Superlammet Skrevet 14. april 2005 Forfatter #41 Del Skrevet 14. april 2005 Jasså? Jess.... jeg burde kreve inn snart.. MED renter! KalloRilla: Takker og bukker =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. april 2005 #42 Del Skrevet 14. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 14. april 2005 Forfatter #43 Del Skrevet 14. april 2005 :hoppe::hoppe::hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. april 2005 #44 Del Skrevet 14. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 14. april 2005 Forfatter #45 Del Skrevet 14. april 2005 Jasså? noe du vil? *vifte med øyebryna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. april 2005 #46 Del Skrevet 14. april 2005 nææææi... egentlig litt småfornærma over at du ikke tok hintet mitt tidligere i tråden... overse meg liksom! får jeg ikke oppmerksomhet så tar jeg den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. april 2005 #47 Del Skrevet 14. april 2005 Næmmen ja! hehe har jeg ikke gitt godt nok uttrykk for det altså? Må skjerpe meg... Jeg hører på mest black metall.. Men veldig mye annet også.. du a? Hehe. Okei. Det går vel for det meste i Black her også, tett etterfulgt av Death og Thrash. Du har vel sansen for Opeth du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 15. april 2005 Forfatter #48 Del Skrevet 15. april 2005 Hehe. Okei. Det går vel for det meste i Black her også, tett etterfulgt av Death og Thrash. Du har vel sansen for Opeth du også? HEhe åff kårsj! Ikke favoritten da.. Da er det vel Carpathian og Gorgoroth, evnt 1349 og Pantheon-I som ruler.. Er mer BM-fan enn DM-fan for å si det sånn.. =) Men føler meg rimlig allsidig når det gjelder metall .. Sunn0))) er vel kanskje unntaket, men de er unntaket for alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 15. april 2005 Forfatter #49 Del Skrevet 15. april 2005 nææææi... egentlig litt småfornærma over at du ikke tok hintet mitt tidligere i tråden... overse meg liksom! får jeg ikke oppmerksomhet så tar jeg den! *sukke* jeg prøver jo å holde oss hemmelig her da må du vite.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. april 2005 #50 Del Skrevet 15. april 2005 offer det a? :klø: SKAMMER DU DEG OVER MEG KANSKJE???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 15. april 2005 Forfatter #51 Del Skrevet 15. april 2005 offer det a? :klø: SKAMMER DU DEG OVER MEG KANSKJE???? :o Nei nei! Ikke noe sånt no! Det er ikke deg, men meg! Men egentlig er jeg litt glad i deg da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2005 #52 Del Skrevet 15. april 2005 Nei nei! Ikke noe sånt no! Det er ikke deg, men meg! Woooooooow, DEN var ny Håper guttebassen får en strålende helg :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. april 2005 #53 Del Skrevet 15. april 2005 Nei nei! Ikke noe sånt no! Det er ikke deg, men meg! Men egentlig er jeg litt glad i deg da...... vet jeg vel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 15. april 2005 #54 Del Skrevet 15. april 2005 :-) Lille lammet mitt! Alt bra med deg? Håper du får en lammende fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 15. april 2005 Forfatter #55 Del Skrevet 15. april 2005 Woooooooow, DEN var ny Håper guttebassen får en strålende helg :blomst_opp: Ja jeg er så orginal! Takk for blomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 15. april 2005 Forfatter #56 Del Skrevet 15. april 2005 vet jeg vel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 15. april 2005 Forfatter #57 Del Skrevet 15. april 2005 :-) Lille lammet mitt! Alt bra med deg? Håper du får en lammende fin helg! Neimen hei gullet! Alt bra med meg vet du... Ja jeg kommer til å bli lamslått av helgen kan fortelle på bpost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 15. april 2005 #58 Del Skrevet 15. april 2005 *Ser for meg en vill helg, med lammet dansende på bardisken på ett eller annet sted, gaulende på Britney-klassikeren "One more time"* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. april 2005 #59 Del Skrevet 15. april 2005 Ja jeg kommer til å bli lamslått av helgen kan fortelle på bpost. :o hva skal DUUU i helga da??? bpost til meg og da eller? har du tenkt å gjøre noe sykt uten å fortelle meg om det liksom?? hæ? hæ? *ypper litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 15. april 2005 Forfatter #60 Del Skrevet 15. april 2005 :o hva skal DUUU i helga da??? bpost til meg og da eller? har du tenkt å gjøre noe sykt uten å fortelle meg om det liksom?? hæ? hæ? *ypper litt* Hva jeg skal i helgen tror jeg neppe du har godt av å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg