Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Keikolina
Skrevet
11 minutter siden, Emilie112 skrev:

Jeg er blokker fra Instagram.. det er jo ikke så rart siden jeg spurte hvorfor hun eksponerte barna.. men jeg vet jeg engang fikk sett bildene alikevel, men jeg husker ikke hvordan. Er det noen som vet?🙈

Logg ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 minutter siden, Emilie112 skrev:

Jeg er blokker fra Instagram.. det er jo ikke så rart siden jeg spurte hvorfor hun eksponerte barna.. men jeg vet jeg engang fikk sett bildene alikevel, men jeg husker ikke hvordan. Er det noen som vet?🙈

Gå inn via internett: 

instagram.com/carolinebergeriksenno 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Luka_S skrev:

Haha, så obvious. Har glemt å fylle inn mellomrommet mellom krana og treet. 😂

Fått med en blå planet også 🌏👍

• Liker 8
Gjest Hoppetau
Skrevet

Er jo tydelig redigert inn snø. På IG ligger det et annet bilde nylig fra en dag det faktisk snødde, og det er jo lett å se forskjell på de bildene med tanke på snøen, og klærne som faktisk har snø på seg

Gjest Keikolina
Skrevet
3 minutter siden, Tørst skrev:

Fått med en blå planet også 🌏👍

Ha ha, jeg så den, gud så dumt 😂 Heia LK, oppdaget en ny planet 🤣

Skrevet
7 minutter siden, Medici skrev:

Samme her https://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/21/dag-1-paris-jeau-de-paume-fiac/ skarp og fin stjernehimmel i denne svært så godt opplyste gaten. Attpåtil en skarp måne. Skulle nesten tatt seg bryet med å sjekke månefasen den aktuelle dagen 🙈

Ånei, Paris-antrekkene. Jeg har vært i Paris maaaange ganger, og hun må jo ha stukket seg ut noe voldsomt. Ekte Parisisk stil er veldig avslappet og nedtonet. 

• Liker 12
Skrevet
52 minutter siden, frk.Helene Hare skrev:

Ånei, Paris-antrekkene. Jeg har vært i Paris maaaange ganger, og hun må jo ha stukket seg ut noe voldsomt. Ekte Parisisk stil er veldig avslappet og nedtonet. 

Det er to adjektiver jeg aldri kommer å til å forbinde med CBE.

• Liker 24
Gjest Keikolina
Skrevet
11 timer siden, visningsnamn skrev:

Eller så er det Tellus.

Tellus, terra eller villa Kolos.

Skrevet
18 timer siden, Emilie112 skrev:

Lag en ny bruker òg ikke kommenter 

• Liker 1
Skrevet

vi har ikke lov å diskutere hva barna kan eller ikke

• Liker 11
Skrevet

Den bedriften lyver så de tror det selv.

De sier på blogginnlegget at de "måtte ta bort snø foran ansiktet med Photoshop" fordi "I dette tilfellet var det bare forstyrrende".

Beviset på at det er er feil, og at de har photoshoppet INN snø, ligger i skibrillene. Dersom snøen var ekte hadde vi sett den som refleksjon i brillene. Men her er utsikten mistenkelig klar og tydelig.

Dette er en parodi. Historien kan snart brukes som påskekrim på melkekartongene... mangler bare et smykketyveri og en besvimt gammel dame.  

• Liker 41
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Tro Smo Konosoro skrev:

De sier på blogginnlegget at de "måtte ta bort snø foran ansiktet med Photoshop" fordi "I dette tilfellet var det bare forstyrrende".

Beviset på at det er er feil, og at de har photoshoppet INN snø, ligger i skibrillene. Dersom snøen var ekte hadde vi sett den som refleksjon i brillene. Men her er utsikten mistenkelig klar og tydelig.

Dette er en parodi. Historien kan snart brukes som påskekrim på melkekartongene... mangler bare et smykketyveri og en besvimt gammel dame.  

Dattera har iallfall fått photoshoppet INN snø foran ansiktet. Når været bare er sjalu og feit, er det fint at det går an å manipulere virkeligheten. Klart fjeset til frua må skinne, helt fritt for sjalu snø. 

Endret av Tørst
  • Liker 25
Skrevet
41 minutter siden, Tro Smo Konosoro skrev:

I tillegg hvis det hadde snødd så mye som det gjør på bildet,  ville de jo hatt masse snø på seg. Spesielt oppå hjelmen,  men man kan jo se at den er helt tørr.  Det samme med håret som stikker frem. Men sånn går det jo når man må leve i en photoshoppet verden.   

• Liker 23
Skrevet

Hun burde slutte å være så sur i kommentarfeltet. Det ødelegger hele imaget av hun søte barbie-mammaen med frisksportinteresser fullstendig.

• Liker 35
Gjest BearMama
Skrevet

Hvor er disse 3 innleggene om dagen blitt av? Knapt et om dagen og ofte ikke i det hele tatt...

Skrevet

Hun er vel lei, i likhet med oss andre? Jeg sveiper ikke innom bloggen på Bloglovin lengre, orker ikke det pjattegreiene som bedrives. Hjernen koker vekk. 

• Liker 20
Skrevet (endret)
14 timer siden, Firestone skrev:

Hun er vel lei, i likhet med oss andre? Jeg sveiper ikke innom bloggen på Bloglovin lengre, orker ikke det pjattegreiene som bedrives. Hjernen koker vekk. 

Signerer denne. Er så lei intetsigende reklameinnlegg. Ikke engang en helgetur kan de få til uten at den er sponset. Jeg skummer gjennom de nyeste innleggene et par ganger i uka. Er som å lese en høyglanset sparkjøpkatalog. Hun vant nylig pris for årets selger ("annonsørenes pris") av managementet sitt; ikke akkurat overraskende da dama knapt kan spise en is uten at det er reklame.

Og dette med NetFit er forøvrig bare så tullete at jeg ikke kan beskrive det. I følge blogg, snap og instagram så trener CBE luftboksing i sponset kjeller med tung sminke og rysjer, og går så rett på kafé uten å dusje (og uten truse). Altså; dette er ikke feelgood, det er virkelighetsfjernt og fylt med platt og personlighetsløs reklame. Jeg skjønner godt at lesertallene på blogglisten.no har "forsvunnet" for å si det sånn. Og bedriftens engasjementsrate på bittelille 1,44 % på instagram viser jo bare at annonsørene sover i timen, og at bedriften velter seg i luksus på lånt tid:

https://influencere.wordpress.com/2019/02/27/engasjement-ig-den-27-02-19/

Endret av Ultiva
  • Liker 42
Skrevet

Hva er det for bitching hun driver med i kommentarfeltet hele tiden? F.eks når noen spør om snøen på bildet er redigert så svarer hun:

'Morsom diskusjon, fint at dere har noe å gjøre på dagtid.'

:roll: 

• Liker 42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...