cerruti Skrevet 26. februar #103921 Skrevet 26. februar pålandjorda skrev (På 25.2.2025 den 8.50): Er nesen operert? Den er i hvert fall endret om man sammenlikner før og nå. 12
Rev. Revenge Skrevet 26. februar #103922 Skrevet 26. februar Jeg syns ikke det. Hvilke bilder som sammenlignes har noe å si, samtidig som tid, sted og setting. Den tidligere fotballfrua er glad i filterbruk og injeksjoner, og på den måten kan en helt naturlig nese endre oppsyn. (Pun intended). Så har man saksfakta som at nese og ører vokser med årene, søk videre derfra. https://www.ung.no/oss/487904 3
Kollontaj Skrevet 26. februar #103923 Skrevet 26. februar Tror heller ikke at nesen er operert, synes iallfall ikke på «ekte» bilder fra KL. Det er nok heller fillings ol, men på egne bilder er det jo filter. 8
Gjest Kakafoni Skrevet 26. februar #103924 Skrevet 26. februar Nesen aner jeg ingen ting om, men overleppa har fått påfyll.
elskersommer Skrevet 27. februar #103925 Skrevet 27. februar elisabeth30 skrev (6 timer siden): Jeg er mer imponert over fire obligatoriske økter som alltid kan flyttes etter dine dager og din tid. Hvor mange har tid til å trene fire dager i uken? Kjenner til mange som er i idretten som min datter bedriver som trener 4 ganger i uka. 2 -2.5 time pr kveld.. de fleste har skole på heltid eller jobb/familie 2
Anonym90059005 Skrevet 27. februar #103926 Skrevet 27. februar (endret) Xstrella skrev (På 26.2.2025 den 0.55): Vet noen eksakt dato innspillingen gikk? August eller september? Hun løp barneløpet i thougest 7.september så tidspunkt stemmer ikke helt da fra de 11 dagene hun ikke postet på IG. Innspillingen varer ca 4 uker. Dette er feil, hun var borte lenger. Hun dro ca. akkurat månedsskiftet aug/september, så ga hun livstegn rundt 10/11 sept og delte blant annet snap fra der KL blir spilt inn, Bømoen leir. Så returnerte hun og dukket opp som vanlig i SoMe igjen rundt 17/18 september. Hun var borte 3-uker ish i hvert fall. Hun løp noe sånn familieløp hinderløype en gang før sommeren med datter, men det var i nærheten av der de bor. Endret 27. februar av Anonym90059005 2
Xstrella Skrevet 27. februar #103927 Skrevet 27. februar Anonym90059005 skrev (1 time siden): Dette er feil, hun var borte lenger. Hun dro ca. akkurat månedsskiftet aug/september, så ga hun livstegn rundt 10/11 sept og delte blant annet snap fra der KL blir spilt inn, Bømoen leir. Så returnerte hun og dukket opp som vanlig i SoMe igjen rundt 17/18 september. Hun var borte 3-uker ish i hvert fall. Hun løp noe sånn familieløp hinderløype en gang før sommeren med datter, men det var i nærheten av der de bor. Mannen skulle løpe med elite klassen, men klarte ikke kvalifisere seg. Og trodde hun løp med datteren løpet som er på 2 km? Hvis hun er med ca 3 uker så er hun med til de blir 4 igjen. Men jeg tror ikke hun er med så lenge. Tiden vil vise. Ser på gamle episoder av KL. Synes programmet er noe langdratt. 3
Xstrella Skrevet 27. februar #103928 Skrevet 27. februar Måtte google, Barskingen var 25.mai og LKE løp det. Var mulig det frua løp barneløpet med da ja.
Anonym90059005 Skrevet 27. februar #103929 Skrevet 27. februar Xstrella skrev (4 minutter siden): Måtte google, Barskingen var 25.mai og LKE løp det. Var mulig det frua løp barneløpet med da ja. Du kan stryke mulig
Anonym90059005 Skrevet 27. februar #103930 Skrevet 27. februar Xstrella skrev (10 minutter siden): Mannen skulle løpe med elite klassen, men klarte ikke kvalifisere seg. Og trodde hun løp med datteren løpet som er på 2 km? Hvis hun er med ca 3 uker så er hun med til de blir 4 igjen. Men jeg tror ikke hun er med så lenge. Tiden vil vise. Ser på gamle episoder av KL. Synes programmet er noe langdratt. Du kan alltids gå tilbake i tråden her, så ser du i hvert fall når hun var borte og når hun returnerte på SoMe. Hun snappet vel og litt fra de togturen sine. Akkurat når hun ryker og antall igjen skal jeg ikke spekulere i, men tidslinjen tyder på mye lenger enn du skisserer fra din hukommelse/synsing. 1
Xstrella Skrevet 27. februar #103931 Skrevet 27. februar Anonym90059005 skrev (1 minutt siden): Du kan alltids gå tilbake i tråden her, så ser du i hvert fall når hun var borte og når hun returnerte på SoMe. Hun snappet vel og litt fra de togturen sine. Akkurat når hun ryker og antall igjen skal jeg ikke spekulere i, men tidslinjen tyder på mye lenger enn du skisserer fra din hukommelse/synsing. Ok, den er grei.
Snødronninga Skrevet 27. februar #103932 Skrevet 27. februar Jeg så klippet CBE har lagt ut på insta, fra samtale med befalet. Det er sikkert veldig sårbart å stå der og snakke om svakheter, utfordringer og følelser. Fenriken spør: Hva gjør skuffelse med deg? Da svarer hun at det er en følelse hun ikke liker å kjenne på. For hvis du blir skuffa, da? Jeg bare liker å kjenne på at jeg får til det jeg har sett for meg. Hvis jeg blir skuffa over meg selv så..jeg bare liker ikke den følelsen. Merker at det er vanskelig for Caroline å beskrive sine innerste tanker og føleser. Eller at hun ikke ønsker å utlevere seg. Magnus Gruer åpnet virkelig sjelen sin. Å fortelle at han har utlevert seg for noen han ikke er, og nå bare ønsker å være seg selv. Det traff meg, og det var så ekte. 30 5
cerruti Skrevet 27. februar #103933 Skrevet 27. februar Rev. Revenge skrev (17 timer siden): Jeg syns ikke det. Hvilke bilder som sammenlignes har noe å si, samtidig som tid, sted og setting. Den tidligere fotballfrua er glad i filterbruk og injeksjoner, og på den måten kan en helt naturlig nese endre oppsyn. (Pun intended). Så har man saksfakta som at nese og ører vokser med årene, søk videre derfra. https://www.ung.no/oss/487904 Hvis du ser på klippet fra kompani hvor hun gråter foran befalet, så er den merkbart endret. Der er det ikke filter. 2
Kollontaj Skrevet 27. februar #103934 Skrevet 27. februar (endret) Ok, liker ikke følelsen av å skuffe seg selv. Det var dypt. (Fikk alle samme spørsmål?) Endret 27. februar av Kollontaj 16
loffen Skrevet 27. februar #103935 Skrevet 27. februar Skjønte ikke hvorfor hun gråt sånn. Var noe klippet bort? 2
Bingo Bongo Skrevet 27. februar #103936 Skrevet 27. februar (endret) Det er vel TV2Norge som har lagt ut det klippet - ikke CBE? Er ikke hun bare tagget? Jeg er litt usikker på om hun ville lagt ut et slikt klipp selv? Med snørr og tårer og uten redigering. 🤷♀️ Endret 27. februar av Bingo Bongo 5
MarianneE Skrevet 27. februar #103937 Skrevet 27. februar Bingo Bongo skrev (31 minutter siden): Det er vel TV2Norge som har lagt ut det klippet - ikke CBE? Er ikke hun bare tagget? Jeg er litt usikker på om hun ville lagt ut et slikt klipp selv? Med snørr og tårer og uten redigering. 🤷♀️ Det er TV2 ja. Ligger på Instagram. Kommentarfeltet under hyller CBE og kaller det vakkert...
jawn Skrevet 27. februar #103938 Skrevet 27. februar Veldig merkelig at en del av det er klippet bort. Så rart ut at det gikk rett i gråt 2
Kollontaj Skrevet 27. februar #103939 Skrevet 27. februar jawn skrev (2 minutter siden): Veldig merkelig at en del av det er klippet bort. Så rart ut at det gikk rett i gråt Var sikkert ikke sånn i episoden (har ikke sett), men tv2 vil vel ha litt følelser. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå