Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Xstrella
Skrevet

Spm er om hun har kunder som pt? Er hun ikke yogainstruktør også? Når så vi sist hun bedrev med yoga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Xstrella skrev (2 minutter siden):

Spm er om hun har kunder som pt? Er hun ikke yogainstruktør også? Når så vi sist hun bedrev med yoga?

«Yogalærer».

• Liker 11
Gjest Xstrella
Skrevet
Lopploella skrev (1 minutt siden):

«Yogalærer».

Lærer ja. Hva er forskjellen egentlig?

Skrevet

Lærer høres jo kanskje enda litt mer avansert ut. Husker hun brukte den tittelen mye mens hun holdt på med dette. 🫢

• Liker 5
Skrevet
Lopploella skrev (24 minutter siden):

«Yogalærer».

Det lille hun har vist av «yoga» er kun posering. Hun har ikke peiling. 

• Liker 13
Skrevet
Isola2 skrev (10 minutter siden):

Det lille hun har vist av «yoga» er kun posering. Hun har ikke peiling. 

Man blir ikke god i noe man ikke genuint interesserer seg for. Hadde hun virkelig elsket og prioritert yoga, hadde vi garantert sett det på sosiale medier. Hun "elsket" det i begynnelsen. Man mistenker at interessen var der kun fordi hun fikk kurset sponset og for at det skulle tilbys yoga i netfit appen, (som ikke finnes mere?)  og da er troverdigheten på bunn. 

• Liker 16
  • Nyttig 8
Skrevet
Melkebart1 skrev (6 timer siden):

Tenkte jeg og. Bare slutt. 

Men når kropp og utseende blir så viktig, så tror jeg man blir litt skada. Dessverre 

Hun blir ikke yngre. Putt hodet i bollen din med isvann så går det nok over. Sitte der og klage over poser under øynene er bare patetisk . Hva skal legen gjøre med det? 
Mulig det er allergi. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Surikatt skrev (6 minutter siden):

Hun blir ikke yngre. Putt hodet i bollen din med isvann så går det nok over. Sitte der og klage over poser under øynene er bare patetisk . Hva skal legen gjøre med det? 
Mulig det er allergi. 

Kanskje det er forklaringen? Isvannet. Jeg aner ikke, har ikke sett hvordan det ser ut. Merkelig å legge ut dersom det er som noen skriver over her; fullt filter. 

• Liker 6
Skrevet
Kollontaj skrev (58 minutter siden):

Kanskje det er forklaringen? Isvannet. Jeg aner ikke, har ikke sett hvordan det ser ut. Merkelig å legge ut dersom det er som noen skriver over her; fullt filter. 

Om ikke bolle, vann og isbiter er rent, så kan det medvirke til betennelse i øynene. Uansett, denne dumme trenden som hun sverger til om morgenen skal redusere eventuell hevelse, ikke forårsake den. Men der sitter hun altså, full av injeksjoner og et filter som gjør henne til en annen og sutrer over hevelse i  sin alder. Skikkelig forbilledlig.

Isvann å bade ansiktet i hver morgen er en ganske agressiv rutine for huden. Kald klut eller lignende er like effektivt, og kan i likhet med en bolle med isvann gjøre huden fin i et par timer, men det er ikke en hudpleiestrategi som gir noen positiv effekt for huden i lengden.

Bra for oppvåkning, da.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

Veldig så irritabel hun var på snap da, jeg har ikke snap, men kikket som uregistrert innom i går. Er det vanlig at hun har sånne frustrasjons-utbrudd over følgerne sine og hva de sier/mener?

• Liker 5
Skrevet
MiniMjau skrev (1 time siden):

Veldig så irritabel hun var på snap da, jeg har ikke snap, men kikket som uregistrert innom i går. Er det vanlig at hun har sånne frustrasjons-utbrudd over følgerne sine og hva de sier/mener?

Tydelig at denne følgeren traff et sårt punkt (les: spikeren på hodet) da vedkommende hevdet at frua er mye syk!

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
FruRosa skrev (5 minutter siden):

Tydelig at denne følgeren traff et sårt punkt (les: spikeren på hodet) da vedkommende hevdet at frua er mye syk!

Ingen tvil, syns da hun er syk og skral titt og ofte i følge sine egne sosiale medier. I tillegg fryktelig fascinerende å se henne snakke, så tilgjort med trutmunn og stemme, er det vanskelig å ta noe seriøst fra den kanten. 

• Liker 19
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Jeg mener å huske at hun har hatt rant om dette før, så det er tydelig et ømt punkt for henne. Ganske forståelig når konseptet hennes går på at man blir sunn med overtrening og underspising. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Herregud så trigget hun ble av spørsmål om mye sykdom 😅. Jeg og har et inntrykk av at hun ofte er syk. Men det kommer kanskje av at hun delerhver gang . Tror det her øye-greiene psyker henne ut 

Endret av Katten89
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Katten89 skrev (17 minutter siden):

Herregud så trigget hun ble av spørsmål om mye sykdom 😅. Jeg og har et inntrykk av at hun ofte er syk. Men det kommer kanskje av at hun delerhver gang . Tror det her øye-greiene psyker henne ut 

Garantert!

For dette går ikke bare på hvordan hun føler seg, men hvordan hun ser ut! Og at utseendet blir påvirket er nok verst tenkelig scenario for henne.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

«Jeg ER SÅ FRISK». Ok, da, Caroline. 

• Liker 9
Skrevet
FruRosa skrev (4 timer siden):

Det er jo hun selv som deler dette med sykdom.  Så hvorfor synes hun det er rart noen reagerer. Hvis hun vil framstå som frisk så er det bare å kutte ut å dele sykdom. Å bli så irritert å svare så frekt til en uskyldig kommentar er jo bare hårreisende. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet

Trener ikke dama for å være sunn? Er ikke hun vegetarianer for å være sunn? Isbad i ansiktet for å være «sunn»?, trening hver dag i alle ferier for å være sunn? Generelt fronter helse og velvære?  Jeg er hennes rake motsetning og er aldri syk…..

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Janey79 skrev (38 minutter siden):

«Jeg ER SÅ FRISK». Ok, da, Caroline. 

Finnes ikke frisk en flekk hu der! 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...