Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
digggpizza skrev (40 minutter siden):

ble mest slått over kontrasten mellom denne tråden og tråden om de kongelige. CBE hadde trengt litt av den velviljen og rausheten. 

På hvilken måte mener du folk skal være rause mot CBE? Og hvorfor?

• Liker 25
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
digggpizza skrev (1 time siden):

ble mest slått over kontrasten mellom denne tråden og tråden om de kongelige. CBE hadde trengt litt av den velviljen og rausheten. 

Tusen takk for dagens latter. Hennes Majestet Caroline. 🥰 

Skjønner hvis du ikke gidder, men hadde syntes det ville være interessant om du kunne forklare hvordan du tenker denne sammenligningen. 

• Liker 22
  • Nyttig 3
Skrevet
digggpizza skrev (18 timer siden):

hva gjør CBE og de kongelige i samme setning?  ;) 

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet
digggpizza skrev (23 timer siden):

CBE hadde trengt litt av den velviljen og rausheten. 

Og hvorvor burde hun få velviljen og rausheten tenker du?

• Liker 14
Skrevet

Tror ikke vedkommende hadde noe bra svar på spørsmålene, gitt. :ler:

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

CBE får saklige spørsmål fra en annen under posten fra 4. januar. Gode spørsmål.

CBE roter med uttrykk, og greier ikke forklare på en måte som gir et bedre inntrykk, bare gjentar seg selv.

Dessuten viser bildene/videoene av CBE som gjør disse skulderøvelsene at hun ikke har skulderstabilitet, så helt merkelig å bruke dette for å promotere seg selv som "coach" og "personlig trener". Men, det avslører jo også hvor kunnskapsnivået ligger...

Siden kunnskapsnivået er så lavt, så er det tydelig at hvis de søker kunder så er det i så fall personer som ikke har noe begrep om korrekt trening, men heller er ute etter det utseendemessige, som vel er det eneste CBE selger nå, selv om selv det har bikket over i stadig mer proana.

• Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet
Frisk Frosk skrev (2 minutter siden):

CBE får saklige spørsmål fra en annen under posten fra 4. januar. Gode spørsmål.

CBE roter med uttrykk, og greier ikke forklare på en måte som gir et bedre inntrykk, bare gjentar seg selv.

Dessuten viser bildene/videoene av CBE som gjør disse skulderøvelsene at hun ikke har skulderstabilitet, så helt merkelig å bruke dette for å promotere seg selv som "coach" og "personlig trener". Men, det avslører jo også hvor kunnskapsnivået ligger...

Siden kunnskapsnivået er så lavt, så er det tydelig at hvis de søker kunder så er det i så fall personer som ikke har noe begrep om korrekt trening, men heller er ute etter det utseendemessige, som vel er det eneste CBE selger nå, selv om selv det har bikket over i stadig mer proana.

CBE legger bare ut det hun mener ser bra ut. Jeg ser bare bein. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Durancell skrev (5 minutter siden):

CBE legger bare ut det hun mener ser bra ut. Jeg ser bare bein. 

Helseskadelig lav fettprosent og knokler er det CBE nå ønsker å vise frem som "delikat". 

Ingen ansvarlig personlig trener ville gjort slikt.

Ingen med et sunt forhold til trening, utseende og kosthold tiltrekkes av dette opplegget hun kaller "fit femme".

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Frisk Frosk skrev (22 minutter siden):

Og det er tydelig at det er LKE som argumenterer som sin frue i kommentarfeltet (han bruker mye denne: 👍🏻)

• Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet
Pistasjnøtter skrev (1 minutt siden):

Og det er tydelig at det er LKE som argumenterer som sin frue i kommentarfeltet (han bruker mye denne: 👍🏻)

Jeg var innom samme tanke. Uansett hvem av dem det er så avsløres manglende kunnskap... og er det LKE, som jo tidligere er avslørt for å gi seg ut som fruen, så er det enda en grunn til at det er bekymringsfullt at han nå trener unge gutter. 

Skadepotensialet slike selverklærte verdensmestere kan forårsake er stort.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (7 minutter siden):

Jeg var innom samme tanke. Uansett hvem av dem det er så avsløres manglende kunnskap... og er det LKE, som jo tidligere er avslørt for å gi seg ut som fruen, så er det enda en grunn til at det er bekymringsfullt at han nå trener unge gutter. 

Skadepotensialet slike selverklærte verdensmestere kan forårsake er stort.

Helt enig med deg.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke om CBE trener med lette vekter, men vi vet jo at hun er livredd for «store» muskler. Lårene skal helst ikke trenes annet enn ved løping. Poserings-trening med lette vekter er i alle fall en greie hun sverger til, når det filmes og fotograferes. 

Tenk om det skulle se ut som hun tok i, at hun hadde bittelitt mimikk. Å trene med steinansikt, helt uttrykksløs, er Carolines greie. Håret ligger også pent på plass. Jeg blir bare mer og mer i mot hennes måte å formidle på. Det er som en dukke på ustilling, kunstig og unaturlig å se på. Noe så lite levende som CBE skal man lete lenge etter!

Nå trenger jeg å nullstille meg så jeg stikker innom instagrammen til Desiree Andersen og Funkygine. :vinke:
https://www.instagram.com/reel/DTDpuPZitXQ/?igsh=bzhzdW13bmZyYWt4

IMG_1265.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Skrevet
Snødronninga skrev (11 minutter siden):

Jeg vet ikke om CBE trener med lette vekter, men vi vet jo at hun er livredd for «store» muskler. Lårene skal helst ikke trenes annet enn ved løping. Poserings-trening med lette vekter er i alle fall en greie hun sverger til, når det filmes og fotograferes. 

Tenk om det skulle se ut som hun tok i, at hun hadde bittelitt mimikk. Å trene med steinansikt, helt uttrykksløs, er Carolines greie. Håret ligger også pent på plass. Jeg blir bare mer og mer i mot hennes måte å formidle på. Det er som en dukke på ustilling, kunstig og unaturlig å se på. Noe så lite levende som CBE skal man lete lenge etter!

Nå trenger jeg å nullstille meg så jeg stikker innom instagrammen til Desiree Andersen og Funkygine. :vinke:
https://www.instagram.com/reel/DTDpuPZitXQ/?igsh=bzhzdW13bmZyYWt4

IMG_1265.jpeg

Ryggen hennes er like muskuløs som en gjennomsnittlig mynde image.jpeg.2cd2a7a2cc60254c1431e22675ccb675.jpeg

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Frisk Frosk skrev (10 timer siden):

Helseskadelig lav fettprosent og knokler er det CBE nå ønsker å vise frem som "delikat". 

Ingen ansvarlig personlig trener ville gjort slikt.

Ingen med et sunt forhold til trening, utseende og kosthold tiltrekkes av dette opplegget hun kaller "fit femme".

Det er bare en poseringskanal for Caroline Berg Eriksen hvor hun kan posere med trutmunn i speilet på do og skryte av seg selv. Når skal hun begynne å jobbe som PT egentlig, som ikke innebærer å filme seg selv på et treningssenter ? Det er bare meg, meg, meg. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Som flere påpeker; det er kun posering. Hun leker at hun trener. Hun leker PT. Hun er sin egen fullvoksne barbie-dukke. Idiotisk? Selvfølgelig. Kan man forvente noe annet? Tvilsomt. Er også av oppfatning at hun leker influencer, jeg tviler på at hun er til inspirasjon for så veldig mange. Blitt mer som en vernet bedrift, det der. 

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Gjest Jojo345
Skrevet

Er det mulig å finne ut av om hun har kunder? Og evt. hvor mange det er snakk om?

Skrevet
Jojo345 skrev (16 minutter siden):

Er det mulig å finne ut av om hun har kunder? Og evt. hvor mange det er snakk om?

Jeg nekter å tro at hun har noen. Det burde i såfall være en smal sak å få dem til å skrive en kundeanmeldelse, be dem tagge henne i some, få generell omtale etc. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun har ikke kunder. Det sier vel seg selv. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (15 timer siden):

Hvor mange år har de vært "liksomcoacher" på nett nå? Det slo meg at de må jo passere 10 år med det snart. Netfit, yoga, coach for athlets + alt jeg har glemt. 

Har aldri sett eller hørt om (eller fra) en eneste kunde. 

Helt utrolig komisk at influencerkontoen fortsatt er oppe og går, og jeg begriper ikke hvordan de kan leve (tilsynelatende ganske flott fortsatt) av dette lenger. 

• Liker 20
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg har begynt på treningssenter, hatt PT og masse gruppetimer og da kommer CBEs "coaching" i ende grellere lys! Snakk om galt fokus, mangel på inspirasjon, navlebeskuing og null kommunikasjon med potensielle kunder. Dette er noe av det minst inspirerende og samtidig mest gale fremstillingen av styretrening!

• Liker 15
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...