Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Xstrella skrev (7 timer siden):

Reelen på pt kanalen der hun løper med pute i tightsen. Gud så kleint. Hemmligheten å bygge rumpe mens man løper... altså 😳

Innlegget ditt er kleinere. Det er en helt normal rumpe i en tights som skal fremheve rumpa. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (7 minutter siden):

Innlegget ditt er kleinere. Det er en helt normal rumpe i en tights som skal fremheve rumpa. 

Så lei det gnålet om rumpepute. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (12 timer siden):

Ok, det skal du få mene. Jeg står for det jeg skrev. Er ikke fan av juks og fanteri, noe dette paret har drevet på med i mange år nå.

• Liker 12
Skrevet

Så imponert over voksne mennesker som er dyktige i jobben sin! :ironi:

#REKLAME (tydelig og fint...)

Screenshot_20260113_180713_Instagram.thumb.jpg.dd015c32d26c7674d96967210f282480.jpg

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

😬

• Liker 6
Skrevet
Roadrunner skrev (2 timer siden):

Screenshot_20260113_180713_Instagram.thumb.jpg.dd015c32d26c7674d96967210f282480.jpg

Veldig godt eksempel på hvor totalt useriøs ikke bare Caroline Berg Eriksen er, men også TM-Klinikken!

Dette er et blide som er tatt i klinikkens lokaler, tydeligvis, og man må derfor anta - gitt det nære forholdet mellom CBE og medeier av TM-klinikken Ine Møller Anwar (stadig vekk poengtert i CBEs kommersielle kanaler) - at denne annonsen/reklamen for TM-klinikken er godkjent av klinikkens eier(e). 

Om akkurat dette reklamebildet er forhåndsgodkjent av IMA og/eller TM-klinikken spiller egentlig ingen rolle, for TM-Klinikken er lovmessig akkkurat like ansvarlig for annonsering gjennom denne influenserkanalen som det influensereierne av Treasures AS er.

Her er det flere brudd på markedsføringsloven.

For dårlig merking av reklamen, hvit skrift på hvit bakgrunn er ikke lovlig merking. Dette er dessuten gjentakende i de kommersielle samarbeidene mellom Caroline Berg Eriksen og TM-klinikken - enten går "reklame" i ett med bakgrunnen, eller "reklame" står med så liten skrit at det knapt ses. Uansett er det lovbrudd som Caroline Berg Eriksen / Treasures AS og TM-klinikken stadig velger å begå.

Det er også et brudd på markedføringsloven når kvinnekroppen brukes som blikkfang der det ikke er relevant for produktet det reklameres for. Her velger TM-Klinikken og Caroline Berg Eriksen at CBEs pupper skal selge produktinformasjonen, og at hennes pupper/underliv/kurver skal lede ned til den minimale, nesten usynlige hvit-på-hvit reklamemerkingen. Dette er bruk av kvinnekroppen som blikkfang, det er ikke relevant for produktet. Hva har en ansiktsmaske å gjøre med Caroline Berg Eriksens underlig og pupper å gjøre? I tillegg er det med vilje brukt en kameravinkel som minimerer CBEs kropp i så stor grad at hun fremstår som om hun har en unaturlig tynn kropp, hvor ansiktsbredden og bredden på midjen er den samme. 

Dette en merkelig sammenblanding av lovbrudd, reklame for TM-Klinikken og et sykelig oppheng av at en voksen kvinnekropp skal ha unaturlige proporsjoner som grenser til pro-ana.

• Liker 25
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Roadrunner skrev (3 timer siden):

Huden har det bedre uten dermapen og all herjngen hun utsetter den for. Hva slags forbilde er hun for sine døtre? Det er et ekstremt utseende fokus og selfier dagen lang. Dette ville jeg aldri utsatt mine barn for. 

Endret av Surikatt
  • Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet

Fikk opp at hun reklamerte for Qkorean(?). Hva er troverdigheten med den annonseringen når hun går fast til hudklinikk?

• Liker 19
Skrevet
Inga-pinga skrev (6 minutter siden):

Fikk opp at hun reklamerte for Qkorean(?). Hva er troverdigheten med den annonseringen når hun går fast til hudklinikk?

Ingen troverdighet. Pluss for at bildet viser ansiktet rett forfra, det skjer ellers aldri. 
Ser forøvrig ganske så tissetrengt ut på bildet, men det var kanskje hensikten, hva vet jeg. 😑

• Liker 11
Skrevet
Roadrunner skrev (6 timer siden):

Er dette noe dødt eller levende?

på eksponering av tynne armer, sener, og andre ting som stikker ut. Aldri en dag uten. Når jeg ser alt hun bruker tid, energi og penger på når det kommer til hudbehandlinger (og botox)- vet jeg med sikkerhet at jeg ønsker ikke å bli så desperat redd for å eldes. 

• Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet

Kom over en video med fruen fra treningssenteret hvis hun forklarer forskjellen på to øvelser. Hun har på seg en liten bh og tights. Ribbeina hennes stikker så langt ut at det er rett og slett så motbydelig å se på. Hva får henne til å tro at hun ser sunn og frisk ut? Pent er det i hvert fall ikke. Og heller ikke motiverende.

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
Durancell skrev (10 minutter siden):

Kom over en video med fruen fra treningssenteret hvis hun forklarer forskjellen på to øvelser. Hun har på seg en liten bh og tights. Ribbeina hennes stikker så langt ut at det er rett og slett så motbydelig å se på. Hva får henne til å tro at hun ser sunn og frisk ut? Pent er det i hvert fall ikke. Og heller ikke motiverende.

Hun er jo en dårlig instruktør også, greier ikke å forklare ordentlig.

Og hun er veldig sminket og det brukes filter i tillegg... på en treningsvideo.

Caroline Berg Eriksen aka pt_carolineberg burde blitt brukt av AFPT (som sponset hennes mini-pt-kurs) som et skrekkeksempel på hvor lite de faktisk lærte på de minikursene, hvor uansvarlig man blir når man har mer fokus på å få oppmerksomhet selv enn det faglige og potensielle kunder eller andre som måtte prøve å følge hennes "råd". 

Det CBE nå driver med er posering, det har ingenting med "personlig trener" å gjøre.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Gjest Jojo345
Skrevet

Da er hun nede i 292 k følgere. 

Ingen kommentarer på rumpeteknikkvideoen som ble lagt ut for to dager siden. 

Skrevet
Jojo345 skrev (2 timer siden):

Ikke så lett når man helst ikke vil vise hele ansiktet og prøver å få håret foran ansiktet hele tiden. Er jo en øvelse i seg selv. 😅

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Jojo345 skrev (6 timer siden):

Hun har hatt 292k lenge, hun er straks nede i 291k. For moro skyld, sjekka jeg følgerstatistikk for Funkygine og Desiree Andersen. Siden hun ofte blir sammenlignet med de to her inne. Hos dem går følgertallet oppover så og si hver eneste dag, mens for CBE går det nedover. Jeg lurer på hvorfor. :ironi:

Endret av Snødronninga
  • Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Snødronninga skrev (1 time siden):

Hun har hatt 292k lenge, hun er straks nede i 291k. For moro skyld, sjekka jeg følgerstatistikk for Funkygine og Desiree Andersen. Siden hun ofte blir sammenlignet med de to her inne. Hos dem går følgertallet oppover så og si hver eneste dag, mens for CBE går det nedover. Jeg lurer på hvorfor. :ironi:

Rett før oppstarten av FitFemme hadde hun ca 295 000 følgere på carolinebergeriksenno. Hun har med andre ord siden da mistet ca 4 000 følgere.

Også den tidligere Netfit-kontoen, som ble omdøpt til pt_carolineberg har mistet følgere siden den tilsynelatende oppstarten av FF.

En god del av disse er helt sikkert falske følgere som IG har fjernet, siden paret så mange ganger tidligere har hatt en adferd på IG som har gitt all grunn til å anta til dels store oppkjøp av falske brukere. Mønsteret har vært nedgang, nedgang, nedgang i følgertall, så plutselig stenging av kontoen til privat status, og så en eller få dager etter åpne igjen med mirakuløst flere tusen nye følgere.

Men jeg er sikker på at det er flere og flere som ser det useriøse og uforsvarlige i det innholdet som eierne av Treasures AS, influenserne Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen, presenterer, og at disse følgerne aktivt mer og mer velger bort dette "innholdet" som over flere år har bestått av helsefarlig fokus på kropp, utseende, kosthold, helse i en salig blanding med seksualisering av CBE og barneeksponering. Siste året har også fremstillingen av barn blir mer og mer uetisk og risikofylt, noe som sier noe om den desperasjonen som virker å prege CBE. Mer og mer av innholdet blir også ren proana-inspirert, noe også mange tar avstand fra.

Man må etterhvert anta at store andeler av følgerne er personer som dessverre inspireres av helsefarlig innhold, følger CBE pga. seksualiseringen av henne, samt brukere av det mørke nettet. Gjennom 12+ år nå har Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen valgt å produsere offentlig innhold som hele tiden har vært gavepakker til det mørke nettet, og man må anta mye har havnet der og blitt manipulert videre. 

I dag blir bevisstheten og kunnskapen om hvor vettløst dette er av foreldre, og hvor helseskadelig innholdet ellers er, samt alle lovbruddene som stadig følger det de gjør (også i dag - Sara's Nail Fashion bryter atter en gang norsk lov i dag med samarbeid med Caroline Berg Eriksen, hvor reklame nok en gang ikke er merket på story).

Jo eldre LKE og CBE blir, jo mer i utakt med potensielle kundegrupper blir de selv. Og likevel fortsetter de på samme måten, heiet frem av like useriøse annonsører som støtter dem økonomisk, som f.eks. overnevnte, Jan Thomas, TM-Klinikken, Tanumstrand Bad, med flere andre. 

Etter å ha blødd følgere lenge over lang, lang tid, så ser jeg nå at fra i går til i dag har pt_carolineberg-kontoen plutselig fått over 50 nye følgere, mens absolutt ingenting med innholdet har endret seg på en måte som kan forklare at så "mange" følgere plutselig vil følge den kontoen...

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet

Hvordan går det med fitfemme? Stor kundemasse?

• Liker 3
Skrevet
Xstrella skrev (37 minutter siden):

Hvordan går det med fitfemme? Stor kundemasse?

Kundemassen er enorm. Så enorm at CBE ikke engang har tid til å la hudpleieren sette på henne et "pannebånd" for å holde håret unna ansiktet under behandlingen med dermapen (jf. siste bildet postet her i tråden). Tenk å være så etterspurt og ettertraktet og etterlengtet at du ikke engang har tid til et pannebånd!?! Eller ta deg tid til å late vannet?!? slik at du ser ut som du er tissetrengt som @Kollontaj påpeker. Jøje meg, da har du det temmelig travelt. Ironi- og sarkasme-flagg i alle bauger og ender. 

Men seriøst: Jeg er nok redd for at Fitfemme er enda et luftslott. Jeg er ganske overbevist om at hvis du og jeg startet noe lignende, så ville det blitt en større suksess. Til tross for at jeg er den personifiserte definisjonen av "overhodet ikke interessert i sport og slike anstrengelser.:skya:

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet

Grunnen til manglende kunder er jo det fokuset hun har på seg selv. Hun er for selvopptatt og klarer ikke å se det selv. Bytter hun fokus utover så ville hun vært hyggeligere. Litt mindre seg selv, og fokus på andre. Senke skuldrene og bli menneskelig. 

• Liker 17
Skrevet

Frontet hun noe arrangementet på Carls den 8. januar? Kom på i dag at «du kan sitte med oss» frontet CBE som Norges første og hotteste WAG til dette arrangementet men har ikke sett noe i etterkant. Følger rund carls på IG og ingen tegn der, tror jeg annet enn et innlegg i etterkant. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...