oblt Skrevet 7. mars 2019 #1262 Skrevet 7. mars 2019 14 minutter siden, loffen said: Hva er det for bitching hun driver med i kommentarfeltet hele tiden? F.eks når noen spør om snøen på bildet er redigert så svarer hun: 'Morsom diskusjon, fint at dere har noe å gjøre på dagtid.' Jeg måtte faktisk inn å se om dette stemmer. For en kommentar å servere leserne! 21
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 7. mars 2019 Populært innlegg #1263 Skrevet 7. mars 2019 Jeg er så søt at jeg har skrevet til en av samarbeidspartnerne hennes og vist frem hvordan hun bitcher med leserne sine i kommentarfeltet. De er jo de folka hun skal selge produktene hun reklamerer for, til. jeg skjønner at hun er lei, men når hun holder på sånn, sager hun jo av selve gullgrenen hun sitter på. Merkelig valg. 62
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. mars 2019 #1264 Skrevet 7. mars 2019 Kanskje CBE er litt lei av at all oppmerksomheten de siste ukene er viet en mannlig komiker og en nybakt "forfatter"
Emilie112 Skrevet 7. mars 2019 #1265 Skrevet 7. mars 2019 21 minutter siden, oblt skrev: Jeg måtte faktisk inn å se om dette stemmer. For en kommentar å servere leserne! Den bloggen blir bare morsommere og morsommere. De er så frekke at jeg faktisk lurer på om de i det hele tatt eier folkeskikk. I forhold til denne snøen; mannen har tross alt gått på fotoskole i New York, han har sikkert lært et trylletriks eller to der. 13
pøbelsara Skrevet 7. mars 2019 #1266 Skrevet 7. mars 2019 (endret) 7 minutter siden, Zeitgeist skrev: Kanskje CBE er litt lei av at all oppmerksomheten de siste ukene er viet en mannlig komiker og en nybakt "forfatter" Kanskje det? Men det skal vel mer til en litt surkjefting i kommentarfeltet til for å overgå de andre to? Endret 7. mars 2019 av pøbelsara 12
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. mars 2019 #1267 Skrevet 7. mars 2019 3 minutter siden, pøbelsara skrev: Kanskje det? Men det skal vel mer til en litt surkjefting i kommentarfeltet til for å overgå de andre to? Stemmer, her må det nok kraftigere lut til. Likevel, all empiri tilsier at CBE blir ved sin vante lest som bedrevitende kjeftesmelle i eget kommentarfelt. Da kan man jo slette og/eller redigere i ettertid ... Men av alle onder, så foretrekker jeg heller en grinete CBE enn en komiker med særdeles lurvete moral og en "forfatter" med et like lemfeldig forhold til virkeligheten. Det er liksom ikke alt man trenger å være best i 😜
pøbelsara Skrevet 7. mars 2019 #1268 Skrevet 7. mars 2019 1 minutt siden, Zeitgeist skrev: Stemmer, her må det nok kraftigere lut til. Likevel, all empiri tilsier at CBE blir ved sin vante lest som bedrevitende kjeftesmelle i eget kommentarfelt. Da kan man jo slette og/eller redigere i ettertid ... Men av alle onder, så foretrekker jeg heller en grinete CBE enn en komiker med særdeles lurvete moral og en "forfatter" med et like lemfeldig forhold til virkeligheten. Det er liksom ikke alt man trenger å være best i 😜 Helt enig med deg! Lett surkjefting er jo egentlig grunnen til at jeg fortsatt gidder å lese bloggen innimellom. Jeg blir så imponert over at det er viktigere å få rett og sette folk på plass, enn det er å behandle leserne sine på en ordentlig måte. 27
Kollontaj Skrevet 7. mars 2019 #1269 Skrevet 7. mars 2019 Vel, bloggeren i Sarpsborg la vel lista for hvor mye man kan skylde på hatere og lesere for egne blemmer, sånn sett har AB gått i CBE.no sine fotspor. 20
Halle-Palle Skrevet 7. mars 2019 #1270 Skrevet 7. mars 2019 Denne kommentaren avventer moderasjon på innlegget om snø i ansiktet - noen som vil vedde om den blir publisert? «Din kommentar avventer moderasjon. Jeg tenker at denne diskusjonen er et resultat av deres redigerte virkelighet. Det er svært få genuine bilder på bloggen, og det er jo et valg dere har tatt, men da bør dere tåle at det blir bemerket også? Og hvordan er det du svarer leserene dine over her? Godt at de har noe å drive med på dagtid?? Som å lese bloggen din, for eksempel? Sjokkerende kommentar fra en profesjonell blogger.» 44
Minnie Mus Skrevet 7. mars 2019 #1271 Skrevet 7. mars 2019 I mine øyne har den dama tapt seg veldig mye for lenge siden, men måten ho svarer på i kommentarfeltet, får meg virkelig til å føle avsky for både henne personlig og bedriften deres. Jeg tviler sterkt på at hun er mere hyggelig privat dessverre, men hun er nok både ydmyk og hyggelig overfor samarbeidspartnere som hun kan tjene penger på. Er man ikke enig med henne og roser henne opp i skyene, så er det på ræva og hodet ut. Eller i beste fall, publisere kommentarene og la blodfansen ta seg av resten... 30
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. mars 2019 #1272 Skrevet 7. mars 2019 Akkurat nå, Firestone skrev: Vel, bloggeren i Sarpsborg la vel lista for hvor mye man kan skylde på hatere og lesere for egne blemmer, sånn sett har AB gått i CBE.no sine fotspor. Ja, du sier noe der. CBE var jo rett og slett banebrytende på det feltet. Hun laga vei i vellinga og pløyde opp ny mark. Rett og slett en pioner. Det må da være godt for CBE å vite at hun faktisk har påvirket andre, og sågar ingen ringere enn en kollega. 1 minutt siden, pøbelsara skrev: Helt enig med deg! Lett surkjefting er jo egentlig grunnen til at jeg fortsatt gidder å lese bloggen innimellom. Jeg blir så imponert over at det er viktigere å få rett og sette folk på plass, enn det er å behandle leserne sine på en ordentlig måte. Det er et kommentarfelt som bare gir og gir. Personlig gir det meg en bismak i munnen av den slette behandlingen av salgsvaren (les: leserne), men pytt pytt, det er jo sikkert ikke så farlig når man stadig vekk mottar alskens leke-priser. Lurer på når CBE stikker av med "Prisen for mest elendige salgsvarehåndtering" - og kommer det et innlegg på bloggen om det, mon tro?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. mars 2019 #1273 Skrevet 7. mars 2019 Må bare få si at jeg ikke synes det er noe interessant, verken * å se på at frua blåser på maten som hun har på skjea si, for at den skal bli kaldere * behøver ikke å vite at jentene spiste ostesmørbrød. De har rett på privatliv med tanke på egne preferanser +++ Jeg finner det ikke noe interessant å se på den lille matbiten hun holder på, mens hun skal til å spise den. Kanskje andre her gjør det? Og det er alt for mye sminke hun har på seg! Jeg får nok ta en lengre pause fra blogger, kjenner jeg.
Gjest Emmy_H Skrevet 7. mars 2019 #1274 Skrevet 7. mars 2019 (endret) 2 timer siden, loffen skrev: Hva er det for bitching hun driver med i kommentarfeltet hele tiden? F.eks når noen spør om snøen på bildet er redigert så svarer hun: 'Morsom diskusjon, fint at dere har noe å gjøre på dagtid.' Alle kan da ikke bruke dagtid på frisør, negler og diverse injeksjoner som bloggeier tydeligvis kan. Ei heller kan man trene på dagtid og dra på lunsjer slik bloggeier gjør med sin hardtarbeidende fotograf. Edit: glemte at det er visst den «harde» og «travle» jobben til bloggeier å gjøre disse tingene. Endret 7. mars 2019 av Emmy_H
Surikatt Skrevet 7. mars 2019 #1275 Skrevet 7. mars 2019 1 time siden, Minnie Mus skrev: I mine øyne har den dama tapt seg veldig mye for lenge siden, men måten ho svarer på i kommentarfeltet, får meg virkelig til å føle avsky for både henne personlig og bedriften deres. Jeg tviler sterkt på at hun er mere hyggelig privat dessverre, men hun er nok både ydmyk og hyggelig overfor samarbeidspartnere som hun kan tjene penger på. Er man ikke enig med henne og roser henne opp i skyene, så er det på ræva og hodet ut. Eller i beste fall, publisere kommentarene og la blodfansen ta seg av resten... Men hun er jo så søt og pen og flink og ikke minst blid ( i egne øyne). 9
LilleSnupp Skrevet 7. mars 2019 #1277 Skrevet 7. mars 2019 1 minutt siden, virkelig skrev: Alt er som vanlig. Konstruktivt og saklig Lar oss bare inspirere av frua selv i kommentarfeltet.. 🤪 21
Gjest Emmy_H Skrevet 7. mars 2019 #1278 Skrevet 7. mars 2019 9 minutter siden, virkelig skrev: Alt er som vanlig. Konstruktivt og saklig Like konstruktiv og saklig som kommentarfeltet til bloggeier. Som tydeligvis har en greie mot folk som er arbeidsledige og folk som leser bloggen hennes på dagtid.
Rev. Revenge Skrevet 7. mars 2019 #1279 Skrevet 7. mars 2019 (endret) Bloggeier er et godt ekskremsel til etterfølgelse for egne barn og andre unge som snart skal inn i arbeidslivet som lønnmottakere, og bidra til samfunnet en dag. Endret 7. mars 2019 av Revenge of Cthulhu 14
MissLucy Skrevet 7. mars 2019 Forfatter #1280 Skrevet 7. mars 2019 20 minutter siden, virkelig skrev: Alt er som vanlig. Konstruktivt og saklig Takk for interessant innspill. 21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå