Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Xstrella
Skrevet

Må jo ha en grunn til å ikke få være med på Norseman.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snødronninga skrev (41 minutter siden):

Mulig hun var veeeeldig hoven da hun våkna, men skal man liksom se at hun har hovne øyne på den storyen? Jeg ser ingen verdens ting. Annet enn en glattpolert Caroline, som alltid ikke ser ekte ut. Jeg gidder ikke mer nå, sier hun. Du hadde influensa som vi hørte om i flere uker, og nå hovne øyne. Muligens litt krystallsyke for en stund siden? Joda, sikkert slitsomt, men ikke sitt der og klag som om det skulle vært verdens undergang. Line Victoria deler om at hun har fått brystkreft og som de fleste vet, hadde hjerneslag for en tid tilbake. Slutt å klag. 

Bihulebetennelse nylig også. Hun er mer syk på 2-3 måneder enn jeg er på 10 år. 😳

• Liker 19
  • Nyttig 4
Gjest Xstrella
Skrevet
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Bihulebetennelse nylig også. Hun er mer syk på 2-3 måneder enn jeg er på 10 år. 😳

Samme her. Bør se på kostholdet sitt. Få mer næring og roe ned. Stress er mer farlig enn antatt. Skru av mobilen og senke skuldrene. 

Skrevet

Viktig å presisere at hun valgte den sunneste varianten, ikke noe peanøttsmør for det er hvor mange kalorier rett i nebbet som hun sa i den utrolige videoen hun lagde 🙄 

IMG_2325.png

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
elisabeth30 skrev (1 time siden):

Viktig å presisere at hun valgte den sunneste varianten, ikke noe peanøttsmør for det er hvor mange kalorier rett i nebbet som hun sa i den utrolige videoen hun lagde 🙄 

IMG_2325.png

Det der hadde ikke holdt meg mett mer enn en halvtime, og jeg er på høy-proteinkamp hver dag.

Passe sunt kanskje, men ikke nok som lunsj.

• Liker 13
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Jeg tror hun selvdiagnostiserer mye. Hvis Berg Eriksen virkelig skranter helsemessig oppsøker hun lege fremfor å drive dårlig reklame for egen bedrift på kanalene sine.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
Snødronninga skrev (2 timer siden):

Mulig hun var veeeeldig hoven da hun våkna, men skal man liksom se at hun har hovne øyne på den storyen? Jeg ser ingen verdens ting. Annet enn en glattpolert Caroline, som alltid ikke ser ekte ut. Jeg gidder ikke mer nå, sier hun. Du hadde influensa som vi hørte om i flere uker, og nå hovne øyne. Muligens litt krystallsyke for en stund siden? Joda, sikkert slitsomt, men ikke sitt der og klag som om det skulle vært verdens undergang. Line Victoria deler om at hun har fått brystkreft og som de fleste vet, hadde hjerneslag for en tid tilbake. Slutt å klag. 

Tenkte jeg og. Bare slutt. 

Men når kropp og utseende blir så viktig, så tror jeg man blir litt skada. Dessverre 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Gjest Xstrella
Skrevet
Melkebart1 skrev (1 time siden):

Tenkte jeg og. Bare slutt. 

Men når kropp og utseende blir så viktig, så tror jeg man blir litt skada. Dessverre 

Ikke bare litt....Meget. 😔

Gjest Xstrella
Skrevet
elisabeth30 skrev (2 timer siden):

IMG_2325.png

Lunsjen sin det ja. Kommer langt i Norseman med den energibomben der. 🙄😵 Jeg blir så matt! 

Skrevet
Reverend skrev (2 timer siden):

Jeg tror hun selvdiagnostiserer mye. Hvis Berg Eriksen virkelig skranter helsemessig oppsøker hun lege fremfor å drive dårlig reklame for egen bedrift på kanalene sine.

Jeg tolket den snutten som et forsøk på å skape engasjement, og ikke noe annet, for filtrert bilde henger jo ikke på greip med det hun sier.

'jeg skal til legen, for dette må jo være noe mer enn...' er et forsøk på å skape nysgjerrighet, og for å få folk til å klikke seg inn igjen for å sjekke hva dette "mer" er. 

Narrativ, narrativ, lite annet. Kanskje også et forsøk, som andre nevner, å skape et narrativ som kan passe til et ev. dårlig resultat på den kommende tv-opptredenen.

Det er smått surrealistisk at en nesten 40 år gammel kvinne, med en nestentenåring og et barn, bruker dagene sine på dette, og attpåtil kaller det jobb. Hun og mannen beviser gang på gang at de er helt i utakt med den verdenen og det samfunnet de lever i. Ikke blir det bedre heller. 

Det at hun/de stadig vekk driver dårlig reklame for egen bedrift på sine kanaler viser bare hvor utakt de er med samfunnet.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Sinna som en veps for andre gang denne uken ref snap. ALDRI syk nei... Synes hun er syk "hele" tiden jeg, basert på hva hun selv legger ut på sosiale medier 🤷‍♀️

Endret av Fotballfluen
  • Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Herregud, 'jeg er aldri syk', og skikkelig irritert, og i neste moment, den influensaen da, den var SÅ hard osv. Haha, så teit hun er. 
Man kan bli hoven under øynene av for lavt stoffskifte også, eller fillers, eller botox i panna, fordi det endrer muskeaktiviteten og lymfedrenasjen i ansiktet. :opplyser:
Men stakkars, hun så skikkelig fæl ut ja. :roll: 

Edit:

Og ja, det med at folk tror hun alltid er syk... det kommer jo fra et sted, sier hun. Ja, fra henne selv! 

Endret av loffen
  • Liker 14
  • Nyttig 8
Skrevet

Pollensesongen er jo i gang..

• Liker 4
Skrevet
Melkebart1 skrev (7 timer siden):

I dag dere, hold dere fast (!), så har denne dama så hovne øyne at det hemmer jobben hennes.

CAROLINE- ikke bruk filter når du skal vise fram posene under øynene, for de eksisterer på dette tidspunktet ikke! 

🙄IMG_7303.thumb.jpeg.d9ca284a3868ee1a4850c5781e6fb4a1.jpeg

Bivirkninger av tear trough

• Liker 7
Skrevet

Bivirkninger av nesesprayen kan sikkert også gi ulike uønskede bivirkninger. Jeg hadde aldri sprayet natriumpropionat rett opp i neseslimhinnene som er så nært hjernen. 

Firmaet hvis nesespray hun har reklamert møtte høst 2025 kritikk fra Direktoratet for medisinske produkter (DMP):

https://sykepleien.no/2025/10/reagerer-pa-markedsforing-av-nesespray

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Husk at de kosmetiske sykepleieren som holder på med botox og filler er vandrende reklameplakater for bransjen. De ser alltid perfekte ut, men det er fordi de har tilgang på produktene for å salg. De får det nok ikke gratis men sterkt rebatert. De burde gått med skilt på seg: Retusjert person.

Endret av Margit777
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun fremstår så ufattelig lite moden og oppegående at jeg blir helt matt. Denne lille tiraden kunne like gjerne kommet fra en trassig tenåring. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Margit777 skrev (1 time siden):

Bivirkninger av tear trough

Hva er det? 

• Liker 1
Skrevet
Klementine skrev (13 minutter siden):

Hun fremstår så ufattelig lite moden og oppegående at jeg blir helt matt. Denne lille tiraden kunne like gjerne kommet fra en trassig tenåring. 

Hvorfor legge ut hver gang man er syk, da? Migrene, virus balensenerven, bihuler, kvalm av alt mulig og hva har du,  det er vel ikke akkurat positivt for businessen som PT. 

• Liker 5
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...