Mirabella76 Skrevet 18. juni 2019 #101 Del Skrevet 18. juni 2019 Så spennande! Korleis gjekk det i går? Håpar du ruger på eit gullegg no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 18. juni 2019 Forfatter #102 Del Skrevet 18. juni 2019 2 timer siden, Mirabella76 skrev: Så spennande! Korleis gjekk det i går? Håpar du ruger på eit gullegg no. Det gikk veldig bra! Det første egget de tok opp overlevde tining, så da ble det satt inn et åttedelt tredagersegg ❤️❤️❤️ Skal ta støttemedisin i form av lutinus og ovitrelle fremover mot bekreftet graviditet, så er det bare å krysse fingrene!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 19. juni 2019 #103 Del Skrevet 19. juni 2019 22 timer siden, prøverpåny skrev: Det gikk veldig bra! Det første egget de tok opp overlevde tining, så da ble det satt inn et åttedelt tredagersegg ❤️❤️❤️ Skal ta støttemedisin i form av lutinus og ovitrelle fremover mot bekreftet graviditet, så er det bare å krysse fingrene!! Hurra, eg heiar masse på deg og gullegget ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 19. juni 2019 Forfatter #104 Del Skrevet 19. juni 2019 20 minutter siden, Mirabella76 skrev: Hurra, eg heiar masse på deg og gullegget ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 19. juni 2019 #105 Del Skrevet 19. juni 2019 Håper at forsøket blir positivt - og at spiren sitter i 9 mnd ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 19. juni 2019 Forfatter #106 Del Skrevet 19. juni 2019 2 timer siden, Patriotpaula skrev: Håper at forsøket blir positivt - og at spiren sitter i 9 mnd ❤️ Tusen takk @Patriotpaula! Det varmer med hilsen fra deg, håper det går litt bedre med deg nå. Husker min første MA og den sorgen etterpå, det var jeg ikke helt forberedt på. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 19. juni 2019 #107 Del Skrevet 19. juni 2019 20 minutter siden, prøverpåny skrev: Tusen takk @Patriotpaula! Det varmer med hilsen fra deg, håper det går litt bedre med deg nå. Husker min første MA og den sorgen etterpå, det var jeg ikke helt forberedt på. ❤️ Synes fortsatt dette er utrolig urettferdig, meningsløst og trist. Flott at naturen rydder opp selv - men hvorfor akkurat meg, når jeg endelig hadde blitt gravid...? 😥 Hvem skulle ha trodd at de få mm som var i magen min skulle bety så mye? Å miste det som skulle bli det første barnet vårt, alle forventninger og drømmer knyttet til det som skulle bli den nye tilværelsen vår er knust... Jeg kjenner at jeg trenger litt tid for å komme meg i gjennom dette 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 20. juni 2019 #108 Del Skrevet 20. juni 2019 Masse masse lykke til nå, @prøverpåny💗🤞! Tenker på deg og heier !! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 20. juni 2019 #109 Del Skrevet 20. juni 2019 På 19.6.2019 den 13.08, Patriotpaula skrev: Synes fortsatt dette er utrolig urettferdig, meningsløst og trist. Flott at naturen rydder opp selv - men hvorfor akkurat meg, når jeg endelig hadde blitt gravid...? 😥 Hvem skulle ha trodd at de få mm som var i magen min skulle bety så mye? Å miste det som skulle bli det første barnet vårt, alle forventninger og drømmer knyttet til det som skulle bli den nye tilværelsen vår er knust... Jeg kjenner at jeg trenger litt tid for å komme meg i gjennom dette 😕 Sender deg en klem til her 💗 Det er så dårlig gjort at ivf-ere skal måtte oppleve MA - burde vært forbudt når man må gjennom mye for å bli gravid, altså. Bruk litt tid på å komme deg 💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 20. juni 2019 #110 Del Skrevet 20. juni 2019 1 time siden, Waldfee skrev: Sender deg en klem til her 💗 Det er så dårlig gjort at ivf-ere skal måtte oppleve MA - burde vært forbudt når man må gjennom mye for å bli gravid, altså. Bruk litt tid på å komme deg 💗 Takk for omtanke 💗💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 21. juni 2019 Forfatter #111 Del Skrevet 21. juni 2019 På 20.6.2019 den 14.44, Waldfee skrev: Masse masse lykke til nå, @prøverpåny💗🤞! Tenker på deg og heier !! Takk 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 24. juni 2019 Forfatter #112 Del Skrevet 24. juni 2019 (endret) Merker at det er litt vanskelig å holde seg unna testing.. 10 dpo i dag 🙈 Jeg tar hcg-støtte denne gangen så eventuelle tester jeg tar nå vil uansett gi litt utslag fra ovitrellen. Dermed skal jeg først ta blodprøver neste uke for å sjekke stigning. Har likevel testet med strimmel og sett hvor sterk streken er morgenen etter fem klikk ovitrelle, så tenker nok å ta en på fredag. Om den er sterk positiv vil jeg tenke at det er mulig at jeg er gravid. Uansett positivt at jeg ikke har hatt noe spotting foreløpig denne syklusen 🤞 Endret 24. juni 2019 av prøverpåny 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 24. juni 2019 #113 Del Skrevet 24. juni 2019 Krysser fingrene for deg 🤞🏻❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 26. juni 2019 #114 Del Skrevet 26. juni 2019 Krysser alt jeg kan 💗🤞!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 28. juni 2019 #115 Del Skrevet 28. juni 2019 Kryssar fingrane for positiv test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 3. juli 2019 Forfatter #116 Del Skrevet 3. juli 2019 Mensen i dag, og fryseforsøket negativt. 😔 Femte uttak og andre innsett.. Tok blodprøve i går, men hadde ikke så store forhåpninger egentlig da jeg tok en mistenkelig svak test før helgen.. siden jeg har tatt ovitrelle-støtte underveis visste jeg at det ville være noe strek, men den burde vært mye sterkere om det hadde vært graviditet. Nå teller vi litt på knappene om vi skal gjøre et nytt uttak i Porsgrunn etter neste fryseforsøk (nidelt tredagers), eller om vi skal bytte over til det private med en gang... Er vel ikke sånn at man magisk får bedre resultater privat, men kunne føles godt med litt nytt perspektiv og ikke så lang reisevei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. juli 2019 #117 Del Skrevet 3. juli 2019 Ånei Så kjedelig 😢 Stor klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. juli 2019 #118 Del Skrevet 3. juli 2019 Det var synd, eg hadde sånn trua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 3. juli 2019 #119 Del Skrevet 3. juli 2019 Så leit, @prøverpåny💗💗💗. Hadde virkelig unnet deg at dette skulle klaffe. Dessverre er ikke livet rettferdig 😢. Håper du får en fin sommer med familien likevel, vi får kose oss med dem vi har 😍! Skjønner at du blir i tvil om veien videre. Tror kanskje jeg ihvertfall hadde tatt det siste fryste først, du kan jo be dem dyrke til blasto før innsett så ser du kvaliteten og slipper den ventetiden om det ikke ser bra ut? Det har jeg avtalt med riksen for mine to fryse-egg. Uansett, god sommer til deg☀️☀️☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 3. juli 2019 Forfatter #120 Del Skrevet 3. juli 2019 4 minutter siden, Waldfee skrev: Så leit, @prøverpåny💗💗💗. Hadde virkelig unnet deg at dette skulle klaffe. Dessverre er ikke livet rettferdig 😢. Håper du får en fin sommer med familien likevel, vi får kose oss med dem vi har 😍! Skjønner at du blir i tvil om veien videre. Tror kanskje jeg ihvertfall hadde tatt det siste fryste først, du kan jo be dem dyrke til blasto før innsett så ser du kvaliteten og slipper den ventetiden om det ikke ser bra ut? Det har jeg avtalt med riksen for mine to fryse-egg. Uansett, god sommer til deg☀️☀️☀️ Vet du hva, fikk faktisk kontakt med sykepleier i dag som spurte om jeg ville ha innsett på mens over sommeren, så jeg takket ja! Trodde de var sommerstengt, så ble så overrasket over svar 😊 Da har vi litt tid til å tenke oss om også! Har heller ikke fått tenkt så mye på mislykket forsøk i dag, supertravelt på jobb og så rett til foreldrene mine hvor vi fulgte min gamle hund til dyrlegen for avlivning.. Så fikk utløp for noen tårer der 😢😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå