Cissacissa Skrevet 26. mars 2019 #1661 Skrevet 26. mars 2019 På siste instabilde viser hun frem sin sponsede garderobe fra Strai (???). Skulle ikke det vært merket? 7
miamiamia Skrevet 26. mars 2019 #1662 Skrevet 26. mars 2019 Hun hadde gjort så god figur om hun kunne slutte å kjøpe så himla mye og heller vise tips for å gjenbruk. Og bruke de samme klærne flere ganger (nei, ikke skipperlua!). Vise litt rot og være bustete på håret etter en "hard" økt. Den drømmen om å ha et glossy magasin blir bare flau. Skal vi liksom drømme oss bort i en verden som ikke eksisterer? Hva er poenget med det? 12
BellaSwan Skrevet 26. mars 2019 #1663 Skrevet 26. mars 2019 10 minutter siden, Macimba skrev: Er det bare jeg som synes det virker manisk å trene 06.41 om morgenen, eller er det vanlig at folk gjør det?. Det er nok den utrolig heseblesende travle hverdagen som er skyld i dette. Hvordan skal hun ellers komme i mål? 🤔 4
Bustefisk Skrevet 26. mars 2019 #1664 Skrevet 26. mars 2019 30 minutter siden, Macimba skrev: Er det bare jeg som synes det virker manisk å trene 06.41 om morgenen, eller er det vanlig at folk gjør det?. 06.41 er da ikke grusomt tidlig? De fleste som trener før jobb må jo stort sett trene mellom 6-7 en gang. Også mange som foretrekker å starte dagen med trening. Finnes ikke noe manisk ved det. 19
miamiamia Skrevet 26. mars 2019 #1665 Skrevet 26. mars 2019 16 minutter siden, Mädchen skrev: Det er nok den utrolig heseblesende travle hverdagen som er skyld i dette. Hvordan skal hun ellers komme i mål? 🤔 Dessuten forbrenner man mest før frokost. 1
Ultiva Skrevet 26. mars 2019 #1666 Skrevet 26. mars 2019 46 minutter siden, Macimba skrev: Er det bare jeg som synes det virker manisk å trene 06.41 om morgenen, eller er det vanlig at folk gjør det?. Det er nokså vanlig. Men de fleste har ikke et sponset treningsstudio i kjelleren og trener gjerne ved å sykle/løpe til og fra jobb. På den måten sparer man jo også tid. Jeg kjører hjemmefra kl 05:45 i ukedagene og ser flere som sykler/løper underveis. Jeg har også mange kollegaer som sykler/løper til og fra jobb og arbeidsdagene våre starter mellom kl 07-07:30. Det er virkelig ikke noe manisk ved å trene om morgenen på et tidspunkt da de aller fleste arbeidende småbarnsforeldre uansett er våkne og er i full gang med å spise frokost før avreise bhg+SFO/jobb. De aller fleste hadde nok heller drømt om å trene i sitt private treningsstudio som CBE, mens partneren tok seg av barnestell og levering. 15
Gjest Macimba Skrevet 26. mars 2019 #1667 Skrevet 26. mars 2019 Det blir noe annet å ta det på vei til jobb i form av sykling/ løping, synes jeg. I CBE sitt tilfelle så synes jeg det virker noe manisk.
Pearl2.0 Skrevet 26. mars 2019 #1668 Skrevet 26. mars 2019 1 time siden, Macimba skrev: Er det bare jeg som synes det virker manisk å trene 06.41 om morgenen, eller er det vanlig at folk gjør det?. Om trening er en viktig del av livet, så legger man treningen tidlig om morgenen om det må til for å få dagen til å gå opp. For min del måtte det ha skjedd enda tidligere fordi vi må opp med unger. Hvis begge voksne ønsker å trene ila dagen, må nødvendigvis en trene om morgenen og en om kvelden. Hvis det ikke skal gå utover tiden med barna da. 4
Emilie112 Skrevet 26. mars 2019 #1669 Skrevet 26. mars 2019 2 timer siden, Macimba skrev: Er det bare jeg som synes det virker manisk å trene 06.41 om morgenen, eller er det vanlig at folk gjør det?. Tja. Tre dager i uken står jeg med joggeskoene på kl 0600 for å ta meg en løpetur før resten av huset våkner, så akkurat klokkeslettet synes jeg er helt normalt. Problemet oppstår vel egentlig i det cbe.no har behov for å sende snap om treningen og legge på klokkeslettet. Akkurat det synes jeg er manisk. Tren for deg selv og ikke for å dele.. Å stå på en tredemølle er langt fra det jeg vil kalle motiverende. En løpe tur ute i frisk luft og all slags vær der i mot, er kjempe deilig! 19
Nebel86 Skrevet 26. mars 2019 #1670 Skrevet 26. mars 2019 (endret) Siste sidene består av 10 år gammel grums, ting som er tatt opp 1000 ganger før. Viktig å minne nye brannfak... Brukere her inne om at fruen tok kvittering på en is på ferie for ente gang for å kaste litt bensin på bålet eller hvordan hun poserte i 2008 for å fremstå slankere, eller hvordan de redigerte bildene sine for... Tja, hvor lenge siden er det nå? Det har virkelig med dagens uredelige drift og narrativ å gjøre og spesielt barneeksponering der man blir forundret over at man blir blokkert fra kommentarerfeltet med kommentarer som at man føler seg som en hemmelig kikker/tilskuer på småbarnas liv... Meget merkelig... For en slik kommentar er ikke creepy i det hele tatt. Veldig viktig er det å oppsummere om hvor travelt de har det hver dag og hvor dørgende bloggen er, atte huttetu at noen orker å lese det dårlige greiene der... Likevel sitter dere hver dag som Nancy Drew og repeterer dere til det kjedsommelige ved å lese bloggen 🙄 Veldig viktig jobb, og ikke noe hets, sladder eller mobbing dette her, kun saklig og berettiget kritikk fra oppegående brukere som er ute etter å gå selve bedriften og narritivet de forsøker å skape i sømmene. Riight... Endret 26. mars 2019 av Nebel86 8
Surikatt Skrevet 26. mars 2019 #1671 Skrevet 26. mars 2019 (endret) 57 minutter siden, Emilie112 skrev: Tja. Tre dager i uken står jeg med joggeskoene på kl 0600 for å ta meg en løpetur før resten av huset våkner, så akkurat klokkeslettet synes jeg er helt normalt. Problemet oppstår vel egentlig i det cbe.no har behov for å sende snap om treningen og legge på klokkeslettet. Akkurat det synes jeg er manisk. Tren for deg selv og ikke for å dele.. Å stå på en tredemølle er langt fra det jeg vil kalle motiverende. En løpe tur ute i frisk luft og all slags vær der i mot, er kjempe deilig! Akkurat som jeg skulle ha sagt det selv. Noen trener for sin egen del, andre gjør det for å skryte av seg selv og få likes. Og man kan løpe ute hele året, og uansett vær. Jo verre vær jo bedre. Endret 26. mars 2019 av Surikatt 9
Oline12 Skrevet 26. mars 2019 #1672 Skrevet 26. mars 2019 4 minutter siden, Nebel86 skrev: Wow! Denne tråden når virkelig nye høyder. Siste sidene består av 10 år gammel grums, ting som er tatt opp 1000 ganger før. Viktig å minne nye brannfak... Brukere her inne om at fruen tok kvittering på en is på ferie for ente gang for å kaste litt bensin på bålet eller hvordan hun poserte i 2008 for å fremstå slankere, eller hvordan de redigerte bildene sine for... Tja, hvor lenge siden er det nå? Det har virkelig med dagens uredelige drift og narrativ å gjøre og spesielt barneeksponering der man blir forundret over at man blir blokkert fra kommentarerfeltet med kommentarer som at man føler seg som en hemmelig kikker/tilskuer på småbarnas liv... Meget merkelig... For en slik kommentar er ikke creepy i det hele tatt. Veldig viktig er det å oppsummere om hvor travelt de har det hver dag og hvor dørgende bloggen er, atte huttetu at noen orker å lese det dårlige greiene der... Likevel sitter dere hver dag som Nancy Drew og repeterer dere til det kjedsommelige ved å lese bloggen 🙄 Veldig viktig jobb, og ikke noe hets, sladder eller mobbing dette her, kun saklig og berettiget kritikk fra oppegående brukere som er ute etter å gå selve bedriften og narritivet de forsøker å skape i sømmene. Riight... Bloggen er ganske kjedelig og repeterende, da blir kvaliteten på tråden deretter. Kanskje noe nytt og spennende skjer på bloggen snart? 11
Littlewoman Skrevet 26. mars 2019 #1673 Skrevet 26. mars 2019 1 time siden, Macimba skrev: Det blir noe annet å ta det på vei til jobb i form av sykling/ løping, synes jeg. I CBE sitt tilfelle så synes jeg det virker noe manisk. Helt uenig. Hun har en travel hverdag som krever struktur for å gjennomføre alt. Ergo MYE mer gunstig å trene tidlig og da er det samtidig gjort som frigjør fri på ettermiddag sammen med barn. Om en mener dette er manisk må en kanskje gå i seg selv for å se hvorfor en mener det er manisk? De som mener bloggere ikke har en travel hverdag skjønner ikke omfanget det krever å faktisk være en influencer. Fokus for gjennomføring er viktig. Møter, planlegging, prosjektledelse, gjennomføring og struktur er vesentlig. Litt lei av alle som hele tiden skriver det ikke er en skikkelig jobb når alt er i endring pga digitalisering. Alle kan jobbe som dem om de evner å tenke nytt....en jobb i dag er ikke 8-16 på ET kontor. De som tenker sånn er noe gammeldagse 4
el-len Skrevet 26. mars 2019 #1674 Skrevet 26. mars 2019 (endret) 14 minutter siden, Nebel86 skrev: Det har virkelig med dagens uredelige drift og narrativ å gjøre og spesielt barneeksponering der man blir forundret over at man blir blokkert fra kommentarerfeltet med kommentarer som at man føler seg som en hemmelig kikker/tilskuer på småbarnas liv... Meget merkelig... For en slik kommentar er ikke creepy i det hele tatt. Jeg synes det er mye mer creepy å lese de som skriver "Åh, så utrolig flott håret til NN har blitt, det har virkelig blitt langt!", som skriver at de gleder seg til å få se bilder av rommene deres og liknende kommentarer... Endret 26. mars 2019 av el-len 32
Emilie112 Skrevet 26. mars 2019 #1675 Skrevet 26. mars 2019 11 minutter siden, Littlewoman skrev: Helt uenig. Hun har en travel hverdag som krever struktur for å gjennomføre alt. Ergo MYE mer gunstig å trene tidlig og da er det samtidig gjort som frigjør fri på ettermiddag sammen med barn. Om en mener dette er manisk må en kanskje gå i seg selv for å se hvorfor en mener det er manisk? De som mener bloggere ikke har en travel hverdag skjønner ikke omfanget det krever å faktisk være en influencer. Fokus for gjennomføring er viktig. Møter, planlegging, prosjektledelse, gjennomføring og struktur er vesentlig. Litt lei av alle som hele tiden skriver det ikke er en skikkelig jobb når alt er i endring pga digitalisering. Alle kan jobbe som dem om de evner å tenke nytt....en jobb i dag er ikke 8-16 på ET kontor. De som tenker sånn er noe gammeldagse Om en sikkelig jobb karakteriseres som en jobber får betalt for er jeg helt enig cbe.no er en sikkelig jobb. Men det er en jobb uten mening og med det mener jeg st jobben ikke tilfører verden noe godt. Bortsett fra at de sansynligvis skaper en arbeidsplasser med det ekstreme forbruket.. 6
Littlewoman Skrevet 26. mars 2019 #1676 Skrevet 26. mars 2019 11 minutter siden, Emilie112 skrev: Om en sikkelig jobb karakteriseres som en jobber får betalt for er jeg helt enig cbe.no er en sikkelig jobb. Men det er en jobb uten mening og med det mener jeg st jobben ikke tilfører verden noe godt. Bortsett fra at de sansynligvis skaper en arbeidsplasser med det ekstreme forbruket.. Det er nok av jobber som ikke tilfører reell verdi. Hun er grunder, ergo skaper sitt eget virke og det krever faktisk mye mer enn å gå til duk og dekket bort i en fast jobb. Synes det er en rimelig ung tankegang uten at jeg vet din alder. Forbruket er en ting og innholdet kan diskuteres til det kjedsommelige men en jobb er det. 5
Xstrella Skrevet 26. mars 2019 #1677 Skrevet 26. mars 2019 Blogging en skikkelig jobb??? Seriøst?? Forbruk, overforbruk, bruk og kast, kjøpehysteri, forurensing. Lista er lang. Blogging er jentedagbok som burde holdes hjemme på jenterommet. 27
Emilie112 Skrevet 26. mars 2019 #1678 Skrevet 26. mars 2019 (endret) 16 minutter siden, Littlewoman skrev: Det er nok av jobber som ikke tilfører reell verdi. Hun er grunder, ergo skaper sitt eget virke og det krever faktisk mye mer enn å gå til duk og dekket bort i en fast jobb. Synes det er en rimelig ung tankegang uten at jeg vet din alder. Forbruket er en ting og innholdet kan diskuteres til det kjedsommelige men en jobb er det. Har ikke sagt at det ikke er en jobb, men mener det er en jobb vi fint kunne klart oss uten. Kan ikke komme på så mange jobber jeg ikke ser er noe samfunnsnytte i jeg. Ps. Bruker debatt er ikke lov, uansett om du tror jeg er ung eller ei 😀 Endret 26. mars 2019 av Emilie112 La til tekst 14
Gjest Macimba Skrevet 26. mars 2019 #1679 Skrevet 26. mars 2019 41 minutter siden, Littlewoman skrev: Helt uenig. Hun har en travel hverdag som krever struktur for å gjennomføre alt. Ergo MYE mer gunstig å trene tidlig og da er det samtidig gjort som frigjør fri på ettermiddag sammen med barn. Om en mener dette er manisk må en kanskje gå i seg selv for å se hvorfor en mener det er manisk? De som mener bloggere ikke har en travel hverdag skjønner ikke omfanget det krever å faktisk være en influencer. Fokus for gjennomføring er viktig. Møter, planlegging, prosjektledelse, gjennomføring og struktur er vesentlig. Litt lei av alle som hele tiden skriver det ikke er en skikkelig jobb når alt er i endring pga digitalisering. Alle kan jobbe som dem om de evner å tenke nytt....en jobb i dag er ikke 8-16 på ET kontor. De som tenker sånn er noe gammeldagse Nei, jeg skjønner ikke konseptet travel hverdag hos bloggere. Virkelig ikke. Jeg kjenner i grunnen ingen som kan reise på den ene turen etter den andre midt i uken - kun bloggre jeg leser om.
Gjest Macimba Skrevet 26. mars 2019 #1680 Skrevet 26. mars 2019 17 minutter siden, Xstrella skrev: Blogging en skikkelig jobb??? Seriøst?? Forbruk, overforbruk, bruk og kast, kjøpehysteri, forurensing. Lista er lang. Blogging er jentedagbok som burde holdes hjemme på jenterommet. Tommel opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå