Frk.Fjas Skrevet i går, 09:37 #104801 Del Skrevet i går, 09:37 https://www.rodekors.no/gi-blod/blodomlopet/?utm_source=meta&utm_medium=paidsocial&utm_content=bilde&fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMABhZGlkAasZz9WgM3cBHjtBb52ys1ki-_fIozeTEruUI5wUTfdK36sNpHJefiVUZ1KD4XUave6TsEH1_aem_y_vfn6-JNO7SKBkOSNi1iQ&utm_id=120217967051650727&utm_term=120217978588450727&utm_campaign=120217967051650727 For håpe de ikke synes det er creepy med alle som skal løpe i hagen deres 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet i går, 09:46 #104802 Del Skrevet i går, 09:46 Xstrella skrev (8 timer siden): Hun var blant de siste opp fjellet. Jeg trodde hun var i mye bedre fysisk form enn dette, så mye hun trener hver dag. Hun var blant de siste fordi hun måtte vente på makkeren sin. Jeg synes hun gjorde en bra figur i KL. Veldig god fysisk form, tok de fleste utfordringer på strak arm, gjorde sin del av jobben og fremsto positiv og veldig støttende. Ja, hun ga opp fort da hun skulle dykke. Det er veldig lett å dømme slikt sittende fra sofaen. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet i går, 09:58 #104803 Del Skrevet i går, 09:58 Nudeldama skrev (8 minutter siden): Hun var blant de siste fordi hun måtte vente på makkeren sin. Jeg synes hun gjorde en bra figur i KL. Veldig god fysisk form, tok de fleste utfordringer på strak arm, gjorde sin del av jobben og fremsto positiv og veldig støttende. Ja, hun ga opp fort da hun skulle dykke. Det er veldig lett å dømme slikt sittende fra sofaen. Da får vi være enig om å være uenig. Jeg oppfatter det ikke slik. Er ikke imponert over hennes deltagelse i KL. Hun var anonym, mestret ingenting fordi ingen pushet. Hun hoppet over å dykke, prøvde ikke en gang, noe de andre gjorde. For meg ser ut som hun gav opp etter at hun visste hun kom sist på løpet. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet i går, 10:16 #104804 Del Skrevet i går, 10:16 Frk.Fjas skrev (36 minutter siden): https://www.rodekors.no/gi-blod/blodomlopet/?utm_source=meta&utm_medium=paidsocial&utm_content=bilde&fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMABhZGlkAasZz9WgM3cBHjtBb52ys1ki-_fIozeTEruUI5wUTfdK36sNpHJefiVUZ1KD4XUave6TsEH1_aem_y_vfn6-JNO7SKBkOSNi1iQ&utm_id=120217967051650727&utm_term=120217978588450727&utm_campaign=120217967051650727 For håpe de ikke synes det er creepy med alle som skal løpe i hagen deres Du mener der det visstnok ikke finnes verken turstier eller gang-/sykkelstier? Joda, det kan nok føles veldig invaderende med så mange løpere i hagen. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet i går, 10:31 #104805 Del Skrevet i går, 10:31 velociraptor skrev (3 timer siden): Var kannene like tunge for alle, eller prosent av egen kroppsvekt? Jeg er et knøtt på 50 kilo og er godt trent, men har en høy venninne på over 100 kilo. Hun klarer jo å bære, dytte og dra MYE tyngre enn meg, selv om jeg er i mye bedre form og er sterkere i forhold til egen kroppsvekt og kan løpe i 8-tall rundt henne uten vekter. Caroline er sikkert minst 10 cm høyere enn meg og veier sikkert det samme, så hun kan jo ikke være i stand til å bære særlig tungt…? Selv om hun sikkert kan løpe? Hvordan måler man forresten andres smerte? Jeg tipper at enten bærer alle lik vekt eller at gutta bærer tyngre enn jentene. Rart om det var så finjustert at alle bar en viss prosent av kroppsvekt. Slik er det ikke engang i Mesternes Mester. Verken Skolmen, Torjussen eller Stavang er dobbelt så tung som Caroline, slik som du sammenligner deg med din venninne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet i går, 10:35 #104806 Del Skrevet i går, 10:35 Nudeldama skrev (43 minutter siden): Hun var blant de siste fordi hun måtte vente på makkeren Der traff du spikeren på hodet! «Hun måtte vente på makkeren»… Det er nettopp dette jeg henviste til da jeg skrev at det viktigste med å være i makkerpar er å gjøre makkeren god. Dette klarte ikke Caroline. Hun ventet på ham opp fjellet, ja, men hvorfor ikke gå SAMMEN MED ham og pushe og oppmuntre ham? Hun ventet et stykke foran ham, og småsukket til kamera, og så snart han hadde tatt henne igjen gikk hun videre. Jeg syns ikke dette er veldig god lagånd. 27 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet i går, 10:41 #104807 Del Skrevet i går, 10:41 (endret) Når det gjelder KL har jeg ikke fulgt noe særlig med, men når programmet har gått i bakgrunnen kan jeg ikke si at hun utmerket seg spesielt på noen måte, selv ikke når egen trening og styrke burde gitt henne en fordel, bortsett fra å skape litt drama rundt seg selv i første og siste episode. Samt klage i media der hun fikk innpass. Hun selger sitt nye "selv" som PT og coach, men utviste ingen coachende kompetanse som kan skaffe henne kunder. Registrerte all sminken, og det store avviket av utseendet hun filtrerer/redigerer så nøye uten å merke det. Uansett har deltakelsen ikke medført positive endringer for måten hun bruker SoMe på. Rettere sagt, ingen endringer. Det eneste spennende med hele butikken hennes er måten hun markedsfører produkter og tjenester på, uten å bli tatt for de helt åpenbare bruddene og den evinnelige manglende respekten for egne barns privatliv. Hun=Caroline Berg, PT, Coach, yogainstruktør, markedsfører, administrerende direktør, selvstendig næringsdrivende, selger av sunnhetstjenester. Endret i går, 10:53 av Rev. Revenge manglet et par ord 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet i går, 10:44 #104808 Del Skrevet i går, 10:44 (endret) FruRosa skrev (30 minutter siden): Der traff du spikeren på hodet! «Hun måtte vente på makkeren»… Det er nettopp dette jeg henviste til da jeg skrev at det viktigste med å være i makkerpar er å gjøre makkeren god. Dette klarte ikke Caroline. Hun ventet på ham opp fjellet, ja, men hvorfor ikke gå SAMMEN MED ham og pushe og oppmuntre ham? Hun ventet et stykke foran ham, og småsukket til kamera, og så snart han hadde tatt henne igjen gikk hun videre. Jeg syns ikke dette er veldig god lagånd. Syns dere er veldig streng med henne. Hun bar all vekten, og jobbet masse med å få makkeren opp det fjellet. Det fikk hun også skryt av av befalet. Jeg syns hun klarte seg bra totalt sett, men det virket som de andre som er der nå vil mer enn henne. I tillegg er hun vel den eldste av jentene og den eneste med barn. Det handler jo ikke bare om fysisk form, men å kunne bite tennene sammen og holde hodet kaldt også.Enig i at f.eks Stavang imponerer mer totalt sett, men jeg syns alle som er med klarer seg veldig bra. Endret i går, 11:07 av snute . 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet i går, 10:44 #104809 Del Skrevet i går, 10:44 Liker hun godt jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet i går, 10:45 #104810 Del Skrevet i går, 10:45 Nudeldama skrev (54 minutter siden): Hun var blant de siste fordi hun måtte vente på makkeren sin. Jeg synes hun gjorde en bra figur i KL. Veldig god fysisk form, tok de fleste utfordringer på strak arm, gjorde sin del av jobben og fremsto positiv og veldig støttende. Ja, hun ga opp fort da hun skulle dykke. Det er veldig lett å dømme slikt sittende fra sofaen. Er det ikke mer imponerende at de jentene som er igjen, som ikke trener hele tiden er bedre? Hvem hadde trodd dette om Stavang f.eks. I tillegg sliter Skolmen med hovne og vonde knær, og Torjussen med skikkelig vonde føtter p.g.a overbelastning. De holder koken og gjør det bedre enn CBE. Jeg kan være enig i at CBE gjorde det ganske bra, men må si at det er andre som har imponert mye mer. 18 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet i går, 11:24 #104811 Del Skrevet i går, 11:24 FruRosa skrev (48 minutter siden): Der traff du spikeren på hodet! «Hun måtte vente på makkeren»… Det er nettopp dette jeg henviste til da jeg skrev at det viktigste med å være i makkerpar er å gjøre makkeren god. Dette klarte ikke Caroline. Hun ventet på ham opp fjellet, ja, men hvorfor ikke gå SAMMEN MED ham og pushe og oppmuntre ham? Hun ventet et stykke foran ham, og småsukket til kamera, og så snart han hadde tatt henne igjen gikk hun videre. Jeg syns ikke dette er veldig god lagånd. Hadde vært en ypperlig anledning til å bruke PT-egenskapene….eller vent!? 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 23 timer siden #104812 Del Skrevet 23 timer siden snute skrev (56 minutter siden): Syns dere er veldig streng med henne. Hun bar all vekten, og jobbet masse med å få makkeren opp det fjellet. Det fikk hun også skryt av av befalet. Jeg syns hun klarte seg bra totalt sett, men det virket som de andre som er der nå vil mer enn henne. I tillegg er hun vel den eldste av jentene og den eneste med barn. Det handler jo ikke bare om fysisk form, men å kunne bite tennene sammen og holde hodet kaldt også.Enig i at f.eks Stavang imponerer mer totalt sett, men jeg syns alle som er med klarer seg veldig bra. Er enig med deg når det gjelder jobbingen oppover fjellsiden med makkeren, synes hun gjorde en god innsats der. Ellers har både Emilie Skolmen og Frida Homlung barn. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22 timer siden #104813 Del Skrevet 22 timer siden Den videoen om travel trafikk. Det er så flaut å se på. Dama nærmer seg 40 og har 14-is fakter. Og de filtrene. Dette lever hun av. Fake dame viser fake verden. Veldig synd hun ble så anonym i KL, og kommer med tåredryppende forklaring på hvorfor hun måtte ut. Hun lyver igjen og igjen! Hun sier tidlig: Jeg vil jo gjerne være her, men tror jeg kanskje må i dimmekamp.... Så skriver hun på sin instagramkonto at hun bare ville hjem og lengtet noe voldsomt.... Skulle likt å visst hvor mange dager tilsammen hun var borte. 1 uke? 10 dager? De spiller inn ca 4 uker, så hun var jo ikke lenge borte. Ja, jeg blir engasjert når dette er så baser på løgn og usannheter. Det irriterer meg. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 22 timer siden #104814 Del Skrevet 22 timer siden Hvorfor har hun grudd seg til denne episoden i flere måneder? Er det fordi da ser man hvordan hun egentlig ser ut og det vil hun ikke at folk skal se🤷♀️ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 22 timer siden #104815 Del Skrevet 22 timer siden hvaduikkeser skrev (17 minutter siden): Hvorfor har hun grudd seg til denne episoden i flere måneder? Er det fordi da ser man hvordan hun egentlig ser ut og det vil hun ikke at folk skal se🤷♀️ Ikke bare grudd seg, hun skriver på story at hun har hatt angst for denne episoden i flere måneder. Det er ikke så rart. I månedene før innspillingene gikk hun til synelatende ned i vekt. I tiden etter innspillingene har hun fremstilt seg som anorektisk, hvor både hun og mannen i sine bedriftskanaler har vært opptatt av å ha lavest mulig fettprosent (så lav at det over tid skader kroppen, så lenge dette ikke er naturlig kroppsvekt for noen av disse to, siden de slanker seg bevisst for å bli slik, tross at de har vært slanke/normalvektige i mange år før). På toppen sykeliggjøres dette mer når CBE velger filter som skal fremstille henne som langt tynnere enn hun er, selv nå som hun har gått så mye ned i vekt som hun har siste året. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21 timer siden #104816 Del Skrevet 21 timer siden Det er faktisk ganske alvorlig anklagelse at produksjonen dopet henne ned før dimmekampen, så hun husker knapt nok noe av den, og med en kommentar om at «Gud vet hva jeg fikk for noe, jeg fikk flere ting (hun fikk kvalmestillende og væske…) og husker knapt dimmekampen. Det var grusomt» (man blir opplyst om hvilke medikamenter en lege gir deg så sant man ikke er bevisstløs) Ifg tilsvaret så bekrefter de at hun ble skikkelig bilsyk, og hun fikk tilsyn av lege som vurderte henne som lett dehydrert og derfor ga henne intravenøs væske + kvalmestillende. Ut i fra medisinsk kontroll etter behandlingen så ble hun vurdert som medisinsk frisk nok til å utføre dimmekamp. Man blir ikke sløvet og trøtt av kvalmestillende at man ikke husker noe eller ikke fungerer (noe jeg kan skrive under på da jeg tar heftige doser ulike kvalmestillende 2 dager hver uke) Reisesyketabletter derimot blir man som oftest trøtt og sløv av, men det var ikke noe CBE hadde tatt før bilturen. Bare væske og kvalmestillende da de var tilbake i leiren For meg så blir dette bare nok ei bortforklaring hvorfor hun ikke vant, i tillegg med en dæsj dramatikk om at hun ble dopet ned før dimmekamp, hun aner ikke hva de ga henne, men at det var noe som gjorde at hun knapt klarte å stå oppreist og ikke husker noe fra dimmekampen Snakk om å kaste produksjonen og legen under bussen…..sannheten er at hun tapte pga hun ikke var god nok og den andre (som også var sliten og helt sikkert hadde både matmangel og mest sannsynlig også var litt dehydrert mtp det hardkjøret med lite inntak de alle hadde vært igjennom) var bedre enn CBE og gikk seirende ut. Ja, man mister væske når man kaster opp, men CBE fikk faktisk påfyll av væske og gjenoppretter væskebalansen før dimmekamp i motsetning til motstanderen https://www.nettavisen.no/kjendis/caroline-berg-eriksen-ble-dopet-ned-for-dimmekamp-husker-ingenting/s/5-95-2368534 17 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 21 timer siden #104817 Del Skrevet 21 timer siden Xstrella skrev (1 time siden): Den videoen om travel trafikk. Det er så flaut å se på. Dama nærmer seg 40 og har 14-is fakter. Og de filtrene. Dette lever hun av. Fake dame viser fake verden. Veldig synd hun ble så anonym i KL, og kommer med tåredryppende forklaring på hvorfor hun måtte ut. Hun lyver igjen og igjen! Hun sier tidlig: Jeg vil jo gjerne være her, men tror jeg kanskje må i dimmekamp.... Så skriver hun på sin instagramkonto at hun bare ville hjem og lengtet noe voldsomt.... Skulle likt å visst hvor mange dager tilsammen hun var borte. 1 uke? 10 dager? De spiller inn ca 4 uker, så hun var jo ikke lenge borte. Ja, jeg blir engasjert når dette er så baser på løgn og usannheter. Det irriterer meg. Apropos det å lyve: i artiklene det er linket til her, der hun forteller hvor dårlig hun ble i KL, skrives det at hun ikke ante hvilke medisiner hun ble «dopet ned» med. I innlegget på egen IG i dag oppgir hun navn på medisinene (2 forskjellige typer kvalmestillende). 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 21 timer siden #104818 Del Skrevet 21 timer siden (endret) Jeg har ikke sett den siste episoden, men det oser ikke akkurat sunnhet av frua ut fra de siste kommentarene om overlevelsesøvelsen. Så vil jeg også legge til at selv om det er tøft gjort å være med i KL og at hun faktisk har vært med fram til nå,om enn litt i bakgrunnen, så har hun faktisk ligget langt nede på tabellen det meste av sesongen. Hun hadde en god start, men ellers har hun ikke imponert. Det gjør imidlertid de andre som både puster henne i nakken og går forbi henne, uten å ha samme treningsmengde og til og med utdanning som treningsinstruktør som hun har. Gift med mannen som er forskningsbasert trener som vet bedre enn alle andre trenere i hele verden er hun også. Likevel holder det bare såvidt til å klare å måle seg fysisk med andre uten samme treningsregime. Det øyeblikket det blir andre oppgaver enn ren fysikk sliter hun for det meste, og kommer ofte sist. Når hun i tillegg kneler på overlevelse, der styrken og helsa burde vært hennes sterkeste kort, viser det både at det å være tynn og spise for lite ikke gjør en til den beste versjonen av seg selv, og at selve viljen til å få til ting ikke er til stede. Det var også tilbakemeldingen hun fikk på MF før denne øvelsen. Hun ville nok hjem. Og det er lett å forstå, det virket aldri som hun ville være der. Endret 20 timer siden av Minthia 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 21 timer siden #104819 Del Skrevet 21 timer siden LKE snapper kona på KIWI i trang kort ermet rosa kjole. Skulle tror det var 25 grader i Sarpsborg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 21 timer siden #104820 Del Skrevet 21 timer siden (endret) skruf skrev (35 minutter siden): Man blir ikke sløvet og trøtt av kvalmestillende at man ikke husker noe eller ikke fungerer (noe jeg kan skrive under på da jeg tar heftige doser ulike kvalmestillende 2 dager hver uke) Nå gir legemidler ulike former for bivirkninger, og det opptrer ulikt hos folk. Caroline ble av legen klarert, men det betyr ikke at inntak av dette kan ha svekket henne, slik at det påvirket hennes prestasjon yteevne og ,konsentrasjon Nå må vi husket at hun allerede , før inntak av disse legemidlene var preget av lite søvn , og minimalt med næringsinntekt. Folk kan gå i delir av dette . Nå ble hun klarert av legen, men at hun ikke husker alt er ikke usannsynlig Hentet fra felleskatalogen Endret 21 timer siden av Lana01 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå