Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
20 minutter siden, virkelig skrev:

Hvorfor i alle dager skal jeg legge inn både hva jeg har skrevet og hva svaret jeg fikk var ? ...

Fordi det er uklart om Redd Barna har skrevet kritisk om brukere her inne ut fra kommentaren din. Dvs det hadde vært rederlig ovenfor Redd Barna om folk fikk se hva Redd Barna har svart på, og ikke kun får din tolkning av korrespondansen.

Endret av LeiaO
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Pjolterbeist skrev:

Det forutsetter jo at denne påståtte kommunikasjonen Virkelig hevder å ha hatt, faktisk også har funnet sted. 

For det er jo en særdeles drøy påstand Virkelig kommer med her. 

Ja, jeg må si at det er litt av en historie vedkommende her kommer med, litt av en påstand på vegne av Redd barna. 

• Liker 30
Skrevet
7 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Nå har du sjansen til å dokumentere dette, vi som kritiserer bloggerens gjøren og laden har som regel alltid en link, et innlegg, eller en konkret handling å omtale, ellers blir vi redigert bort som rykter og spekulasjoner. Dette er DIN sjanse til å dokumentere det du påstår her og nå. Legg ut bilder eller kopier av mailene, slik andre her har gjort. 

Jeg legger da ikke ut hva jeg hverken har skrevet i min mail eller vedkommende sitt svar.  Men det er jo greit Redd barna blir gjort oppmerksom på hvor langt enkelte er villige til å gå for å kunne sverte bloggeren. Hva soim måtte ryddes spiller ingen rolle, det viktigste er at Redd barna er gjort opmerksom på hva som faktisk foregår

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, virkelig skrev:

Jeg legger da ikke ut hva jeg hverken har skrevet i min mail eller vedkommende sitt svar.  Men det er jo greit Redd barna blir gjort oppmerksom på hvor langt enkelte er villige til å gå for å kunne sverte bloggeren. Hva soim måtte ryddes spiller ingen rolle, det viktigste er at Redd barna er gjort opmerksom på hva som faktisk foregår

Igjen vil du ikke dokumentere påstått svar?

• Liker 33
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet

Når man trodde at @virkelig hadde nådd bunnen, så kommer dette..den som alltid maser om dokumentasjon og kaller andre løgnere så sant de ikke hoster opp dokumentasjon på 2 sek, vil ikke legge ut dokumentasjon på denne røverhistorien. For noen oppegående folk som følger CBE.

Gjest Jonas Bie
Skrevet
2 minutter siden, virkelig skrev:

Hva er det som faktisk foregår?

Jeg tar som sagt kontakt med Redd Barna i morgen. Og jeg kommer til å dokumentere!

Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
1 minutt siden, virkelig skrev:

...og med det kan vi trygt legge den ballen død, for @virkelig har nok en gang bevist at h*n bare kommer med oppspinn og tull. 

Kanskje vi nå kan gå tilbake til diskusjonen og overse trollingen.

Gjest spaniasol
Skrevet

Når man informerer/opplyser/tipser medier/firmaer/organisasjoner om forhold man reagerer på, får man ikke svar. Om tipset eller informasjonen blir behandlet, kommer an på aktualitet, kapasitet og mye annet. Altså; fortsett å rapportere, men forvent ikke å få svar.

Redd Barna har faktisk gjort et unntak ved å sende et standardsvar til dere som har tilskrevet dem. Muligens fordi de har fått svært mange henvendelser.

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
3 minutter siden, spaniasol skrev:

Når man informerer/opplyser/tipser medier/firmaer/organisasjoner om forhold man reagerer på, får man ikke svar. Om tipset eller informasjonen blir behandlet, kommer an på aktualitet, kapasitet og mye annet. Altså; fortsett å rapportere, men forvent ikke å få svar.

Redd Barna har faktisk gjort et unntak ved å sende et standardsvar til dere som har tilskrevet dem. Muligens fordi de har fått svært mange henvendelser.

Så rart da, vi er da ikke så mange på KG? Hvis alle henvendelsene komme herfra altså ifølge @virkelig

Skrevet
17 minutter siden, virkelig skrev:

Hvorfor ikke? Det hadde jo støttet oppunder det du sa og virkelig gitt oss KGkjerringer her en i trynet. Hadde jeg synes like dårlig om noen som du synes om alle oss her, hadde ikke jeg nølt med å vifte med informasjon som stiller de i dårlig lys, om dem til dem 

• Liker 45
Skrevet
53 minutter siden, virkelig skrev:

Det er ikke så vanskelig å skjønne. Når det kommer frem fra brukere her at de har sendt mail til Redd barna angående dette samarbeidet, skrevet her inne at de velger støtte andre organisasjoner etc. Så er det vel ikke veldig vanskelig å skjønne hvordan ordlyden er i flere av mailene. 

Dette fremstår svært lite troverdig...

• Liker 37
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
4 minutter siden, Pås skrev:

Dette fremstår svært lite troverdig...

Og creepy.

Skrevet (endret)

....

Endret av MissLucy
Skrevet
1 time siden, virkelig skrev:

Jeg var selv i kontakt med Redd Barna, og de er tydelig klare på at de vet hvor disse kritiske mailene kom fra, og når de samme personene her inne er kritiske til omvendt julenisse så er det jo greit for Redd barna at de ser hvordan enkelte kun er ute etter bloggeren 

Det der får du dokumentere! Jeg har sendt mail fra min jobbmail, tviler sterkt på at RB ser at den «kommer fra» KG. Ha ha. 

• Liker 45
Skrevet (endret)

Det er overhode ikke ukjent for bloggernes samarbeidspartner at det finnes en gruppe mennesker som sender henvendelse til i dette tilfellet CBE samarbeidspartnere. Det er også behørig dokumentert i denne trådene. De  skriver ut din vreden om at de synes det er forkastelig at de samarbeider med ei som ikke tar hensyn til barnekonvensjon, selgere barnas barndom, er frekk mor leseren, er kroppsfiksert, er et dårlig forbilde, har en forferdelig mann, er et miljøsvin osv osv. De samme som forøvrig følger henne i alle tråder og leser det hun legger ut. Men, hun skal ikke tjene penger på det arbeidet som hun legger ned i sin jobb.  Får det ikke  mer ironiske enn det der. Som « truer» med at de aldri skal kjøpe noe derfra igjen, enten det gjelder Kremmerhuset eller Lindex fordi de samarbeider med bloggeren. Redd Barna har selv mail gitt sin støtte til CBE, men de vet vel kanskje ikke hva de snakker om..det er jo her inne sannheten råder. 

Det er et kjent fenomen dette, at det finnes folk som klarer å finne noe negativt ved alt som legges ut, overhode ingen nyanser, Kritikken kan ikke blir tatt alvorlig fordi det er så tydelig hva som er agendaen. Men, folk må jo bare fortsette så får CBE og jeg og  andre som ønsker å bruke juletiden på noe hyggelig og meningsfullt fortsette med det. 

Endret av Levina
  • Liker 8
Skrevet

Virkelig må ha en enorm lyst til å forsvare CBE for enhver pris slik vedkommende driver på. Man kan lure på hva som driver mennesket. 

• Liker 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...