Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

IMG_7262.thumb.jpeg.09666d435814f0a56e2f87f1976d5947.jpeg

Alle var avslappa i ansiktet, unntatt,… 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Anonym90059005 skrev (På 27.2.2026 den 8.52):

Ser for øvrig hun er med i noe nytt Norseman Vegard/Funkygine på Vgtv, hvor deltakerne hadde hatt en helg på Gausta med tester. Kanskje dette hun siktet til som ikke ble som hun hadde tenkt?

Kan vel ikke tenke meg et konsept som hadde passet henne dårligere, hun liker jo kun den trygge og kjente treningen hjemme. Så kan godt se for meg at noe sånt blir kræsj. Og vann er hun jo uansett livredd.

hvalstad45 skrev (På 27.2.2026 den 16.53):

i hver eneste løp hun var med i, var det jo alltid alle andres feil enn hennes egen. Hun og mannen er blottet for evnen til selvkritikk. Hun er jo i grei løpeform, men utifra hvor mye hun løper og at hun liksom er PT, er hun jo overraskende dårlig. Og styrken er en vits. Det skal jo bli ganske interessant å se henne insta persona-PT sammenlignet med Funkygines ekte vare. Jeg er virkelig overraseket over at hun sa ja til dette, for det har jo potensial til å virkelig avsløre hvor lite PT hun er og hvor dårlig trent hun er sammenlignet med treningstimene som legges ned.

Jeg syns det er pussig at CBE våger å la seg sammenligne fysisk med Funkygine i offentligheten. CBE eier ikke konkurranselyst eller disiplin til å presse seg. Hun løper på tredemølle hjemme i kjelleren sin, passer på å få tatt dagens filterbilder med innsugd mage og tomme tarmer, og ellers er hun vel stort sett syk eller på venninnens skjønnhetsklinikk? 

Men ja, hun trenger jo penger...

Edit: ser nå at Funky er programleder og ikke konkurrent.

Endret av Rastebenk
  • Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
Melkebart1 skrev (11 minutter siden):

Det er så mye som er galt med det ansiktet der.

• Liker 6
Skrevet
Melkebart1 skrev (31 minutter siden):

Så utrolig rart at samtlige deltakere er vendt samme vei bortsett fra frua som selvfølgelig må få vise frem sin venstre side

• Liker 18
Skrevet (endret)

Ja

Endret av Margit777
Skrevet

Blir gøy å se dette. Får se hvordan det går og hvilke unnskyldninger hvis det ikke går… 

• Liker 3
Gjest Xstrella
Skrevet

Er det ferdig innspilt da, siden det står 9.april? Eller er det fra da de 3 beste begynner? Løpet er 1.august. 

Gjest Xstrella
Skrevet

Ligger teaser ute på VGTV. Har ikke abonnement der så får ikke sett hele.

Skrevet
Xstrella skrev (13 minutter siden):

Er det ferdig innspilt da, siden det står 9.april? Eller er det fra da de 3 beste begynner? Løpet er 1.august. 

Virker som om utvelgelsen/kvalifiseringen er ferdig filmet.  Men så kommer det mer av serien med den som faktisk skal trene frem mot konkurransen.

Er ikke funkygine og harm programledere?

• Liker 1
Skrevet

Hun sa jo i høst at hun hadde vært med på en innspilling som ikke gikk så bra, så da skjønner vi vel at innspillingen er ferdig? I alle fall den delen CBE er med i da. 9 april er datoen for når vi kan se de første 4 episodene.

• Liker 1
Gjest Xstrella
Skrevet
Snødronninga skrev (27 minutter siden):

Hun sa jo i høst at hun hadde vært med på en innspilling som ikke gikk så bra, så da skjønner vi vel at innspillingen er ferdig? I alle fall den delen CBE er med i da. 9 april er datoen for når vi kan se de første 4 episodene.

Ok, da vet vi hun ikke er blant de 3. Ser ut som de skal mye i vann utfra traileren. Spennende om Maria er med. 

Skrevet

Skjermbilde fra instastory. Skrivefeil og mye rare tegn fra fire kunder. Dette virker så fake at jeg ikke kan få sagt det

IMG_2205.png

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet
Melkebart1 skrev (5 timer siden):

Alle de andre ser ut som om de er "med", levende ansikter, smil, fokus/konsentrasjon, glede.

CBE står der og poserer som vanlig med en stiv maske, virker som om hun er helt avkoblet alle andre og alt annet. Hun gjør sitt beste for å se tynnest mulig, nakke og hode er fremskutt, store spenninger i nakke/hals. 

Noen burde være så ærlig med henne og si at hun bør slutte som influenser nå. Det hun gjør nå virker ikke å gjøre annet enn å gjøre henne mer og mer sykelig opptatt av det ytre, utseendet og lav vekt. Og de har gått flere år i minus. 

På tide å skaffe seg en fast jobb nå.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
elisabeth30 skrev (10 timer siden):

Skjermbilde fra instastory. Skrivefeil og mye rare tegn fra fire kunder. Dette virker så fake at jeg ikke kan få sagt det

IMG_2205.png

Hvilke rare tegn? Tenker du på 40s/20s? Det er jo intervallene… 

Jeg er absolutt enig i at dette nok er fake - men jeg ser faktisk ingen rare tegn?

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det er noen rare tegn over bokstavene på noen av kommentarene. 

I tillegg er AI veldig glad i å bruke bindestrek. "Ny pr i dag - hurrai" Når jeg har generert tekst så kommer denne bindestreken. Kanskje det er bare meg, men jeg bruker aldri bindestrek på denne måten. Bruker bindestrek for å binde sammen ord. 

Endret av jawn
Skrivefeil
  • Liker 10
Skrevet
Hirondelle skrev (1 time siden):

Hvilke rare tegn? Tenker du på 40s/20s? Det er jo intervallene… 

Jeg er absolutt enig i at dette nok er fake - men jeg ser faktisk ingen rare tegn?

Apostrof over e i denne, ikke ø i gøy, tegnet over a i dagene. Det skurrer. 

• Liker 19
  • Nyttig 6
Skrevet
elisabeth30 skrev (1 time siden):

Apostrof over e i denne, ikke ø i gøy, tegnet over a i dagene. Det skurrer. 

Ja, her var det faktisk utrolig merkelige, og lignende feil, i tre av fem kommentarer, feil vokal i norske ord er særdeles underlig fra norske brukere som hat stavekontroll. Å få vokaler inn i norske ord fra helt andre språk, og så to kommentarer som er helt like. Dette er ytterst weird.

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
hvalstad45 skrev (21 minutter siden):

Ja, her var det faktisk utrolig merkelige, og lignende feil, i tre av fem kommentarer, feil vokal i norske ord er særdeles underlig fra norske brukere som hat stavekontroll. Å få vokaler inn i norske ord fra helt andre språk, og så to kommentarer som er helt like. Dette er ytterst weird.

(Det er jo bare å se her, skulle skrive "har", det ble retta til "hat", ikke til hár.)

• Liker 7
  • Nyttig 1
Gjest Minthia
Skrevet

Det er tredje gang Maria Stavang og Caroline Berg Eriksen deltar i samme reality. Først den Megahit-greia, så Kompani og nå dette. Maria Stavang slo CBE i begge de to første. Så får vi se om det blir en grand slam denne gangen. 

Fikk en girl-crush på Stavang da hun var med på 71 grader nord fordi hun var så sårbar og tøff på en gang. Vanvittig hva hun klarte, kom til finalen både der og på Kompani. Blir ikke overrasket om hun går videre og CBE ikke. Det må da være et skudd i baugen på  bobla på Kulås. 

Skrevet

Blir jo en gøy serie å følge med på - de er jo heldige som får den muligheten for de vil jo få bra oppfølging underveis regner jeg med - men det forplikter også. 

Disse blir med 

Oliver Bergset, er ikke han allerede ganske sprek ? Vil tro dette passer han bra - han er ung og ser på dette som en super mulighet til å presentere seg selv . 

Erik Follestad, han tar seg tid til å gjennomføre dette - vil jo også gi han publisitet og oppmerksomhet han kan leve av senere. Har jo vært topptrent og vet hva som skal til 

Pernille Døsvik, hun er jo allerede ganske sprek vil jeg tror - og har mulighet til å ofre tiden det tar å trene til dette. Kan jo slenge seg med JK på flere treninger 

Disse blir ikke med 

Maria Stavang, hun er jo en sta j.... så det hun går for får hun til - men tror ikke hun har nok motivasjon og heller ikke tid/mulighet til å ofre det som skal til. 
Caroline Berg Eriksen, tror ikke hun har motivasjonen OG viljen til dette 

Ola Svenneby - tror ikke han har tid til å bli med på dette pga. jobb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...