siesta Skrevet tirsdag kl 23:03 #104901 Del Skrevet tirsdag kl 23:03 Snakk med de andre deltakerne i K l . Kansje de kan svare på hvordan hun er og framstår. De fikk jo en flott tone sammen. Dere vet ingenting. Slutt å spekulere i alt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet onsdag kl 04:59 #104902 Del Skrevet onsdag kl 04:59 siesta skrev (5 timer siden): Snakk med de andre deltakerne i K l . Kansje de kan svare på hvordan hun er og framstår. De fikk jo en flott tone sammen. Dere vet ingenting. Slutt å spekulere i alt. Det som blir diskutert her er produktet Caroline Berg Eriksen. Hvordan hun velger å fremstå i sine kanaler. Privatpersonen er sikkert hyggelig, men jeg tror ikke det er mye substans der. Det er noe med voksne folk som ikke utvikler seg som er trist. 20 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet onsdag kl 06:23 #104903 Del Skrevet onsdag kl 06:23 (endret) ~ Ada ~ skrev (9 timer siden): Jeg kommenterer detaljer ved filterbruk/redigeringen, f.eks å forstørre ansikt/hode fordi det er fullstendig makkverk å fremvise som ideal for andre. Det uthevede: Enig. I tillegg er det som kjent lovstridig når slik redigering/filterbruk gjøres umerket i reklameinnlegg: https://www.forbrukertilsynet.no/na-ma-retusjert-reklame-merkes Endret onsdag kl 06:31 av Aricia 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet onsdag kl 06:59 #104904 Del Skrevet onsdag kl 06:59 Snødronninga skrev (13 timer siden): Hun er vel ikke fin nok da, når hun ikke er on-fleek. Men handler nok også om at hun snur seg for å få frem profilen. Hun er sykt opptatt av sin venstre profil og den senete halsen. I egne øyne er hun nok ikke det, siden hun ofte ser vekk fra kamera. Her skal bakhodet kommunisere med publikum 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet onsdag kl 10:31 #104905 Del Skrevet onsdag kl 10:31 Hallepalle2 skrev (5 timer siden): Det som blir diskutert her er produktet Caroline Berg Eriksen. Hvordan hun velger å fremstå i sine kanaler. Privatpersonen er sikkert hyggelig, men jeg tror ikke det er mye substans der. Det er noe med voksne folk som ikke utvikler seg som er trist. Tja, det er vel ikke helt konsekvent slik her inne. Såvidt jeg har skjønt så var det nettopp privatpersonen CBE (eller CB i denne sammenhengen) som deltok i Kompani. Du illustrerer forøvrig denne mangelen på konsekvent produkt-diskusjon i det andre avsnittet ditt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet onsdag kl 10:41 #104906 Del Skrevet onsdag kl 10:41 MissCortado skrev (9 minutter siden): Tja, det er vel ikke helt konsekvent slik her inne. Såvidt jeg har skjønt så var det nettopp privatpersonen CBE (eller CB i denne sammenhengen) som deltok i Kompani. Du illustrerer forøvrig denne mangelen på konsekvent produkt-diskusjon i det andre avsnittet ditt. Det var jo ikke privatpersonen når hun blir presentert som blogger i en kjendisversjon. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet onsdag kl 10:43 #104907 Del Skrevet onsdag kl 10:43 Hallepalle2 skrev (Akkurat nå): Det var jo ikke privatpersonen når hun blir presentert som blogger i en kjendisversjon. Selvsagt er det privatpersonen som deltar. Ærlig talt. Jeg synes KG ofte gjør en god jobb med å påpeke ukultur blant influensere og andre, mens det andre ganger er totalt skivebom. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet onsdag kl 10:45 #104908 Del Skrevet onsdag kl 10:45 MissCortado skrev (13 minutter siden): Tja, det er vel ikke helt konsekvent slik her inne. Såvidt jeg har skjønt så var det nettopp privatpersonen CBE (eller CB i denne sammenhengen) som deltok i Kompani. Du illustrerer forøvrig denne mangelen på konsekvent produkt-diskusjon i det andre avsnittet ditt. Unnskyld meg, men det var en naiv uttalelse. For det første så fikk Caroline Berg Eriksen være med i programmet nettopp fordi hun er kjendis/influencer. For det andre så markedsfører hun seg selv ved å være med, hun har bl.a fått mange flere følgere og blitt mer synlig i media. Alt dette gir henne mer oppmerksomhet, deretter mulighet for flere samarbeid og kanskje mer realitydeltakelse. Ergo, mer penger i influencer-kassa. I tillegg var det noen som nevnte at hun hadde brukt make up fra Jan Thomas på KL (husker ikke hvor infoen kom fra) og hun har jo et samarbeid der. 19 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet onsdag kl 11:37 #104909 Del Skrevet onsdag kl 11:37 MissCortado skrev (49 minutter siden): Selvsagt er det privatpersonen som deltar. Ærlig talt. Jeg synes KG ofte gjør en god jobb med å påpeke ukultur blant influensere og andre, mens det andre ganger er totalt skivebom. SNL sin definisjon: "Offentlig, som alle har adgang til, åpen, allmenn, eller som angår alle." KL er et kommersielt TV-program som influenceren CBE får mye penger for, og som hun bruker til å lage kontent til kanalene sine. Deltakelsen er mye brukt som kommersielt innhold, og hun har til og med brukt deltakelsen i en reklame for sminke, som hun har brukt der inne. CBE er en privatperson når hun ikke er i kanalene sine, eller deltar i kommersielle TV-program. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Escadamango Skrevet onsdag kl 15:53 #104910 Del Skrevet onsdag kl 15:53 MissCortado skrev (5 timer siden): Selvsagt er det privatpersonen som deltar. Ærlig talt. Jeg synes KG ofte gjør en god jobb med å påpeke ukultur blant influensere og andre, mens det andre ganger er totalt skivebom. Denne skjønte jeg ikke, hvorfor mener du hun deltar som privatperson? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet onsdag kl 15:57 #104911 Del Skrevet onsdag kl 15:57 Snødronninga skrev (5 timer siden): Unnskyld meg, men det var en naiv uttalelse. For det første så fikk Caroline Berg Eriksen være med i programmet nettopp fordi hun er kjendis/influencer. For det andre så markedsfører hun seg selv ved å være med, hun har bl.a fått mange flere følgere og blitt mer synlig i media. Alt dette gir henne mer oppmerksomhet, deretter mulighet for flere samarbeid og kanskje mer realitydeltakelse. Ergo, mer penger i influencer-kassa. I tillegg var det noen som nevnte at hun hadde brukt make up fra Jan Thomas på KL (husker ikke hvor infoen kom fra) og hun har jo et samarbeid der. Sett alle episodene og ikke fått med dette med makeupen. Klart hun får flere følgere, men det kommer jo av at hun gjør en god figur i programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet onsdag kl 16:20 #104912 Del Skrevet onsdag kl 16:20 Irriterende hun røk ut. I dag er det endelig militærstup. Og så trent og sprek frua er så hadde hun nailet sykkeltur og stup. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet onsdag kl 16:30 #104913 Del Skrevet onsdag kl 16:30 Lana01 skrev (På 6.4.2025 den 20.51): Næringsinntak 😉, men det skjønte du nok Det gjorde jeg, men det var en artig autocorrect mtp den lave inntekten hun har hatt de siste årene 😉 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet onsdag kl 16:36 #104914 Del Skrevet onsdag kl 16:36 Xstrella skrev (15 minutter siden): Irriterende hun røk ut. I dag er det endelig militærstup. Og så trent og sprek frua er så hadde hun nailet sykkeltur og stup. Tviler på det når hun ikke engang forsøkte å dykke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet onsdag kl 16:49 #104915 Del Skrevet onsdag kl 16:49 (endret) siesta skrev (52 minutter siden): Sett alle episodene og ikke fått med dette med makeupen. Klart hun får flere følgere, men det kommer jo av at hun gjør en god figur i programmet. Kan hende hun sa noe om det på story, jeg er usikker. Vedkommende som tok det opp her inne, får svare på det evt. Det var da ikke poenget? Det ble sagt at hun deltok som privatperson, det er jeg veldig uenig i. Hun har dessuten sagt at jobben hennes er "å være seg selv". Endret onsdag kl 16:50 av Snødronninga 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet onsdag kl 16:58 #104916 Del Skrevet onsdag kl 16:58 enkefru skrev (10 minutter siden): Tviler på det når hun ikke engang forsøkte å dykke. Ja, men fremover stup virket litt lettere? Imponerende av Stavang. 😍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet onsdag kl 18:43 #104917 Del Skrevet onsdag kl 18:43 Xstrella skrev (1 time siden): Ja, men fremover stup virket litt lettere? Imponerende av Stavang. 😍 Nei CBE hadde aldri gjort det. De skulle ha armene ned langs siden. Hun kan ikke være under vann uten å holde for nesa. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eir30 Skrevet onsdag kl 21:37 #104918 Del Skrevet onsdag kl 21:37 Escadamango skrev (5 timer siden): Denne skjønte jeg ikke, hvorfor mener du hun deltar som privatperson? Slutt å operere med det idiotiske skillet mellom "bedriftseier" og "privaperson". Ja, hun er jo med i kraft av jobben sin, men selvfølgelig er hun også en privatperson der inne. Man går da ikke rundt på jobben en hel dag og har lagt igjen privatpersonen sin hjemme. Det går an å kritisere en bedrift, men dette totale skillet dere opererer med er totalt oppkonstruert og fremstår til tider helt utrolig merkelig. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet onsdag kl 21:51 #104919 Del Skrevet onsdag kl 21:51 Eir30 skrev (7 minutter siden): Slutt å operere med det idiotiske skillet mellom "bedriftseier" og "privaperson". Ja, hun er jo med i kraft av jobben sin, men selvfølgelig er hun også en privatperson der inne. Man går da ikke rundt på jobben en hel dag og har lagt igjen privatpersonen sin hjemme. Det går an å kritisere en bedrift, men dette totale skillet dere opererer med er totalt oppkonstruert og fremstår til tider helt utrolig merkelig. Alle som deltar får betalt, det er en jobb de gjør for TV2, ikke noe de gjør på fritiden sin som privatpersoner. De fleste av oss er «oss selv» på jobb, det var sikkert Carolinebergeriksenno i store deler av KL også; mest når de ikke ble filmet, vil jeg anta. Hun fikk ikke jobben fordi hun er en blond tobarnsmamma fra Sarpsborg som liker å jogge og sminke seg, tilbudet kom fordi hun jobber som influencer og har mange følgere. 21 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eir30 Skrevet torsdag kl 04:39 #104920 Del Skrevet torsdag kl 04:39 Kollontaj skrev (6 timer siden): Alle som deltar får betalt, det er en jobb de gjør for TV2, ikke noe de gjør på fritiden sin som privatpersoner. De fleste av oss er «oss selv» på jobb, det var sikkert Carolinebergeriksenno i store deler av KL også; mest når de ikke ble filmet, vil jeg anta. Hun fikk ikke jobben fordi hun er en blond tobarnsmamma fra Sarpsborg som liker å jogge og sminke seg, tilbudet kom fordi hun jobber som influencer og har mange følgere. Ja, det forstår jeg også. Men betyr det at det er fritt frem å slenge ut hva man vil? Påstanden om at all kritikken her inne handler om "bedriftseieren" CBE - den kjøper jeg bare ikke. Utsagn som "se så svak hun er i forhold til Stavang" og den typen kritikk - mener dere at dette er noe som bare er knyttet til jobben hennes? Jeg skjønner så klart at det handler om måten hun profilerer seg i SOME osv, men etter min mening blir det likevel for lettvint å bruke "kritikk av bedriften" som forsvarer for denne typen kommentarer. Det er også en stor del rein drittslenging her, og det tror jeg egentlig alle er klar over. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå