Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

CBE hadde ikke klart å holde på en ærlig jobb med de holdningene hun utviser, langt mindre blitt ansatt. Selv ikke en daglig leder med avlegse divanykker er populær, og det syns godt på antallet samarbeid de siste årene.

Vil man noe, må man jobbe for det. Det fins ingen heis til suksess.

• Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruRosa skrev (2 timer siden):

Her viser det et hun la ut dette, og i tillegg tagget Guri!

IMG_0365.jpeg

IMG_0366.jpeg

Humor er jo ikke Carolines beste egenskap. F.eks i Norges nye megahit, der hun mente hun hadde laget en morsom låt. Ingen av dommerene skjønte humoren, for hun ramset jo bare opp sitt eget liv som influencer, mer eller mindre. 

Nei why change Caroline? Du virker tilfreds med å være en skikkelig usunn påvirker.Du hører vel ikke på noen uansett, og gjør det du vil - spesielt det du får kritikk for. Det er girlpower det! ✌️:ironi:

Endret av Snødronninga
Ekstra setning
  • Liker 38
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så flaut.  Stormannsgalskap. Men det er jo morsomt da, ikke det hun legger ut og tror er morsomt, men at det er mulig å dumme seg så jævlig ut gang på gang. :ler: 

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at Berg Eriksen selv syns hun har "dødsbra" humor etter 10-12 timer på mobilen hver dag. Men når hun setter seg selv på pidestall som dronning i et forsøk på å grønnvaske sin kronisk manglende respekt for andre menneskers tid og peke nese etter berettiget kritikk på KG med "Det var jo bare deg, Guri" da er det trist at Berg Eriksen snart er 40 med to døtre som kan finne på å ta etter sin mor. Jeg forstår godt at samarbeid uteblir.

Besynderlig at hun kom seg gjennom skolegangen hvis prinsessen av Særp var kronisk forsinket også da.

• Liker 35
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (1 time siden):

Jeg er sikker på at Berg Eriksen selv syns hun har "dødsbra" humor etter 10-12 timer på mobilen hver dag. Men når hun setter seg selv på pidestall som dronning i et forsøk på å grønnvaske sin kronisk manglende respekt for andre menneskers tid og peke nese etter berettiget kritikk på KG med "Det var jo bare deg, Guri" da er det trist at Berg Eriksen snart er 40 med to døtre som kan finne på å ta etter sin mor. Jeg forstår godt at samarbeid uteblir.

Besynderlig at hun kom seg gjennom skolegangen hvis prinsessen av Særp var kronisk forsinket også da.

Prinsesse? Høh.... hun har nok alltid vært dronning. 👑

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE og venninna har hatt kurs som heter "Kreativt påfyll", arrangert av Fredrikstad næringsforening. 

Utdrag:

Få kreativt påfyll innen sosiale medier fra Caroline Berg Eriksen, en av Norges ledende influensere, og Studio Wallin. Få inspirasjon til hvordan du kan ta din bedrift sine sosiale medier til nye høyder med kreativt innhold og strategisk bruk av sosiale medier. Driver du butikk, restaurant eller annen virksomhet og ønsker å styrke din tilstedeværelse på sosiale medier? Dette kurset er skreddersydd for deg som vil bli inspirert og lære av mennesker med lang erfaring!

https://fredrikstad-nf.no/events/kurs-kreativt-pafyll/

Klart CBE har erfaring, etter å ha vært influencer lenge. Hva Wallin har å komme med, har jeg ingen anelse om og skal ikke spekulere i det. Men om jeg trengte "kreativt påfyll", var det i alle fall ikke CBE jeg ville hatt kurs hos. Hva er det hun skal inspirere med? Hvordan man eksponerer barn som man får flere klikk og likes? Å bruke kropp for å få hjerter og skryt? Kle av seg slik at man appellerer til et mannlig publikum? Lære bort hvordan man poserer slik at man "ser best mulig ut?" 

Hun som ikke har klart å fornye seg, men følger samme gamle oppskrift. Hun som lukker ørene når fagfolk fraråder utlevering av barn, hun som krangler med folk i kommentarfeltet fordi hun aldri tar feil. Som ofte inntar offerrollen og fraskriver seg alt ansvar som influencer. 

• Liker 31
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ledende influenser er hun vel ikke, inntekten er jo langt unna de virkelig store, men dama kan sikkert lære bort ett og annet triks om filterbruk og posering. 🧐 Som @Snødronninga er inne på; kanskje noen frisører og klesbutikker som kan lære å skylde på kundene og legge seg i fosterstilling  ved kritikk? 

Endret av Kollontaj
  • Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversatte bestillingen litt:

I en stadig mer digitalisert verden er det avgjørende for lokale bedrifter å styrke sin tilstedeværelse og nå ut til nye målgrupper ved å tilby gratis tjenester for tidligere kjente bloggere som Fotballfrue, Pilotfrue og Fengselsfrue, og nå også deg. Kursene vil gi praktisk kunnskap i juks og fanteri, og strategiske nøkler for å mislykkes totalt med markedsføring på digitale plattformer, og samtidig bidra til å bygge en grundigere misbrukt næringslivsregion for influensere. Sammen med lokale og useriøse næringsdrivende som når som helst vil skrive av på skatten og motta alt gratis skaper vi lite hensiktsmessig vekst og utvikling i Fredrikstad. 

Innhold: Få kreativt påfyll innen sosiale medier fra Caroline Berg Eriksen, en av Norges ledende influensere frem til 2016-skandalene med buksa nede, og Studio Wallin.   

Få inspirasjon til hvordan du kan ta din bedrift sine sosiale medier til nye høyder med kreativt innhold og strategisk bruk av sosiale medier.  Kreative selfier fra lokale butikker og restauranter er en effektiv måte å vise frem lokalnæringer på gjennom strategisk posering foran speilet i etablissementets offentlige toalett, etablissementets viktigste arena. Bruk av vidvinkel sikrer at potensielle besøkende ser et rent toalett med ubegrenset toalettpapir for langtidsbesøk. Vi viser hvordan massiv filterbruk er flatterende særlig for den besøkende gjennom ugjenkjennelig endring av utseendet.

Driver du butikk, restaurant eller annen virksomhet og ønsker å styrke din tilstedeværelse på sosiale medier? Dette kurset er skreddersydd for deg som vil bli inspirert og lære av mennesker med lang erfaring!  Caroline Berg Eriksen, tidligere kjent som Fotballfrue har til tross for selvforskyldt motgang, en trøstepremie for klassen Guilty pleasure og ubegrenset tilgang på lokalt sponsede negler og skjønnhetsbehandlinger samt nylig oppstartet livsstilscoaching med bare én verifisert kunde, gir deg tipsene som sørger for at Berg Eriksen ramler innom deg på gratismåltider, opphold og behandlinger mot dårlig omtale på sin Instagram. Trikset er å vise til feil leverandørnavn.

Målgruppe: Alle. Særlig næringsdrivende som har gratistjenester å tilby, som pianostemming, håndverkstjenester og alt som kan dekkes av barnearbeid.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 27
  • Hjerte 5
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteri skrev (På 24.7.2023 den 17.42):

Endret av Snødronninga
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shari Franke ( datter til Ruby Franke, nå dømt til fengsel for vold mot barna sine)  la ut et innlegg på TikTok. Hun la vekt på sin rolle som barnearbeider  for sin mors vlogging opp igjennom årene. Og bl.a hvordan barna jobber gratis, mens foreldrene skriver av rubbel og bit på skatten. Kan ikke legge ved alt hun skrev, mener heller ikke å sammenligne CBE med Ruby Franke, - bortsett fra et punkt. De bruker barnearbeid i businessen sin. 

Bilder fra TikTok: 

IMG_0100.png

IMG_0101.png

• Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal hun ha - hun forsøker iherdig å gjøre noe da. Alt fra yoga, trening, egne barn, julepod, julesang, vanlig podcast, reality og nå dette foredraget. Vel, tvilsomt om noe gir veldig suksess. Jeg kan i hvert fall ikke fatte og begripe hva hun har å komme med på sistnevnte. Men at hun synes det er stas og noe «seriøst,» kan jeg vel tenke meg. Jeg hadde uansett forventet en med mye mer tyngde til å lede en sånn beskrivelse. Det krever mye mer enn litt øving hjemme på å mestre en sånn opptreden. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med meg:

Innhold som engasjerer?

- Underholdende innhold 

Dette er i så fall ikke representativt for kursholder Berg Eriksen, utover å være ufrivillig underholdning. Og eksponering av mindreårige er definitivt ikke underholdning. Jeg undres om alle de som satt i salen der var kjent med sistnevnte eksponering. Vi har visst ennå en lang vei å gå ift bevisstgjøring rundt det temaet. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo mer Berg Eriksen stikker seg frem, desto mer fremstår hun som en ekte harrytass som mangler normal oppdragelse og høflighet. Langt inn i sjela. Dersom hun ikke hadde flaksen med å hoppe på bloggtoget, ville hun ha solgt brukte hvitevarer ute i distriktet et sted langt unna Kulås. Dronningen😂

• Liker 32
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange lyttere har egentlig podden? Klarer ikke finne den på podlistene….

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (5 timer siden):

Jo mer Berg Eriksen stikker seg frem, desto mer fremstår hun som en ekte harrytass som mangler normal oppdragelse og høflighet. Langt inn i sjela. Dersom hun ikke hadde flaksen med å hoppe på bloggtoget, ville hun ha solgt brukte hvitevarer ute i distriktet et sted langt unna Kulås. Dronningen😂

Men Lasse sier jo at hun har klasse! 
( ifølge henne var det årsaken til at han falt for henne da de møttes) 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Zenhouse skrev (1 minutt siden):

Var nok heller det at hun så ut som en skikkelig bimbo. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (46 minutter siden):

De har like mye klasse så jeg skjønner at han falt pladask.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (46 minutter siden):

Var nok heller det at hun så ut som en skikkelig bimbo. 

Passet vel som armpynt for herr fotballspiller som jeg tenker var i overkant opptatt av wags. Han trodde sikkert han var Norges nye Beckham.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

De har like mye lite klasse så jeg skjønner at han falt pladask.

Sånn…. Rettet det opp for deg 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...