Nabooru Skrevet 19 timer siden #106881 Skrevet 19 timer siden Hunter7 skrev (4 timer siden): Uffda, tydeligvis er det flere som reagerer på bekledningsvalget som CBE fronter på ferie: https://edition.cnn.com/2025/07/28/travel/france-resorts-fine-underdressed-visitors-scli-intl https://edition.cnn.com/2024/09/11/travel/malaga-billboards-tourism-campaign-scli-intl Personlig har jeg ingen problemer om folk vil spankulere rundt splitter naken eller i full glam-mundur. "Each to his own" og så videre. Men! Da gjør man slikt på de plassene hvor slikt er skikk og sed OG man utviser ellers en kulturell og sosialt betinget forståelse for at man tilpasser seg omgivelsene. "When in Rome, do as the Romans, when elsewhere, do as they do elsewhere". Men for all del, hvis CBE ønsker å vise til hele verden hvor sosiokulturelt ignorant hun er - vær så god. Det eneste som oser fra den kanten, er det taktløse og tarvelige. Dette er dama som plukket påskeliljer i en offentlig parks blomsterbed. Skikk og bruk eksisterer ikke der i gården. 27 3
Sandie Skrevet 16 timer siden #106882 Skrevet 16 timer siden Chlypa skrev (9 timer siden): Har noen noengang gang tenkt på om hun er offer for mishandling i nære relasjoner? hun lever jo med en mann som har uttalt at Beyonce (for 15 år siden) var feit, er krakilsk og ser gal ut rett og slett. Har hele tiden tenkt at han ikke har vært bra for henne i alle disse årene. Hun fremstod som annerledes før, mer glad og ikke så opptatt av manisk trening, kropp og kosthold. Han hverken ser normal ut eller er normal, basert på ting han gjør og sier. Jeg tror Caroline hadde levd et helt annet liv om hun ikke hadde vært i et forhold med den mannen. 18
Snødronninga Skrevet 15 timer siden #106883 Skrevet 15 timer siden (endret) Syk eller ikke, viktig å prøve å se deilig ut fra riktig vinkel og slenge på et filter! https://www.snapchat.com/explore/Caroberg Endret 14 timer siden av Snødronninga Link 17
~ Ada ~ Skrevet 15 timer siden #106884 Skrevet 15 timer siden snute skrev (På 28.7.2025 den 17.22): Nå har han visst laget en undersøkelse med tanke på posten han skrev her om dagen for å underbygge påstanden. Lurer på hvor mange svar han har fått? Det er kun 10 stykker som har trykket liker på posten, inkl han selv, Athlete Excel og CBE. Ha, ha han er ikke sann. De bryr seg ingenting om hva andre mener. Ser det. 12
Pistasjnøtter Skrevet 15 timer siden #106885 Skrevet 15 timer siden Snødronninga skrev (10 minutter siden): Syk eller ikke, viktig å prøve å se deilig ut fra riktig vinkel og slenge på et filter! Hun ble bilsyk og brukte denne vinkelen til å dokumentere det? Jeg sier god natt og legger meg. 15 9
Kollontaj Skrevet 14 timer siden #106886 Skrevet 14 timer siden Pistasjnøtter skrev (10 minutter siden): Hun ble bilsyk og brukte denne vinkelen til å dokumentere det? Jeg sier god natt og legger meg. Med filter 😆 13 4
Chlypa Skrevet 14 timer siden #106887 Skrevet 14 timer siden (endret) Sandie skrev (2 timer siden): Har hele tiden tenkt at han ikke har vært bra for henne i alle disse årene. Hun fremstod som annerledes før, mer glad og ikke så opptatt av manisk trening, kropp og kosthold. Han hverken ser normal ut eller er normal, basert på ting han gjør og sier. Jeg tror Caroline hadde levd et helt annet liv om hun ikke hadde vært i et forhold med den mannen. Ja! hva om det faktisk er HAN som vil ha henne tynnest mulig? Hva om det er han som mener at hun skal posere, smile, gå i bikini der ingen ville gått i bikini, hva om det er hans ord og hans handlinger som er skyld i hennes opptreden? Mannen er jo helt klart alt annet en. Bra å ha relasjon med. jo mer jeg tenker på det er jeg sikker på at om 10-20 år når barna er store nok så kommer det frem ett eller annet. forøvrig syns jeg hun gjorde overraskende god framtreden på KL til tross for null mulighet til å regissere narrativ sjøl Endret 13 timer siden av Chlypa Glemte Kl 9
Embla82 Skrevet 14 timer siden #106888 Skrevet 14 timer siden Frisk Frosk skrev (På 27.7.2025 den 22.04): Det er helt merkelig - og veldig pinlig - at LKE velger å legge ut dette. Først velger han å legge det ut som en post på sin egen IG-konto "og athlete_excel". Men unnlater å nevne at Athlete Excel AS er et firma som ble varslet avviklet for mange måneder siden og nå offisielt er oppløst. Han gjør det veldig lett, veldig lett å skrive om den teksten for å stemme mer med Lars-Kristian Eriksens forretningsvirksomhet, forretningsinnhold og forretningsrelaterte handlinger siste xx antall år... Fritt endret versjon: Your future is shaped by the moments you choose... to act... or not act at all... in ways that harm yourself and others, your children, familiy, inocent woman... The... education... you didn't finish, but years after still tries to pretend you did finish. The... harmfull actions... you... didn't... talk yourself out of before you executed them. The sleep you traded for... being a nett troll, stalking others on and off the internett... Every choice adds up... And so... will... the regrets.... eventually... You might not notice it now... (but I am sure you already do...) But one day, you'll wish you could get those moments back... and change them into... do no harm to others... least of all to your children... and instead do honest work to provide for your familie, not sell your familiy. (Selvinnsikt er noe han nekter å vise på nett. 27. mai hadde han f.eks. noe lignende, da en post på AEs kanal på instagram hvor han snakker om de største feilene man kan gjøre når man trener er å ignorere signaler kroppen gir og heller presse gjennom. Han skriver også at hvis man løper gjennom smerte, så kan man få problemer med motivasjonen, eller til og med slutte med idretten. Ikke med ett eneste ord nevner han at han selv har gjort disse feilene flere ganger, dokumentert gjennom år at han har feiltrent, trent med smerte (nærmest skrytt av at han har trent med smerte), trent med sykdom, trent tross manglende søvn og mat osv. Ikke med ett ord nevner han at han selv sluttet med et par løpeidretter etter langvarig feiltrening uten vilje til å trene alternativt med skader/sykdom osv. Midt i denne posten sier han også at flere av hans klienter har valgt å trene alternativt og fått bedre resultater av det. Og så avslutter han alt med å si at smart trening alltid vinner og setter på en pokal-emoji etter en knyttneve-emoji.) Og nå skal han altså vinne kunder med å gi potensielle kunder dårlig samvittighet og skamfølelse. Og når han blir kritisert for fokuset sitt, så sier han at mange nok vil reagere slik, men at det er personer utenfor hans kundegruppe. Og fortsetter å si at de han retter seg mot stort sett motiveres av slikt. Den siste setningen er også ganske avslørende, de han retter seg mot (husk, han ville at toppidrettsutøvere skulle sende søknad til ham slik at han kunne vurdere om de var motiverte nok for ham)... ikke hans kunder eller tidligere kunder. De han ønsker å rette seg mot. Men inntil nå har disse kundene tilsynelatende kun vært skyberter, bortsett fra noen liksomkunder som visstnok hadde trent månedsvis med AEs opplegg, måneder før AE var et firma en gang. Og så har det vært noen små barn som stadig er eksponert sammen med hans egne eksponerte barn. Ja, så var det vel en god, ung dansk løper som ingen har hørt et ord om etter at LKE visstnok inngikk et samarbeid med ham... Veldig god omskriving, med ting som faktisk betyr noe. Kollontaj skrev (På 28.7.2025 den 17.38): Tja, hvis han, kona, bikkja og tanta har svart… Jeg tenkte ordrett det samme som deg da jeg leste posten hans, så gjett om jeg lo høyt da jeg så kommentaren din rett under! 😆 9
Stargaze Skrevet 13 timer siden #106889 Skrevet 13 timer siden Pistasjnøtter skrev (1 time siden): Hun ble bilsyk og brukte denne vinkelen til å dokumentere det? Jeg sier god natt og legger meg. Antakeligvis ikke veldig dårlig når hun klarer å legge ut et sånt bilde. Er du så bilsyk er fokuset et annet sted enn å dokumentere på some. Dramaqueen. 12 3
Surikatt Skrevet 13 timer siden #106890 Skrevet 13 timer siden Snødronninga skrev (2 timer siden): Syk eller ikke, viktig å prøve å se deilig ut fra riktig vinkel og slenge på et filter! https://www.snapchat.com/explore/Caroberg Verste jeg har sett. Hun burde skamme seg for sånn her ser hun virkelig ikke ut. Om det ikke hadde vært noe tekst på dette bildet er det ikke mulig å se det er henne. Så mye filtre er brukt. Grusomt 11 5
cerruti Skrevet 2 timer siden #106891 Skrevet 2 timer siden Jeg synes mannen snart burde få en egen tråd. Jeg har ikke det minste tro på at hun er utsatt for hva som skisseres ovenfor her. 6 2
Danseskjørt Skrevet 2 timer siden #106892 Skrevet 2 timer siden Pistasjnøtter skrev (13 timer siden): Hun ble bilsyk og brukte denne vinkelen til å dokumentere det? Jeg sier god natt og legger meg. Mens hun stønner. 1
Minthia Skrevet 1 time siden #106893 Skrevet 1 time siden cerruti skrev (58 minutter siden): Jeg synes mannen snart burde få en egen tråd. Jeg har ikke det minste tro på at hun er utsatt for hva som skisseres ovenfor her. Det står vel øverst på ønskelista hans å få en egen tråd på KG. Da er han sysselsatt for evig tid. Men han er fortsatt kjent utelukkende pga at han er involvert i kona sin virksomhet. Om kan klarer å lage seg en selvstendig plattform og karriere ved å karre seg på beina som «digital skaper» som han kaller seg så ordner det seg vel sikkert med en egen tråd. Da må han bli kjent for noe annet enn å være fotballfruemannen. Så lenge han kjører på hester og skraper opp biler på kona sin konto og henger i kommentarfeltene rundt Treasures AS vil han naturlig nok bli diskutert her inne. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå