solsteika!

Nok om det.

Utenom det har helgen i og for seg vært helt ok. Bortsett fra at jeg ble helt blakk etter å vært på butiken og handla det jeg trengte.. Men ble spandert på på byn i helgen da. Gratis tur til oslo og hjem igjen, samt gratis øl på lørdagen.. sånt hjelper litt på humøret.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETER41BILLETTERLEDIGETILSTARWARSPREMIERENICOLLUSEUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...