xemiliex Skrevet 27. februar 2019 #1001 Skrevet 27. februar 2019 Akkurat nå, LilleSnupp skrev: Nysminket med hår on flesk 😘 13
Gjest 2ney Skrevet 27. februar 2019 #1002 Skrevet 27. februar 2019 (endret) 1 minutt siden, LilleSnupp skrev: Frua må gjerne vise frem nytt treningstøy for å tjene penger.. øh.. mener inspirere, men at hun ikke skjønner at det hadde gitt mer troverdighet om hun holdt photoshot-delen adskilt fra treningsdelen. Nysminket med hår on flesk og påsprayet vanndråper gir meg ikke engang assosiasjoner om fysisk aktivitet. Hår on flesk 😂👍 "fleek", måtte bare... Endret 27. februar 2019 av 2ney
LilleSnupp Skrevet 27. februar 2019 #1003 Skrevet 27. februar 2019 (endret) 6 minutter siden, 2ney skrev: KOMMENTARFELTET under treningsinlegget er til å dåne av... Så mye sinne og bitterhet. CBE er ikke flink til å svare. Synes Ukas kommentarfelt-innlegg så langt toppes av vedkommende som skriver at kjøleskap-innlegget er et kreativt innlegg. Kreativt faktisk! Kreativ <-- definisjon Endret 27. februar 2019 av LilleSnupp 7
LilleSnupp Skrevet 27. februar 2019 #1004 Skrevet 27. februar 2019 3 minutter siden, xemiliex skrev: 😘 2 minutter siden, 2ney skrev: Hår on flesk 😂👍 "fleek", måtte bare... I blant kan jeg ikke annet enn elske autocorrect 😂😂 4
Tørst Skrevet 27. februar 2019 #1005 Skrevet 27. februar 2019 (endret) "Når det gjelder min utvikling, vet du ingenting om denne." Nei, det er jo sant. Hun viser bare frem kaffekopper og treningsprogrammene, ikke at hun faktisk gjør dem. Det eneste vi kan se utviklingen på, er jo kroppen hennes, som hun velvillig viser frem i tide og utide. Når dessverre den ikke har noen synlig utvikling heller, snarere tvert i mot, hva skal vi se det ut fra da? Folk vil se at treninga du selger virker, fotballfrue! Endret 27. februar 2019 av Tørst skrivefeil 30
frk.Helene Hare Skrevet 27. februar 2019 #1006 Skrevet 27. februar 2019 5 minutter siden, Tørst skrev: "Når det gjelder min utvikling, vet du ingenting om denne." Nei, det er jo sant. Hun viser bare frem kaffekopper og treningsprogrammene, ikke at hun faktisk gjør dem. Det eneste vi kan se utviklingen på, er jo kroppen hennes, som hun velvillig viser frem i tide og utide. Når. dessverre den ikke har noen synlig utvikling heller, snarere tvert i mot, hva skal vi se det ut fra da? Folk vil se at treninga du selger virker, fotballfrue! Det er jo dette som skiller fruen fra en utdannet trener - evnen til å ta høyde for individuelle fysisk utgangspunkt/grunnlag. Hun har funnet et program som funker for henne, som åpenbart gir de resultatene hun er opptatt av. Andre mennesker har andre behov og andre mål. Om hun ønsker å bli oppfattet som troverdig som treningsinspirasjon så fungerer ikke den tonen hun bruker i kommentarfeltet. Og med den slanke (pun intended) bakgrunnen hun har er det vanskelig å kjøpe hennes treningsopplegg. Ikke minst fordi man skal ha ganske minimal innsikt i anatomi og teknikk for å se at det hun leverer ikke henger på greip som produkt. 27
*Ariel* Skrevet 27. februar 2019 #1007 Skrevet 27. februar 2019 Fascinerende at flere i kommentarfeltet er imponert over det systematiserte og ryddige kjøleskapet. Man kan jo anta at bedriften har ryddet, vasket og sortert før bildene ble tatt (noe hun forsåvidt bekrefter selv også). 25
Kollontaj Skrevet 27. februar 2019 #1008 Skrevet 27. februar 2019 Bilder av innholdet i kjøleskapet er kreativt? Verden står ikke til påske. 😫 24
Tørst Skrevet 27. februar 2019 #1009 Skrevet 27. februar 2019 1 minutt siden, *Ariel* skrev: Fascinerende at flere i kommentarfeltet er imponert over det systematiserte og ryddige kjøleskapet. Man kan jo anta at bedriften har ryddet, vasket og sortert før bildene ble tatt (noe hun forsåvidt bekrefter selv også). Uansett veldig kjekt å få gjort i arbeidstida, til ganske god timelønn 🤫 Kan de skrive av handlinga på regnskapet, siden det er blogget om? Får tilbake mva, sikkert litt mindre skatt, osv osv. I tillegg til firmabetalt ukesmeny denne uken, så sparer man litt lønn også. 21
Aquarius04 Skrevet 27. februar 2019 #1010 Skrevet 27. februar 2019 3 timer siden, MissLucy skrev: tilbake? har hun noengang ikke vært umiddelbart på pletten når noen ikke strør om seg med kyss, klapp & klem??!! Beklager, my bad 😂 3
Aquarius04 Skrevet 27. februar 2019 #1011 Skrevet 27. februar 2019 2 timer siden, Emilie112 skrev: Jeg blir helt matt av cbe.no sine svar i kommentar feltet under treningsanlegget. Mer bedrevitende og frekk bedrift skal man jammen lete lenge etter. Når de til og med hardnakket diskuterer trening uten noe formell kompetanse ser man hvor lite seriøs den bedriften er. Problemet er at mange kjøper det, skal en tro kommentarene i kommentarfeltet...Og så lenge hun får nesegrus beundring fra folk, så holder hun / de på. 4
frk.Helene Hare Skrevet 27. februar 2019 #1012 Skrevet 27. februar 2019 3 minutter siden, Firestone skrev: Bilder av innholdet i kjøleskapet er kreativt? Verden står ikke til påske. 😫 Min første reaksjon; Syltetøy?! Juice?? Er de sponset av Nora? Greit at de har barn, men så opptatt de er av kosthold, og med tanke på hvor små barna er, så burde de kunne legge opp til et ganske annet kosthold. (Fra mitt synspunkt.) Om de skal fronte kosthold, så burde det sett annerledes ut. Ikke et kjøleskap jeg ville vist frem i disse dager. De skal ha for å ha presentert plastinnpakning ganske avslappet, da. Ganske tøft i disse no-waste-tider. Og hva gjør bananene i kjøleskapet? 16
MissLucy Skrevet 27. februar 2019 Forfatter #1013 Skrevet 27. februar 2019 1 minutt siden, frk.Helene Hare skrev: Min første reaksjon; Syltetøy?! Juice?? Er de sponset av Nora? Greit at de har barn, men så opptatt de er av kosthold, og med tanke på hvor små barna er, så burde de kunne legge opp til et ganske annet kosthold. (Fra mitt synspunkt.) Om de skal fronte kosthold, så burde det sett annerledes ut. Ikke et kjøleskap jeg ville vist frem i disse dager. De skal ha for å ha presentert plastinnpakning ganske avslappet, da. Ganske tøft i disse no-waste-tider. Og hva gjør bananene i kjøleskapet? det tenkte jeg og. Reklame for Orkla? Tine? Sunniva? det var litt mange forskjellige. Kommer det en dagligvaredeal i neste uke? reklame for matvarer på nettet? det er nødt til å ligge noe bak et så merkelig innlegg 23
Tørst Skrevet 27. februar 2019 #1014 Skrevet 27. februar 2019 11 minutter siden, frk.Helene Hare skrev: Min første reaksjon; Syltetøy?! Juice?? Er de sponset av Nora? Greit at de har barn, men så opptatt de er av kosthold, og med tanke på hvor små barna er, så burde de kunne legge opp til et ganske annet kosthold. (Fra mitt synspunkt.) Om de skal fronte kosthold, så burde det sett annerledes ut. Ikke et kjøleskap jeg ville vist frem i disse dager. De skal ha for å ha presentert plastinnpakning ganske avslappet, da. Ganske tøft i disse no-waste-tider. Og hva gjør bananene i kjøleskapet? Egentlig fint at de har vanlig mat, da. Men merkelig innlegg, likevel. Det, og hva folk har i veska, liksom. Skal det åpne opp for tillit eller noe sånn? Se så personlig innlegg, liksom. 12
Melis87 Skrevet 27. februar 2019 #1015 Skrevet 27. februar 2019 14 minutter siden, frk.Helene Hare skrev: Min første reaksjon; Syltetøy?! Juice?? Er de sponset av Nora? Greit at de har barn, men så opptatt de er av kosthold, og med tanke på hvor små barna er, så burde de kunne legge opp til et ganske annet kosthold. (Fra mitt synspunkt.) Om de skal fronte kosthold, så burde det sett annerledes ut. Ikke et kjøleskap jeg ville vist frem i disse dager. De skal ha for å ha presentert plastinnpakning ganske avslappet, da. Ganske tøft i disse no-waste-tider. Og hva gjør bananene i kjøleskapet? Oppriktig talt, innholdet i kjøleskapet der er helt normalt og ikke noe feil med. Det får være grenser for hva som skal kritiseres. 22
Mars09 Skrevet 27. februar 2019 #1016 Skrevet 27. februar 2019 8 minutter siden, MissLucy skrev: det tenkte jeg og. Reklame for Orkla? Tine? Sunniva? det var litt mange forskjellige. Kommer det en dagligvaredeal i neste uke? reklame for matvarer på nettet? det er nødt til å ligge noe bak et så merkelig innlegg Helt enig. Innlegget var veldig kjedelig og tamt (noe som kanskje passer til hva bloggen utstråler forøvrig), men de pleier jo å prøve hardere enn dette. Kjenner at jeg blir litt skuffa om det kommer annonse eller reklame for dagligvarer neste uke. 9
Liver Skrevet 27. februar 2019 #1017 Skrevet 27. februar 2019 For meg hyler kjøleskap innlegget: jeg er offisielt tom for ting å skrive om. De har fått så pass mye tilbakemeldinger om kjedelige repetitive innlegg, at nå virker de nesten litt desperate å finne noe nytt å skrive om. 23
Minnie Mus Skrevet 27. februar 2019 #1018 Skrevet 27. februar 2019 Spurte om link til evt blogger eller nettsider der ho finner oppskriftene sine. Fikk til svar at ho ikke finner dem noen spesielle steder, og at ho seter sammen mange av dem selv.... Javel. 7
frk.Helene Hare Skrevet 27. februar 2019 #1019 Skrevet 27. februar 2019 2 minutter siden, Melis87 skrev: Oppriktig talt, innholdet i kjøleskapet der er helt normalt og ikke noe feil med. Det får være grenser for hva som skal kritiseres. Det var derfor jeg la til "fra mitt synspunkt". Jeg er veldig opptatt av miljø, og har en livsstil preget av det. Derfor er selvsagt min oppfatning av innlegget preget av at jeg tenker de har mye å gå på hva gjelder bevissthet rundt kosthold og miljø. Det er nok det "normale" som gir gjenklang hos de vanlige leserne. Men hva om man med en såpass solid plattform setter søkelys mot bevisst forbruk? De har muligheten, men griper den ikke. Det er utallige aktuelle temaer de kunne grepet tak i, men de gjør ingenting. Jeg er en av dem som er dypt imponert av Greta Thunberg. Hun begynte med null og niks, bare en papp-plakat. Nå snakker hun med (eller mot) verdenstopper om miljø. Hun er 16 år. 15
MiniBaguette Skrevet 27. februar 2019 #1020 Skrevet 27. februar 2019 Garantert reklame. Hun har hatt reklame for Grønn & frisk salat tidligere ( https://www.instagram.com/p/BgMjP37HAEA/ ), og hun har hatt reklame for Stabburet makrell i tomat (en usedvanlig høy stabel makrellbokser i det kjøleskapet der, på en særdeles framtredende plass). Fryktelig mye syltetøy, alt fra Nora (Orkla, i likhet med Stabburet). Tja... mye Tine-produkter også. Men jeg holder en knapp på at det dukker opp en reklame for kolonial.no en av de nærmeste dagene. 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå