Hallepalle2 Skrevet 5. mars #109081 Skrevet 5. mars Sarah93 skrev (4 timer siden): Hun er vel en helt annen profil. Funkygine lever ikke primært av utseende og har helt andre mål med treningen. Tror ikke nødvendigvis CBE sammenligner seg så veldig. Funkygine er en attraktiv kvinne, men CBE har et helt annet skjønnhetsideal for seg selv. De kan muligens være noe overlapp i potensielle følgere, men at Funkygine har «fått til» ting som CBE ikke engang har prøvd på, vet jeg ikke om er et problem. Cbe har da prøvd på både å bli PT, lansere egne merker, skrevet bok (bøker?), hatt livesending (den ene gangen det skjedde var det forstyrrende dårlig) osv. Men mens Funky har samarbeid med kjente merker som Devold så vaker fruen rundt blant polyester og pulvermat. 14 5
Holger Pan Skrevet 5. mars #109082 Skrevet 5. mars (endret) Hva har CBE fått til? Har hun gjennom sitt selskap og egeninnsats/merkevare oppnådd noe bærekraftig som selger av seg selv, i likhet med for eksempel Funkygines brød, Desiree Andersens kokebøker, Isabel Raads Nude og Sophie Elises Glöd? Selv Tandberg lager seg sitt eget lille kinesiske kles-imperium, mens Sarpsborg-kollega Brandstorp selger sine svangerskap som CBE dannet grunnlaget til, 13 år tidligere. På hvilken måte har CBE, tidligere kjent som Fotballfrue satt noen som helst spor i historien med annet enn å være den første som ble tatt i å tilby prisliste til Cappelen Damm mot omtale, fosterstillingen ved kritikk, mangeårig bilderedigering, kommentarfeltjuks der profesjonstitler ble misbrukt, #sharenting omtrent fra unnfangelse, brudd på både markedsføringslover og alloholreklame, ansvarsfravikelse ved å påberope seg som privatperson ikke et AS, samt krangling i kommentarfeltet? For ikke å snakke om stjeling av andres oppskrifter uten kreditering og en nyopprettet egen ærespris, aldri igjen utdelt til andre enn CBE som Vixens guilty pleasure? Berg Eriksen har aldri fått til noe selv med management i ryggen og enorm publikumssuksess fra sin spede begynnelse. Det gikk til slutt rett i dass-selfier og påtrengende brystvorter i tide og utide, der selv bikkja Ozu måtte trå til med "likes" på hver delte post, og en løpsk ektemake som aldri skjønte at mitraljøsekjeften hans var en kilde til ruin for dem begge. En influenserblogg forut for sin tid som tar for seg flere i bransjen - synd den ikke lengre oppdateres: https://influencere.wordpress.com/cbe-no/ Så har vi i tillegg idag Instagrammere som Henrik Troy og Fru Johansen Endret 5. mars av Reverend 22 1 22
Vaiana Skrevet 6. mars #109083 Skrevet 6. mars Skal si hun er blitt stram i masken 😅 Går mye Botox i den pannen der ser jeg. Har jo null mimikk. 7 2
Frisk Frosk Skrevet 6. mars #109084 Skrevet 6. mars 27. februar har Caroline Berg Eriksen nok en reklamepost for Tanumstrand bad hvor hun og Tanumstrand bruker CBEs barn i reklamene. Det er flere bilder i den posten - inkl. også med alkohol. Caroline Berg Eriksen, Lars-Kristian Eriksen og Tanumstrand bad velger altså nok en gang å bruke og utnytte barn i samme reklamer som bedriftseierne og Tanumstrand bevisst bryter norske lover, både Alkoholloven og på flere måter Markedsføringsloven. Man vet både latskapen, uansvarligheten og desperasjonen er stor når CBE 5. mars 2026 legger ut en post med "Who can relate?" og bruker et posert bilde av seg selv og et av barna... for å lokke følgere til å klikke seg inn for å se en video som CBE åpenbart har kopiert innhold til, om... familiens hund på kjøkkenet når det lages mat. Samtidig har hun nå en story hvor hun jogger i mørket og tilsynelatende lytter svært så fornøyd til egen podkast hvor hun kritiserer navngitt person i MGP/og showet nord og ned og synes det var "nitrist og så kleint". Tenk om Caroline Berg Eriksen heller kunne fokusert på å gjøre en god og ansvarlig jobb selv? På sin pt-konto har hun nå et langt innlegg om at hun trener bl.a. for å bli definert, det er et av hennes store hovedmål, visstnok. Ut fra måten det er skrevet på fremstår det som et tydelig forsøk på å komme med et "motsvar" mot de som kritiserer det totalt uforsvarlige ved hennes valgte bedriftsinnhold hva også trening, kosthold og kropp angår (proana, som du nå stadig mer har som innhold på dine og mannens bedriftskanaler kan aldri bli lykke, CBE!). Og selvfølgelig følges dette lange innlegget med en video som er patetisk forutsigbart - CBE i en minimal bikini fra en tidligere ferie i varmere strøk. Første jeg tenkte på da jeg leste denne, var Caroline Berg Eriksen, nesten 40 år, som stadig presenterer slike minimale porsjoner som på spiseforstyrrede kontoer forkles med navn og uttrykk som skal kamuflere spiseforstyrrelser. https://www.nrk.no/sorlandet/promoterer-sunn-mat-og-tarmhelse_-_-paskudd-for-a-spise-mindre-mat-1.17771283 12 4
Stjertmeis Skrevet 6. mars #109085 Skrevet 6. mars Gjenbruksfrua. Dagens treningsøkt ifølge CBEs snapstory: Treningsøkt publisert 28. jan på instagram (Pt_carolineberg): 12
Frisk Frosk Skrevet 6. mars #109086 Skrevet 6. mars Stjertmeis skrev (51 minutter siden): Gjenbruksfrua. Dagens treningsøkt ifølge CBEs snapstory: Treningsøkt publisert 28. jan på instagram (Pt_carolineberg): Tror hun har brukt den der 3-4 ganger allerede, faktisk. Jeg har i hvert fall reagert på gjenbruken av den før, så må være minst tre ganger. CBE ser det ikke selv, men også den avslører manglende teknikk og styrke. Men hverken hun eller mannen har kunnskap nok til å se det. Eller de bryr seg bare mer om å fremstille henne som "definert", der sannheten egentlig er at hun er feiltrent og har en farlig lav fettprosent for kvinne å være (for så lav fettprosent som hun har skrytt av å ha, den er helseskadelig når det pågår over tid). På det nederste bildet har hun skrevet "Older - wiser - stronger" og at hun trener smartere enn noen gang. Eldre? Ja, 40 år om under et år. Treningen hun viser og måten hun bruker kroppen tyder ikke på en mye sterkere kropp, men hun avslører uhelsemessig overtrening av enkelte deler av kroppen og for lite trening av andre deler. Det gir en kropp som gir henne det utseendet hun og mannen tydelig ønsker hun skal ha (i hvert fall når de slenger på filter og posering i tillegg). Men en sterk og frisk kropp, med overtrening og lite mat, det får hun ikke. At hun/de i tillegg faktisk bruker dette som reklame for hennes såkalte pt-business, det er faktisk sterkt villedende reklame og potensielt skadelig for alle som eventuelt faller for fristelsen til å følge hennes opplegg eller ha henne som forbilde hva kropp og helse angår. 13 5
Melkebart1 Skrevet 6. mars #109087 Skrevet 6. mars Stjertmeis skrev (6 timer siden): Gjenbruksfrua. Dagens treningsøkt ifølge CBEs snapstory: Treningsøkt publisert 28. jan på instagram (Pt_carolineberg): Carro daaaaaa🤣 Sjekk snap folkens! Ang den domeneanklage-saken. 1
Gjest Xstrella Skrevet 6. mars #109088 Skrevet 6. mars Melkebart1 skrev (9 minutter siden): Carro daaaaaa🤣 Sjekk snap folkens! Ang den domeneanklage-saken. Vil ikke gi klikk, så vil du vise her?
Melkebart1 Skrevet 6. mars #109089 Skrevet 6. mars Xstrella skrev (1 minutt siden): Vil ikke gi klikk, så vil du vise her? Hun har en lang rant om at det kun er ryktespredning og at det ikke er de, hva saken gjelder. 2
Hirondelle Skrevet 6. mars #109090 Skrevet 6. mars Melkebart1 skrev (4 minutter siden): Hun har en lang rant om at det kun er ryktespredning og at det ikke er de, hva saken gjelder. "Jeg har ikke kjønt hva de har ment" 5
Melkebart1 Skrevet 6. mars #109091 Skrevet 6. mars Hirondelle skrev (1 minutt siden): "Jeg har ikke kjønt hva de har ment" 🙈😅 1
Hirondelle Skrevet 6. mars #109092 Skrevet 6. mars Melkebart1 skrev (Akkurat nå): 🙈😅 Det er forsåvidt fint at hun sier at det ikke er de to, hvis det faktisk ikke ER de to denne saken gjelder! Men så sier hun at hun ikke skjønner hvorfor folk tror på ryktene om at det er de to, og da tenker jeg at Caroline lever på en annen planet enn mange av oss. Tilliten til dette ekteparet er jo på minussiden. De har jo gjort så mye kjipt i så mange år - så det er jo ganske spesielt at de ikke SKJØNNER hvorfor det skal være dem…… Skal jeg skrive en liste over hvorfor tilliten til ekteparet bak Treasures AS er et sunket skip? Kan Caroline da forestille seg hvorfor mange tror at det er de to? If it walks like a duck… looks like a duck… sounds like a duck… 🦆 (uten sammenlikning forøvrig….) 15 10
Melkebart1 Skrevet 6. mars #109093 Skrevet 6. mars Hirondelle skrev (2 minutter siden): Det er forsåvidt fint at hun sier at det ikke er de to, hvis det faktisk ikke ER de to denne saken gjelder! Men så sier hun at hun ikke skjønner hvorfor folk tror på ryktene om at det er de to, og da tenker jeg at Caroline lever på en annen planet enn mange av oss. Tilliten til dette ekteparet er jo på minussiden. De har jo gjort så mye kjipt i så mange år - så det er jo ganske spesielt at de ikke SKJØNNER hvorfor det skal være dem…… Skal jeg skrive en liste over hvorfor tilliten til ekteparet bak Treasures AS er et sunket skip? Kan Caroline da forestille seg hvorfor mange tror at det er de to? If it walks like a duck… looks like a duck… sounds like a duck… 🦆 (uten sammenlikning forøvrig….) Ja det er jo helt utrolig! Skylapper… 5
Kollontaj Skrevet 6. mars #109094 Skrevet 6. mars Måtte ha litt oppmerksomhet, den saken er vel flere uker gammel. 8
Klementine Skrevet 6. mars #109095 Skrevet 6. mars Så rar timing. Mannen er jo i Polen... kanskje det er han hun vil erte opp litt i ulike kommentarfelt. 5
MiniMjau Skrevet 6. mars #109096 Skrevet 6. mars Hirondelle skrev (1 time siden): "Jeg har ikke kjønt hva de har ment" Kjarlåtte 🤣 Voldsomt så irritert hun var da... 5 2
Snødronninga Skrevet 6. mars #109097 Skrevet 6. mars (endret) Jeg skjønner at folk tenkte det kunne være CBE og mannen (det gjorde jeg også), men det er faktisk skummelt å sette ut rykter om det ikke ligger noe i det. Synes hun Charlotte kunne enten slettet de kommentarene hvor folk nevner CBE, eller så kunne hun bare avkreftet det. Hun VET jo sannheten, og kunne valgt å avkrefte CBE mistankene. Har ingen problemer med å skjønne at CBE både er sint og lei seg angående dette, om det ikke har noen rot i virkeligheten. Problemet er at CBE og LKE har flere svin på skogen, som fører til at man fort tror det verste. Endret 6. mars av Snødronninga skriveleif 14 6
Melkebart1 Skrevet 7. mars #109098 Skrevet 7. mars Snødronninga skrev (10 timer siden): Jeg skjønner at folk tenkte det kunne være CBE og mannen (det gjorde jeg også), men det er faktisk skummelt å sette ut rykter om det ikke ligger noe i det. Synes hun Charlotte kunne enten slettet de kommentarene hvor folk nevner CBE, eller så kunne hun bare avkreftet det. Hun VET jo sannheten, og kunne valgt å avkrefte CBE mistankene. Har ingen problemer med å skjønne at CBE både er sint og lei seg angående dette, om det ikke har noen rot i virkeligheten. Problemet er at CBE og LKE har flere svin på skogen, som fører til at man fort tror det verste. Helt enig, hun bør si hvem det er så uskyldige kan få fred! Bare dumt å la folk spekulere og koke kål. 2 1
Katten89 Skrevet 7. mars #109099 Skrevet 7. mars Elinsk skrev (På 4.3.2026 den 11.37): Hvis noen oppriktig lurer på vekten ..som om Så fruen veier ca 50 kg? Om 107 g protein er over 2x kroppsvekt 4 3
MiniMjau Skrevet 7. mars #109100 Skrevet 7. mars Katten89 skrev (1 minutt siden): Så fruen veier ca 50 kg? Om 107 g protein er over 2x kroppsvekt Og 170 høy. You do the math. 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå