Gå til innhold

Rape your mind


Superlammet

Anbefalte innlegg

Walls of Jerico?

Helloween ja. Utgitt rundt 1985/86 ?. Bra, men ikke så bra som keeper of the seven keys spør du meg, noe du neppe gjorde :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky
Njaa har bare opplæring' date=' men håper jeg får kvelds-/nattevakt her..[/quote']

Men det objeketet du hadde på dagtid, da? Slutt på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt ikke slutt på det. Blir nok obj.ansvarlig på heltid, og ikke bare vikariat nå da.. =P at de tør ;D hehehe

Er 24 timers døgnvakthold der veit du.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner noe(n)' date=' men vet ikke hvem. [/quote']

:sjarmor: ^^

bortsett fra det, dagbok vennen?

skal du brette ut vår type elende i all offentlighet nå? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
absolutt ikke slutt på det. Blir nok obj.ansvarlig på heltid, og ikke bare vikariat nå da.. =P at de tør ;D hehehe

Er 24 timers døgnvakthold der veit du.. ;)

Ok, ja da skjønner jeg at du jobber på natta også. Men... Objektleder, du? :o Har du hatt sex med sjefen eller ikke? Begynner nesten å lure... :tunge1: Med tanke på at jeg hadde sex med sjefen og ble objektleder, liksom. (vel, i omvendt rekkefølge, da, men likevel... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, ja da skjønner jeg at du jobber på natta også. Men... Objektleder, du? :o Har du hatt sex med sjefen eller ikke? Begynner nesten å lure... :tunge1: Med tanke på at jeg hadde sex med sjefen og ble objektleder, liksom. (vel, i omvendt rekkefølge, da, men likevel... :ler: )

Du var sjefen min først, husk det :sjarmor: So you owe me! hæhææ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen' date=' en metalfan jo! :D Hva hører du på?[/quote']

Næmmen ja! hehe har jeg ikke gitt godt nok uttrykk for det altså? Må skjerpe meg... :tunge1:

Jeg hører på mest black metall.. ;) Men veldig mye annet også..

du a? :sjarmor::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gillar din musiksmak - hur kan jag tjuvlyssna? :digge:

Jag brukar lyssna på http://www.spraydio.com och Krakow (metallrummet/stationen) när jag jobbar. Bra blandning av gammal härlig metall, hårdrock och nyare grejer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gillar din musiksmak - hur kan jag tjuvlyssna? :digge:

Jag brukar lyssna på http://www.spraydio.com och Krakow (metallrummet/stationen) när jag jobbar. Bra blandning av gammal härlig metall, hårdrock och nyare grejer.

Kanskje jeg skal lage en aldri så liten radio som kan kjøres hjemmefra når ejg er på jobb? ;) Skal ta en titt på det der når jeg kommer hjem =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...