Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FruRosa skrev (På 6.4.2025 den 10.35):

Der traff du spikeren på hodet! «Hun måtte vente på makkeren»…

Det er nettopp dette jeg henviste til da jeg skrev at det viktigste med å være i makkerpar er å gjøre makkeren god. Dette klarte ikke Caroline. Hun ventet på ham opp fjellet, ja, men hvorfor ikke gå SAMMEN MED ham og pushe og oppmuntre ham? Hun ventet et stykke foran ham, og småsukket til kamera, og så snart han hadde tatt henne igjen gikk hun videre.
Jeg syns ikke dette er veldig god lagånd. 

Ekspander  

Hun hjalp ham mye, flere ganger. Scenen du henviser til var ti sekunder av hele turen som varte i flere timer. Som andre nevnte så nevnte til og med befalet at de hadde fått med seg hvor mye hun støttet og hjalp sin makker. 

Snødronninga skrev (På 6.4.2025 den 10.45):

Er det ikke mer imponerende at de jentene som er igjen, som ikke trener hele tiden er bedre? Hvem hadde trodd dette om Stavang f.eks. I tillegg sliter Skolmen med hovne og vonde knær, og Torjussen med skikkelig vonde føtter p.g.a overbelastning. De holder koken og gjør det bedre enn CBE. Jeg kan være enig i at CBE gjorde det ganske bra, men må si at det er andre som har imponert mye mer. 

Ekspander  

Jeg forstår at for noen så virker det å være nærmest et prinsipp at man MÅ finne noe å klage på når det gjelder CBE, og at man aldri kan si noe positivt om henne hvis det ikke kan ettefølges av et "Men".

For min del har jeg ingen problemer med å ha to tanker i hodet på en gang og jeg klarer å BÅDE synes at CBE gjorde en god figur OG være imponert over de andre der inne og den jobben de gjorde. 

Jeg har ikke noe behov for å si "Joda, kanskje CBE var litt ok noen ganger, men de andre var myyye bedre!" hver gang jeg skal si noe positivt om henne.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (På 6.4.2025 den 14.10):

Nå gir legemidler ulike former for bivirkninger, og det opptrer ulikt hos folk. Caroline ble av legen klarert, men det betyr ikke at inntak av dette kan ha svekket henne, slik at det påvirket hennes prestasjon yteevne og ,konsentrasjon Nå må vi husket at hun allerede , før inntak av disse legemidlene var preget av lite søvn , og minimalt med næringsinntekt. Folk kan gå i delir av dette . Nå ble hun klarert av legen, men at hun ikke husker alt er ikke usannsynlig 

IMG_4832.thumb.png.3f267570af5cb363b4f112e1d53eda73.png

IMG_4834.thumb.png.a25a414742daa7b1b987ad4e86b7a2ce.png

Hentet fra felleskatalogen 

IMG_4833.png

Ekspander  

Men om hun hadde bivirkninger av medisinene så er det likevel noe helt annet enn at hun "ble dopet ned", slik hun påstår.

At hun var dårlig, det er vel åpenbart. Men det ville ha hjulpet om hun ikke over år før dette hadde overtrent, sovet lite og spist veldig lite sammenlignet med eget påstått treningsregime, samt det at hun gikk såpass ned i vekt før KL, som også må ha gjort noe med en allerede slank person, spesielt siden hun ikke spiste nok underveis i KL. Sammenlagt var det på ingen måte overraskende at helsen hennes ikke taklet dette.

Og da får man gjerne også større bivirkninger av legemidler, ev. at hun er blant de som ikke tåler akkurat disse medikamentene.

Men å beskylde legen i produksjonen for å dope henne ned, det er en ganske alvorlig beskyldelse å komme med, når det ikke stemmer!

• Liker 27
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være tynn, lav fettprosent osv gir et mye dårligere utgangspunkt for å tyne kropp og hode slik de gjør i KL. Man tåler også temperatursvingninger og det å være våt osv mye dårligere, man taper også raskere væske. Det er ikke en unnskyldning for fruen, men mer en «legg merke til» for andre. Det er ingen fordel å ha en såkalt «perfekt kropp» rent evulosjonsmessig. Lav fettprosent kan også påvirke kognitiv funksjon. 

• Liker 26
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjertmeis skrev (På 5.4.2025 den 10.51):

Ja, ho er opplagt på fisketur. Om ho vil ha glass i brillene sine er det bare å gå innom en optiker, så kan man få satt inn det. Men det er klart, da må man betale for det. Mye bedre å få betalt friske penger inn for å oppnå det ho ønsker seg. 

Ekspander  

Jupp.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (På 6.4.2025 den 14.22):

Jeg forstår at for noen så virker det å være nærmest et prinsipp at man MÅ finne noe å klage på når det gjelder CBE, og at man aldri kan si noe positivt om henne hvis det ikke kan ettefølges av et "Men".

For min del har jeg ingen problemer med å ha to tanker i hodet på en gang og jeg klarer å BÅDE synes at CBE gjorde en god figur OG være imponert over de andre der inne og den jobben de gjorde. 

Jeg har ikke noe behov for å si "Joda, kanskje CBE var litt ok noen ganger, men de andre var myyye bedre!" hver gang jeg skal si noe positivt om henne.

Ekspander  

For meg framstår noen av forsvarsinnleggene for CBE i KL som veldig ukritisk opphausing av innsatsen til en deltaker vi har sett lite til, og som har imponert lite. Sammenlignet med resten av deltakerne. Det føles riktig å korrigere slike innlegg. Ja, det er tøft å delta, men hun burde klart ha prestert mer ut fra det hun fronter i trenings- og livsstilskanalene sine. Det er flaut at noen som skryter på seg å vite alt om trening og helse ikke klarer å skille seg positivt ut i møte med fysiske og mentale utfordringer, og i møte med meddeltakere som ikke har det " å bli den beste versjonen av seg selv".som heltids-"jobb".

Det er litt flaut synes jeg egentlig. Her var sjansen til å markedsføre seg som en rå personlig trener og influencer som er et hestehode foran (pun intended) ogtil å  sette dagsorden gjennom å pushe seg og overkomme frykt og ubehag. En man kan få lyst til å følge og bli som. Istedet er hun som en ballong uten luft, ganske flaut å se hvor lite hun får til og hvor mye hun istedet klager. I motsetning til de andre. Kanskje bortsett fra Holmlung. Men hun bortforklarte ikke like mye. Disse reglene om hva som egentlig skjedde hele tiden og hvor synd det er på henne fordi hun blir misforstått... altså. Grow a pair!

Endret av Minthia
  • Liker 19
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hjalp ham mye, flere ganger. Scenen du henviser til var ti sekunder av hele turen som varte i flere timer. Som andre nevnte så nevnte til og med befalet at de hadde fått med seg hvor mye hun støttet og hjalp sin makker. 

Ekspander  

Du har ikke sagt noe sted at du er (mer) imponert over de andre? Som alltid skal du hakke på kritikken og forsvare henne, ingenting som kommer til å forandre seg der. Jeg har også to tanker i hodet samtidig, jeg synes hun gjorde en ganske bra jobb samtidig som hun ikke imponerte så mye som mange av de andre.

Normalt å ha tanker eller forventninger om at hun gjør det bedre på øvelser som krever styrke og utholdenhet, når hun ikke gjør annet enn å trene? 

• Liker 17
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hjalp ham mye, flere ganger. Scenen du henviser til var ti sekunder av hele turen som varte i flere timer. 

Ekspander  

Det var faktisk DU som skrev at hun havnet nederst fordi hun måtte vente på makkeren sin.

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (På 6.4.2025 den 10.16):

Du mener der det visstnok ikke finnes verken turstier eller gang-/sykkelstier? Joda, det kan nok føles veldig invaderende med så mange løpere i hagen.

Ekspander  

Vet ikke noe om turstier, men føles nok invaderende med så mange løpere som sniker rundt huset deres, særlig når de har delt så mye sensitiv informasjon om døtrene 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er samme dame med filter, sminke og hva har du. Vanskelig å se om man ikke vet det, men å fremstå som en annen person er det 15 års praksis på der i gården. Fake, bløffing og løgn funker til en viss grad. 

LKE har løpt, men løp feil pga syklisten, så egentlig løp han mye fortere. 🤭 

• Liker 18
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 6.4.2025 den 15.40):

Det er samme dame med filter, sminke og hva har du. Vanskelig å se om man ikke vet det, men å fremstå som en annen person er det 15 års praksis på der i gården. Fake, bløffing og løgn funker til en viss grad. 

LKE har løpt, men løp feil pga syklisten, så egentlig løp han mye fortere. 🤭 

Ekspander  

Så uheldige de er som ALLTID kommer ut for idioter, uhell og sykdom som gjør at de ikke  får vist hvor gode de egentlig er…

• Liker 32
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (På 6.4.2025 den 15.45):

Så uheldige de er som ALLTID kommer ut for idioter, uhell og sykdom som gjør at de ikke  får vist hvor gode de egentlig er…

Ekspander  

Ja, dessuten veldig heldig at alle andre glemmer disse unnskyldningene og bløffene. 🧐

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  FruRosa skrev (På 6.4.2025 den 15.45):

Ekspander  

😄 Ja! Også sier han at han greide sikre 3. plassen - istedet for å være ærlig å si at hadde jeg ikke springi feil så hadde jeg havnet på 3. plass. Nå havnet jeg på 5. 😁

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (På 6.4.2025 den 15.55):

Jeg skjønner ikke at hun gidder. 

Ekspander  

Og jeg skjønner ikke at hun ikke blir flau. Forskjellen er jo så iøyenfallende at det er imponerende at hun fremdeles fortsetter med redigering og filter. Hun er virkelig ikke særlig pen med hamsterkinn og stram overleppe, jeg er helt sikker på at hun hadde vært ti ganger penere om hun lot naturen gå sin gang. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (På 6.4.2025 den 15.35):

Skulle ikke tro det var samme dama!

IMG_0728.jpeg

IMG_0729.jpeg

Ekspander  

😂😂😂

Ligner jo ikke engang!

Er det ingen i omgangskretsen hennes som kan fortelle henne at hun dummer seg "bittelitt" ut?

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...