Tivi20 Skrevet 2 timer siden #108381 Skrevet 2 timer siden Nå selv rampenissen preges av kroppsfokus i casa Eriksen. 😬 1 1
K_mb Skrevet 2 timer siden #108382 Skrevet 2 timer siden (endret) Tivi20 skrev (6 minutter siden): Nå selv rampenissen preges av kroppsfokus i casa Eriksen. 😬 Hva? Sånn for å unngå klikk på kontoen til vedkommende som kun generer flere klikk og penger. Det du skriver her er clicklbaits dessverre. Endret 2 timer siden av K_mb 1
Durancell Skrevet 2 timer siden #108383 Skrevet 2 timer siden Tivi20 skrev (4 minutter siden): Nå selv rampenissen preges av kroppsfokus i casa Eriksen. 😬 Hva da? Har han spiseforstyrrelse også?
Tivi20 Skrevet 2 timer siden #108384 Skrevet 2 timer siden Ikke meningen å drive klikkbait, jeg ble bare oppgitt. 2
Arkin Skrevet 2 timer siden #108385 Skrevet 2 timer siden Rastebenk skrev (3 timer siden): Sant nok. Men husk at mannen knapt har inntekt, og at de har stort, gammelt hus og 2 unger. De må vel nedskalere snart, med mindre de var smarte nok til å bli kvitt boliggjelden for 4-5 år siden mens de fremdeles hadde greie inntekter. Det er ingenting som tilsier at inntektene skal øke. De brukte mye penger og 7 år på å utvikle netfit, som floppet umiddelbart. De har ingen formue så den boligen der er ikke nedbetalt. 1 3
K_mb Skrevet 2 timer siden #108386 Skrevet 2 timer siden Tivi20 skrev (2 minutter siden): Ikke meningen å drive klikkbait, jeg ble bare oppgitt. Takk. Bedre å dokumentere, for hvis man teaser så kan flere bli fristet til å sjekke det ut selv og da generer det flere klikk på vedkommendes sosiale medier. 2 1
Isola2 Skrevet 2 timer siden #108387 Skrevet 2 timer siden Tivi20 skrev (6 minutter siden): Ikke meningen å drive klikkbait, jeg ble bare oppgitt. Har rampenissen fått låne rompeputa til frua? 8 1
Snødronninga Skrevet 2 timer siden #108388 Skrevet 2 timer siden Dette er humor av beste sort for Caroline, en rumpepute. Jeg kommer ikke på noe annet enn at hun refererer til diskusjon på KG, om hun brukte innlegg for å få større rumpe. Noe hun tok som et kompliment, visstnok. Hva er vel bedre enn å tulle med dette som er rampenisse-strek? Kan godt hende jeg tar feil, men det hadde neimen ikke sjokkert meg. Kroppsfokus lenge leve, barna må jo lære det først som sist. 4
Stjertmeis Skrevet 1 time siden #108389 Skrevet 1 time siden (endret) Spanky skrev (9 timer siden): https://www.tv2.no/underholdning/bloggdronningene-ble-millionbedrifter-sa-forsvant-inntektene/18350599/ Endelig noen som ser det flere av oss har sett lenge, nemlig at Caroline ikke er så inspirerende lenger. Lufta har gått ut av ballongen for lenge siden, både hos henne og mannen. LKEs liste over mortal enemies har nok nettopp fått en helt ny toppkandidat. Selv om jeg hyller journalisten for jobben hun har gjort, ville jeg låst inn bilen og sett meg over skuldra en stund framover om jeg var henne 🙈 Endret 1 time siden av Stjertmeis 4 1
Snikksnakker Skrevet 1 time siden #108390 Skrevet 1 time siden Såå bra at rampenissen setter fokus på viktigheten av en stor, stram, gjerne operert rumpe!!!! Hvordan i alle verden kan ellers unge jenter forstå hva som er viktig på kroppen?? Altså, alle dere som har døtre, hvis dere ikke setter fokus på dette i adventstida, er dere dårlige mødre!! 6
Kollontaj Skrevet 1 time siden #108391 Skrevet 1 time siden De lærte iallfall hva GYAT betyr. Lærings-situasjon! 🥳 1
Snikksnakker Skrevet 49 minutter siden #108392 Skrevet 49 minutter siden Snødronninga skrev (1 time siden): Dette er humor av beste sort for Caroline, en rumpepute. Jeg kommer ikke på noe annet enn at hun refererer til diskusjon på KG, om hun brukte innlegg for å få større rumpe. Noe hun tok som et kompliment, visstnok. Hva er vel bedre enn å tulle med dette som er rampenisse-strek? Kan godt hende jeg tar feil, men det hadde neimen ikke sjokkert meg. Kroppsfokus lenge leve, barna må jo lære det først som sist. Jaaa! Dette er humor! Det er skikkelig lattis,at de små tuppene (som allerede er brettet ut skikkelig bredt) kan få banket inn, at kropp er viktig!!😄 Selvfølelig er en diger rumpe viktig!! Menn digger det - kardashians fronter det, og du blir populær om du har en!? Så selvsagt må rampenissen vise den frem!? Hvordan kan ellers små unger forstå at det er VIKTIG?? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå