Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #81 Del Skrevet 21. april 2005 Spiller du også i band altså? Er ikke noe bra konserter på lenge nå gitt.. :-? Har du hørt Clorofrom, er det noe bra? De spiller her i mai... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 22. april 2005 Forfatter #82 Del Skrevet 22. april 2005 Cloroform har jeg hørt om, men ikke noe av.. Red Harvest skal spille i Mai iallefall.. 1349 skal spille i slutten av mnd i Drammen.. Ehm.. er no duel of rock idag på Strømmen.. Jeg skal være dommer faktisk... =P Kan bli gøy.. Gratis pizza og øl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 22. april 2005 #83 Del Skrevet 22. april 2005 Kjeeeeeeeempesen gratulasjon med dagbok siden du var så snill med meg på PM for en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 22. april 2005 Forfatter #84 Del Skrevet 22. april 2005 Bare hyggelig det vet du, og takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 22. april 2005 #85 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har sneket rundt på Blink profilen din.. men har ikke lagt igjen melding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 22. april 2005 Forfatter #86 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har sneket rundt på Blink profilen din.. men har ikke lagt igjen melding. :o Du nå ble jeg nysgjerrig......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 22. april 2005 #87 Del Skrevet 22. april 2005 Sitter og ser gjennom gjesteboka di nå. Jeg har verdens mest originale navn (lissom) og ingenting på profilen min (ennå). Ser du har vært på profilen min nå! Da er det vel ikke så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 22. april 2005 Forfatter #88 Del Skrevet 22. april 2005 Japp, regna med det... Pene piken =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 22. april 2005 #89 Del Skrevet 22. april 2005 :oops: Takk. Nå blir jeg sjenert her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 22. april 2005 Forfatter #90 Del Skrevet 22. april 2005 Nommin... Hvorfor det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #91 Del Skrevet 22. april 2005 Cloroform har jeg hørt om, men ikke noe av.. Red Harvest skal spille i Mai iallefall.. 1349 skal spille i slutten av mnd i Drammen.. Ehm.. er no duel of rock idag på Strømmen.. Jeg skal være dommer faktisk... =P Kan bli gøy.. Gratis pizza og øl! Stavangeeeer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 22. april 2005 #92 Del Skrevet 22. april 2005 Nommin... Hvorfor det da? Fikk ikke sett denne før nå da men jeg har jo allerede forklart på Blink. *surrehue* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 22. april 2005 Forfatter #93 Del Skrevet 22. april 2005 Hihi, sjarmerende iallefall Dark Angel: Jeg får det gratis fordi jeg er Dommer! Ikke min skyld at du bor på feil sted vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 24. april 2005 #94 Del Skrevet 24. april 2005 Bare en liten hilsen tidlig på morgenen. Håper du har sovet godt. Hvis du har sovet. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 24. april 2005 Forfatter #95 Del Skrevet 24. april 2005 Jada man har da sovet.. Forresten, har ikke sagt det før, men morsom avatar! =D Liberty Meadows er genialt! =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 24. april 2005 #96 Del Skrevet 24. april 2005 Jada man har da sovet.. Forresten, har ikke sagt det før, men morsom avatar! =D Liberty Meadows er genialt! =D Jaaaa. :D Det er bra du er enig. Elsker den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 24. april 2005 Forfatter #97 Del Skrevet 24. april 2005 Jaaaa. :D Det er bra du er enig. Elsker den! Klart man er enig! Man må jo være gal for å ikke digge den serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 27. april 2005 Forfatter #98 Del Skrevet 27. april 2005 Fankern så mye stress... Det første jeg ser når jeg kommer på jobb er beskjed om flaggheising. Det kommer en delegasjon fra Kina. Greit nok. Etter 5 minutter får jeg beskjed fra to høyt i systemet her på bygget at det kommer en delegasjon fra Japan, og flagg må opp. Dilema. Her har jeg to flaggstenger, og 3 flagg som må opp. Hva gjør man. Jeg kan ikke droppe det japanske, siden japanere har en tendens til å bli fort fornærmet på slike ting. Jeg kan heller ikke droppe det kinesiske pga konflikten som pågår mellom Kina og Japan. Enden på visa var at vi droppa alle flagg utenom det norske for å ikke fornærme noen av partene. MEN! Når de ankommer kommer selvsagt begge delegasjoner samtidig. Ikke nok med det, men den ene delegasjonen var ikke lagt inn i systemet på forhånd. Her står altså begge delegasjoner i kø for å komme inn. Kjipt å se folk skule på hverandre... Trodde ikke situasjonen var SÅ ille at det faktisk går ut over forretningsreiser i andre land... Men utenom det har dagen gått greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 27. april 2005 #99 Del Skrevet 27. april 2005 Hmm, hva med å forklare representantene 3-flaggsproblematikken, utstyre de med hver sin paintballgønner, og si at det laget som vinner får flagget heist ? 8) Er vel ingen grunn til at Bush kan ha det morro og ikke du :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 27. april 2005 #100 Del Skrevet 27. april 2005 Ellers er det bare å kapitulere da vet du og heise hvitt flagg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg