Ellie77 Skrevet 12. mars #109181 Skrevet 12. mars Øøøøøødem. Lært seg nytt og flott ord, ja. Det heter ødém. Forresten; blir leppene så rare når man snakker - bare av filler? Eller krøller hun dem ut med vilje? Ser i hvert fall helt påfallende kunstig ut! 🤦♀️ 12
Jaddah123 Skrevet 12. mars #109182 Skrevet 12. mars Ellie77 skrev (10 minutter siden): Øøøøøødem. Lært seg nytt og flott ord, ja. Det heter ødém. Forresten; blir leppene så rare når man snakker - bare av filler? Eller krøller hun dem ut med vilje? Ser i hvert fall helt påfallende kunstig ut! 🤦♀️ Hun presser de ut når hun snakker og da blir det vanskelig å snakke normalt. 6
Skrottefar Skrevet 12. mars #109183 Skrevet 12. mars Vinnanna15 skrev (3 timer siden): Finnes ikke frisk en flekk hu der! I hvert fall ikke i hodet, for det er neppe sunt å leve i sin egen lille boble 😛 2
Katten89 Skrevet 12. mars #109184 Skrevet 12. mars Hun tilskriver jo ødemer alt annent en sine kosmetiske behandlinger. Vil vel ikke innrømme 15 1
Kollontaj Skrevet 12. mars #109185 Skrevet 12. mars I følge story på IG sparkler hun fortsatt. Kanskje noe der hun reagerer allergisk på? Har jo holdt på ganske lenge nå. 🧐 6
Hallepalle2 Skrevet 12. mars #109186 Skrevet 12. mars Line Victoria Huseby deler kampen mot kreft, poseringsfruen deler kampen mot puffy eyes 👀 21 1 7
Jaddah123 Skrevet 12. mars #109187 Skrevet 12. mars Hallepalle2 skrev (22 minutter siden): Line Victoria Huseby deler kampen mot kreft, poseringsfruen deler kampen mot puffy eyes 👀 Puffy eyes forårsaket av for mye fillers. 15
Snødronninga Skrevet 12. mars #109188 Skrevet 12. mars (endret) En uke siden forrige innlegg, og det som kommer i dag er en oppstilt bildeserie av innkjøpte blomster og kos med hunden. Posere riktig med en "nedsklidd" cardigan, smilende, men aldri blikkontakt med mottakerene. Neida blikkontakt er ikke nødvendig, det er aldri det. Her er det bare idyll, harmoni og en "perfekt" hjemmeværende husmor. Som ikke ønsker å connecte med følgerne sine. Øynene er ikke hovne engang. Hvis det er noe hevelse der, er det nok grundig redigert bort. Jeg skjønner ikke at CBE fremdeles tviholder på denne "picture perfect" formelen, der ingenting formidles. Hvorfor fortsetter en influencer i samme spor når det ikke fenger mengden, og ikke har gjort det på lenge? Hva med å prøve noe nytt? Hvorfor ikke satse på noe mer uhøytidelig? For en befrielse det er å følge f.eks Line Victoria, som er det stikk motsatte av Caroline. Endret 12. mars av Snødronninga 20 4
Medici Skrevet 12. mars #109189 Skrevet 12. mars De uhygieniske lange neglene er i seg selv nok til å skape problemer med øynene 15 5
Laia Skrevet 13. mars #109190 Skrevet 13. mars Snødronninga skrev (9 timer siden): En uke siden forrige innlegg, og det som kommer i dag er en oppstilt bildeserie av innkjøpte blomster og kos med hunden. Posere riktig med en "nedsklidd" cardigan, smilende, men aldri blikkontakt med mottakerene. Neida blikkontakt er ikke nødvendig, det er aldri det. Her er det bare idyll, harmoni og en "perfekt" hjemmeværende husmor. Som ikke ønsker å connecte med følgerne sine. Øynene er ikke hovne engang. Hvis det er noe hevelse der, er det nok grundig redigert bort. Jeg skjønner ikke at CBE fremdeles tviholder på denne "picture perfect" formelen, der ingenting formidles. Hvorfor fortsetter en influencer i samme spor når det ikke fenger mengden, og ikke har gjort det på lenge? Hva med å prøve noe nytt? Hvorfor ikke satse på noe mer uhøytidelig? For en befrielse det er å følge f.eks Line Victoria, som er det stikk motsatte av Caroline. Interessen for dette innholdet gjenspeiler seg jo i engasjementet. Etter å ha lagt ute i 12 timer har denne posten fått 213 likes (skjult selvsagt). Det er 7 kommentarer, hvorav 1 er fra en samarbeidspartner (iallfall tidligere), og 3 er svar fra CBE selv. Engasjementsrate 0.08 %. Dette sier jo litt med tanke på en følgermasse på 290k. Kilde til statistikk: app.notjustanalytics.com 14 7
Xstrella Skrevet 13. mars #109191 Skrevet 13. mars Syns de ikke selv det er kleint med så få likes på selvdiggingen? At folk ikke bryr seg. Å legge ut deilige meg bilder fra man er 20 år burde alle slutte med. Det er så ut og patetisk. Vi vet bedre i 2026. 14 4
Rastebenk Skrevet 13. mars #109192 Skrevet 13. mars Kollontaj skrev (På 11.3.2026 den 14.23): Bihulebetennelse nylig også. Hun er mer syk på 2-3 måneder enn jeg er på 10 år. 😳 CBE har alltid vært mye syk. Selverklært influensa minst en gang hver vinter, masse forkjølelser, omgangssyke har hun også hatt en rekke ganger. Måtte vel avbryte sykkelturen på Dovre fordi hun ble syk. Stadig migrene, og mengder med øyeinfeksjoner (løsnegler, store mengder sminke og kontaktlinser er en kraftig smittecocktail). Ble lagt inn når minstemann var nyfødt pga nyrebekkenbetennelse. Jeg har glemt 80 % da jeg ikke har fulgt henne på årevis, men dette er det jeg husker 😅 Kollontaj skrev (På 9.3.2026 den 16.16): Gjennomsnittlig likes er 422. 203 på siste innlegg. https://app.notjustanalytics.com/analysis/Carolinebergeriksenno Funky tror jeg ligger på rundt 20 000 likes. (Over dobbelt så mange følgere.) 400 likes er jo ingenting. Hvor er det hun tjener pengene sine? Snapchat? 17 4
Hunter7 Skrevet 13. mars #109193 Skrevet 13. mars Rastebenk skrev (53 minutter siden): CBE har alltid vært mye syk. Selverklært influensa minst en gang hver vinter, masse forkjølelser, omgangssyke har hun også hatt en rekke ganger. Måtte vel avbryte sykkelturen på Dovre fordi hun ble syk. Stadig migrene, og mengder med øyeinfeksjoner (løsnegler, store mengder sminke og kontaktlinser er en kraftig smittecocktail). Ble lagt inn når minstemann var nyfødt pga nyrebekkenbetennelse. Jeg har glemt 80 % da jeg ikke har fulgt henne på årevis, men dette er det jeg husker 😅 400 likes er jo ingenting. Hvor er det hun tjener pengene sine? Snapchat? Akkurat nyrebekkenbetennelse tror jeg ikke er noe man kan direkte laste CBEs helse for, siden det kan skje alle og enhver (av personlig erfaring unner jeg selv ikke min verste fiende nyrebekkenbetennelse). Men! CBE må være en av de svært få som har opplevd permanent forstørret frontparti som følge av en «influensa-infekt». 😉 13 6
Rastebenk Skrevet 13. mars #109194 Skrevet 13. mars (endret) Hunter7 skrev (34 minutter siden): Akkurat nyrebekkenbetennelse tror jeg ikke er noe man kan direkte laste CBEs helse for, siden det kan skje alle og enhver (av personlig erfaring unner jeg selv ikke min verste fiende nyrebekkenbetennelse). Men! CBE må være en av de svært få som har opplevd permanent forstørret frontparti som følge av en «influensa-infekt». 😉 Haha, ja det var litt av en bivirkning etter influensa 😅 Hun var jo så stolt av implantatene også, så hun klarte ikke å la være å avsløre det etter bare noen få uker. Og det med nyrebekkenbetennelse har du helt rett i, men det jeg ønsket å få frem er at hun aldri har slått meg som en person med god helse. Det er bihulebetennelser, forkjølelser, influensa, migrene, omgangssyke, øyeinfeksjoner og bilsyke på løpende bånd i år etter år etter år. Endret 13. mars av Rastebenk 13 6
vinterskog Skrevet 14. mars #109195 Skrevet 14. mars Caroline Berg Eriksen's Instagram Statistics - Social Blade Så lite engasjemang at socialblade regner den som 0% faktisk... 10 8
Kleppmelk Skrevet 14. mars #109196 Skrevet 14. mars Jeg blir litt fascinert over noen som trener SÅ mye men som løfter like tungt som et barn. Har ikke denne PT’en lært at man må spise for å bygge muskler? 10 3
Rastebenk Skrevet 14. mars #109197 Skrevet 14. mars (endret) vinterskog skrev (1 time siden): Caroline Berg Eriksen's Instagram Statistics - Social Blade Så lite engasjemang at socialblade regner den som 0% faktisk... CBE finnes ikke relevant lenger. En kollagenfylt, kroppshysterisk retusjeringsdame som pusher førti. 200-400 likes og 10 kommentarer per bilde forteller jo sitt. Det er jo det samme som vanlige folk med 1000 IG-venner får. Kleppmelk skrev (1 time siden): Jeg blir litt fascinert over noen som trener SÅ mye men som løfter like tungt som et barn. Har ikke denne PT’en lært at man må spise for å bygge muskler? CBE balanserer på en hårfin linje mellom sult og sykdom, det har hun tilsynelatende gjort i alle år. Hun ble innlagt i sin ungdom fordi hun besvimte av sult, men i følge mannen sin så har hun aldri vært spiseforstyrret. Så det så. https://www.vg.no/rampelys/i/dy4jX/norsk-kjendisblogger-maalet-var-aa-bli-tynnest-mulig https://www.vg.no/rampelys/i/k7L96/fotballfrue-mannen-caroline-har-aldri-vaert-syk-av-spiseforstyrrelser LKE sliter med tilbakevendende skader, og CBE sliter med tilbakevendende sykdom. Da er det merkelig at de begge påberoper seg solid ekspertise innen god helse og sunn livsstil. Manglende troverdighet er definitivt en av grunnene til at det har gått nedenom og hjem med samtlige prosjekter de har prøvd å stable på beina det siste tiåret. I likhet med dette paret, så snuser jeg selv på middelalderlivet. Jeg er dypt takknemlig for at jeg i motsetning til CBE ikke legger all min verdi i retusjerte bilder hvor jeg høster 400 likes for en innsugd mage med tomme tarmer. Endret 14. mars av Rastebenk 13 2 9
Xstrella Skrevet 14. mars #109198 Skrevet 14. mars Siste post på pt kontoen. Må være en parodi? Siste bilde. Working hard? Hva jobber hun hardt med? Å være tynn. Og kommentarfeltet. Du er fantastisk forbilde for dine barn. 😱😱 13 3
Jaddah123 Skrevet 14. mars #109199 Skrevet 14. mars Xstrella skrev (6 minutter siden): Siste post på pt kontoen. Må være en parodi? Siste bilde. Working hard? Hva jobber hun hardt med? Å være tynn. Og kommentarfeltet. Du er fantastisk forbilde for dine barn. 😱😱 Det er så latterlig å lese kommentarfeltet hennes. Blir helt satt ut av plastikk-utseende hennes. 5
elisabeth30 Skrevet 14. mars #109200 Skrevet 14. mars Jøss, faktisk over 800 likes på bildet! Men komisk at hun skriver på dette bildet i bildekarusellen at «you can prioritize nutrition, and still have what you like» når dette noe er noe hun ikke lever etter selv! Da hadde hun kanskje ikke vært syk hele tiden! 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå