Gjest Xstrella Skrevet 11. mars #109161 Skrevet 11. mars Spm er om hun har kunder som pt? Er hun ikke yogainstruktør også? Når så vi sist hun bedrev med yoga?
Lopploella Skrevet 11. mars #109162 Skrevet 11. mars Xstrella skrev (2 minutter siden): Spm er om hun har kunder som pt? Er hun ikke yogainstruktør også? Når så vi sist hun bedrev med yoga? «Yogalærer». 11
Gjest Xstrella Skrevet 11. mars #109163 Skrevet 11. mars Lopploella skrev (1 minutt siden): «Yogalærer». Lærer ja. Hva er forskjellen egentlig?
Melkebart1 Skrevet 11. mars #109164 Skrevet 11. mars Kollontaj skrev (13 minutter siden): https://velbehagklinikk.no/blogg/tear-trough-filler/ Ødem er en komplikasjon som kan oppstå. Aldri hørt om dette før, at folk tør! Hjelpes! Rart hun ikke er klar over dette, hvis det er årsaken da. 2
Lopploella Skrevet 11. mars #109165 Skrevet 11. mars Lærer høres jo kanskje enda litt mer avansert ut. Husker hun brukte den tittelen mye mens hun holdt på med dette. 🫢 5
Isola2 Skrevet 11. mars #109166 Skrevet 11. mars Lopploella skrev (24 minutter siden): «Yogalærer». Det lille hun har vist av «yoga» er kun posering. Hun har ikke peiling. 13
Snødronninga Skrevet 11. mars #109167 Skrevet 11. mars Isola2 skrev (10 minutter siden): Det lille hun har vist av «yoga» er kun posering. Hun har ikke peiling. Man blir ikke god i noe man ikke genuint interesserer seg for. Hadde hun virkelig elsket og prioritert yoga, hadde vi garantert sett det på sosiale medier. Hun "elsket" det i begynnelsen. Man mistenker at interessen var der kun fordi hun fikk kurset sponset og for at det skulle tilbys yoga i netfit appen, (som ikke finnes mere?) og da er troverdigheten på bunn. 16 8
Surikatt Skrevet 11. mars #109168 Skrevet 11. mars Melkebart1 skrev (6 timer siden): Tenkte jeg og. Bare slutt. Men når kropp og utseende blir så viktig, så tror jeg man blir litt skada. Dessverre Hun blir ikke yngre. Putt hodet i bollen din med isvann så går det nok over. Sitte der og klage over poser under øynene er bare patetisk . Hva skal legen gjøre med det? Mulig det er allergi. 12 1
Keaton Skrevet 11. mars #109169 Skrevet 11. mars Surikatt skrev (6 minutter siden): Hun blir ikke yngre. Putt hodet i bollen din med isvann så går det nok over. Sitte der og klage over poser under øynene er bare patetisk . Hva skal legen gjøre med det? Mulig det er allergi. Kanskje det er forklaringen? Isvannet. Jeg aner ikke, har ikke sett hvordan det ser ut. Merkelig å legge ut dersom det er som noen skriver over her; fullt filter. 6
Holger Pan Skrevet 11. mars #109170 Skrevet 11. mars Kollontaj skrev (58 minutter siden): Kanskje det er forklaringen? Isvannet. Jeg aner ikke, har ikke sett hvordan det ser ut. Merkelig å legge ut dersom det er som noen skriver over her; fullt filter. Om ikke bolle, vann og isbiter er rent, så kan det medvirke til betennelse i øynene. Uansett, denne dumme trenden som hun sverger til om morgenen skal redusere eventuell hevelse, ikke forårsake den. Men der sitter hun altså, full av injeksjoner og et filter som gjør henne til en annen og sutrer over hevelse i sin alder. Skikkelig forbilledlig. Isvann å bade ansiktet i hver morgen er en ganske agressiv rutine for huden. Kald klut eller lignende er like effektivt, og kan i likhet med en bolle med isvann gjøre huden fin i et par timer, men det er ikke en hudpleiestrategi som gir noen positiv effekt for huden i lengden. Bra for oppvåkning, da. 13 4
MiniMjau Skrevet 12. mars #109171 Skrevet 12. mars Veldig så irritabel hun var på snap da, jeg har ikke snap, men kikket som uregistrert innom i går. Er det vanlig at hun har sånne frustrasjons-utbrudd over følgerne sine og hva de sier/mener? 5
FruRosa Skrevet 12. mars #109172 Skrevet 12. mars MiniMjau skrev (1 time siden): Veldig så irritabel hun var på snap da, jeg har ikke snap, men kikket som uregistrert innom i går. Er det vanlig at hun har sånne frustrasjons-utbrudd over følgerne sine og hva de sier/mener? Tydelig at denne følgeren traff et sårt punkt (les: spikeren på hodet) da vedkommende hevdet at frua er mye syk! 22 2
panzerpølsa Skrevet 12. mars #109173 Skrevet 12. mars FruRosa skrev (5 minutter siden): Tydelig at denne følgeren traff et sårt punkt (les: spikeren på hodet) da vedkommende hevdet at frua er mye syk! Ingen tvil, syns da hun er syk og skral titt og ofte i følge sine egne sosiale medier. I tillegg fryktelig fascinerende å se henne snakke, så tilgjort med trutmunn og stemme, er det vanskelig å ta noe seriøst fra den kanten. 19
Hallepalle2 Skrevet 12. mars #109174 Skrevet 12. mars FruRosa skrev (1 time siden): Tydelig at denne følgeren traff et sårt punkt (les: spikeren på hodet) da vedkommende hevdet at frua er mye syk! Jeg mener å huske at hun har hatt rant om dette før, så det er tydelig et ømt punkt for henne. Ganske forståelig når konseptet hennes går på at man blir sunn med overtrening og underspising. 17 3
Katten89 Skrevet 12. mars #109175 Skrevet 12. mars (endret) Herregud så trigget hun ble av spørsmål om mye sykdom 😅. Jeg og har et inntrykk av at hun ofte er syk. Men det kommer kanskje av at hun delerhver gang . Tror det her øye-greiene psyker henne ut Endret 12. mars av Katten89 16 1
FruRosa Skrevet 12. mars #109176 Skrevet 12. mars Katten89 skrev (17 minutter siden): Herregud så trigget hun ble av spørsmål om mye sykdom 😅. Jeg og har et inntrykk av at hun ofte er syk. Men det kommer kanskje av at hun delerhver gang . Tror det her øye-greiene psyker henne ut Garantert! For dette går ikke bare på hvordan hun føler seg, men hvordan hun ser ut! Og at utseendet blir påvirket er nok verst tenkelig scenario for henne. 6 2
Si1772 Skrevet 12. mars #109178 Skrevet 12. mars FruRosa skrev (4 timer siden): Tydelig at denne følgeren traff et sårt punkt (les: spikeren på hodet) da vedkommende hevdet at frua er mye syk! Det er jo hun selv som deler dette med sykdom. Så hvorfor synes hun det er rart noen reagerer. Hvis hun vil framstå som frisk så er det bare å kutte ut å dele sykdom. Å bli så irritert å svare så frekt til en uskyldig kommentar er jo bare hårreisende. 20 2
irevin Skrevet 12. mars #109179 Skrevet 12. mars Trener ikke dama for å være sunn? Er ikke hun vegetarianer for å være sunn? Isbad i ansiktet for å være «sunn»?, trening hver dag i alle ferier for å være sunn? Generelt fronter helse og velvære? Jeg er hennes rake motsetning og er aldri syk….. 14 1
Vinnanna15 Skrevet 12. mars #109180 Skrevet 12. mars Janey79 skrev (38 minutter siden): «Jeg ER SÅ FRISK». Ok, da, Caroline. Finnes ikke frisk en flekk hu der! 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå