Stargaze Skrevet 4 timer siden #103381 Del Skrevet 4 timer siden Ja, det frister veldig å ha en så gøy trener: https://www.instagram.com/larskristianeriksen?igsh=MTVlYWdxMXh2ZXR4bA== 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 4 timer siden #103382 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Hjelpes. En tidligere benkesliter som pådrar seg skader uansett hvilkensport han prøver seg på selv, har kun kapasitet til å trene en enkelt person. Jobber han for mye som PT på Team PT Sarpsborg, der han har markedsført Athlete Excel på IG? Endret 4 timer siden av Rev. Revenge autocorrect 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 3 timer siden #103383 Del Skrevet 3 timer siden Bygge drømmekroppen… Mannen er 40 liksom… Og hvor overfladisk er ikke det? Tren å få overskudd, forebygge livsstilssykdommer, sove bedre osv osv, men drømmekroppen? Og jeg må bare smile litt, 18 likes på et av de siste innleggene (på treningskontoen) og da er det likes fra både cbe, cbe treningskonto, lke, athlete exel, og oxyflow kontoen… Jeg lurer på om de forstår at de fleste av oss ser rett gjennom denne liksom-treningsverden deres eller om de bare ikke bryr seg? Så utrolig trist å ha en så smal verden der det meste ikke er ekte engang. Og hva skjedde ifht Nordkvelle? Man undrer seg jo over at hvert eneste samarbeid med andre faller sammen hver eneste gang… Det er brask og bram når det lanseres også hører man ikke noe mer… Eller når man se hvordan han henvender seg til andre så er det jo kanskje ikke så mye å lure på.. 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenoledig Skrevet 3 timer siden #103384 Del Skrevet 3 timer siden Rev. Revenge skrev (47 minutter siden): Hjelpes. En tidligere benkesliter som pådrar seg skader uansett hvilkensport han prøver seg på selv, har kun kapasitet til å trene en enkelt person. Jobber han for mye som PT på Team PT Sarpsborg, der han har markedsført Athlete Excel på IG? Han mener at han har ledig kapasitet til en kunde til. Ikke at han bare trener en person… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3 timer siden #103385 Del Skrevet 3 timer siden Ikkenoledig skrev (38 minutter siden): Han mener at han har ledig kapasitet til en kunde til. Ikke at han bare trener en person… Jeg leser ikke "jeg har én ledig plass på 1:1 coaching for..." på denne måten. Spesielt ikke når han ikke viser til en eneste betalende kunde. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenoledig Skrevet 2 timer siden #103386 Del Skrevet 2 timer siden Rev. Revenge skrev (1 time siden): Jeg leser ikke "jeg har én ledig plass på 1:1 coaching for..." på denne måten. Spesielt ikke når han ikke viser til en eneste betalende kunde. Tror du må legge litt godvilje til Står en ledig plass, så da må man gå ut ifra at det er flere plasser. Ser dette ofte hos online coacher. Kan være at kundene hans ikke vil eksponeres på nett. Jeg har coach. Hadde blitt irritert om hun omtalte meg eller min trening uten mitt samtykke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1 time siden #103387 Del Skrevet 1 time siden Han har lært seg å skrive threshold riktig 🥹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 1 time siden #103388 Del Skrevet 1 time siden Stjertmeis skrev (6 timer siden): Aksjonærregisteret offentliggjøres med aksjonæropplysninger per 31.12 foregående år i mai. For inntektsåret 2024, åpner aksjonærregisteret for innsyn 15. mai 2025. Takk, da er det ikke rart at det fremdeles ikke finnes opplysninger om det foreløpig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 1 time siden #103389 Del Skrevet 1 time siden Stargaze skrev (3 timer siden): Ja, det frister veldig å ha en så gøy trener: https://www.instagram.com/larskristianeriksen?igsh=MTVlYWdxMXh2ZXR4bA== Poserings-influenseren, er det jeg tenker når jeg ser disse bildene. Merkelig også bruke Athlete Excel (i umerket reklame) når dette er et firma som iflg. Brønnøysundregisteret er i ferd med å avvikles. Hva får ev. kunder i så fall? Vi vet jo at de får en useriøs og uforsvarlig "pt", men utover det er det mildt sagt uprofesjonelt å drive reklame for et firma som er i ferd med å oppløses. Men, det meste Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen rører visa sine ulike influenserbedrifter er jo useriøst og lite troverdig, så dette er ingen overraskelse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 42 minutter siden #103390 Del Skrevet 42 minutter siden (endret) Stargaze skrev (4 timer siden): Ja, det frister veldig å ha en så gøy trener: https://www.instagram.com/larskristianeriksen?igsh=MTVlYWdxMXh2ZXR4bA== Ellers takk. Lurer på om den ene plassen han har ledig egentlig betyr alle plasser ledig, men vi prøver litt hype og villedende markedsføring. Det er litt i samme gata som sist da man måtte søke seg inn med CV og det som var for å få lov til å bli trent av ham. Dengang endte han opp med å ha datterens venninne og en tenåringsgutt som eneste «kunder»…. Endret 38 minutter siden av Xmasclovn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 34 minutter siden #103391 Del Skrevet 34 minutter siden Skulle ikke team Netfit arrangere treningsreise med Apollo? De avlyste i fjor (?) og sa at det ble utsatt. Eksisterer Netfit fortsatt? Det går helt i surr for meg med PT Caroline Berg, Athlete excel, coach Eriksen +++ Hva er lagt ned, hva er gått konkurs, hvilke tilbud har de og hvilke arrangementer "flyttes" til andre datoer? Jeg følger med på kontoene til både Lars Kristian og Caroline i blant, men skjønner ingenting av treningstilbudene deres lengre.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 26 minutter siden #103392 Del Skrevet 26 minutter siden Ble redd jeg 🫣🤖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 11 minutter siden #103393 Del Skrevet 11 minutter siden (endret) Frisk Frosk skrev (1 time siden): Poserings-influenseren, er det jeg tenker når jeg ser disse bildene. Merkelig også bruke Athlete Excel (i umerket reklame) når dette er et firma som iflg. Brønnøysundregisteret er i ferd med å avvikles. Hva får ev. kunder i så fall? Vi vet jo at de får en useriøs og uforsvarlig "pt", men utover det er det mildt sagt uprofesjonelt å drive reklame for et firma som er i ferd med å oppløses. Men, det meste Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen rører visa sine ulike influenserbedrifter er jo useriøst og lite troverdig, så dette er ingen overraskelse. Jeg har ikke peiling, men det er jo mulig han forsøker å dra inn litt ekstra midler før firmaet er ferdig oppløst. Regnskapsåret for 2024 er over, men det gjenstår fortsatt MVA for siste termin, et oppgjør til regnskapsfører, og evt. gjøre opp aksjene Nordkvelle sitter på? Lasse har jo en snau økonomiutdannelse fra BI, etter sigende Endret 9 minutter siden av Rev. Revenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 10 minutter siden #103394 Del Skrevet 10 minutter siden Ikkenoledig skrev (1 time siden): Tror du må legge litt godvilje til Står en ledig plass, så da må man gå ut ifra at det er flere plasser. Ser dette ofte hos online coacher. Kan være at kundene hans ikke vil eksponeres på nett. Jeg har coach. Hadde blitt irritert om hun omtalte meg eller min trening uten mitt samtykke. Det er også en måte å skape inntrykk av høy etterspørsel og lite tilbud på. Veldig populært blant influensere som driver ulike kurs og portaler. "Bare få plasser igjen! Kun mulig å melde seg på denne uka. Nå utvider jeg fristen for påmelding osv" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 8 minutter siden #103395 Del Skrevet 8 minutter siden Jeg tok en titt på IG til LKE nå. Det er ingen hyggelig måte han gratulerer Caroline meddagen. «Begynner å dra på årene». Ikke så rart at hun misliker utseendet sitt, hvis det er normen på komplimentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet akkurat nå #103396 Del Skrevet akkurat nå Hulderen skrev (6 minutter siden): Jeg tok en titt på IG til LKE nå. Det er ingen hyggelig måte han gratulerer Caroline meddagen. «Begynner å dra på årene». Ikke så rart at hun misliker utseendet sitt, hvis det er normen på komplimentene. Fokus som alltid på det ytre. Digg. Ikke overraskende når det kommer til disse to, der stortsett det eneste som teller er utseende og fettprosenten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå