Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, miamiamia skrev:

Rart hvordan bryster og rumpe blir større og mindre alt ettersom.

Jeg steller meg bak alle dere som også syns det er trist at hun ser så annerledes ut på sine egne og andres bilder. Hun er nesten ikke til å kjenne igjen.

Håper det går opp et lys snart slik at hun fjerner de barna fra SoMe. De kommer til å gremmes når de ser alt som er blitt delt. Hun skrev på bloggen at de deler veldig lite. Kremt, jeg syns jeg vet altfor mye om de to jentene jeg. Føler jeg BOR i Sarpsborg MED dem i huset deres til tider!

Akkurat det er jo ikke sååå rart. Jeg ser ikke så verst ut på bilder jeg tar selv av meg selv (selvutløser og mange knips), men kan se ut som et takras på bilder andre hatt tatt av meg. 😣😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel blitt sånn at hvis hun ikke deler private ting på bloggen, så har det ikke skjedd. Hvorfor dresse seg opp og posere foran speilet mens man tar selfier hvis ikke det skal deles og man får skrytekommentarer? Da hadde livet i villaen blitt helt meningsløst. Trofebarna er med på utstilling helt intetanende om omfanget av tekst og bilder foreldrene pøser ut på nettet.

Selv synes de at de deler lite. Det viser at de har lite grenser og hemninger for hva som er privatliv. Etter 10 år blir disse grensene flyttet. At de ikke tar det til  seg i stedet for å reagere med trass og mer eksponering. 
Fordi om mor er ekshibisjonist og leker fotomodell er det veldig dårlig gjort å trekke barna inn i dette. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Lady T skrev:

Akkurat det er jo ikke sååå rart. Jeg ser ikke så verst ut på bilder jeg tar selv av meg selv (selvutløser og mange knips), men kan se ut som et takras på bilder andre hatt tatt av meg. 😣😂

Poenget jeg, med flere, skal frem til, er jo at hun ser så mye bedre ut på bilder andre har tatt. Bilder som ikke er redigert til det ugjenkjennelige, unnskyld, med lys og farge mener jeg.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sølv_dugg skrev:

Poenget jeg, med flere, skal frem til, er jo at hun ser så mye bedre ut på bilder andre har tatt. Bilder som ikke er redigert til det ugjenkjennelige, unnskyld, med lys og farge mener jeg.

Ja, jeg skjønte det - og skrev det egentlig også, som jeg slettet, at hun ser bedre ut på andres bilder. Ser at det virker som jeg kan ha misforstått. Men poenget var at mange av oss ser ut som en annen person på egne versus andres bilder av oss.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2019 den 13.17, Stjernekikkeren skrev:

Jeg satt og tenkte over dette misunnelseskortet, og jeg lurer egentlig på.. Helt ærlig og seriøst, hva er det man er misunnelig og sjalu på her, dere som slenger det kortet? 

CBE og mannen er ikke så steinrike at de gjør noe, det finnes langt bedre og integritetsfulle måter å tjene de samme pengene som de tjener, OG du får beholde privatlivet ditt samtidig. Jeg hadde aldri orket å leve et liv hvor selve livet mitt, livet til barna mine, og kjæledyrene mine er det som genrerer pengene. Jeg vil ha et liv der jeg ikke må redigere kroppen min bådr fysisk og digitalt for å leve opp til en uoppnåelig standard jeg har satt meg. Jeg vil komme hjem, slenge på meg en hullete t-skjorte og slenge meg utover sofaen som en sjøstjerne med snacks i begge hender, jeg vil ikke bruke flere timer på å gjøre stuen mitt om til et fotostudio, sminke meg, style meg, og bli tatt ørten bilder av, for så å velge ut et par som passer. Jeg ville hvertfall ikke gjort det mot barna mine om jeg hadde noen, gjort deres private soverom, hvor de skal søke ro og tilflukt fra stress, om til en midtside i Yes vi leker bladet! 

Jeg VIL kunne dra på ferie, slappe av, drite i om håret mitt er fett ene dagen eller jeg har blitt solbrent, eller bare ikke ser ut fordi vi hadde det så kjekt i går at det rant ut i de små timer. Jeg vil ikke posere langs stranden og høre hvor jeg skal se, hvordan jeg skal stå, hva jeg skal tenke på osv. Jeg vil kunne gå en tur i skogen uten at jeg må ta på meg de og de klærne før jeg går, fordi noen betalte meg for å gjøre det. 

Jeg vil være meg selv, og stå for det jeg mener er viktig i livet, jeg vil ikke stå for ting fordi jeg får betalt for det, det er å gå mot den jeg er å fronte noe jeg egentlig ikke tror på. Man mister seg selv litt og litt, hver gang man iscenesetter en virkelighet som ikke er virkelig. 

CBE kan ta pengene sine og gjøre hva hun vil med de, aldri har jeg vært sjalu på henne en eneste dag i hennes liv. Det hun gjør er heller ikke noe spesielt eller innovativt, enhver prkåt tulling uten integritet og selvrespekt kan gjøre det CBE og mannen gjør. De er hverken vellykket eller beundringsverdige,  tvert om, jeg synes det hele er trist og sørgelig.

👏

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det sånn ca. 20 november hun hadde en reklamepost for sitt nye treningstøy? I dag presterer hun en hel netfit-reklame i det samme treningstøyet, uten å nevne at det også er reklame for tøyet. 

*bestiklassen*

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, *Ariel* skrev:

Var det sånn ca. 20 november hun hadde en reklamepost for sitt nye treningstøy? I dag presterer hun en hel netfit-reklame i det samme treningstøyet, uten å nevne at det også er reklame for tøyet. 

*bestiklassen*

Jeg ble mest fascinert over den skyggen de har fått av rompa hennes.. 

🐝

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Jeg ble mest fascinert over den skyggen de har fått av rompa hennes.. 

🐝

Jeg også. Ser ikke helt ut som samme rompa som i bursdagsinnlegget rett nedenfor. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det netfitbildet MÅ jo være ment som ett sidestikk? Altså bilde på IG med henne til side så man ser rumpen. Den er jo helt åpenbart redigert og ikke på langt nær så bra som bildene fra Dovre. Kanskje det er meningen å skape diskusjon?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, CabinCruiser skrev:

Det netfitbildet MÅ jo være ment som ett sidestikk? Altså bilde på IG med henne til side så man ser rumpen. Den er jo helt åpenbart redigert og ikke på langt nær så bra som bildene fra Dovre. Kanskje det er meningen å skape diskusjon?

Jeg tror det meste de gjør for tiden er for å skape trafikk. Først masse bursdagsbilder av familiens seksåring - med påfølgende de diskusjon av helt private ting i kommentarfeltet. Så enda flere treningsbilder med det som begynner å bli en parodi av en rumpe. 

Bildene av CBE med plakatkunsten i latexbukse viser jo en helt anne rumpe - så enten er det lys og skygge, eller truse med innlegg.

At de ikke bare prøver å skape litt godt innhold istedet for å yppe til opprør, spekulasjoner og kommentarfeltkrangling?

Endret av pøbelsara
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg tror det meste de gjør for tiden er for å skape trafikk. Først masse bursdagsbilder av familiens seksåring - med påfølgende de diskusjon av helt private ting i kommentarfeltet. Så enda flere treningsbilder med det som begynner å bli en parodi av en rumpe. 

Bildene av CBE med plakatkunsten i latexbukse viser jo en helt anne rumpe - så enten er det lys og skygge, eller truse med innlegg.

At de ikke bare prøver å skape litt godt innhold istedet for å yppe til opprør, spekulasjoner og kommentarfeltkrangling?

Det tror jeg faktisk ikke de evner. Det blir som å be Se&Hør publisere noe av litterær verdi 😏

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på instagram nå. Fantastisk brunfarge på pysjbildet ved pianoet, men veldig forskjellig fra de andre bildene. Så noen slike i sommer også og hun sa hun ble veldig brun på ryggen.

Er det rester etter sommerferien, selvbruning eller solarium eller har hun pudret seg blekere på de andre bildene?

Hva er ekte?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, *Ariel* skrev:

*bestiklassen*

Stemmer...

På 25.11.2019 den 15.10, Glemtbrukernavnet skrev:

Antrekk fra reklameinnlegg den 20.11.19 på blogg vises frem på instastory i dag.

Instastorien er kun merket som reklame for Netfit, men som man kan se er det også skjult reklame for "Bara Sport".

Dokumentasjon:

Fra https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/veiledning-reklame-some#chapter-3-3

Screenshot_20191125-150101_Chrome.thumb.jpg.59b774a9dc3cf66a941df89b324bc7b0.jpg

Fra https://www.forbrukertilsynet.no/sos-reklame-some

Screenshot_20191125-150733_Chrome.thumb.jpg.0d3a76cb338490839e5b921e7e4af857.jpg

Lenke til blogginnlegg med skjult reklame for "Bara Sport".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillesnøfnugg
1 minutt siden, Kollontaj skrev:

Halloween-verksted (28.10) med barna og bursdagsinnlegget (i går) med barna ga de høyeste lesertallene. Det lønner seg å eksponere barn. 

https://ocast.com/sv/influencers/caroline-berg-eriksen-314/stats/www-carolinebergeriksen-no-602

6BC7C183-FCC6-4F44-8D30-2E5E28F6C141.png

Folk er så sykt creepy. Hva er interessant med fremmede unger på nett? Og mor og far må bruke barna i bedriften, uten de så blir det ikke mer luksusliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2019 den 20.51, Glemtbrukernavnet skrev:

Ser at Caroline Berg Eriksen har lagt ut bilder med barn. Det ser vi gir de mest "likes", jf. https://www.instagram.com/p/B5SBi2igaBH/

Så i morgen får de høyere engasjementrate. Noe annonsører kan se på, når de velger samarbeidspartner.

Ja, det virket. Og dette er tall som influencere vanligvis selger inn til annonsører.

Tallene fra i går var 1,15%.engasjementrate. Etter å ha lagt ut bilder av ene barnet fikk de 1,18% i dag, jf.  

Engasjementrate 25.11.19: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/page/585/?tab=comments#comment-24404813

Engasjementrate 26.11.18: http://web.archive.org/web/20191126201547/https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno

Screenshot_20191126-211528_Chrome.jpg.998a98f513106aa9790ac689dc62b277.jpg

Og det selv om reklameinnlegg lagt ut rett etter har få liker-klikk (1803) og kommentarer (9), jf. https://www.instagram.com/p/B5TVosHAL9M/

Screenshot_20191126-214019_Chrome.thumb.jpg.0e0e3d66071fd5921960c18c76e45df0.jpg

Vet annonsørerer om at det er bilder av barna som "drar opp" engasjementraten (liker-klikk=6997  og kommentarer=60) på instagram til denne reklamebedriften?  Jf. https://www.instagram.com/p/B5SBi2igaBH/

Screenshot_20191126-213722_Chrome.thumb.jpg.c549d3fc9b1c358ac23f7d9043642c54.jpg

Når det er sagt, 1,18% engasjementrate er  uansett lavt. Les eventuelt mer om det her:

https://influencere.wordpress.com/2019/01/31/engasjementsrate-pa-ig/

Endret av LeiaO
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så trist å se hvordan sosiale medier kan fungere på sitt "verste", der blogginnlegg og instagrampost vedrørende barn gir en bedrift økt lesertall og engasjementrate, jf @Kollontaj sin dokumentasjon og Caroline Berg Eriksen sin Instagram (sjekk liker-klikk og antall kommentarer på bilder av barn vs annet). 

Tenker virkelig denne virksomheten at dette er greit? Hvordan kan bedriftseierne "sove godt om natta", når fagfolk advarer mot slik eksponering,  jf. https://influencere.wordpress.com/generelt-bruk-av-barn-i-some/ ?

Endret av LeiaO
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger og selvskryt, skrytekommentarer om hvor flink og perfekt hun er, det er livsstilen. De bryr seg nada om barna bare hun selv får masse skryt. Det er sånn hun fremstår. Og da må barna stille opp på jobb uten å vite at de jobber. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...