Populært innlegg Snødronninga Skrevet 31. januar Populært innlegg #103141 Del Skrevet 31. januar Snødronninga skrev (På 31.1.2025 den 12.16): Da er det slutt på samarbeidet med Batong media. Jeg sendte en liten tilbakemelding, og fikk dette svaret. Det er tydelig hva Batong mener om «Det må vi snakke om». Vedkommende som svarte er helt enig i mine synspunkter. Da tror jeg Caroline og Guri rett og slett må innse at podden ikke holder mål. Det er ikke andre sin feil, det er ingen som ødelegger. Dette har de klart å ødelegge selv. Jeg lurer på om dette gir de litt selvinnsikt eller om de jakter på andre produsenter for å fortsette der de slapp. Kilde:fra min egen epost Ekspander For dere som var nysgjerrige på mailen jeg sendte. 😇 46 2 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 31. januar Populært innlegg #103142 Del Skrevet 31. januar Snødronninga skrev (På 31.1.2025 den 18.30): For dere som var nysgjerrige på mailen jeg sendte. 😇 Ekspander Dette var en veldig god tilbakemelding! Gode poenger og godt formulert. Jeg tviler ikke på at Caroline legger skylden på samarbeidets slutt på misunnelige kjerringer på KG, og at denne mailen brukes som bevis på det. Det er i så fall synd, for hun burde heller reflektere litt over innholdet. Ingenting av det som skrives her er usant. Tvert imot synes jeg du har vært tilbakeholden i dine beskrivelser. Det de har levert er bare søppel, og det klarte heldigvis Batong å ta konsekvensene av til slutt. Det eneste jeg synes er litt spesielt, er at de er så ærlige i sitt svar. Det får meg til å lure på hvordan det bruddet egentlig var... 45 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 31. januar #103143 Del Skrevet 31. januar Snødronninga skrev (På 31.1.2025 den 18.30): For dere som var nysgjerrige på mailen jeg sendte. 😇 Ekspander Å sende en egen e-post til produsenten av en podcast fordi man mener at den ene programlederen mangler substans, er ganske spesielt. De fleste ville nok bare sluttet å høre på og latt lyttertallene tale for seg. Men å faktisk ta seg tid til å skrive til produsenten med argumenter som at programlederen "har overfladiske verdier" og "mangler grunnleggende kunnskap om det aller meste", det må sies å være et engasjement på et helt annet nivå. 🤔😂 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BlendaSensitive Skrevet 31. januar Populært innlegg #103144 Del Skrevet 31. januar Shopgirl2014 skrev (På 31.1.2025 den 19.20): Å sende en egen e-post til produsenten av en podcast fordi man mener at den ene programlederen mangler substans, er ganske spesielt. De fleste ville nok bare sluttet å høre på og latt lyttertallene tale for seg. Men å faktisk ta seg tid til å skrive til produsenten med argumenter som at programlederen "har overfladiske verdier" og "mangler grunnleggende kunnskap om det aller meste", det må sies å være et engasjement på et helt annet nivå. 🤔😂 Ekspander Nei det er faktisk helt normalt å gi tilbakemeldinger. Via trustpilot, google reviews, eller mail. Med internet har det blitt lettere å sende tilbakemeldinger, rett og slett. Veldig mange har jo webb skjemaer og mailadresser liggendes ute, 54 5 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 31. januar #103145 Del Skrevet 31. januar Shopgirl2014 skrev (På 31.1.2025 den 19.20): Å sende en egen e-post til produsenten av en podcast fordi man mener at den ene programlederen mangler substans, er ganske spesielt. De fleste ville nok bare sluttet å høre på og latt lyttertallene tale for seg. Men å faktisk ta seg tid til å skrive til produsenten med argumenter som at programlederen "har overfladiske verdier" og "mangler grunnleggende kunnskap om det aller meste", det må sies å være et engasjement på et helt annet nivå. 🤔😂 Ekspander Jeg skrev mer enn det, men dette var lettere å kritisere tenker jeg. Mener det har noe å si at hun faktisk ikke har noe annet å komme med enn overfladisk tøv, knising, og avslører hvor lite hun kan om vanlige ting. Det går ikke inn under humor engang, det er ikke humor fordi om de selv sitter og ler av hverandre. Men jeg lever fint med din mening om eposten😁 . 38 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 31. januar #103146 Del Skrevet 31. januar (endret) Felis skrev (På 31.1.2025 den 19.08): Dette var en veldig god tilbakemelding! Gode poenger og godt formulert. Jeg tviler ikke på at Caroline legger skylden på samarbeidets slutt på misunnelige kjerringer på KG, og at denne mailen brukes som bevis på det. Det er i så fall synd, for hun burde heller reflektere litt over innholdet. Ingenting av det som skrives her er usant. Tvert imot synes jeg du har vært tilbakeholden i dine beskrivelser. Det de har levert er bare søppel, og det klarte heldigvis Batong å ta konsekvensene av til slutt. Det eneste jeg synes er litt spesielt, er at de er så ærlige i sitt svar. Det får meg til å lure på hvordan det bruddet egentlig var... Ekspander Takk! Det kunne vært en mye mer usaklig tilbakemelding, og den kunne sikkert vært bedre også. Greia er at Batong var helt enige, og der må jeg si at jeg ble skikkelig overraska over ærligheten. Det sier sitt om poddens nivå. Endret 31. januar av Snødronninga fant skrivefeil 29 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 31. januar #103147 Del Skrevet 31. januar De må innse de ikke har kjemi. De finnes ikke kompatible. På tide frua finner en helt ny vei nå. Ingen bryr seg lenger. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 31. januar #103148 Del Skrevet 31. januar (endret) Snødronninga skrev (På 26.10.2024 den 13.39): Heldige KG som har fått omtale på Carolines story i dag! Det er sikkert fint å legge all skyld på KG, da sover du nok bedre om nettene. Tror jeg flere i tråden har gitt podden dårlig rating? Ja absolutt. Man kan nok fort bli ekstra kritisk fordi CBE har gjort og fremdeles gjør, mye kritikkverdig. Jeg legger ikke skjul på at jeg ga de 1⭐️, men tro det eller ei, det er pga innholdet. Det Caroline ikke skjønner, er at hun får kritikk for de handlingene hun gjør, ikke nødvendigvis fordi hun er Caroline Berg Eriksen. Gi meg en pod som faktisk viser at du kan noe mer enn å sitte og le, og fjase. Vis meg at du har noe å komme med annet enn tilfeldig venninneprat. Vis at du engasjerer deg i noe, har ett eller annet å by på. Det er sant det hun sier, vi har hørt bare en episode. Samtidig oppfordrer hun til å gi de flere stjerner, etter kun episode. Så da må det være innafor å rate, uansett om man gir 1 eller 5 stjerner eller? Ja det må være fint å kunne legge all skyld på KG, kritikere, hatere, og alt det der - for ting som ikke går bra. Kan fort få inntrykk av at Caroline ikke er så god på å se seg selv utenfra og ta selvkritikk. Kanskje det faktisk ER ganske dårlig det dere holder på med. For å snakke for meg selv, så kunne jeg selvsagt latt være å rate podden i det hele tatt. Det må også være lov å gi en ærlig tilbakemelding, og det gjorde jeg. Storyen om dårlig rating og KG, er nok en handling som viser umodenhet. Vet det virker helt fjernt for Caroline, men kan det muligens være at første episode var skikkelig dårlig? Er podden automatisk bra fordi de koser seg med å spille den inn? Tror hun trives best med å leve i sin egen boble, der hun aldri tar feil og all kritikk hun får, er hat fra misunnelige mennesker. 👏🏻 Skjermdump fra CBE sin instastory, umulig å linke til Ekspander INGEN SKAL FÅ ØDELEGGE DETTE FOR OSS🥰 BARE GLEM DET🤣 Snødronninga skrev (På 31.1.2025 den 12.16): Da er det slutt på samarbeidet med Batong media. Jeg sendte en liten tilbakemelding, og fikk dette svaret. Det er tydelig hva Batong mener om «Det må vi snakke om». Vedkommende som svarte er helt enig i mine synspunkter. Da tror jeg Caroline og Guri rett og slett må innse at podden ikke holder mål. Det er ikke andre sin feil, det er ingen som ødelegger. Dette har de klart å ødelegge selv. Jeg lurer på om dette gir de litt selvinnsikt eller om de jakter på andre produsenter for å fortsette der de slapp. Kilde:fra min egen epost Ekspander Det gikk ikke så bra det der. Overraskende helt selvforskyldt også! Endret 31. januar av ~ Ada ~ 24 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 31. januar #103149 Del Skrevet 31. januar ~ Ada ~ skrev (På 31.1.2025 den 20.32): INGEN SKAL FÅ ØDELEGGE DETTE FOR OSS🥰 BARE GLEM DET🤣 Det gikk ikke så bra det der. Overraskende helt selvforskyldt også! Ekspander Husker det. 😅 De klarte helt fint å ødelegge det på egen hånd. Det må være tungt å innse. Eller er det mulig for CBE å innse det? KG har vel alltid skylden. 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. januar #103150 Del Skrevet 31. januar Kollontaj skrev (På 31.1.2025 den 15.58): Herlighet, må slutte å skrive mens jeg gjør andre ting😆😂 To dager på rad😳 Ekspander Men konklusjonen var jo hard som betong da, fra Batong, til ditt forsvar🤓 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 31. januar #103151 Del Skrevet 31. januar Shopgirl2014 skrev (På 31.1.2025 den 19.20): Å sende en egen e-post til produsenten av en podcast fordi man mener at den ene programlederen mangler substans, er ganske spesielt. De fleste ville nok bare sluttet å høre på og latt lyttertallene tale for seg. Men å faktisk ta seg tid til å skrive til produsenten med argumenter som at programlederen "har overfladiske verdier" og "mangler grunnleggende kunnskap om det aller meste", det må sies å være et engasjement på et helt annet nivå. 🤔😂 Ekspander Helt vanlig forbrukeradferd, dette. Ikke spesielt overhodet for noen som hører på radio hele dagen og ønsker kanalen sin fri for tullball. 28 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo345 Skrevet 31. januar #103152 Del Skrevet 31. januar Ratingen på podcasten sier jo det samne, så batong får jo samme beskjeden der. God respons fra batong! Ser forøvrig ut som hun ikke er invitert til vixen. Legger da ut i stedet dansevideo av eldstedatteren på story 🫣🫣🫣 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 31. januar #103153 Del Skrevet 31. januar Snødronninga skrev (På 31.1.2025 den 20.38): Husker det. 😅 De klarte helt fint å ødelegge det på egen hånd. Det må være tungt å innse. Eller er det mulig for CBE å innse det? KG har vel alltid skylden. Ekspander De burde i det minste benyttet sjansen til å markedsføre seg som selvstendige nå, som @Felisskrev, for litt content i det minste. Men de har vel tenkt å stå under Batong til the bitter end og liste seg stille ut som om ingenting har hendt? Litt som overgangen fra Netfit til pt_carolineberg. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 31. januar #103154 Del Skrevet 31. januar Jojo345 skrev (På 31.1.2025 den 21.21): Ratingen på podcasten sier jo det samne, så batong får jo samme beskjeden der. God respons fra batong! Ser forøvrig ut som hun ikke er invitert til vixen. Legger da ut i stedet dansevideo av eldstedatteren på story 🫣🫣🫣 Ekspander Må si jeg har mer sansen for Henrik Troys Millenial dads. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 31. januar #103155 Del Skrevet 31. januar (endret) Berg Eriksen har tidligere ytret at eldste ønsker å følge i sin mors fotspor, den samme verdenen som offisielt forårsaker mors søvnløse netter, angstanfall og tillitsforhold til omverdenen. Go figure. Endret 31. januar av Rev. Revenge 38 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 31. januar #103156 Del Skrevet 31. januar Så litt på Vixen og at Jørgine fikk hedersprisen. Hun er alt det cbe.no ikke er. Dessverre utleverer hun også barna sine for mye. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineaaa Skrevet 1. februar #103157 Del Skrevet 1. februar Hvorfor var ikke Caroline på Vixen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 1. februar #103158 Del Skrevet 1. februar Lineaaa skrev (På 1.2.2025 den 8.58): Hvorfor var ikke Caroline på Vixen? Ekspander Jojo345 skrev (På 31.1.2025 den 21.21): Ratingen på podcasten sier jo det samne, så batong får jo samme beskjeden der. God respons fra batong! Ser forøvrig ut som hun ikke er invitert til vixen. Legger da ut i stedet dansevideo av eldstedatteren på story 🫣🫣🫣 Ekspander 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 1. februar Populært innlegg #103159 Del Skrevet 1. februar Vi lever i 2025, jeg bare nevner det fordi det virker som om noen her inne fremdeles tror at man kan grave seg ned i et hull og unngå å bli eksponert for alt men ikke setter pris på. Og siden vi lever i 2025, så har jeg lyst til å minne om at et av de mest aktuelle problemene i vår tid er ghosting. Da snakker jeg først og fremst om ghosting i kjærlighets- og vennskapsrelasjoner, men også ghosting på arbeidsplassen, studier, i verv osv. Herregud, det er bare å ta en titt på KG og alle de såre og forvirrede innleggene skrevet av folk som blir utestengt, og ikke skjønner hvorfor. At noen synes det er merkelig at en person tar seg bryet med å fortelle en bedrift hvorfor hun ikke vil lytte på produktet deres, synes jeg er trist. Tvert imot burde vi alle bli flinkere til å si ifra dersom det er noe vi ikke liker. Inkludert tilbakemeldinger til små bedrifter som Batong, som tydelig strever med å finne sin nisje. Ghosting er skadelig og slemt, og burde absolutt ikke oppfordres til. Vi burde alle lære noe av @Snødronninga. Og hvis du lurer: Bedrifter oppgir mailadressen sin for en grunn. Slike tilbakemeldinger er gull verdt for bedriften. Noen velger å ta det som Batong, og gi et ærlig svar. Andre svarer mer diplomatisk. Men alle bedrifter burde være takknemlige for tilbakemeldingene de får, særlig mindre bedrifter, som ikke har råd til å kjøre store markedsføringskampanjer. Og så har jeg ingen problemer med å forstå at det svir for CBE at svaret fra Batong ble offentliggjort. Særlig siden hun i flere uker har forledet lytterne sine til å tro at hun fremdeles tilhører et redaktørstyrt medium. Hun hadde nok foretrukket at publikum fremdeles trodde podcasten var innunder beskyttelse av Batong og deres redaktør. Når det gjelder innholdet i mailen antar jeg at hun har hørt det før. Jeg tipper at Batong har vært ærlig med dem, at innholdet ikke holder og at de ikke ser forbedring. Jeg tror ikke Batong bare ghostet dem... Men det er klart det er flaut å få denne tilbakemeldingen på trykk i et nettforum. Jeg har sympati for at det sved og at nattesøvnen kanskje ikke lot seg redde verken ved å si gangetabellen eller tenke på vann i natt. 39 2 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 1. februar #103160 Del Skrevet 1. februar Felis skrev (På 1.2.2025 den 10.56): Vi lever i 2025, jeg bare nevner det fordi det virker som om noen her inne fremdeles tror at man kan grave seg ned i et hull og unngå å bli eksponert for alt men ikke setter pris på. Og siden vi lever i 2025, så har jeg lyst til å minne om at et av de mest aktuelle problemene i vår tid er ghosting. Da snakker jeg først og fremst om ghosting i kjærlighets- og vennskapsrelasjoner, men også ghosting på arbeidsplassen, studier, i verv osv. Herregud, det er bare å ta en titt på KG og alle de såre og forvirrede innleggene skrevet av folk som blir utestengt, og ikke skjønner hvorfor. At noen synes det er merkelig at en person tar seg bryet med å fortelle en bedrift hvorfor hun ikke vil lytte på produktet deres, synes jeg er trist. Tvert imot burde vi alle bli flinkere til å si ifra dersom det er noe vi ikke liker. Inkludert tilbakemeldinger til små bedrifter som Batong, som tydelig strever med å finne sin nisje. Ghosting er skadelig og slemt, og burde absolutt ikke oppfordres til. Vi burde alle lære noe av @Snødronninga. Og hvis du lurer: Bedrifter oppgir mailadressen sin for en grunn. Slike tilbakemeldinger er gull verdt for bedriften. Noen velger å ta det som Batong, og gi et ærlig svar. Andre svarer mer diplomatisk. Men alle bedrifter burde være takknemlige for tilbakemeldingene de får, særlig mindre bedrifter, som ikke har råd til å kjøre store markedsføringskampanjer. Og så har jeg ingen problemer med å forstå at det svir for CBE at svaret fra Batong ble offentliggjort. Særlig siden hun i flere uker har forledet lytterne sine til å tro at hun fremdeles tilhører et redaktørstyrt medium. Hun hadde nok foretrukket at publikum fremdeles trodde podcasten var innunder beskyttelse av Batong og deres redaktør. Når det gjelder innholdet i mailen antar jeg at hun har hørt det før. Jeg tipper at Batong har vært ærlig med dem, at innholdet ikke holder og at de ikke ser forbedring. Jeg tror ikke Batong bare ghostet dem... Men det er klart det er flaut å få denne tilbakemeldingen på trykk i et nettforum. Jeg har sympati for at det sved og at nattesøvnen kanskje ikke lot seg redde verken ved å si gangetabellen eller tenke på vann i natt. Ekspander Hva er egentlig poenget her? 🤨 Skal vi virkelig lære at det er greit å konfrontere kjærester, venner eller kolleger med påstander om at de har "lite substans", "mangler grunnleggende kunnskap om det meste", "mangler humor og glimt i øyet" og bare driver med "tøv og tull"? Og dette basert på ett eneste konkret eksempel – at søvnproblemer har vært tatt opp i flere episoder? Er dette virkelig en tilbakemelding vi skal se på som et godt eksempel? 🤔 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå