Stargaze Skrevet 28. februar #109001 Skrevet 28. februar Pølsevann skrev (12 timer siden): Men du mener at Ola Svenneby, Erik Follestad og Maria Stavang er mer naturlig valg fordi de er i nærheten av Norseman form? De har jo ikke valgt deltagere basert på at de mener de er i nærheten av Norseman form. Jeg tipper de har vilje til å trene hardt, spise mye og ha fokus på en oppgave som krever å bevege seg langt utover comfortsonen. Ikke bare posere for å se tynn og fresh ut. 15 3
Hirondelle Skrevet 28. februar #109002 Skrevet 28. februar Pølsevann skrev (13 timer siden): Men du mener at Ola Svenneby, Erik Follestad og Maria Stavang er mer naturlig valg fordi de er i nærheten av Norseman form? De har jo ikke valgt deltagere basert på at de mener de er i nærheten av Norseman form. Maria Stavang gjorde det veldig bra i Kompani og Folle er jo tidligere toppidrettsutøver! 17
Gjest Xstrella Skrevet 28. februar #109003 Skrevet 28. februar I serien jeg linket til så kjøpte hun ene motstrømsbasseng og trente hardt i 2 år før hun ble med. Og underveis i løpet så spiste de mengder mat. Kan ikke se for meg poseringsfrue gjennomføre noe slikt. Har troen på Follestad og Maria S kanskje klarer det.
Skrottefar Skrevet 28. februar #109004 Skrevet 28. februar Stargaze skrev (15 minutter siden): Hun må enten væte blottet for selvinnsikt eller ha et grandiost selvbilde for å velge å bli med på dette… Er nok pengene som fristet 😛 14 2
Keaton Skrevet 28. februar #109005 Skrevet 28. februar Hvorfor bli med i et program der svømming er 1/3 av øvelsen når du ikke kan få vann i øynene? 😆 Tipper hun tidig får beskjed om at øynene må under vann (noe annet er for energikrevende og det går for sakte) og at hun dermed kan si at verken øyne eller ører tåler vann. Linser, trykk i ørene og hva har du. Eventuelt bihulebetennelse. 13 4
Hallepalle2 Skrevet 28. februar #109006 Skrevet 28. februar Kollontaj skrev (2 minutter siden): Hvorfor bli med i et program der svømming er 1/3 av øvelsen når du ikke kan få vann i øynene? 😆 Tipper hun tidig får beskjed om at øynene må under vann (noe annet er for energikrevende og det går for sakte) og at hun dermed kan si at verken øyne eller ører tåler vann. Linser, trykk i ørene og hva har du. Eventuelt bihulebetennelse. Svømmebriller og neseklype er vanlig utstyr. Vi får se da, ingen vits å hause opp hva som kan skje når vi snart får fasiten. 5 3
Keaton Skrevet 28. februar #109007 Skrevet 28. februar Hallepalle2 skrev (11 minutter siden): Svømmebriller og neseklype er vanlig utstyr. Vi får se da, ingen vits å hause opp hva som kan skje når vi snart får fasiten. Jeg hauset ikke, synes jeg. 🫣 Men mener å huske at CBE ikke turte ha hodet under vann i KL. 4 3
MiniMjau Skrevet 28. februar #109008 Skrevet 28. februar Norseman starter med at de hopper i fjorden fra en ferge... i mørket. 5 2
Keaton Skrevet 28. februar #109009 Skrevet 28. februar MiniMjau skrev (15 minutter siden): Norseman starter med at de hopper i fjorden fra en ferge... i mørket. 🤪 Hun har vel drevet med isbading av ansiktet hver morgen en periode, det hjelper kanskje. Nå har hun også vært mye syk i perioden, så om det er bra er diskutabelt. Mine bihuler hadde jamret. 5 2
Rastebenk Skrevet 28. februar #109010 Skrevet 28. februar (endret) Kollontaj skrev (33 minutter siden): 🤪 Hun har vel drevet med isbading av ansiktet hver morgen en periode, det hjelper kanskje. Nå har hun også vært mye syk i perioden, så om det er bra er diskutabelt. Mine bihuler hadde jamret. Isbading av ansiktet er noe tiktokere med altfor mye fritid har oppfunnet. De har fått for seg at det kan være en oppkvikker for huden. På samme måte som den kjeglen som de driver og triller rundt oppå huden 🤭 Men for all del, noen faste rutiner i hverdagen som uansett ikke skader andre er sikkert godt for den mentale helsen. For bihulene er det imidlertid det motsatte av isbad som gjelder; innånding av varm damp (ikke for varm! 😬) samt neseskylling med temperert saltvann. Endret 28. februar av Rastebenk 15 2
Gjest Xstrella Skrevet 28. februar #109011 Skrevet 28. februar Kollontaj skrev (2 timer siden): Jeg hauset ikke, synes jeg. 🫣 Men mener å huske at CBE ikke turte ha hodet under vann i KL. Hun dykket ikke, og fenriken motiverte henne ikke slik han gjorde med de andre. Hun sa bare kjapt Nei det gjør jeg ikke. Og etterpå klaging over at hun var redd vann og aldri dykket. Å utfordre seg selv er fremmedord for en poseringsmosjonist.
Margit777 Skrevet 28. februar #109012 Skrevet 28. februar Xstrella skrev (14 minutter siden): Hun dykket ikke, og fenriken motiverte henne ikke slik han gjorde med de andre. Hun sa bare kjapt Nei det gjør jeg ikke. Og etterpå klaging over at hun var redd vann og aldri dykket. Å utfordre seg selv er fremmedord for en poseringsmosjonist. Hun var veldig lite på skjermen også synes jeg i forhold til de andre, lurer på hva hun skal sippe om i dette programmet. 7
Margit777 Skrevet 28. februar #109013 Skrevet 28. februar Frisk Frosk skrev (På 27.2.2026 den 12.52): Naturlig og naturlig... Det er slik CBE ser ut med bl.a. botox og fillers. Når det kommer til hennes treningsform er det nesten merkelig at hun ble valgt ut til å være med på det programmet. Hun er jo ikke i nærheten av å være godt nok trent til å bli med i Norseman. Men kanskje de fikk henne med for å vise nettopp det... Var det slitte håret og rødvins tennene som pekte seg ut som naturlig 😄 2
Gjest Xstrella Skrevet 28. februar #109014 Skrevet 28. februar Margit777 skrev (3 minutter siden): Hun var veldig lite på skjermen også synes jeg i forhold til de andre, lurer på hva hun skal sippe om i dette programmet. Tipper hun fikk særbehandling og slapp unna mye. Hun dukket opp stivsminket og mye 'freshere' enn de andre. I norseman er det ikke rom for sminke, legge håret og posere om en skal nå Gaustatoppen.
Holger Pan Skrevet 28. februar #109015 Skrevet 28. februar (endret) Stargaze skrev (4 timer siden): Hun har jo ingenting i Norseman å gjøre. Hun røk nok raskt ut. Sikkert derfor hun er misfornøyd. Norseman er for gjennomtrente folk som har store mengder trening. Og som, ikke minst, spiser mye for å klare å holde treningsmengder oppe. Ikke for de som trener noen økter på mølla, løfter litt lette vekter og spiser som en spurv. Hun må enten væte blottet for selvinnsikt eller ha et grandiost selvbilde for å velge å bli med på dette… Dette er vel et av de siste samarbeidende Kontent klarte å få til før de avviklet: Dytte frua inn på enda et realityprogram mot sårt trengt honorar. Hun røk visst ut raskt (ikke med videre, kort opphold på en uke), og var misfornøyd. Det sier det meste om innsatsen fra den selverklærte PT'en for feminin fysikk også i denne realityen. Blir spennende å se forskjellen på de ulike deltakernes innsats. Endret 28. februar av Reverend 16
irevin Skrevet 28. februar #109016 Skrevet 28. februar Reverend skrev (1 time siden): Dette er vel et av de siste samarbeidende Kontent klarte å få til før de avviklet: Dytte frua inn på enda et realityprogram mot sårt trengt honorar. Hun røk visst ut raskt (ikke med videre, kort opphold på en uke), og var misfornøyd. Det sier det meste om innsatsen fra den selverklærte PT'en for feminin fysikk også i denne realityen. Blir spennende å se forskjellen på de ulike deltakernes innsats. Hun røk vel ut pga mangel på næring vil jeg tro.
MiniMjau Skrevet 28. februar #109017 Skrevet 28. februar Men nå skal vi "skru til", bare tre mnd til sommeren! Motivasjon er kropp og utseende frem mot sesongen med bar hud. 6 2
Holger Pan Skrevet 28. februar #109018 Skrevet 28. februar MiniMjau skrev (17 minutter siden): Men nå skal vi "skru til", bare tre mnd til sommeren! Motivasjon er kropp og utseende frem mot sesongen med bar hud. En 40-åring som kaller seg PT bør være mer opptatt av at kroppen skal virke når hun blir 70, fremfor å bruke den minste størrelsen på en fettfattig kropp i bikini med osteoporose som konsekvens. 16 2 12
Zenhouse Skrevet 28. februar #109019 Skrevet 28. februar Kollontaj skrev (6 timer siden): Jeg hauset ikke, synes jeg. 🫣 Men mener å huske at CBE ikke turte ha hodet under vann i KL. Stemmer det. Hvertfall ikke uten å holde for nesa. Hun spiser vel også vegansk eller vegetar, så lurer på slags mat de serverer denne gang? ( husker fra Kompani at hun lot være å spise ). 3 1
Holger Pan Skrevet 28. februar #109020 Skrevet 28. februar (endret) Vegetarisk kosthold. Husker ikke om det spises fisk, egg eller ost i det kulåske hjem, men kjøtt er utelukket. Vegetarisk kosthold trenger strengt tatt ikke å ha mye å si for styrke og trening, men det bør spises adekvate mengder av de næringsstoffene kroppen trenger for å bygge, vedlikeholde, og trene så intensivt som det kreves for å komme gjennom noe som Norseman. Litt brød, pasta og proteinpulver med en og annen salat er ikke nok. Endret 28. februar av Reverend 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå