pøbelsara Skrevet 8. mars #109121 Skrevet 8. mars Conradi skrev (16 timer siden): Det bør være et tema at kvinner ikke snakker ned andre kvinner. At en ikke nidfølger og finstuderer for å kritisere. Det er mange måter å kjempe mot influensere som sprer skadelig innhold. Denne tråden er ikke en sånn måte. Jeg tenker at den gangen hun selv prøvde å adressere det du sier her på kvinnedagen, ble det bittelitt dumt, for å si det mildt. At kvinner skal heie på andre kvinner, uansett hvor skadelig innhold de lever av, eller hvilke holdninger de fronter, er overhodet ikke noe jeg heier på. Jeg synes det CBE holder på med, er direkte bekymringsfullt. Hennes kroppsfokus er skremmende, og jeg tror ikke det hun fokuserer så voldsomt i sine kanaler er bra for noen, heller ikke for henne. Skal alle menn heie på andre menn, uansett hva de står for - fordi de er menn? 24 22
Sarah93 Skrevet 8. mars #109122 Skrevet 8. mars Laia skrev (1 time siden): Lav hofte-midje ratio indikerer en bredere midje enn hofte. Antar det ikke var det du ville formidle. Uansett, jeg har ikke inntrykk av at det er dette målet hoveddelen av PT-kunder streber etter å ha som øverste mål. Ja, der skrev jeg selvfølgelig feil Jeg skrev også i innlegget mitt at CBE ikke fremstår som et spesielt sunt ideal. Mange kvinner trener for å gå ned i fettprosent og få større rumpemuskler - men det er mye bedre å trene med et helhetlig fokus, på funksjon og å ha det gøy. De estetiske resultatene kommer gjerne som en bonus uansett. Jeg synes dette opphenget i «timeglass-figur» er litt kunstig, da dette i høy grad er genetisk og ikke nødvendigvis noe man kan trene seg til. De fleste vil likevel føle seg mer attraktive av trening, av og til uavhengig av estetiske endringer. 7 3
Gjest Jojo345 Skrevet 9. mars #109123 Skrevet 9. mars Da er der snart vår. Gleder meg til å se frua på løpetur i sportsbh, mens andre går i boblejakke🤣 Følgertallet er nede I 290 k, så regner med det ikke er så mange andre som vil se det heller.
cerruti Skrevet 9. mars #109124 Skrevet 9. mars Jeg tenker at det må være ille å utlevere seg og familien, men så er det for ingenting. Ingen følger for sunn inspirasjon, ingen beundrer livet, ingen synes du er relevant. Det er kun av gammel vane, nysgjerrighet osv. 19
Rastebenk Skrevet 9. mars #109125 Skrevet 9. mars Jojo345 skrev (8 timer siden): Da er der snart vår. Gleder meg til å se frua på løpetur i sportsbh, mens andre går i boblejakke🤣 Følgertallet er nede I 290 k, så regner med det ikke er så mange andre som vil se det heller. Ganske så makalaust å liksom ha 290 000 følgere, og så er det bare 10-15 kommentarer under innleggene, samtidig som likerklikk skjules 😅 15 2
Kollontaj Skrevet 9. mars #109126 Skrevet 9. mars Gjennomsnittlig likes er 422. 203 på siste innlegg. https://app.notjustanalytics.com/analysis/Carolinebergeriksenno Funky tror jeg ligger på rundt 20 000 likes. (Over dobbelt så mange følgere.) 11 2
Rotekopp2021 Skrevet 9. mars #109127 Skrevet 9. mars Men herregud, hvor lang tid skal de bruke på å male en jævla bokhylle? Synes hun har malt på den hver gang jeg tilfeldig har klikket innom snap de siste ukene. Det der er vel MAX to kvelder med arbeid? Virker jo nesten som at hun gjør det sakte med vilje for å lage content? Men det er jo drit kjedelig. 8 1
Isola2 Skrevet 9. mars #109128 Skrevet 9. mars Rotekopp2021 skrev (1 time siden): Men herregud, hvor lang tid skal de bruke på å male en jævla bokhylle? Synes hun har malt på den hver gang jeg tilfeldig har klikket innom snap de siste ukene. Det der er vel MAX to kvelder med arbeid? Virker jo nesten som at hun gjør det sakte med vilje for å lage content? Men det er jo drit kjedelig. Maler med en hånd vettu…drikker kaffe med den andre, da går det dobbelt så lang tid 😬 10
elisabeth30 Skrevet 9. mars #109129 Skrevet 9. mars Isola2 skrev (22 minutter siden): Maler med en hånd vettu…drikker kaffe med den andre, da går det dobbelt så lang tid 😬 Og må dobbelt- og trippelsjekke at kamera står i riktig vinkel så rompa blir seende perfekt ut 14
På besøk Skrevet 9. mars #109130 Skrevet 9. mars To strøk maler man jo på én dag? Jeg skjønner ikke hvordan dette ikke er ferdig enda. Alle vi andre gjør dette mellom middag og kveldsmat, legging og klesbretting... Sist jeg pussa opp alene brukte jeg tre feriedager på å sparkle, maskere, grunne vegg, male to strøk på vegg, montere ikeaskap,grunne ikeaskap og male to strøk på ikeaskap. Og det var jo bare mens ungene var i barnehagen... Hun har brukt en uke på å maskere, sparkle noen hull, pusse og male ett strøk? 17
elisabeth30 Skrevet 9. mars #109131 Skrevet 9. mars På besøk skrev (48 minutter siden): To strøk maler man jo på én dag? Jeg skjønner ikke hvordan dette ikke er ferdig enda. Alle vi andre gjør dette mellom middag og kveldsmat, legging og klesbretting... Sist jeg pussa opp alene brukte jeg tre feriedager på å sparkle, maskere, grunne vegg, male to strøk på vegg, montere ikeaskap,grunne ikeaskap og male to strøk på ikeaskap. Og det var jo bare mens ungene var i barnehagen... Hun har brukt en uke på å maskere, sparkle noen hull, pusse og male ett strøk? Hun er i full influenserjobb vet du. De jobber jo 25 timer i døgnet 🤪 22 1
Laia Skrevet 9. mars #109132 Skrevet 9. mars Kollontaj skrev (5 timer siden): Gjennomsnittlig likes er 422. 203 på siste innlegg. https://app.notjustanalytics.com/analysis/Carolinebergeriksenno Funky tror jeg ligger på rundt 20 000 likes. (Over dobbelt så mange følgere.) Ja 203 likes på siste innlegg, og 10 kommentarer hvorav 5 av disse er fra CBE selv. Altså 5(!) av 290 000 følgere har følt seg engasjert nok til å ta seg bryet med å taste inn en kommentar. Dette tilsvarer røflig 0.002% av følgermassen. 13 6
Reverend Skrevet 10. mars #109133 Skrevet 10. mars På besøk skrev (15 timer siden): To strøk maler man jo på én dag? Jeg skjønner ikke hvordan dette ikke er ferdig enda. Alle vi andre gjør dette mellom middag og kveldsmat, legging og klesbretting... Sist jeg pussa opp alene brukte jeg tre feriedager på å sparkle, maskere, grunne vegg, male to strøk på vegg, montere ikeaskap,grunne ikeaskap og male to strøk på ikeaskap. Og det var jo bare mens ungene var i barnehagen... Hun har brukt en uke på å maskere, sparkle noen hull, pusse og male ett strøk? Hvis jeg ikke tar feil, er dette prosjektet slikt som NAV kaller egentiltak i aktivitetsplanen når man har 50% eller mer nedsatt arbeidsevne for ethvert yrke på grunn av sykdom. DA er dette slikt som kan inspirere og heies på. Berg Eriksen fremstår bare lat med den farten hun bruker. Et dårlig forsøk på å lage innhold i fulltidsjobben som påvirker. Hvis det gjøres noe mer fruktbart med grad av tid til rådighet hver dag, kommer det i hvert fall ikke frem via annonsesalgskanalene hennes. Berg Eriksen fremstår fullstendig uinspirert selv. Hvis noen er ute etter god, gammeldags og ekte inspirasjon til prosjekter som kan gjøres hjemme mellom unger og jobb, fremsnakker jeg for eksempel @lendesign.interior på Instagram siden jeg titter der for tiden. 9 6
Snødronninga Skrevet 10. mars #109134 Skrevet 10. mars (endret) Reverend skrev (3 timer siden): Hvis jeg ikke tar feil, er dette prosjektet slikt som NAV kaller egentiltak i aktivitetsplanen når man har 50% eller mer nedsatt arbeidsevne for ethvert yrke på grunn av sykdom. DA er dette slikt som kan inspirere og heies på. Berg Eriksen fremstår bare lat med den farten hun bruker. Et dårlig forsøk på å lage innhold i fulltidsjobben som påvirker. Hvis det gjøres noe mer fruktbart med grad av tid til rådighet hver dag, kommer det i hvert fall ikke frem via annonsesalgskanalene hennes. Berg Eriksen fremstår fullstendig uinspirert selv. Hvis noen er ute etter god, gammeldags og ekte inspirasjon til prosjekter som kan gjøres hjemme mellom unger og jobb, fremsnakker jeg for eksempel @lendesign.interior på Instagram siden jeg titter der for tiden. Hun kan ikke vike fra sin egen stramme (ehh..) timeplan. Maling ser nedprioritert ut, og hun kan ikke ofre en eneste treningsøkt. Når hun forteller at et sånt lite oppussingsprosjekt er ukjent territorium, går det sikkert veldig sakte av den grunn også. Her kunne hun faktisk gjort en innsats for å lage skikkelig content. Jeg følger veldig lite hva Kristin Gjelsvik holder på med, men fulgte litt med da hun pusset opp/malte mange rom. Det gikk unna og det var faktisk inspirerende, med kule farger osv. CBE klarer ikke komme seg ut av det svart/hvite hjørnet hun har malt seg inn i. Skal sjekke ut kontoen du anbefalte Endret 10. mars av Snødronninga Fjerna en setning 19 1
Melkebart1 Skrevet 11. mars #109135 Skrevet 11. mars I dag dere, hold dere fast (!), så har denne dama så hovne øyne at det hemmer jobben hennes. CAROLINE- ikke bruk filter når du skal vise fram posene under øynene, for de eksisterer på dette tidspunktet ikke! 🙄 13 6
FruJohansen Skrevet 11. mars #109136 Skrevet 11. mars Som en generell opplysning, fillers holder på væske under huden og kan føre til lokale hevelser. Det blir også mer og mer oppmerksomhet omkring hvordan fillers ikke går i oppløsning og forsvinner ut via lymfesystemet, men heller migrerer ut til andre deler av ansiktet. Jeg har selv venner som har våknet til synlige klumper under huden, forårsaket av irritasjoner rundt filleren. 14 31
Fotballfluen Skrevet 11. mars #109137 Skrevet 11. mars Melkebart1 skrev (59 minutter siden): I dag dere, hold dere fast (!), så har denne dama så hovne øyne at det hemmer jobben hennes. CAROLINE- ikke bruk filter når du skal vise fram posene under øynene, for de eksisterer på dette tidspunktet ikke! 🙄 For mye fillers som skaper problemer? 13 2
Stargaze Skrevet 11. mars #109138 Skrevet 11. mars Arbeidskapasiteten hennes er lav, det viser hun gang på gang. Å male den hyllen burde tatt maks 2 dager. 8 1
Melkebart1 Skrevet 11. mars #109139 Skrevet 11. mars Fotballfluen skrev (6 minutter siden): For mye fillers som skaper problemer? Ja det er mye mulig, har ingen erfaring med det selv 😅 Rart hun ikke veit om konsekvensene selv, om det er årsaken. 5
Snødronninga Skrevet 11. mars #109140 Skrevet 11. mars Mulig hun var veeeeldig hoven da hun våkna, men skal man liksom se at hun har hovne øyne på den storyen? Jeg ser ingen verdens ting. Annet enn en glattpolert Caroline, som alltid ikke ser ekte ut. Jeg gidder ikke mer nå, sier hun. Du hadde influensa som vi hørte om i flere uker, og nå hovne øyne. Muligens litt krystallsyke for en stund siden? Joda, sikkert slitsomt, men ikke sitt der og klag som om det skulle vært verdens undergang. Line Victoria deler om at hun har fått brystkreft og som de fleste vet, hadde hjerneslag for en tid tilbake. Slutt å klag. 16 4 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå