Gå til innhold

Forsvunnede Odin fra Trondheim

Liljeb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for spekulasjon og nedsettende innhold. 

Mvh. Leselusa, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Samfunnsdebatt said:

Det miljøet er meget tvilsomt. Jeg ser det er mange på Gaysir som skriver om Brattøra, Jonsvatnet, osv. 

Jeg har bodd i Trondheim før, og jeg er homofil. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kan ha tatt feil av han. Trodd at han var en del av det miljøet. 

Endret av Mildys
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det siste de ser oversvasjon av Odin på denne plassen? Og deretter at hvit bil er på denne plassen noen timer senere? 

Kunne den i hvit bil fått med seg Odin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Samfunnsdebatt said:

Er det siste de ser oversvasjon av Odin på denne plassen? Og deretter at hvit bil er på denne plassen noen timer senere? 

Kunne den i hvit bil fått med seg Odin? 

Det er siste observasjon via kamera ja. 

Jeg tror sjåføren i hvit bil tok med seg Odin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dude1996 skrev (17 minutter siden):

Det er siste observasjon via kamera ja. 

Jeg tror sjåføren i hvit bil tok med seg Odin. 

Jeg også. Han har "gått i Odins fotspor" om det var Odin som ble observert av bonden dagen etter byturen. Kan også ha dekket over for noen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mildys said:

Jeg også. Han har "gått i Odins fotspor" om det var Odin som ble observert av bonden dagen etter byturen. Kan også ha dekket over for noen.

Det er veldig merkelig å gå på Brattøra på natta. Det kan tenkes at han skulle møte noen der for å selge narkotika. Han var jo desperat etter å få penger, samt at han mottok trusler i forkant. 

Dårlig gjort av "vennene hans" som ikke lot han sove på hotellet. 

Brattøra er en av områdene i Trondheim som bør unngås om natta. Tungt industriområde. Ingen bør gå alene der om natta. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Og det var jo ikke "hard" narkotika han skal ha brukt heller. Hasj, LSD, fleinsopp. Ikke noe man vanligvis får narkogjeld av. Om han skyldte 500 kr, som det står i en artikkel, kan han ikke ha vært fullstendig desperat.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude1996 skrev (56 minutter siden):

Det er veldig merkelig å gå på Brattøra på natta. Det kan tenkes at han skulle møte noen der for å selge narkotika. Han var jo desperat etter å få penger, samt at han mottok trusler i forkant. 

Dårlig gjort av "vennene hans" som ikke lot han sove på hotellet. 

Brattøra er en av områdene i Trondheim som bør unngås om natta. Tungt industriområde. Ingen bør gå alene der om natta. 

Enig med deg. Det er sårbart å gå alene på natten, ikke bare for jenter. Det har kommet frem at de ikke var kamerater av Odin. Odin kjente 1 av guttene. En annen på hotelrommet var en som hadde forfulgt han og truet han. Jeg har tenkt på hvilken situasjon er det Odin kan ha havnet opp i og ikke forsto hvor farlig det var. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mildys said:

Enig med deg. Det er sårbart å gå alene på natten, ikke bare for jenter. Det har kommet frem at de ikke var kamerater av Odin. Odin kjente 1 av guttene. En annen på hotelrommet var en som hadde forfulgt han og truet han. Jeg har tenkt på hvilken situasjon er det Odin kan ha havnet opp i og ikke forsto hvor farlig det var. 

Da har det skjedd noe alvorlig på hotellrommet. Mulig at han ene på hotellrommet kjente sjåføren i den hvite bilen? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piggsopp skrev (1 time siden):

Nettopp. Og det var jo ikke "hard" narkotika han skal ha brukt heller. Hasj, LSD, fleinsopp. Ikke noe man vanligvis får narkogjeld av. Om han skyldte 500 kr, som det står i en artikkel, kan han ikke ha vært fullstendig desperat.

Ja og derfor en bisarr grunn til å ha et hat rettet mot seg, trusler og forfølgelse og til slutt forsvinner han. Mange unge har prøvd rusmidler av noen sort og det har ikke skjedd like forsvinninger etter Odin. Han som ramlet i sjøen ved et uhell etter et natt på byen og han studenten som var på vei hjem fra byen ble også funnet. Hvorfor akkurat Odin lurer jeg på 🤔 må være vanlig å skylde småbeløp vil jeg tro 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dude1996 skrev (1 time siden):

Kanskje han ble lokka til Brattøra av han ene på hotellrommet? 

Det tror jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Mildys said:

Ja og derfor en bisarr grunn til å ha et hat rettet mot seg, trusler og forfølgelse og til slutt forsvinner han. Mange unge har prøvd rusmidler av noen sort og det har ikke skjedd like forsvinninger etter Odin. Han som ramlet i sjøen ved et uhell etter et natt på byen og han studenten som var på vei hjem fra byen ble også funnet. Hvorfor akkurat Odin lurer jeg på 🤔 må være vanlig å skylde småbeløp vil jeg tro 

Merkelig å få trussel for 500 kroner. Virker som at det har skjedd noe mer. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dude1996 skrev (15 minutter siden):

Vet de hvem som var sjåføren i den hvite bilen? Var han en del av sexmiljøet? 

Ja, det var han som tok med Odins saker til Jonsvannet og brente dem i et bål. 

Det står i denne artikkelen: nrk

"Handkledet brann han i peisen heime. Dei andre tinga freista han å brenne ved Jonsvatnet ved hjelp av bensin."

" Det var den. Det var den jeg brann opp

Odin hadde eigedelane sine i ein blå treningsbag. Då sikta blir vist bilete av bagen i avhøyret i 2020, utbryt han spontant:

–Det var den (peker på den blå bagen). Det var den jeg brann opp, står det i avhøyret."

(begge sitater fra artikkelen hos nrk)

Da vet vi hva som skjedde med den blå bagen, iallfall tilsynelatende. Hvorfor brenne noe i peisen og noe ved Jonsvannet?

Politiet fant ingen spor etter en brent blå bag, så det spørs om det i det hele tatt er sant, det han sier. 

Endret av Frida
La til noe
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odin saken kan oppsummeres i en setning: Politiet i Trondheim er elendige på å etterforske saker.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops2 skrev (1 minutt siden):

Odin saken kan oppsummeres i en setning: Politiet i Trondheim er elendige på å etterforske saker.

Det er så mange dårlige politietterforskninger som har kommet frem i lyset de siste årene. Baneheia-saken, Tina Jørgensen-saken, Birgitte-saken osv 😔

• Liker 10
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (9 minutter siden):

Det er så mange dårlige politietterforskninger som har kommet frem i lyset de siste årene. Baneheia-saken, Tina Jørgensen-saken, Birgitte-saken osv 😔

Ja, og det fortsetter med f.eks. Anne-Elisabeth Hagen-saken og 😕 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...