CityCityBangBang Skrevet torsdag kl 21:36 #104961 Del Skrevet torsdag kl 21:36 Istapp skrev (11 minutter siden): Plasser deg selv på badet foran speilet. Plasser et kamera mot deg selv i front av speilet. Len deg fremover mot speilet kun med overkroppen, la hoftene og beina være stille, hodet ditt skal nærme seg speilet. Hva skjer med bildet ditt tror du? Du også kan få et hode som er like smalt/bredt som hoftene. Du kan til og med få større hode enn hofteparti om du kliner hodet nært nok kameraet. Slutt og finn feil. Forsøk heller det samme og se at også du selv kan få til slike "teite" positurer. Virkelig? Nå vet jeg nesten ikke om jeg skal le eller gråte. Synes du dette er normalt og greit å vise i some av en snart 40 år gammel tobarnsmor? Eller av hvemsomhelst for den saks skyld? 23 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet torsdag kl 22:14 #104962 Del Skrevet torsdag kl 22:14 loffen skrev (3 timer siden): Nå dukket hun opp på utforsk på min snap og den første er; 'Så mange har spurt hvilken app jeg bruker', og 'Jeg har utviklet min egen app', etterfulgt av 10 umerkede reklamer for hennes egen treningsapp da. Som plutselig heter Coacheverfit.io og hadde bilde av Adrian Paul? Nå er det mye rart, synes jeg. Men hvis man har lyst til å trene med henne da, så kan man klikke seg inn på Life by Caroline, coaching; sterk og atletisk...? Så er det selfie i heisen på et hotell, som hun har sponset opphold hos, 9 snapper, heller ikke de merket som reklame. (I bare BH'n så klart, det er helt vanlig å treffe folk i undertøy i heisen på hotell.) Så kom det en med ordet reklame midt inne i teksten så uten så med miniatyrskrift og så umerket igjen. Så skal hun hjem med toget etter å ha trent og blitt sterk og atletisk. Heller veldig pro ana spør du meg! herregud 😵💫 Istapp skrev (51 minutter siden): Plasser deg selv på badet foran speilet. Plasser et kamera mot deg selv i front av speilet. Len deg fremover mot speilet kun med overkroppen, la hoftene og beina være stille, hodet ditt skal nærme seg speilet. Hva skjer med bildet ditt tror du? Du også kan få et hode som er like smalt/bredt som hoftene. Du kan til og med få større hode enn hofteparti om du kliner hodet nært nok kameraet. Slutt og finn feil. Forsøk heller det samme og se at også du selv kan få til slike "teite" positurer. Ja, pro-ana-posering. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet torsdag kl 22:32 #104963 Del Skrevet torsdag kl 22:32 Istapp skrev (1 time siden): Plasser deg selv på badet foran speilet. Plasser et kamera mot deg selv i front av speilet. Len deg fremover mot speilet kun med overkroppen, la hoftene og beina være stille, hodet ditt skal nærme seg speilet. Hva skjer med bildet ditt tror du? Du også kan få et hode som er like smalt/bredt som hoftene. Du kan til og med få større hode enn hofteparti om du kliner hodet nært nok kameraet. Slutt og finn feil. Forsøk heller det samme og se at også du selv kan få til slike "teite" positurer. Hvorfor skulle jeg ønske å gjøre noe så tullete? Og ikke minst: vise det til andre? Jeg spurte ikke hvordan, men hvorfor. 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet torsdag kl 22:50 #104964 Del Skrevet torsdag kl 22:50 Istapp skrev (1 time siden): Plasser deg selv på badet foran speilet. Plasser et kamera mot deg selv i front av speilet. Len deg fremover mot speilet kun med overkroppen, la hoftene og beina være stille, hodet ditt skal nærme seg speilet. Hva skjer med bildet ditt tror du? Du også kan få et hode som er like smalt/bredt som hoftene. Du kan til og med få større hode enn hofteparti om du kliner hodet nært nok kameraet. Slutt og finn feil. Forsøk heller det samme og se at også du selv kan få til slike "teite" positurer. Ja du har jo full kontroll, dette kan du! Høster du mange likes på dine speilselfies fra offentlige toalett? 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet fredag kl 07:40 #104965 Del Skrevet fredag kl 07:40 Istapp skrev (10 timer siden): Plasser deg selv på badet foran speilet. Plasser et kamera mot deg selv i front av speilet. Len deg fremover mot speilet kun med overkroppen, la hoftene og beina være stille, hodet ditt skal nærme seg speilet. Hva skjer med bildet ditt tror du? Du også kan få et hode som er like smalt/bredt som hoftene. Du kan til og med få større hode enn hofteparti om du kliner hodet nært nok kameraet. Slutt og finn feil. Forsøk heller det samme og se at også du selv kan få til slike "teite" positurer. Vi har ikke spurt om opplæring i å ta kleine speilselfier på dass. Vi vet hva hun gjør på sine driftskanaler, og gjør det ikke selv fordi det er......tadaaa: Kleint! å posere seg bevisst tynnest mulig og med filter for å forsterke tynnheten foran speilet på et (offentlig) toalett og poste det for hele verden. Dette er ikke inspirasjon fra en godt moden influencer, det er hva jeg kaller en usunn holdning til seg selv. Å dele sånt og tro at det gir noe som helst nyttig for følgere og andre er jo regelrett å vise at bakkekontakten som vanligvis sitter i hodet på svært mange mødre til døtre spesielt, mangler. 16 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isola2 Skrevet fredag kl 09:07 Populært innlegg #104966 Del Skrevet fredag kl 09:07 Jeg tok en for laget i dag, er hjemme og er syk og har hørt igjennom det meste av podcaster, scrolls gjennom det meste for n:te gang og tenkte at "jaggu, nå skal jeg høre på den podcasten til Guri og Caroline". Litt med skrekk så jeg at den var over 40 minutter lang...men la gå. Må tillegge at etter å ha hørt igjennom mesteparten har jeg voldsom hodepine etter Carolines gnålete stemme (den er virkelig grusom, håper hun aldri begir seg ut på dubbing eller lignende) og mangel på substans og at jeg ALDRI kommer til å utsette meg for noe slikt igjen! Podcasten starter med at Guri har ankommet Fredrikstad og blitt gitt fingern. Typisk folk fra Fredrikstad, sier Caroline, før de konkluderer med at slike folk finnes vistnok over alt, både på Ullern og Frogner også, der Guri rører seg. Guri hopper rakst videre med at det på magisk vis har blitt vår igjen og Caroline smetter fort inn at hun har løpt i sportsbh allerede. Så varmt var det. Hun fikk til og med skille...som gikk bort etter en dusj. Solkrem dere, sier Guri, det trenger vi ikke. Hun soler seg nemlig en halvtime på hver side uten solkrem, Caroline er ikke helt enig, alltid faktor 50 i ansiktet. Her var det jo rom for en diskusjon, men de konkluderer raskt med at man må bruke sunn fornuft. Dessuten hevder Guri, sola har en rensende effekt. Det har ikke gått 10 minutter av podcasten en gang og jeg kjenner at dette kan bli en lang halvtime. Så drar Guri frem historien om da Caroline havnet i media på bryllupsreisen da hun hadde bedt om betaling for å anmelde bøker for Cappelen Damm. Dere vet, da hun var på bryllupsreise og det endte med krampegråt på gulvet (også regnet det!!). Denne historien ble dratt fram i en podcast Guri hadde hørt hvor det ble påsatt at Caroline hadde vært forut for sin tid og krevd betaling for en jobb. Også dro denne Cappelen Damm-dama hele historien til pressen dere. Caroline hadde blitt såååååå lei seg (jada, krampegråt og regn på Maldivene...vi husker). Så snakker de litt om Snapchat. Caroline tjener ikke så mye på det, og her kommer hun igjen med selvmotsigende påstander; hun liker ikke å sette opp kamera hele tiden og planlegge sånt (neida, du liker bare å gjøre det på offentlig toalett, det vet vi..), men hun ELSKER å snappe, særlig å sitte å snakke til følgerne...merkelig nok legger hun oftes ut innhold hvor hun ikke snakker, men vrir kroppen i rare posisjoner.... Så kommer kompani-segmentet. Mye av det samme vi har hørt før. Caroline ble dopa ned med det ene og andre, kastet bare opp pillene hun fikk og endte opp med å få noe de bare gir til folk på dødsleie (dobbel dose til og med), fikk ikke helt med meg medikament-navnene her, for det satt en blåmeis utenfor som var så inmarri søt. At Caroline blir kvalm er jo noe alle vet, hun har det fra mormoren sin, som ble bilsjuk av å sitte i rullestol. Den bilsjuk-ranten var lang dere....merket at jeg fasa litt ut etter hvert (den blåmeisen er søt altså..). Caroline vurderte å trekke seg, men produksjonen mente de trengte at hun ble med fordi de måtte ha opptaket om hvem som skulle i dimmekamp. Så Caroline ble med, men hun husker ikke stort av det. Dagen etter var hun helt i tåka, rakk nesten ikke toget og var så sulten at hun på togturen spiste en melkesjokolade, en Snickers, en japp og hele to yoghurt. Herrefred, SÅ...sulten da! Hele greia avsluttes med en fryktelig kjedelig historie om Guri som har vært på restaurant, den orker jeg ikke gjengi en gang. Så kommer segmentet hvor jeg nesten gir opp; Guri har oppdaget at man kan lage timian-vann, da setter hun flaska med vann i vinduet og da skinner sola igjennom (det var visst selve oppdagelsen, sola som skinner gjennom vannet). Blir jo nesten som sol-vann. Gudbedre for en oppdagelse tenker jeg. Så begynner Caroline å snakke om chiavann og at det er såå bra. Men hun husker ikke hvorfor. Før jeg gir opp for godt begynner de å snakke norske Jannicke Mikkelsen som har vært i verdensrommet (hun nevnes ikke med navn selvfølgelig, for mye å forvente). Her kunne de jo fått inn litt interessant snakk og diskusjon, men neida, helt tydelig at slikt driver de ikke med. Kjempekult, men ikke noe for Caroline: jeg hadde nok blitt svimmel der også sier hun, som ikke har fått med seg at dama har kommet trygt ned på jorden igjen en gang...jaja tenker jeg, med 3 minutter igjen, skur jeg av. Jeg orker rett og slett ikke mer, syk eller ei...hvem i alle dager hører på dette og finner noen som helst glede i det.....?!?! 31 4 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet fredag kl 09:39 #104967 Del Skrevet fredag kl 09:39 Isola2 skrev (29 minutter siden): Jeg tok en for laget i dag, er hjemme og er syk og har hørt igjennom det meste av podcaster, scrolls gjennom det meste for n:te gang og tenkte at "jaggu, nå skal jeg høre på den podcasten til Guri og Caroline". Litt med skrekk så jeg at den var over 40 minutter lang...men la gå. Må tillegge at etter å ha hørt igjennom mesteparten har jeg voldsom hodepine etter Carolines gnålete stemme (den er virkelig grusom, håper hun aldri begir seg ut på dubbing eller lignende) og mangel på substans og at jeg ALDRI kommer til å utsette meg for noe slikt igjen! Podcasten starter med at Guri har ankommet Fredrikstad og blitt gitt fingern. Typisk folk fra Fredrikstad, sier Caroline, før de konkluderer med at slike folk finnes vistnok over alt, både på Ullern og Frogner også, der Guri rører seg. Guri hopper rakst videre med at det på magisk vis har blitt vår igjen og Caroline smetter fort inn at hun har løpt i sportsbh allerede. Så varmt var det. Hun fikk til og med skille...som gikk bort etter en dusj. Solkrem dere, sier Guri, det trenger vi ikke. Hun soler seg nemlig en halvtime på hver side uten solkrem, Caroline er ikke helt enig, alltid faktor 50 i ansiktet. Her var det jo rom for en diskusjon, men de konkluderer raskt med at man må bruke sunn fornuft. Dessuten hevder Guri, sola har en rensende effekt. Det har ikke gått 10 minutter av podcasten en gang og jeg kjenner at dette kan bli en lang halvtime. Så drar Guri frem historien om da Caroline havnet i media på bryllupsreisen da hun hadde bedt om betaling for å anmelde bøker for Cappelen Damm. Dere vet, da hun var på bryllupsreise og det endte med krampegråt på gulvet (også regnet det!!). Denne historien ble dratt fram i en podcast Guri hadde hørt hvor det ble påsatt at Caroline hadde vært forut for sin tid og krevd betaling for en jobb. Også dro denne Cappelen Damm-dama hele historien til pressen dere. Caroline hadde blitt såååååå lei seg (jada, krampegråt og regn på Maldivene...vi husker). Så snakker de litt om Snapchat. Caroline tjener ikke så mye på det, og her kommer hun igjen med selvmotsigende påstander; hun liker ikke å sette opp kamera hele tiden og planlegge sånt (neida, du liker bare å gjøre det på offentlig toalett, det vet vi..), men hun ELSKER å snappe, særlig å sitte å snakke til følgerne...merkelig nok legger hun oftes ut innhold hvor hun ikke snakker, men vrir kroppen i rare posisjoner.... Så kommer kompani-segmentet. Mye av det samme vi har hørt før. Caroline ble dopa ned med det ene og andre, kastet bare opp pillene hun fikk og endte opp med å få noe de bare gir til folk på dødsleie (dobbel dose til og med), fikk ikke helt med meg medikament-navnene her, for det satt en blåmeis utenfor som var så inmarri søt. At Caroline blir kvalm er jo noe alle vet, hun har det fra mormoren sin, som ble bilsjuk av å sitte i rullestol. Den bilsjuk-ranten var lang dere....merket at jeg fasa litt ut etter hvert (den blåmeisen er søt altså..). Caroline vurderte å trekke seg, men produksjonen mente de trengte at hun ble med fordi de måtte ha opptaket om hvem som skulle i dimmekamp. Så Caroline ble med, men hun husker ikke stort av det. Dagen etter var hun helt i tåka, rakk nesten ikke toget og var så sulten at hun på togturen spiste en melkesjokolade, en Snickers, en japp og hele to yoghurt. Herrefred, SÅ...sulten da! Hele greia avsluttes med en fryktelig kjedelig historie om Guri som har vært på restaurant, den orker jeg ikke gjengi en gang. Så kommer segmentet hvor jeg nesten gir opp; Guri har oppdaget at man kan lage timian-vann, da setter hun flaska med vann i vinduet og da skinner sola igjennom (det var visst selve oppdagelsen, sola som skinner gjennom vannet). Blir jo nesten som sol-vann. Gudbedre for en oppdagelse tenker jeg. Så begynner Caroline å snakke om chiavann og at det er såå bra. Men hun husker ikke hvorfor. Før jeg gir opp for godt begynner de å snakke norske Jannicke Mikkelsen som har vært i verdensrommet (hun nevnes ikke med navn selvfølgelig, for mye å forvente). Her kunne de jo fått inn litt interessant snakk og diskusjon, men neida, helt tydelig at slikt driver de ikke med. Kjempekult, men ikke noe for Caroline: jeg hadde nok blitt svimmel der også sier hun, som ikke har fått med seg at dama har kommet trygt ned på jorden igjen en gang...jaja tenker jeg, med 3 minutter igjen, skur jeg av. Jeg orker rett og slett ikke mer, syk eller ei...hvem i alle dager hører på dette og finner noen som helst glede i det.....?!?! Hjelpe meg… Men takk for å formidle dette🙏 Og riktig god bedring, mest av alt etter disse 40 min, men selvfølgelig også fordi du er syk😅 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet fredag kl 10:12 #104968 Del Skrevet fredag kl 10:12 Jobbermedbarn skrev (33 minutter siden): Hjelpe meg… Men takk for å formidle dette🙏 Og riktig god bedring, mest av alt etter disse 40 min, men selvfølgelig også fordi du er syk😅 Haha, takk. De 40 minuttene var nesten verre..🤯 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet fredag kl 11:08 #104969 Del Skrevet fredag kl 11:08 (endret) Isola2 skrev (2 timer siden): Jeg tok en for laget i dag, er hjemme og er syk og har hørt igjennom det meste av podcaster, scrolls gjennom det meste for n:te gang og tenkte at "jaggu, nå skal jeg høre på den podcasten til Guri og Caroline". Litt med skrekk så jeg at den var over 40 minutter lang...men la gå. Må tillegge at etter å ha hørt igjennom mesteparten har jeg voldsom hodepine etter Carolines gnålete stemme (den er virkelig grusom, håper hun aldri begir seg ut på dubbing eller lignende) og mangel på substans og at jeg ALDRI kommer til å utsette meg for noe slikt igjen! Podcasten starter med at Guri har ankommet Fredrikstad og blitt gitt fingern. Typisk folk fra Fredrikstad, sier Caroline, før de konkluderer med at slike folk finnes vistnok over alt, både på Ullern og Frogner også, der Guri rører seg. Guri hopper rakst videre med at det på magisk vis har blitt vår igjen og Caroline smetter fort inn at hun har løpt i sportsbh allerede. Så varmt var det. Hun fikk til og med skille...som gikk bort etter en dusj. Solkrem dere, sier Guri, det trenger vi ikke. Hun soler seg nemlig en halvtime på hver side uten solkrem, Caroline er ikke helt enig, alltid faktor 50 i ansiktet. Her var det jo rom for en diskusjon, men de konkluderer raskt med at man må bruke sunn fornuft. Dessuten hevder Guri, sola har en rensende effekt. Det har ikke gått 10 minutter av podcasten en gang og jeg kjenner at dette kan bli en lang halvtime. Så drar Guri frem historien om da Caroline havnet i media på bryllupsreisen da hun hadde bedt om betaling for å anmelde bøker for Cappelen Damm. Dere vet, da hun var på bryllupsreise og det endte med krampegråt på gulvet (også regnet det!!). Denne historien ble dratt fram i en podcast Guri hadde hørt hvor det ble påsatt at Caroline hadde vært forut for sin tid og krevd betaling for en jobb. Også dro denne Cappelen Damm-dama hele historien til pressen dere. Caroline hadde blitt såååååå lei seg (jada, krampegråt og regn på Maldivene...vi husker). Så snakker de litt om Snapchat. Caroline tjener ikke så mye på det, og her kommer hun igjen med selvmotsigende påstander; hun liker ikke å sette opp kamera hele tiden og planlegge sånt (neida, du liker bare å gjøre det på offentlig toalett, det vet vi..), men hun ELSKER å snappe, særlig å sitte å snakke til følgerne...merkelig nok legger hun oftes ut innhold hvor hun ikke snakker, men vrir kroppen i rare posisjoner.... Så kommer kompani-segmentet. Mye av det samme vi har hørt før. Caroline ble dopa ned med det ene og andre, kastet bare opp pillene hun fikk og endte opp med å få noe de bare gir til folk på dødsleie (dobbel dose til og med), fikk ikke helt med meg medikament-navnene her, for det satt en blåmeis utenfor som var så inmarri søt. At Caroline blir kvalm er jo noe alle vet, hun har det fra mormoren sin, som ble bilsjuk av å sitte i rullestol. Den bilsjuk-ranten var lang dere....merket at jeg fasa litt ut etter hvert (den blåmeisen er søt altså..). Caroline vurderte å trekke seg, men produksjonen mente de trengte at hun ble med fordi de måtte ha opptaket om hvem som skulle i dimmekamp. Så Caroline ble med, men hun husker ikke stort av det. Dagen etter var hun helt i tåka, rakk nesten ikke toget og var så sulten at hun på togturen spiste en melkesjokolade, en Snickers, en japp og hele to yoghurt. Herrefred, SÅ...sulten da! Hele greia avsluttes med en fryktelig kjedelig historie om Guri som har vært på restaurant, den orker jeg ikke gjengi en gang. Så kommer segmentet hvor jeg nesten gir opp; Guri har oppdaget at man kan lage timian-vann, da setter hun flaska med vann i vinduet og da skinner sola igjennom (det var visst selve oppdagelsen, sola som skinner gjennom vannet). Blir jo nesten som sol-vann. Gudbedre for en oppdagelse tenker jeg. Så begynner Caroline å snakke om chiavann og at det er såå bra. Men hun husker ikke hvorfor. Før jeg gir opp for godt begynner de å snakke norske Jannicke Mikkelsen som har vært i verdensrommet (hun nevnes ikke med navn selvfølgelig, for mye å forvente). Her kunne de jo fått inn litt interessant snakk og diskusjon, men neida, helt tydelig at slikt driver de ikke med. Kjempekult, men ikke noe for Caroline: jeg hadde nok blitt svimmel der også sier hun, som ikke har fått med seg at dama har kommet trygt ned på jorden igjen en gang...jaja tenker jeg, med 3 minutter igjen, skur jeg av. Jeg orker rett og slett ikke mer, syk eller ei...hvem i alle dager hører på dette og finner noen som helst glede i det.....?!?! Jeg hørte på i går, skjønner ikke at jeg utsetter meg for det. 😄Det er de samme greiene, de gjentar hverandres setninger gjennom hele podden og ler selv om det ikke er noe å le av. I solkrem-praten ble det også nevnt solbriller. CBE bruker ikke det, for hun liker ikke å få merker på nesen. Kan opplyse deg om at om du hele tiden går og myser i sola, så vil du antageligvis få flere rynker rundt øynene, CBE - det er vel enda verre for deg. Da Guri tok opp Jannicke Mikkelsen som var i verdensrommet, var det ikke vanskelig å høre at dette var ikke CBE så opptatt av. Da Guri skjønte at C ikke hadde fått med seg at de var tilbake og alt hadde gått bra sa hun noe sånt: Jammen følg med litt, da! Føler Guri sender noen "vennlige "stikk" innimellom. Det forstår jeg godt er fristende. OBS! Å høre på denne podden får hjernen til å krympe seg, gjøres på eget ansvar. Endret fredag kl 11:09 av Snødronninga 29 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet fredag kl 12:06 #104970 Del Skrevet fredag kl 12:06 CityCityBangBang skrev (14 timer siden): Virkelig? Nå vet jeg nesten ikke om jeg skal le eller gråte. Synes du dette er normalt og greit å vise i some av en snart 40 år gammel tobarnsmor? Eller av hvemsomhelst for den saks skyld? Er det du eller hun som driter på draget av å legge slikt ut? Bli ikke krenket av alt du ser - skroll bare glatt videre eller la være å gå innpå siden hennes. Verken du eller jeg trenger å legge ut slike bilder, men om hun vil det så er det opp til henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet fredag kl 12:11 #104971 Del Skrevet fredag kl 12:11 Rev. Revenge skrev (4 timer siden): Vi har ikke spurt om opplæring i å ta kleine speilselfier på dass. Vi vet hva hun gjør på sine driftskanaler, og gjør det ikke selv fordi det er......tadaaa: Kleint! å posere seg bevisst tynnest mulig og med filter for å forsterke tynnheten foran speilet på et (offentlig) toalett og poste det for hele verden. Dette er ikke inspirasjon fra en godt moden influencer, det er hva jeg kaller en usunn holdning til seg selv. Å dele sånt og tro at det gir noe som helst nyttig for følgere og andre er jo regelrett å vise at bakkekontakten som vanligvis sitter i hodet på svært mange mødre til døtre spesielt, mangler. Skroll videre eller la være å gå inn på hennes sider. Hva hun gjør og at hun driter seg ut angår ikke deg egentlig, så ikke la deg provosere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet fredag kl 17:00 #104972 Del Skrevet fredag kl 17:00 Istapp skrev (4 timer siden): Er det du eller hun som driter på draget av å legge slikt ut? Bli ikke krenket av alt du ser - skroll bare glatt videre eller la være å gå innpå siden hennes. Verken du eller jeg trenger å legge ut slike bilder, men om hun vil det så er det opp til henne. Jeg blir ikke krenka av noe hun legger ut. Jeg er en voksen dame og krenking var ikke noe vi hadde i vårt vokabular når vi vokste opp/var unge - heldigvis. 🙂 Jeg forsto bare ikke hvorfor du ønsket å legge ut en "oppskrift" på å få til en slik posering og samtidig ber folk å slutte å finne feil. Men samme det - finnes større og viktigere ting i livet enn dette. 🙂 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet fredag kl 17:17 #104973 Del Skrevet fredag kl 17:17 (endret) Isola2 skrev (8 timer siden): Jeg tok en for laget i dag, er hjemme og er syk og har hørt igjennom det meste av podcaster, scrolls gjennom det meste for n:te gang og tenkte at "jaggu, nå skal jeg høre på den podcasten til Guri og Caroline". Litt med skrekk så jeg at den var over 40 minutter lang...men la gå. Må tillegge at etter å ha hørt igjennom mesteparten har jeg voldsom hodepine etter Carolines gnålete stemme (den er virkelig grusom, håper hun aldri begir seg ut på dubbing eller lignende) og mangel på substans og at jeg ALDRI kommer til å utsette meg for noe slikt igjen! Podcasten starter med at Guri har ankommet Fredrikstad og blitt gitt fingern. Typisk folk fra Fredrikstad, sier Caroline, før de konkluderer med at slike folk finnes vistnok over alt, både på Ullern og Frogner også, der Guri rører seg. Guri hopper rakst videre med at det på magisk vis har blitt vår igjen og Caroline smetter fort inn at hun har løpt i sportsbh allerede. Så varmt var det. Hun fikk til og med skille...som gikk bort etter en dusj. Solkrem dere, sier Guri, det trenger vi ikke. Hun soler seg nemlig en halvtime på hver side uten solkrem, Caroline er ikke helt enig, alltid faktor 50 i ansiktet. Her var det jo rom for en diskusjon, men de konkluderer raskt med at man må bruke sunn fornuft. Dessuten hevder Guri, sola har en rensende effekt. Det har ikke gått 10 minutter av podcasten en gang og jeg kjenner at dette kan bli en lang halvtime. Så drar Guri frem historien om da Caroline havnet i media på bryllupsreisen da hun hadde bedt om betaling for å anmelde bøker for Cappelen Damm. Dere vet, da hun var på bryllupsreise og det endte med krampegråt på gulvet (også regnet det!!). Denne historien ble dratt fram i en podcast Guri hadde hørt hvor det ble påsatt at Caroline hadde vært forut for sin tid og krevd betaling for en jobb. Også dro denne Cappelen Damm-dama hele historien til pressen dere. Caroline hadde blitt såååååå lei seg (jada, krampegråt og regn på Maldivene...vi husker). Så snakker de litt om Snapchat. Caroline tjener ikke så mye på det, og her kommer hun igjen med selvmotsigende påstander; hun liker ikke å sette opp kamera hele tiden og planlegge sånt (neida, du liker bare å gjøre det på offentlig toalett, det vet vi..), men hun ELSKER å snappe, særlig å sitte å snakke til følgerne...merkelig nok legger hun oftes ut innhold hvor hun ikke snakker, men vrir kroppen i rare posisjoner.... Så kommer kompani-segmentet. Mye av det samme vi har hørt før. Caroline ble dopa ned med det ene og andre, kastet bare opp pillene hun fikk og endte opp med å få noe de bare gir til folk på dødsleie (dobbel dose til og med), fikk ikke helt med meg medikament-navnene her, for det satt en blåmeis utenfor som var så inmarri søt. At Caroline blir kvalm er jo noe alle vet, hun har det fra mormoren sin, som ble bilsjuk av å sitte i rullestol. Den bilsjuk-ranten var lang dere....merket at jeg fasa litt ut etter hvert (den blåmeisen er søt altså..). Caroline vurderte å trekke seg, men produksjonen mente de trengte at hun ble med fordi de måtte ha opptaket om hvem som skulle i dimmekamp. Så Caroline ble med, men hun husker ikke stort av det. Dagen etter var hun helt i tåka, rakk nesten ikke toget og var så sulten at hun på togturen spiste en melkesjokolade, en Snickers, en japp og hele to yoghurt. Herrefred, SÅ...sulten da! Hele greia avsluttes med en fryktelig kjedelig historie om Guri som har vært på restaurant, den orker jeg ikke gjengi en gang. Så kommer segmentet hvor jeg nesten gir opp; Guri har oppdaget at man kan lage timian-vann, da setter hun flaska med vann i vinduet og da skinner sola igjennom (det var visst selve oppdagelsen, sola som skinner gjennom vannet). Blir jo nesten som sol-vann. Gudbedre for en oppdagelse tenker jeg. Så begynner Caroline å snakke om chiavann og at det er såå bra. Men hun husker ikke hvorfor. Før jeg gir opp for godt begynner de å snakke norske Jannicke Mikkelsen som har vært i verdensrommet (hun nevnes ikke med navn selvfølgelig, for mye å forvente). Her kunne de jo fått inn litt interessant snakk og diskusjon, men neida, helt tydelig at slikt driver de ikke med. Kjempekult, men ikke noe for Caroline: jeg hadde nok blitt svimmel der også sier hun, som ikke har fått med seg at dama har kommet trygt ned på jorden igjen en gang...jaja tenker jeg, med 3 minutter igjen, skur jeg av. Jeg orker rett og slett ikke mer, syk eller ei...hvem i alle dager hører på dette og finner noen som helst glede i det.....?!?! 😂😂😂😂Bilsyk av å sitte i rullestol! Kjipt å være bilsyk resten av livet😂😂😂Jeg dæver! Du skriver helt fantastisk! Fortsett med det! Og takk for at du lar meg slippe å høre på podkasten og heller lese dine sammendrag 😅🥰 God bedring 😊 Endret fredag kl 17:21 av Vinnanna15 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet fredag kl 17:35 #104974 Del Skrevet fredag kl 17:35 Hvorfor i alle dager snakker de om bokanmeldelse-gate? 🧐 Var det et naturlig emne etter solkrem-prat? Skjønner ingenting av den podcasten, ser det står at det er for unge lyttere og er humor, antakelig er noen av oss både for gamle og humørløse. 🤭 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet fredag kl 19:07 #104975 Del Skrevet fredag kl 19:07 Kollontaj skrev (1 time siden): Hvorfor i alle dager snakker de om bokanmeldelse-gate? 🧐 Var det et naturlig emne etter solkrem-prat? Skjønner ingenting av den podcasten, ser det står at det er for unge lyttere og er humor, antakelig er noen av oss både for gamle og humørløse. 🤭 Guri hadde hørt en podcast eller program hvor de tok opp episoden som et eksempel på at Caroline var forut for sin tid med tanke på å få betalt for å gjøre slike ting og være en av de første som ble stor på blogging og tjene på det. Caroline sa at det var managementet på den tiden som ba henne lage slike lister og at den fantes før hun ble kontaktet av Cappelen. den podcasten er forsøvrig tortur. Hadde gitt bort statshemmeligheter etter noen runder med Guri og gnåleCarro på øret.. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet fredag kl 19:25 #104976 Del Skrevet fredag kl 19:25 Istapp skrev (6 timer siden): Skroll videre eller la være å gå inn på hennes sider. Hva hun gjør og at hun driter seg ut angår ikke deg egentlig, så ikke la deg provosere. Jeg verken følger eller kikker på annonsekontoene til firmaet hennes særlig ofte. Og jeg tenker det du skriver er en altfor lettvint løsning på et samfunnsproblem å tillatte juks og fanteri fra noen som tar seg betalt for å påvirke publikum gjennom falske og usunne virkemidler. Cbe med partner selger livsstils-, trening-, og kostholdsplaner uten faglig kompetanse og gjennom redigerte, poserte bilder som uttrykker proana og thinspo uten å ta noe ansvar for påvirkningsmakten som potensielt kan være skadelig for sårbare personer. Så nei, alt hun og hennes like angår både meg, deg og alle andre som har forbrukermakt, etiske verdier, og en bitteliten tanke for de som kan la seg påvirke negativt av søppelinnhold, forbruksbonanza, thinspo/proana, visning av øvelser utført feil og skadelig, samt mye mer. 8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet fredag kl 19:46 #104977 Del Skrevet fredag kl 19:46 Kollontaj skrev (21 timer siden): Hvorfor skulle jeg ønske å gjøre noe så tullete? Og ikke minst: vise det til andre? Jeg spurte ikke hvordan, men hvorfor. Et veldig godt spørsmål 🤭 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet fredag kl 19:55 #104978 Del Skrevet fredag kl 19:55 Rev. Revenge skrev (27 minutter siden): Jeg verken følger eller kikker på annonsekontoene til firmaet hennes særlig ofte. Og jeg tenker det du skriver er en altfor lettvint løsning på et samfunnsproblem å tillatte juks og fanteri fra noen som tar seg betalt for å påvirke publikum gjennom falske og usunne virkemidler. Cbe med partner selger livsstils-, trening-, og kostholdsplaner uten faglig kompetanse og gjennom redigerte, poserte bilder som uttrykker proana og thinspo uten å ta noe ansvar for påvirkningsmakten som potensielt kan være skadelig for sårbare personer. Så nei, alt hun og hennes like angår både meg, deg og alle andre som har forbrukermakt, etiske verdier, og en bitteliten tanke for de som kan la seg påvirke negativt av søppelinnhold, forbruksbonanza, thinspo/proana, visning av øvelser utført feil og skadelig, samt mye mer. Det er jo det influencere vil, at vi skal se en annen vei og ikke bry oss med det de driver med. Hvis det er noe vi regaerer på som kritikkverdig. CBE har oppfordret til det flere ganger, når hun blir kritisert for noe. Slik fungerer det ikke og slik burde det ikke fungere. Som du sier, skal man lukke øynene og bare se forbi alt som ikke er bra i samfunnet, blir det helt kaotisk. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet fredag kl 20:18 #104979 Del Skrevet fredag kl 20:18 Istapp skrev (7 timer siden): Er det du eller hun som driter på draget av å legge slikt ut? Bli ikke krenket av alt du ser - skroll bare glatt videre eller la være å gå innpå siden hennes. Verken du eller jeg trenger å legge ut slike bilder, men om hun vil det så er det opp til henne. Er det? Det er vel opp til oss å vurdere hvilket kulturelt samfunn vi ønsker for oss selv og kommende generasjoner? Det går en dokumentar på Netflix nå som heter "Dårlig påvirkning", og handler om utnyttelse av mindreårige i influenserbransjen. Skal vi ikke mene noe om dette? Hvis jo - hvorfor skal vi ikke samtidig ha meninger om negativt kroppspress og andre sider ved denne delingskulturen? Influensere er ikke privatpersoner, men kommersielle aktører som gjennom parasosiale relasjoner har stor påvirkningskraft og angår oss som samfunn. 10 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet fredag kl 20:48 #104980 Del Skrevet fredag kl 20:48 Isola2 skrev (1 time siden): Guri hadde hørt en podcast eller program hvor de tok opp episoden som et eksempel på at Caroline var forut for sin tid med tanke på å få betalt for å gjøre slike ting og være en av de første som ble stor på blogging og tjene på det. Caroline sa at det var managementet på den tiden som ba henne lage slike lister og at den fantes før hun ble kontaktet av Cappelen. den podcasten er forsøvrig tortur. Hadde gitt bort statshemmeligheter etter noen runder med Guri og gnåleCarro på øret.. Den på øret og bilde av kjellertrollet mannen hennes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå