NoaideBiehtar Skrevet 17 timer siden #108341 Skrevet 17 timer siden elisabeth30 skrev (2 timer siden): Ikke for en influenser vil jeg tørre å påstå, men det tyder også på at de ikke klarer å få inn nok oppdrag (og ja, jeg er klar over at den inntekten som står oppført i skattelistene er den reelle inntekten) Hva normalen er for en influenser kommer jo helt an på hvem du sammenligner. CBE er ikke akkurat lavest på lista, og da er det flere som er utelatt.
Kollontaj Skrevet 17 timer siden #108342 Skrevet 17 timer siden NoaideBiehtar skrev (4 minutter siden): Hva normalen er for en influenser kommer jo helt an på hvem du sammenligner. CBE er ikke akkurat lavest på lista, og da er det flere som er utelatt. Vel. https://www.proff.no/regnskap/treasures-as/sarpsborg/kunstnerisk-virksomhet/IF43DL810P8 8
MorUgle Skrevet 1 time siden #108343 Skrevet 1 time siden Hva om hun kunne brukt 2026 i gjenbruket ånd. Handle klær, pynteting, møbler osv brukt. Det hadde vært positivt. Er så mye fine brukte ting på brukthandel, loppemarked, second hand butikker osv. Kan gjøre skikkelige varp på slike steder. Da hadde jeg gitt henne tommel opp og kred for det. Tom rikinger gjør det her jeg bor. 2
Frisk Frosk Skrevet 1 time siden #108344 Skrevet 1 time siden MorUgle skrev (18 minutter siden): Hva om hun kunne brukt 2026 i gjenbruket ånd. Handle klær, pynteting, møbler osv brukt. Det hadde vært positivt. Er så mye fine brukte ting på brukthandel, loppemarked, second hand butikker osv. Kan gjøre skikkelige varp på slike steder. Da hadde jeg gitt henne tommel opp og kred for det. Tom rikinger gjør det her jeg bor. Hadde vært tommel opp her også hvis hun og mannen i tillegg sluttet helt å eksponere egne barn (og andres), sluttet å være et dårlig helse-og treningsforbilde, sluttet med thinspo/proana... OG ble konsekvent med å følge norsk lov... Jeg holde ikke pusten ved inngangen av det nye året De gangene hun har frontet brukte klær og veldedighet, så har det jo vært for selv å tjene penger på å selge brukte klær, og så gi en aldri spesifisert del av pengene på veldedighet... 4
Kollontaj Skrevet 19 minutter siden #108345 Skrevet 19 minutter siden Slutte å knabbe andres bilder? I det siste innlegget på IG er bildet av de røde pakkene med røde sløyfer ikke hennes bilde. Synes det fremstår litt falskt å bare ta andres bilder og utgi dem for sine egne. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå