Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rev. Revenge skrev (6 timer siden):

Han slenger jo også ut alle merittene sine, samt følgende om Hyrox:

– Etter at jeg sluttet som fotballspiller fortsatte jeg å trene bra, og som 40-åring var jeg sju sekunder unna NM-kravet på 10.000 meter. Nå er jeg kvalifisert til VM neste år i Hyrox, forteller han.

Jeg tipper han bruker kvalifiseringene til å fremheve seg selv, ikke at han nødvendigvis skal gjennomføre. Jeg ville nok ha trodd etter å ha lest artikkelen (og uten inngående kjennskap til fyren) at han både har gjennomført og skal gjennomføre neste år uten å sjekke om det er reellt. Neste VM er i Sverige.

Ja, det er vel slik han og fruen har holdt på i årevis. Skaper store, glansede luftslott som skal lure alle som ikke ser eller vil se at keiseren og keiserinna av luftslottet faktisk ikke har klær på...

Tomme tønner ramler mest...

Så praktisk at neste års VM er i Sverige - ikke trenger han innreisetillatelse, og ikke minst vil det økonomisk kanskje være lettere å svelge etter flere røde år for firmaene...

Du peker på et viktig punkt - Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen har årevis bak seg med å skape falske narrativer som skal gi inntrykk av at de er noe de ikke er. Og med journalister i store deler av norske medier som virker både blinde og døve for hva så useriøse influensere, som LKE og CBE er, faktisk holder på med. Realiteten er at det er fire ting de to via sine ulike firmaer i en årrekke har vært kjennetegnet av - helsefarlig innhold, systematisk forakt for norske lover og lovbrudd, ekstrem barneeksponering, og påståtte utdanninger som som regel kun er kurs og avbrutte utdanninger.

Selvfølgelig forsøker da keiseren av Luftslått Kulås å heller fremstille seg som verdensmester...

• Liker 19
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
LastebilZara skrev (51 minutter siden):

Jeg spør sikkert dumt, men hvorfor er det vanskelig for han å komme seg inn i USA? Var ikke de på familietur dit for noen år siden? 

Den turen var før han valgte å oppsøke, forfølge og trakassere en kvinne hvis bil han også skrapet opp på alle sider...

Amerikanske myndigheter er ikke særlig begeistret for å personer som har begått slike handlinger inn i landet... Og handlingene det var snakk om vil vises i div registre, så det er all grunn til å tro at han ikke ville fått innreisetillatelse til USA. 

Det har vært skrevet om dette i minst et par runder i tråden, både da det ble kjent hva som ble gjort, og også sist mer detaljer rundt det med innreise til USA etter at han la ut at han "valgte" å ikke reise til VM i USA. Bedriftene har jo gått dårlig de siste årene, så å koste en dyr reise til USA for sin hobby må antas å heller ikke helt passet inn i familieøkonomien. 

• Liker 27
  • Nyttig 6
Skrevet
Frisk Frosk skrev (7 timer siden):

Den turen var før han valgte å oppsøke, forfølge og trakassere en kvinne hvis bil han også skrapet opp på alle sider...

Amerikanske myndigheter er ikke særlig begeistret for å personer som har begått slike handlinger inn i landet... Og handlingene det var snakk om vil vises i div registre, så det er all grunn til å tro at han ikke ville fått innreisetillatelse til USA. 

Det har vært skrevet om dette i minst et par runder i tråden, både da det ble kjent hva som ble gjort, og også sist mer detaljer rundt det med innreise til USA etter at han la ut at han "valgte" å ikke reise til VM i USA. Bedriftene har jo gått dårlig de siste årene, så å koste en dyr reise til USA for sin hobby må antas å heller ikke helt passet inn i familieøkonomien. 

Oi 😱 takk for svar ☺️ spør sikkert dumt igjen, men er det en dom i saken? Hvor kommer det frem for myndighetene i USA hvis ikke? 
Har vært i USA en rekke ganger, og kan ikke huske at det i visumsøknaden fremkommer spørsmål der noe sånt som dette kommer frem? 

Så rart at de fremdeles er så høye på seg selv når regnskapene til firmaene deres er offentlig tilgjengelig, så pinlig🙈

• Liker 2
Skrevet
Frisk Frosk skrev (7 timer siden):

Googla LKE og den episoden nå, herregud han er jo spik spenna gææ'n 😱

Og fortsatt går de begge med flagget til topps, herregud så flaut for den perfekte familien 🙈

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

Altså. Hør...

Denne dama har holdt på i 1000år... hun elsker å være tynnest mulig. Hun og fotografen (les:mannen) har siden starten prøvd å vise dette frem, via lys, vinkler og ikke minst redigering av bilder...

Dem har gitt seg ut for å være fagpersoner, leger osv i kommentarfelt. (Og innrømmet dette..)

Hun er et ræva forbilde, i så måte. Har ukritisk lagt ut bilder av ungene, tjent penger på barna, og frontet små barn som influencere. (Selv om dette roet seg NOE, etter sterk kritikk).

Så da kommer spørsmålet: hvorfor følger dere henne?? Hun er et patetisk, lite godt forbilde. Som melker falsk kroppsbilde (via redigering, posering, botox, fillers osv) Så slutt!! Bare av-følg, nuh!!?

For noen måneder siden ble det foreslått en kampanje, (tror det var på jodel) der ALLE ble oppfordret til å av-følge i løpet av måneden... denne kampanjen burde blitt universell...❤️ bare slutt å følge henne. Tro meg, det føles bra. 

• Liker 32
  • Nyttig 4
Skrevet

Fakta: som tidligere sagt; man følger ikke. Hvorfor skal man det? 🧐 Har aldri fulgt noen av kanalene deres, kunne ikke falle meg inn. ☺️ Er vel uansett max 50 kritikere (da tar jeg nok hardt i) her inne, utgjør svært lite. Ellers enig med deg: avfølg! 👏🏻

• Liker 21
Skrevet
BELLA965 skrev (6 minutter siden):

Altså. Hør...

Denne dama har holdt på i 1000år... hun elsker å være tynnest mulig. Hun og fotografen (les:mannen) har siden starten prøvd å vise dette frem, via lys, vinkler og ikke minst redigering av bilder...

Dem har gitt seg ut for å være fagpersoner, leger osv i kommentarfelt. (Og innrømmet dette..)

Hun er et ræva forbilde, i så måte. Har ukritisk lagt ut bilder av ungene, tjent penger på barna, og frontet små barn som influencere. (Selv om dette roet seg NOE, etter sterk kritikk).

Så da kommer spørsmålet: hvorfor følger dere henne?? Hun er et patetisk, lite godt forbilde. Som melker falsk kroppsbilde (via redigering, posering, botox, fillers osv) Så slutt!! Bare av-følg, nuh!!?

For noen måneder siden ble det foreslått en kampanje, (tror det var på jodel) der ALLE ble oppfordret til å av-følge i løpet av måneden... denne kampanjen burde blitt universell...❤️ bare slutt å følge henne. Tro meg, det føles bra. 

Som Kollontaj akkurat skrev, jeg følger ikke. Og det har jeg inntrykk bare er et fåtall som gjør her inne også. 

Det er andre kanaler man kan følge med på IG, uten at man gir dem klikk og uten at man følger. 

Denne tråden har (dessverre) fremdeles en misjon, siden både Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen gjennom de bedriftene de eier sammen fortsetter med uforsvarlig og helsefarlig innhold, de driver fremdeles med barneeksponering, og de bryter fremdeles norsk lov, som de har holdt på med i altfor mange år nå.

Det er få, om noen, andre bransjer som så offentlig og så systematisk kan bryte norsk lov, som det influensere gjør. 

Det barnearbeidet, som barneeksponeringen i realiteten er, er også ulovlig, da det for å få godkjent barnearbeid kreves at man søker Arbeidstilsynet på forhånd om godkjenning, og slike søknader skal også inneholde dokumentasjon om hvordan barnas rettigheter sikres i arbeidsforholdet. 

Så lenge vår folkevalgte politikere lukker øyne og ører for systematiske lovbrudd og systematisk utnyttelse av barn, så er det dessverre nødvendig at mange nok fortsetter å snakke om dette. Flere ganger har dette vært tatt opp i tråden, og da har det vist seg at flere i tråden er aktive også på andre områder i samfunnet for å kjempe for barns rettigheter og mot alt det ødeleggende innholdet som altfor mange influensere gjør til business mens de som regel også bryter norsk lov. Så flere i tråden bruker denne tråden kun som én av flere plattformer de kjemper for bl.a. barns rettigheter. 

Så lenge diskusjonen er saklig i tråden, og alt det uakseptable, uforsvarlige og ofte ulovlige dokumenteres, så er denne tråden faktisk god å få noen til å lese gjennom deler av, hvis de frem til nå har hatt et litt bevisstløst/naivt forhold til influensere. Jeg har tipset flere om det som så har valgt å avfølge Caroline Berg Eriksen, pt_carolineberg, netfit.no, athlete_excel, larskristianeriksen. Og når de først har lært seg å se hvordan det jukses og hva som egentlig formidles, så ender disse med å avfølge enda flere influensere. Så tråden har sin misjon også!

• Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet

Har aldri fulgt den typen norske influensere. Henrik Troy og Fru Johansen, derimot.

Bruker heller ikke TikTok og Snap Utforsk. Velger nøye hva jeg vil se og ikke.

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet

Pussig video Caroline har lagt ut av datteren sin på Instagram. De tenner på teposer. Man ser også tydelig at videoen er arrangert, altså at hennes eget barn opptrer som skuespiller. Merkelig hele greia, jeg synes synd på datteren. Og hva med brannsikkerheten? Jeg synes ikke man skal tenne på teposer inni et hjem under påskudd av at dette er en søt lek. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Ang. den storyen med brennende teposer. Det hele er igjen bare en kopi fra hva andre har lagt ut, så CBE forsøker ikke en gang å lage eget innhold.

Det er sterkt kritisk at post-videoen av barnet legges ved siden av reklame for Vita og Jan Thomas. Dette gjøres ikke uten grunn, det gjøres for å profilere barnet og formidle reklameverdien også i uskyldige barn. Hvor mye betaler Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen barnet for å være bedriftsinnhold? Og har de søkt tillatelse fra Arbeidstilsynet for å bruke barna i arbeid på forhånd?

• Liker 15
  • Nyttig 8
Skrevet
Frisk Frosk skrev (8 timer siden):

Ang. den storyen med brennende teposer. Det hele er igjen bare en kopi fra hva andre har lagt ut, så CBE forsøker ikke en gang å lage eget innhold.

Det er sterkt kritisk at post-videoen av barnet legges ved siden av reklame for Vita og Jan Thomas. Dette gjøres ikke uten grunn, det gjøres for å profilere barnet og formidle reklameverdien også i uskyldige barn. Hvor mye betaler Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen barnet for å være bedriftsinnhold? Og har de søkt tillatelse fra Arbeidstilsynet for å bruke barna i arbeid på forhånd?

I går eller dagen før la hun ut bilde av døtrene med teksten «little women», tilsynelatende med de var på shopping eller noe i den gata. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Isola2 skrev (8 minutter siden):

I går eller dagen før la hun ut bilde av døtrene med teksten «little women», tilsynelatende med de var på shopping eller noe i den gata. 

Hvor gamle er de nå? 11 og 9 år, eller 12 og 10?

Skapes inn til "little women" på samme kanaler hvor mor har skapt seg en tilhengerskare av menn som liker hennes seksualiserte innhold...

Det vet hvor uforsvarlig dette er, de vet hvilken fare de utsetter sine barn for - de bare bryr seg ikke...

• Liker 21
  • Nyttig 10
Skrevet

Litt viktig info om de te-posene

Make sure you don't do it around anything that can catch fire or burn.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Litt viktig info om de te-posene

Make sure you don't do it around anything that can catch fire or burn.

Vanvittig å tenne på inne - spør du meg... 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Det teposetrikset dro jeg på fest på 90-tallet. Innendørs. Ikke så vanvittig det. Bruken av barn er langt mer kritisk og vanvittig enn bruken av ørlite ild i fruas kanal. 

• Liker 20
Skrevet
Laia skrev (På 8.10.2025 den 14.57):

Skal ikke se bort fra at det trengs litt «oppvekking» igjen.

På socialblade.com viser Instagram statistikken blodrøde tall (jeg har bare tilgang til å se maks 30 dager tilbake da jeg ikke gidder å betale for å se lengre bakover i tid). Men iallfall har CBE  mistet i snitt 19 følgere per dag den siste måneden og følgertallet står nå på 294 040. Så det er vel bare et tidsspørsmål før det bikker under 294k på nytt. Om ikke vi atter en gang får oppleve disse mystiske byksene i følgertallet igjen. 

Jeg har en følelse av at det var mannen som hadde styr på dette, og kjøpte følgere. Den gangen han hadde all verdens av tid til å trolle, kverulere og følge med som en hauk på sin kones sosiale medier. Kan hende han har god tid nå også, men så vidt jeg vet har han en vanlig, fast jobb. Følgertallet går bare en vei, så vil det vise seg om det på mirakuløst vist, snur. 

• Liker 14
Skrevet

Husker ikke om denne er delt tidligere men fant skjermdumpen nå. Reelen der hun står og peker på sin egen rumpe, og mener nok selv at dette er drømmerumpa. For henne, sikkert. Den er helt grei. Veldig klein video og kleint svar til henne som spør, vil jeg si.  

Hun snakker om drømmerumpa, drømmekroppen, timeglassfigur, feminin fysikk, trening som ikke gjør lår «store». For Caroline er dette helt normalt å fokusere på, det forteller en del om hva slags tanker og verdier hun har. Slik selger hun PT tjenester og noen (tror ikke det er så mange som hun ønsker) biter nok dessverre på. Blir uvel av hele opplegget. :kasteropp:

Linker til innlegget men kommentarene er slettet. Viser derfor til skjermdump fra et annet sted. Håper den får stå! 
https://www.instagram.com/reel/DI4QMWVNQaA/?igsh=eDRoZXFzZXBrcjZn

IMG_5381.jpeg

• Liker 19
  • Nyttig 10
Skrevet

CBE er i rute med julekalenderne. Takk og lov! 👏🏻 

(å erklære det der er det samme som å si at hun har altfor lite å gjøre.) 

• Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet
Kollontaj skrev (8 minutter siden):

CBE er i rute med julekalenderne. Takk og lov! 👏🏻 

(å erklære det der er det samme som å si at hun har altfor lite å gjøre.) 

Takk gud, jeg var fryktelig bekymret 😂

• Liker 19
Skrevet
MarianneE skrev (23 minutter siden):

Takk gud, jeg var fryktelig bekymret 😂

Kanskje de begynner 1.nov i Sarpsborg? 😬

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...