Margit777 Skrevet 7. mars #109101 Skrevet 7. mars Snødronninga skrev (11 timer siden): Jeg skjønner at folk tenkte det kunne være CBE og mannen (det gjorde jeg også), men det er faktisk skummelt å sette ut rykter om det ikke ligger noe i det. Synes hun Charlotte kunne enten slettet de kommentarene hvor folk nevner CBE, eller så kunne hun bare avkreftet det. Hun VET jo sannheten, og kunne valgt å avkrefte CBE mistankene. Har ingen problemer med å skjønne at CBE både er sint og lei seg angående dette, om det ikke har noen rot i virkeligheten. Problemet er at CBE og LKE har flere svin på skogen, som fører til at man fort tror det verste. Hun gikk aldri ut med at det ikke var Lasse som skrapte opp bilen den gangen.. 😄 20 8
Xstrella Skrevet 7. mars #109102 Skrevet 7. mars Neppe 50 kg. Da ville hun vært skral. På bilder tatt av andre og uten filter så ser hun normal ut, dog stiv i maska av all botox + fillers. Hun har silikon i brystene som også gjør at hun ikke er radmager. 4
hvalstad45 Skrevet 7. mars #109103 Skrevet 7. mars Xstrella skrev (2 timer siden): Neppe 50 kg. Da ville hun vært skral. På bilder tatt av andre og uten filter så ser hun normal ut, dog stiv i maska av all botox + fillers. Hun har silikon i brystene som også gjør at hun ikke er radmager. jeg så henne i virkeligheten for ikke så lenge siden, hun er veldig tynn, null muskler. 8
Snødronninga Skrevet 7. mars #109104 Skrevet 7. mars Når hun deler detaljer av hvor mye protein hun har i seg og nevner kroppsvekt, da virker det som om hun har lyst til å dele hvor mye hun veier. At hun er ca 50 kg, skal stemme. Da er hun faktisk undervektig hvis man bruker en BMI kalkulator. Om det stemmer, overrasker det ikke. 7 7
Snødronninga Skrevet 7. mars #109105 Skrevet 7. mars (endret) Caroline snakker om å selge tjenester som gir en mer feminin kropp. Blant annet. Jeg tror hun har misforstått begrepet feminin, hvis hun mener at hun selv har en typisk feminin kropp. Hun messer om å trene skuldrene bredere, som på ingen måte er feminint. Hun har en hard kropp, med veldig synlige sener og slanke muskler. Spesielt på overkroppen. På bildet jeg legger ved, ser man en rygg som vil være mer definert som maskulin. Det er som om CBE og sikkert flere, lager sin egen definisjon på hva feminint betyr, bare fordi hun er en kvinne. En kvinne kan ha maskuline trekk, og jeg må bare si at det er ingenting feil med det. Men ikke kall alt feminint, når det ikke er det. Hva er det som er feminint med denne ryggen f.eks? Hvis Caroline har samme syn som LKE, om at lår som møtes er maskulint, har de begge et helt forskrudd syn på hva som er naturlig kvinnelig. Til slutt, jeg mener ikke at CBE har en 100% maskulin kropp. Det har hun ikke. Men når fokuset er rettet mot det hun påstår er feminint, bør hun lese seg opp. https://www.instagram.com/reel/DVjaRiYCmHL/?igsh=MTI4ZDVnaWE1cGd4aQ== Endret 7. mars av Snødronninga skulle legge til mer tekst men droppa det 15 8
Reverend Skrevet 7. mars #109106 Skrevet 7. mars (endret) Det der er verken maskulint eller sunt. Jeg ser bare en rygg med særs lav fettprosent i spenn der alt av sener kommer frem fordi underhuden ikke har noe å skjule. Jeg assosierer det overhodet ikke med en sterk rygg, styrke eller en PT med sunne verdier. Endret 7. mars av Reverend 20 7
loffen Skrevet 7. mars #109107 Skrevet 7. mars Dette er bare en tynn rygg. Ikke en sterk rygg. Jeg blir flau over at hun tror dette er noe å skryte av som PT, og at hun får kunder av å vise frem dette. Det er bare trist og usunt det hun driver med. 12 3
Snødronninga Skrevet 7. mars #109108 Skrevet 7. mars Reverend skrev (1 time siden): Det der er verken maskulint eller sunt. Jeg ser bare en rygg med særs lav fettprosent i spenn der alt av sener kommer frem fordi underhuden ikke har noe å skjule. Jeg assosierer det overhodet ikke med en sterk rygg, styrke eller en PT med sunne verdier. Godt poeng, det å være tynn med "stor" rumpe er det hun har fokus på. Det kan kanskje kalles hverken feminint eller maskulint, det har i hvert fall ingenting med sunnhet og helse å gjøre. 12
Xstrella Skrevet 7. mars #109109 Skrevet 7. mars En sterk kvinne for meg er ei som klarer pull up, som klarer å stå på hodet eller hendene, som slår hjul, ikke tar seg selv så høytidelig. Slik posering frua driver med er ikke motiverende eller sprer inspirasjon. Tøffe jenter våger å melde seg på løp, våger å utfordre seg. At hun er med Jørgine for å prøve seg på Norseman i er jo helt delusional. 11 6
Sarah93 Skrevet 7. mars #109110 Skrevet 7. mars Snødronninga skrev (1 time siden): Godt poeng, det å være tynn med "stor" rumpe er det hun har fokus på. Det kan kanskje kalles hverken feminint eller maskulint, det har i hvert fall ingenting med sunnhet og helse å gjøre. Tja, å ha en lav hofte-midje-ratio er en indikator på helse og fruktbarhet hos kvinner, og det er selvfølgelig feminint. Det sagt synes jeg ikke det Caroline Berg Eriksen fronter fremstår spesielt sunt. Men det å være «tynn med stor rumpe» er i utgangspunktet attraktivt for mange, og en typisk feminin figur. Men - i morgen er det 8. mars, så nå skal jeg fokusere på alt annet enn Caroline Berg Eriksen tror jeg 💪 5 3
Frisk Frosk Skrevet 7. mars #109111 Skrevet 7. mars Sarah93 skrev (18 minutter siden): Tja, å ha en lav hofte-midje-ratio er en indikator på helse og fruktbarhet hos kvinner, og det er selvfølgelig feminint. Det sagt synes jeg ikke det Caroline Berg Eriksen fronter fremstår spesielt sunt. Men det å være «tynn med stor rumpe» er i utgangspunktet attraktivt for mange, og en typisk feminin figur. Men - i morgen er det 8. mars, så nå skal jeg fokusere på alt annet enn Caroline Berg Eriksen tror jeg 💪 Det å ha en så lav fettprosent som det CBE har skrytt av (og hun har nok gått enda levere ned nå) siste året, det er ikke en gang i nærheten av å være en indikator på helse eller fruktbarhet hos kvinner. Tvert imot, langvarig så lav fettprosent hos kvinner (som ikke naturlig er så slanke), overtrening, lite mat... alt er forbundet med dårlig helse og infertilitet. Da hjelper det lite at hun påstår det er feminint. Hun selger svært helseskadelig påvirkning av andre, og uttrykket hennes blir lenger og lenger unna å ses på som feminint. Stivt, posert, usikkert, falskt, påtvunget - ikke noe av dette er attraktivt, i hvert fall ikke mange, noe både regnskapet og kommentarer også viser. Så kvinnefiendtlig som Treasures AS' eiere har vært over flere år og fremdeles er, så burde det å fokusere på det 8. mars være rett i dagens ånd. 6 3
Sarah93 Skrevet 7. mars #109112 Skrevet 7. mars Frisk Frosk skrev (14 minutter siden): Det å ha en så lav fettprosent som det CBE har skrytt av (og hun har nok gått enda levere ned nå) siste året, det er ikke en gang i nærheten av å være en indikator på helse eller fruktbarhet hos kvinner. Tvert imot, langvarig så lav fettprosent hos kvinner (som ikke naturlig er så slanke), overtrening, lite mat... alt er forbundet med dårlig helse og infertilitet. Da hjelper det lite at hun påstår det er feminint. Hun selger svært helseskadelig påvirkning av andre, og uttrykket hennes blir lenger og lenger unna å ses på som feminint. Stivt, posert, usikkert, falskt, påtvunget - ikke noe av dette er attraktivt, i hvert fall ikke mange, noe både regnskapet og kommentarer også viser. Så kvinnefiendtlig som Treasures AS' eiere har vært over flere år og fremdeles er, så burde det å fokusere på det 8. mars være rett i dagens ånd. Nå skrev jeg ikke om CBEs fettprosent, men om idealet som ble sitert i posten jeg svarte på. Jeg tror man kan gjøre ting på kvinnedagen som er mer relevant enn å - for hundre millionte gang - kommentere fruens fettprosent, men greit nok. 4
MiniMjau Skrevet 7. mars #109113 Skrevet 7. mars Mon tro hva slags floskler som deles i morgen, på kvinnedagen?😅 5
Frisk Frosk Skrevet 7. mars #109114 Skrevet 7. mars Sarah93 skrev (22 minutter siden): Nå skrev jeg ikke om CBEs fettprosent, men om idealet som ble sitert i posten jeg svarte på. Jeg tror man kan gjøre ting på kvinnedagen som er mer relevant enn å - for hundre millionte gang - kommentere fruens fettprosent, men greit nok. Det bør være et tema for kvinnedagen at voksen kvinner sprer skadelig kroppsfokus til barn, ungdommer og voksne kvinner! For i flere år nå har vi gått baklengs inn i fremtiden når det gjelder kvinneundertrykking og forsøke å presse kvinner inn i helsefarlig og kvinnefiendtlige former. Og influensere som f.eks. CBE og SE og altfor mange andre er personer som i årevis har skadet det kvinner før oss så lenge har kjempet for. Det er forøvrig fullt mulig å både kommentere her og andre steder og ha helt andre planer for 8. mars. 9 6
Spanky Skrevet 7. mars #109115 Skrevet 7. mars MiniMjau skrev (26 minutter siden): Mon tro hva slags floskler som deles i morgen, på kvinnedagen?😅 Vet hun at det er kvinnedagen da? 4
Villroses hage Skrevet 7. mars #109116 Skrevet 7. mars Spanky skrev (31 minutter siden): Vet hun at det er kvinnedagen da? Kanskje hun skal flagre? 30
Kollontaj Skrevet 7. mars #109117 Skrevet 7. mars Frisk Frosk skrev (1 time siden): Det bør være et tema for kvinnedagen at voksen kvinner sprer skadelig kroppsfokus til barn, ungdommer og voksne kvinner! For i flere år nå har vi gått baklengs inn i fremtiden når det gjelder kvinneundertrykking og forsøke å presse kvinner inn i helsefarlig og kvinnefiendtlige former. Og influensere som f.eks. CBE og SE og altfor mange andre er personer som i årevis har skadet det kvinner før oss så lenge har kjempet for. Det er forøvrig fullt mulig å både kommentere her og andre steder og ha helt andre planer for 8. mars. 👏🏻⭐️ 1
Conradi Skrevet 7. mars #109118 Skrevet 7. mars Det bør være et tema at kvinner ikke snakker ned andre kvinner. At en ikke nidfølger og finstuderer for å kritisere. Det er mange måter å kjempe mot influensere som sprer skadelig innhold. Denne tråden er ikke en sånn måte. 6 3
Rastebenk Skrevet 8. mars #109119 Skrevet 8. mars MiniMjau skrev (14 timer siden): Mon tro hva slags floskler som deles i morgen, på kvinnedagen?😅 Tror ikke det er så mange som lurer egentlig, hun har skjult likerklikk i årevis og har sjelden mer enn 15 kommentarer under innleggene. 5
Laia Skrevet 8. mars #109120 Skrevet 8. mars Sarah93 skrev (18 timer siden): Tja, å ha en lav hofte-midje-ratio er en indikator på helse og fruktbarhet hos kvinner, og det er selvfølgelig feminint. Det sagt synes jeg ikke det Caroline Berg Eriksen fronter fremstår spesielt sunt. Men det å være «tynn med stor rumpe» er i utgangspunktet attraktivt for mange, og en typisk feminin figur. Men - i morgen er det 8. mars, så nå skal jeg fokusere på alt annet enn Caroline Berg Eriksen tror jeg 💪 Lav hofte-midje ratio indikerer en bredere midje enn hofte. Antar det ikke var det du ville formidle. Uansett, jeg har ikke inntrykk av at det er dette målet hoveddelen av PT-kunder streber etter å ha som øverste mål. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå