Gå til innhold

Rape your mind

Anbefalte innlegg

Skrevet
Walls of Jerico?

Helloween ja. Utgitt rundt 1985/86 ?. Bra, men ikke så bra som keeper of the seven keys spør du meg, noe du neppe gjorde :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet
Njaa har bare opplæring' date=' men håper jeg får kvelds-/nattevakt her..[/quote']

Men det objeketet du hadde på dagtid, da? Slutt på det?

Skrevet

absolutt ikke slutt på det. Blir nok obj.ansvarlig på heltid, og ikke bare vikariat nå da.. =P at de tør ;D hehehe

Er 24 timers døgnvakthold der veit du.. ;)

Skrevet
Jeg savner noe(n)' date=' men vet ikke hvem. [/quote']

:sjarmor: ^^

bortsett fra det, dagbok vennen?

skal du brette ut vår type elende i all offentlighet nå? :ler:

Skrevet

Næmmen, en metalfan jo! :D Hva hører du på?

Gjest GreenSky
Skrevet
absolutt ikke slutt på det. Blir nok obj.ansvarlig på heltid, og ikke bare vikariat nå da.. =P at de tør ;D hehehe

Er 24 timers døgnvakthold der veit du.. ;)

Ok, ja da skjønner jeg at du jobber på natta også. Men... Objektleder, du? :o Har du hatt sex med sjefen eller ikke? Begynner nesten å lure... :tunge1: Med tanke på at jeg hadde sex med sjefen og ble objektleder, liksom. (vel, i omvendt rekkefølge, da, men likevel... :ler: )

Skrevet

Ok, ja da skjønner jeg at du jobber på natta også. Men... Objektleder, du? :o Har du hatt sex med sjefen eller ikke? Begynner nesten å lure... :tunge1: Med tanke på at jeg hadde sex med sjefen og ble objektleder, liksom. (vel, i omvendt rekkefølge, da, men likevel... :ler: )

Du var sjefen min først, husk det :sjarmor: So you owe me! hæhææ...

Skrevet
Næmmen' date=' en metalfan jo! :D Hva hører du på?[/quote']

Næmmen ja! hehe har jeg ikke gitt godt nok uttrykk for det altså? Må skjerpe meg... :tunge1:

Jeg hører på mest black metall.. ;) Men veldig mye annet også..

du a? :sjarmor::tunge1:

Gjest GreenSky
Skrevet

Du var sjefen min først, husk det :sjarmor: So you owe me! hæhææ...

Jasså? :sjarmor::sexy:

Gjest seroxata
Skrevet

spiller i band? hva heter det? nysgjerrig av meg her... :sjarmor:

Skrevet

Gillar din musiksmak - hur kan jag tjuvlyssna? :digge:

Jag brukar lyssna på http://www.spraydio.com och Krakow (metallrummet/stationen) när jag jobbar. Bra blandning av gammal härlig metall, hårdrock och nyare grejer.

Skrevet

Yuuuhuuuu!

Grattis med dagbok,lammet mitt!

Skrevet
spiller i band? hva heter det? nysgjerrig av meg her... :sjarmor:

Bandet heter så mye som Fatal Demeanor. www.fataldemeanor.com kan du laste ned demoen vår gratis ;D

Skrevet
Gillar din musiksmak - hur kan jag tjuvlyssna? :digge:

Jag brukar lyssna på http://www.spraydio.com och Krakow (metallrummet/stationen) när jag jobbar. Bra blandning av gammal härlig metall, hårdrock och nyare grejer.

Kanskje jeg skal lage en aldri så liten radio som kan kjøres hjemmefra når ejg er på jobb? ;) Skal ta en titt på det der når jeg kommer hjem =)

Skrevet
Yuuuhuuuu!

Grattis med dagbok,lammet mitt!

Takker takker lompa mi! *klæmme gått*

Skrevet
Grattis med dagbok!

Takker takker ! :wink:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...