Gjest lillesnøfnugg Skrevet 30. november 2019 #11881 Del Skrevet 30. november 2019 30 minutter siden, Glemtbrukernavnet skrev: Tro hvorfor hun slettet kommentarene vi har diskutert her inne? Mulig at frekke og nedlatende kommenterar om folk man ikke kjenner ikke passer med veldedighetsarbeid? Det sender ikke ut signaler om medmenneskelighet foråsidetsånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 30. november 2019 #11882 Del Skrevet 30. november 2019 44 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Mulig at frekke og nedlatende kommenterar om folk man ikke kjenner ikke passer med veldedighetsarbeid? Det sender ikke ut signaler om medmenneskelighet foråsidetsånn. Jeg leser ikke bloggen, men de kommentarene som er skrevet om her, ble de publisert under et innlegg om omvendt julenisse? 😲 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. november 2019 #11883 Del Skrevet 30. november 2019 1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev: Jeg leser ikke bloggen, men de kommentarene som er skrevet om her, ble de publisert under et innlegg om omvendt julenisse? 😲 Jepp. Skikkelig proft, det hele. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 30. november 2019 #11884 Del Skrevet 30. november 2019 1 time siden, MissLucy skrev: ser hun har fjernet alle sine egne frekke og nebbete kommentarer. Da kan vi bare telle ned 3-2-1 til det dukker opp en viss bruker her inne og hevder de aldri var der..,. På en måte fint at de er borte, men samtidig er det både tannløst og en smule fjollete å slette dem. Kan hun ikke stå for noen ting selv, liksom? Lurer på hvorfor de er fjernet også. Hit a little too close to home, kanskje? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jonas Bie Skrevet 30. november 2019 #11885 Del Skrevet 30. november 2019 De hadde nok ikke sett for seg at det skulle være SÅ vanskelig å leke godhjertet og medmenneskelig Bra det er jul bare en gang i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 30. november 2019 #11886 Del Skrevet 30. november 2019 38 minutter siden, Aquarius04 skrev: På en måte fint at de er borte, men samtidig er det både tannløst og en smule fjollete å slette dem. Kan hun ikke stå for noen ting selv, liksom? Lurer på hvorfor de er fjernet også. Hit a little too close to home, kanskje? De burde ikke ha blitt publisert i første omgang. Ellers helt enig med deg, og "kjekt å se" at det ikke bare er jeg som lurer på hva som førte til slettingen. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. november 2019 #11887 Del Skrevet 30. november 2019 Fjernet fra bloggen = aldri skjedd. Bloggverdenen beviser hvorfor den er noe helt annet enn virkeligheten. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 30. november 2019 #11888 Del Skrevet 30. november 2019 Neida, cbe bruker ikke barna i reklame. Hun bare bruker de for å tjene penger - tenker jeg vi sier (jf. siste innlegg om juleverksted) 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 30. november 2019 #11889 Del Skrevet 30. november 2019 Var det ikke CBE som sa at de mindreårige ikke skulle brukes i reklame? Eller har de endret mening? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 30. november 2019 #11890 Del Skrevet 30. november 2019 2 minutter siden, Liver skrev: Var det ikke CBE som sa at de mindreårige ikke skulle brukes i reklame? Eller har de endret mening? Svarer for cbe, jeg: Det er ikke et reklameinnlegg. Har aldri sagt noe om annonselenker. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onille Skrevet 30. november 2019 #11891 Del Skrevet 30. november 2019 2 timer siden, Jobbermedbarn skrev: Jeg leser ikke bloggen, men de kommentarene som er skrevet om her, ble de publisert under et innlegg om omvendt julenisse? 😲 Hva handlet disse kommentarene om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fridakahlo Skrevet 30. november 2019 #11892 Del Skrevet 30. november 2019 4 timer siden, Levina skrev: Det å konkludere med at CBE har en jobb samfunnet ikke trenger er jo en ganske pussig påstand. Hun gleder tusenvis og gir inspirasjon hver eneste dag. I tilegg til å skape egen bedrift og betalt inn flere hundre tusen i skatt hver eneste år. Nye og spennende prosjekter neste år. Noe som samfunnet virkelig trenger er personer som bryr seg om de mer vanskeligstilte i samfunnet og har nå startet « omvendt julenisse». Hadde ikke det vært et behov for å følge denne influenceren, så hadde hun ikke hatt den jobben. Så i tillegg til all kommentarjukset, bilderedigering og ikke minst feilmerking av reklame, har folk tillit til henne og er trofaste lesere. En trenger heller ikke lese på kvinneguiden for å kunne blir fortalt hva som foregår der inne. Ser ut som hun ikke har så mye til overs for det forumet. Skulle ønske jeg kjente til den første som ga uttrykk for «et behov for å følge en influencer». Behov skapes. Forestill deg at du sitter og ser på TV. Du har akkurat spist middag, mett og god og har ikke behov for noe annet enn å slappe av i sofaen. Så kommer det en reklame på TV-en for Freia sjokolade. I løpet av av kort tid sier hjernen din til deg «åh Gud jeg fikk plutselig så lyst på en melkesjokolade.» Du setter deg i bilen og kjører til nærmeste butikk for å kjøpe en sjokolade, eller i helgen. Høres det kjent ut? Det gjør reklamer med oss mennesker. De fleste (nesten alle mener nå jeg) influencere er levende reklameplakater. Deres jobb er å få oss til å skaffe oss ting vi opprinnelig ikke har behov for, dette kun for at de skal ha noe å leve av. Hvorfor? Fordi en 8-16 jobb har de ikke kompetanse til. Cash is king, my friend. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 30. november 2019 #11893 Del Skrevet 30. november 2019 7 minutter siden, LilleSnupp skrev: Svarer for cbe, jeg: Det er ikke et reklameinnlegg. Har aldri sagt noe om annonselenker. Ah, bloggerlogikk med andre ord. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. november 2019 #11894 Del Skrevet 30. november 2019 1 time siden, LilleSnupp skrev: Neida, cbe bruker ikke barna i reklame. Hun bare bruker de for å tjene penger - tenker jeg vi sier (jf. siste innlegg om juleverksted) Hvis ikke det der er å bruke barn i reklame, så vet ikke jeg hva det skal kalles. Barn er synlige på bildene og voksne uten barn hadde ikke vært troverdige i en reklame for (var det et lekehus?) noe så barnlig. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 30. november 2019 #11895 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) Fra Omvendt Julenisse Østfold sin facebookside (innsamlingsaksjonenen Caroline Berg Eriksen skriver om på bloggen) - https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=158801025510144&id=100118664711714 Håper Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen får hjelp, slik de får innpakningspapir, saks og hyssing... Endret 1. desember 2019 av LeiaO Glemte innpakningspapir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 30. november 2019 #11896 Del Skrevet 30. november 2019 1 minutt siden, Glemtbrukernavnet skrev: Fra Omvendt Julenisse Østfold sin facebookside (Caroline Berg Eriksen skriver om) - https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=158801025510144&id=100118664711714 Håper folk hjelper Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen med bidrag slik de får kjøpt hyssing og saks... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Skrottefar Skrevet 30. november 2019 Populært innlegg #11897 Del Skrevet 30. november 2019 2 minutter siden, Glemtbrukernavnet skrev: Fra Omvendt Julenisse Østfold sin facebookside (Caroline Berg Eriksen skriver om) - https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=158801025510144&id=100118664711714 Håper folk hjelper Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen med bidrag slik de får kjøpt hyssing og saks... Hjelpes......de tigger etter forbruksmateriale for å kunne hjelpe.....snakk om smålige mennesker, virkelig, jeg blir kvalm 🤢 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 30. november 2019 #11898 Del Skrevet 30. november 2019 16 minutter siden, Glemtbrukernavnet skrev: Fra Omvendt Julenisse Østfold sin facebookside (innsamlingsaksjonenen Caroline Berg Eriksen skriver om på bloggen) - https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=158801025510144&id=100118664711714 Håper folk hjelper Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen med bidrag slik de får kjøpt hyssing og saks... Ja, gud forby at de skulle spytte i noe slikt selv. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 30. november 2019 #11899 Del Skrevet 30. november 2019 2 minutter siden, Aquarius04 skrev: Ja, gud forby at de skulle spytte i noe slikt selv. De har neppe midlene til det, for alt er brukt opp i alle bonanza'ene opp gjennom årene 😜 Nuvel, folk får teppebombe FB-innlegget til de gniene julenissene, så tar det nok ikke lang tid før de redigerer innlegget kjenner jeg fru og herr Scrooge rett https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=158801025510144&id=100118664711714 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 30. november 2019 #11900 Del Skrevet 30. november 2019 Så da har de gått tilbake på det de skrev i et tidligere innlegg altså? "Vi har også fått oss eget Vipps-nummer. Pengene går uavkortet til å kjøpe inn mat, leker og klær som gis bort til familiene vi hjelper." 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå