MiniBaguette Skrevet 1. desember 2019 #11981 Del Skrevet 1. desember 2019 Rømmesild i fokus på bildene, og rømmesild presset inn som en heeelt naturlig del av teksten. "Hvit duk, juleservise, rømmesild og et juletre i bakgrunnen som skal få masse fin pynt i løpet av den kommende uken!" Åh, kom igjen da, CBE & co, dette var et patetisk forsøk på snikreklame! Altfor lett å gjennomskue, vi vet dere kan bedre enn dette. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 1. desember 2019 #11982 Del Skrevet 1. desember 2019 23 minutter siden, MissLucy skrev: hvorfor er Delikats rømmesild i fokus på ikke mindre enn 4 av 9 bilder fra romjulsadventssøndagen? innlegget er ikke merket, så da er det jo ikke reklame i følge Erasmus Berg Eriksen. Er det jakten på delikat blogginnhold som er blitt helt bokstavelig? Erasmus Berg Eriksen😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luvinesta Skrevet 1. desember 2019 #11983 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) 6 hours ago, Kollontaj said: @SoWhat? Du vet at CBE.no har blitt avkledd og strippet for troverdighet nettopp her på forumet? Både kommentarjukset og bildejukset ble avslørt av brukere her. Klart bedriften føler at de er under et kritisk blikk, kanskje mer enn de fleste andre bloggere, men det skulle da bare mangle - med den historikken. Hva du personlig mener og har opplevd, er forøvrig lite interessant. Tror du virkelig at noen utenom de som er i denne konstante CBE bobla bryr seg om denne kommentarjuks "skandalen" som skjedde for snart 5 år siden? Det var litt i vinden akkurat da det skjedde som andre ting blant "influensere", men å leve på det så lenge og bruke det som et eksempel på hva man har "oppnådd" er jo bare trist når ingen mest sannsynlig ofrer en tanke på det utenom her inne der man kan klappe hverandre på skuldra. Det er en skarve blogger som enkelte følger med på på alle sosiale medier hver bidige dag kun for å "strippe" henne og jekke henne ned fordi hun tror hun er for mye for hva noen takler. Jeg kan aldri tenke meg at dette er noe som interesserer folk utenfor "Rampelys" eller at det opptar oppegående folk med god utdannelse og jobb. Det er bitterhet og hat som kommer frem her, ikke konstruktiv kritikk eller samfunnsengasjement... Men for all del, det handler kanskje om mestringsfølelsen for noen ved det man får ut av å nedsnakke og bitche i flokk. Synes denne tråden er mye verre enn hva denne bloggeren foretar seg og stakkars barn som må lese dette om noen år. Og ikke minst de barna som blir mobbet da mødrene til mobberne sitter selv på nettet og lirer av seg det ene verre enn det andre gjemt bak at det er samfunnsnyttig... Klart det er noen spekter ved denne bloggeren som er kritikkverdig, men det drukner jo i usakligheter når man må terpe på de samme tingene hver dag hele tiden. Endret 1. desember 2019 av Luvinesta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 1. desember 2019 #11984 Del Skrevet 1. desember 2019 6 timer siden, Gulleplutt skrev: Burde sikkert la være siden jeg er så opprørt at pulsen banker i panna, men hva i huleste heiteste feiler dette paret? De oppfordrer til veldedighet, men vil ha STØTTE til saks, papir og bånd. Det er så lavmål. Dette savner sidestykke. God jul Caroline og Lars Kristian. Nyt julemiddagen i herskapelige omgivelser i trygg forvissing om at dere har gjort det dere kan. 🤮 Dagens! Kunne ikke vært mer enig. 👏🏼👏🏼 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 1. desember 2019 #11985 Del Skrevet 1. desember 2019 Jeg lurer på om omvendt julenisse Telemark hadde inngått dette samarbeid om de visste at CBE og mannen lærer barna at det er forskjell på folk med tanke på økonomi til fancy feiringer? Hvis dette er holdninger de selv er bærere av, så er ikke de de rette til å bestemme hvem og hva som får julehjelp, økonomisk krise og tragedier kan ramme alle det. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. desember 2019 #11986 Del Skrevet 1. desember 2019 19 minutter siden, Luvinesta skrev: Tror du virkelig at noen utenom de som er i denne konstante CBE bobla bryr seg om denne kommentarjuks "skandalen" som skjedde for snart 5 år siden? Det var litt i vinden akkurat da det skjedde som andre ting blant "influensere", men å leve på det så lenge og bruke det som et eksempel på hva man har "oppnådd" er jo bare trist når ingen mest sannsynlig ofrer en tanke på det utenom her inne der man kan klappe hverandre på ryggen for engasjementet. Det er en skarve blogger som enkelte følger med på på alle sosiale medier hver bidige dag kun for å "strippe" henne og jekke henne ned fordi hun tror hun er for mye for hva noen takler. Jeg kan aldri tenke meg at dette er noe som opptar folk utenfor "Rampelys". Jeg nekter å tro at dette er noe som opptar oppegående folk med god utdannelse og jobb. Det er bitterhet og hat som kommer frem her, ikke konstruktiv kritikk eller samfunnsengasjement... Men for all del, det handler kanskje om mestringsfølelsen man får av å nedsnakke og bitche i flokk. Synes denne tråden er mye verre enn hva denne bloggeren foretar seg og stakkars barn som må lese dette om noen år. Og ikke minst de barna som blir mobbet da mødrene til mobberne sitter selv på nettet og lirer av seg det ene verre enn det andre gjemt bak at det er samfunnsnyttig... Klart det er noen spekter ved denne bloggeren som er kritikkverdig, men det drukner jo i usakligheter når man må terpe på de samme tingene hver dag hele tiden. Og jeg føler hvertfall når det går så langt så er det bra at folk sier i fra og går mot gruppa. Regner med det er noe dere forsvarere selv føler på: «Jeg nekter å tro at dette er noe som opptar oppegående folk med god utdannelse og jobb.» Det er jo ingen her inne som vet mer og kan mer om bloggeren enn det dere kritikere gjør, dere har jo full oversikt, faktisk også over hvilke beveggrunner CBE.no har for alt de bedriver. Ganske imponerende - og må ta mye tid. Mulig dere synes det er samfunnsnyttig å forsvare en så lurvete forretningsdrift, men for all del, bare hold på. 👍 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 1. desember 2019 Populært innlegg #11987 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) Er det mulig å være mer bitter og hatsk på en bedrifts vegne? Det er ikke et retorisk spørsmål. Tilføyelse: Gi meg én eneste grunn til å være misunnelig, bitter og hatsk overfor en unyttig salgskanal som fronter ekstremmaterialisme, overforbruk og shoppingbonanza. Drevet av eiere som ynder å redigere seg selv til det ugjenkjennelige, utøver kroppspress og blottlegger barns privatliv. Og som fortsatt, etter 10 år i jobben, gang etter gang driter seg ut med løgn, uprofesjonalisme, gråsonemarkedsføring, ansvarsfravikelse, selvforherligelse og ren og skjær ignoranse. Fortell meg så hvem jeg er, hvilken utdannelse jeg har, hva jeg jobber med og hvordan jeg bruker fritiden min til å gjøre andres hverdag lysere. For alt du vet, er det faktisk jobben min. og jeg klarer bare ikke å ta de argumentasjonsløse og uredelige innleggene dine alvorlig @Luvinesta Endret 1. desember 2019 av Revenge o'Cavatina glemte å tagge bruker 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 1. desember 2019 Populært innlegg #11988 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) 37 minutter siden, Luvinesta skrev: Tror du virkelig at noen utenom de som er i denne konstante CBE bobla bryr seg om denne kommentarjuks "skandalen" som skjedde for snart 5 år siden? Det var litt i vinden akkurat da det skjedde som andre ting blant "influensere", men å leve på det så lenge og bruke det som et eksempel på hva man har "oppnådd" er jo bare trist når ingen mest sannsynlig ofrer en tanke på det utenom her inne der man kan klappe hverandre på ryggen for engasjementet. Det er en skarve blogger som enkelte følger med på på alle sosiale medier hver bidige dag kun for å "strippe" henne og jekke henne ned fordi hun tror hun er for mye for hva noen takler. Jeg kan aldri tenke meg at dette er noe som opptar folk utenfor "Rampelys". Jeg nekter å tro at dette er noe som opptar oppegående folk med god utdannelse og jobb. Det er bitterhet og hat som kommer frem her, ikke konstruktiv kritikk eller samfunnsengasjement... Men for all del, det handler kanskje om mestringsfølelsen man får av å nedsnakke og bitche i flokk. Synes denne tråden er mye verre enn hva denne bloggeren foretar seg og stakkars barn som må lese dette om noen år. Og ikke minst de barna som blir mobbet da mødrene til mobberne sitter selv på nettet og lirer av seg det ene verre enn det andre gjemt bak at det er samfunnsnyttig... Klart det er noen spekter ved denne bloggeren som er kritikkverdig, men det drukner jo i usakligheter når man må terpe på de samme tingene hver dag hele tiden. Og jeg føler hvertfall når det går så langt så er det bra at folk sier i fra og går mot gruppa. Nei, jeg tror ikke det, egentlig, for folk flest aner ikke hvem CBE er. Men nå har det seg engang sånn at hun kjemper for å holde seg aktuell og på den måten setter hun også søkelys på seg selv. Og når det viser seg at hun ikke har lært en tøddel de siste 10 årene, så er det lett å trekke frem eksempler som dokumenterer nettopp dette. Hun (og mannen) bæsjer på draget igjen og igjen. Hvorfor bry seg? Denne tråden har mange deltakere, og hver og en har sin personlige motivasjon for å delta. At det går mye i det samme er vel ikke så rart, da CBE gjør de samme blemmene dag etter dag, uke etter uke, år etter år. Skal vi droppe å diskutere merking av reklame eller eksponering av barn, "for det var vi ferdige med i 2016"? Så lenge forholdende er kritikkverdige, så vil det komme kritikk. Jeg skal ikke uttale meg om verken motivasjon eller utdanningsnivå hos de andre brukerne, heller ikke deg. Hvilken utdannelse jeg har og hva jeg jobber med, kan ikke brukes som argument. Som anonym deltaker i tråden kan jeg skryte på meg doktorgrad, men det betyr ikke en dritt så lenge jeg ikke kan bevise det. Derfor synes jeg det er merkelig at du har så klokketro på (det manglende) utdanningsnivået til deltakerne på KG. Hvis jeg skal være ærlig så ser jeg på kunnskapsnivået, formidlingsevnen og debattskikken til både CBE, LKE og mange brukere her inne og jeg er ikke i tvil om hvem som er best utdannet og mest oppegående. Jeg vil dog ha meg frabedt at du beskylder meg for å være bitter og hatefull. Jeg har aldri fått helt taket på hva jeg skal være bitter (eller misunnelig) for? Du vet akkurat like mye om min motivasjon for å være her, som jeg vet om din. Men jeg diskuterer sak, du diskuterer deltakere i tråden, så du virker langt mer bitter enn meg. Endret 1. desember 2019 av Felis 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 1. desember 2019 #11989 Del Skrevet 1. desember 2019 2 minutter siden, Kollontaj skrev: Regner med det er noe dere forsvarere selv føler på: «Jeg nekter å tro at dette er noe som opptar oppegående folk med god utdannelse og jobb.» Det er jo ingen her inne som vet mer og kan mer om bloggeren enn det dere kritikere gjør, dere har jo full oversikt, faktisk også over hvilke beveggrunner CBE.no har for alt de bedriver. Ganske imponerende - og må ta mye tid. Mulig dere synes det er samfunnsnyttig å forsvare en så lurvete forretningsdrift, men for all del, bare hold på. 👍 For å si det sånn, flere med høyere utdanning og Mastergrad her enn i CBEs kommentarfelt. Skjønner at det et vondt å svelge for enkelte men det er definitivt det beste for bedriften at folk som leser bloggen ikke er så opptatt av «krig og fred» og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 1. desember 2019 Populært innlegg #11990 Del Skrevet 1. desember 2019 4 timer siden, virkelig skrev: Hva om de ønsker saks, hyssing, tape, innpakningspapir etc. til disse familiene som de hjelpe , kan jo være at de ønsker pakkene skal pakkes inn selv så de selv ser hva eventuelle barn får ? Trenger vel kanskje ikke ta alt i verste mening. men neida alt skal latterliggjøres. Og er det veldedig arbeid så er ikke det samme som at den som setter igang skal dekke fra a-å om noe mangler , uansett hvilken økonomi de måtte ha. Vil tro de bidrar de også. Det vil aldri bli bra nok uansett, og igjen forsøk på å dra dette ned i søla. Noe så trist . Jeg var en av dem som var veldig positiv til omvendt julenisse til å begynne med. Til tross for jeg synes det åpenbart at image-bygging var en essensiell del av veldedighets-engasjementet, men en god jul også for dårlig bemidlede er tross alt det viktigste. Men spesielt to ting fikk meg til å se annerledes på det. Første ting som bikket meg fra positiv mot skeptisk kom da det gikk opp for meg at det er påkrevet med søknad for å få hjelp og at det er CBE og LKE selv som skal lese og vurdere søknadene. CBE og LKE som daglig viser de har null respekt for andres privatliv og helt absurde grenser for hva de mener (ikke) tilhører privatlivet! Folk i vanskelige situasjoner skulle altså blottstille seg fullstendig for personer som jeg ikke anser for kompetente for jobben. Ikke virker det til å være gjort mye innsats på delen om GDPR og i tillegg bor de trengende i samme nabolag som de grenseløse eksponerende og tydelig inkompetente "dommerne". Neste var forbruks-bonanzaen som fulgte tett etter introduksjonen av Omvendt julenisse. Først skal altså folk få kjenne skikkelig på sin økonomiske utilstrekkelighet ved å se ekstremforbruket til bloggerparet og etterpå skal de få skrive ydmykt "tiggerbrev" til dem som jobber så hardt for å få andre til å føle seg utilstrekkelige. En skikkelig kvalmende kombinasjon altså. At noen synes CBE framstår som latterlig når hun tigger etter saks- og papir-spons skjønner jeg godt. Det er latterlig å både prøve å framstille seg som den store gavmilde velgjøreren og samtidig ikke kunne donere eventuell slitasje på en av husets sikkert mangfoldige sakser av egen lomme. Litt det samme med sponset bilvask. Bilvasken er i hovedsak noe som bare kommer bloggerparet selv til gode. De får kjøre rundt i ren og fin bil, men hva får de trengende ut av det? I tillegg har bloggerparet inntil flere utmerkede biler selv som de sikkert kunne ha hentet pakker i. Men igjen så sikkert kjekt å slippe å donere "slitasjen" på egen bil. Engasjementet til bloggerparet framstår altså som lite ekte og lite proft og derfor velger jeg å støtte andre organisasjoner jeg vet er profesjonelle (i år også). Det er mange av dem nemlig. 86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 1. desember 2019 Populært innlegg #11991 Del Skrevet 1. desember 2019 28 minutter siden, Luvinesta skrev: Tror du virkelig at noen utenom de som er i denne konstante CBE bobla bryr seg om denne kommentarjuks "skandalen" som skjedde for snart 5 år siden? Det var litt i vinden akkurat da det skjedde som andre ting blant "influensere", men å leve på det så lenge og bruke det som et eksempel på hva man har "oppnådd" er jo bare trist når ingen mest sannsynlig ofrer en tanke på det utenom her inne der man kan klappe hverandre på ryggen for engasjementet. Det er en skarve blogger som enkelte følger med på på alle sosiale medier hver bidige dag kun for å "strippe" henne og jekke henne ned fordi hun tror hun er for mye for hva noen takler. Jeg kan aldri tenke meg at dette er noe som opptar folk utenfor "Rampelys". Jeg nekter å tro at dette er noe som opptar oppegående folk med god utdannelse og jobb. Det er bitterhet og hat som kommer frem her, ikke konstruktiv kritikk eller samfunnsengasjement... Men for all del, det handler kanskje om mestringsfølelsen man får av å nedsnakke og bitche i flokk. Synes denne tråden er mye verre enn hva denne bloggeren foretar seg og stakkars barn som må lese dette om noen år. Og ikke minst de barna som blir mobbet da mødrene til mobberne sitter selv på nettet og lirer av seg det ene verre enn det andre gjemt bak at det er samfunnsnyttig... Klart det er noen spekter ved denne bloggeren som er kritikkverdig, men det drukner jo i usakligheter når man må terpe på de samme tingene hver dag hele tiden. Og jeg føler hvertfall når det går så langt så er det bra at folk sier i fra og går mot gruppa. Hakk. i. plata fra deg. Har du ikke noe nytt å komme med? Dette har vi hørt før. Mange ganger. Faktisk er det en del som bryr seg utenom denne tråden jo: https://www.dagsavisen.no/debatt/farlig-fasadefrue-1.450027 https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektene-stuper-for-superblogger/3423824379.html https://www.sa.no/underholdning/blogg/caroline-berg-eriksen/caroline-berg-eriksen-far-kritikk-for-hyllest-av-underlivsdeodorant/s/5-46-470446 https://www.nrk.no/kultur/radet-for-legeetikk-raser-mot-_fotballfrue_-1.12146400 https://www.kk.no/helse/usunt-uviktig-og-et-overfladisk-fokus/67743321 Og så en ting til: SLUTT å kalle folk her inne misunnelige og bitre. Jeg diskuterer og kritiserer CBE her inne, og er sjeleglad jeg ikke er som henne eller innehar livet hennes. For en trist tilværelse det må være. Og sånn på tampen: Dette med å terpe på de samme tingene hele tiden: ikke kast stein i glasshuset du sitter i, @Luvinesta, for du gjentar jo deg selv konstant. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 1. desember 2019 #11992 Del Skrevet 1. desember 2019 Minner igjen om at hver gang tråden inneholder legitim kritikk så forsøkes den avsporet med generalisert brukerdebatt. Man traff åpenbart noen ømme tær, igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 1. desember 2019 #11993 Del Skrevet 1. desember 2019 7 minutter siden, CecilieX skrev: Minner igjen om at hver gang tråden inneholder legitim kritikk så forsøkes den avsporet med generalisert brukerdebatt. Man traff åpenbart noen ømme tær, igjen:) Ja påfallende at jo mer saklig, presis og legitim kritikk, jo mer brukerdebatt-avsporing og "misunnelse". 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 1. desember 2019 Populært innlegg #11994 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) 59 minutter siden, Luvinesta skrev: Tror du virkelig at noen utenom de som er i denne konstante CBE bobla bryr seg om denne kommentarjuks "skandalen" som skjedde for snart 5 år siden? Det var litt i vinden akkurat da det skjedde som andre ting blant "influensere", men å leve på det så lenge og bruke det som et eksempel på hva man har "oppnådd" er jo bare trist når ingen mest sannsynlig ofrer en tanke på det utenom her inne der man kan klappe hverandre på ryggen for engasjementet. Det er en skarve blogger som enkelte følger med på på alle sosiale medier hver bidige dag kun for å "strippe" henne og jekke henne ned fordi hun tror hun er for mye for hva noen takler. Jeg kan aldri tenke meg at dette er noe som opptar folk utenfor "Rampelys". Jeg nekter å tro at dette er noe som opptar oppegående folk med god utdannelse og jobb. Det er bitterhet og hat som kommer frem her, ikke konstruktiv kritikk eller samfunnsengasjement... Men for all del, det handler kanskje om mestringsfølelsen man får av å nedsnakke og bitche i flokk. Synes denne tråden er mye verre enn hva denne bloggeren foretar seg og stakkars barn som må lese dette om noen år. Og ikke minst de barna som blir mobbet da mødrene til mobberne sitter selv på nettet og lirer av seg det ene verre enn det andre gjemt bak at det er samfunnsnyttig... Klart det er noen spekter ved denne bloggeren som er kritikkverdig, men det drukner jo i usakligheter når man må terpe på de samme tingene hver dag hele tiden. Og jeg føler hvertfall når det går så langt så er det bra at folk sier i fra og går mot gruppa. Jeg kan opplyse om at dette er noe medieNorge fortsatt snakker om, ja. For mange er det der eneste de forbinder med denne bloggeren. Det er veldig synd, men en slik greie som det - som er av en slik art at folk neste ikke tror hva de hører - er akkurat en sånn greie som folk husker. Og, ja - det huskes. Du må gjerne nekte å tro at dette opptar andre enn folk som diskuterer her på Rampelys, men jeg kan fortelle deg at det diskuteres utenom Rampelys, og jeg møter stadig folk som er på linje med Jenny Skavlan og Live Nelvik - folk som snakker om barneeksponering med hoderystende indignasjon. Du burde også tenke på at det er mulig at folk som diskuterer her inne, også ferdes i samfunnet - og deltar i samfunnslivet og samfunnsdebatten langt utover det man (eller jeg, da) gjør her inne. Og jeg VET at en rekke av debattantene her har god utdannelse og posisjoner i samfunnet. selv om du ikke liker det som skrives her, bør du ikke gå ut fra at alle andre er enige med deg - eller at folk ikke har både dannelse og utdannelse bare fordi de er uenige med deg. Det blir en stygg feilslutning som gjør at du kan bomme stygt med kritikken din. Å hevde at andre er uskolerte og kunnskapsløse er liksom en hersketeknikk - og det ser aldri bra ut i en diskusjon. Jeg begynner å bli litt lei av at du snakker om kollektivet og flokken hele tiden, men deg om det. Påstanden i din siste setning i andre avsnitt har jeg imøtegått så mange ganger at jeg rett og slett ikke gidder mer, all den tid det ser ut som om du leser det du vil lese, og ellers er så forblindet indignert over kritikken som kommer at du ikke klarer å se hva dette handler om. Å avskrive det som ondsinnet mobbing gjør det kanskje lettere å forholde seg til - men det gjør det ikke sant for det. Og siden vi lever i et samfunn hvor man har både meningsfrihet og ytringsfrihet, så kan alle si hva de mener, så både du og jeg er i vår fulle rette til å mene og si. Jeg terper på de samme tingene ofte. Hver gang CBEs barn eksponeres, pleier jeg å skrive noe i denne tråden. Men jeg terper jo ikke på det samme hele tiden - jeg påpeker at hun på nytt og på nytt ikke ivaretar ungenes rett til privatliv. Endret 1. desember 2019 av pøbelsara 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 1. desember 2019 #11995 Del Skrevet 1. desember 2019 Jeg kunne aldri tenkt meg å leve det livet disse lever, eller andre bloggere for den saks skyld. Det er da virkelig ingen ting å misunne? Selv om de tjener bra på shady reklamesalg vil jeg mye heller tjene litt mindre og leve mitt eget liv 😊 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 1. desember 2019 #11996 Del Skrevet 1. desember 2019 1 time siden, MissLucy skrev: hvorfor er Delikats rømmesild i fokus på ikke mindre enn 4 av 9 bilder fra romjulsadventssøndagen? innlegget er ikke merket, så da er det jo ikke reklame i følge Erasmus Berg Eriksen. Er det jakten på delikat blogginnhold som er blitt helt bokstavelig? https://www.mills.no/produkt/delikat/delikat-rommesild/ Nyhet til jul fra Mills, denne rømmesilda. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. desember 2019 #11997 Del Skrevet 1. desember 2019 17 minutter siden, CecilieX skrev: Minner igjen om at hver gang tråden inneholder legitim kritikk så forsøkes den avsporet med generalisert brukerdebatt. Man traff åpenbart noen ømme tær, igjen:) Det er jo det eneste argumentet som fremsettes. Ingen begrunnelse for HVORFOR det er greit med barn i kommersiell some-virksomhet. Ingen begrunnelse for hvorfor det ikke er viktig å merke reklame riktig, eller for hvorfor det er greit og bra med esktremstort forbruk. Det er bare gjentakelser av hvor slemme og misunnelige kritikerne er. OG når jeg finleser innlegget far @Luvinesta så er hun jammen freidig nok til å hevde at barna våre er mobbere også. Likevel forbeholder hun seg retten til å si at det er vi som er usaklige. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 1. desember 2019 Populært innlegg #11998 Del Skrevet 1. desember 2019 1 minutt siden, LilleSnupp skrev: https://www.mills.no/produkt/delikat/delikat-rommesild/ Nyhet til jul fra Mills, denne rømmesilda. Da er det på'n igjen da. Melde Mills, CBE og UI til forbrukertilsynet. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 1. desember 2019 #11999 Del Skrevet 1. desember 2019 2 minutter siden, pøbelsara skrev: Det er jo det eneste argumentet som fremsettes. Ingen begrunnelse for HVORFOR det er greit med barn i kommersiell some-virksomhet. Ingen begrunnelse for hvorfor det ikke er viktig å merke reklame riktig, eller for hvorfor det er greit og bra med esktremstort forbruk. Det er bare gjentakelser av hvor slemme og misunnelige kritikerne er. OG når jeg finleser innlegget far @Luvinesta så er hun jammen freidig nok til å hevde at barna våre er mobbere også. Likevel forbeholder hun seg retten til å si at det er vi som er usaklige. Klarer ikke å ta @Luvinesta på alvor. Det er altfor far off som kommer fra den kanten. Bare Personangrep og brukerdebatt og ingenting matnyttig overhodet. Og når den samme personen skal fortelle oss at vi er mobbere og at barna våre er det også, i samme åndedrag som man syns synd på den stakkars bloggerens barn (som forøvrig alle vet hvem er pga foreldrene) så blir det så på trynet at jeg har ikke ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 1. desember 2019 #12000 Del Skrevet 1. desember 2019 2 minutter siden, pøbelsara skrev: Da er det på'n igjen da. Melde Mills, CBE og UI til forbrukertilsynet. 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå