Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Djerven skrev (1 time siden):

Til og med på den promovideoen har hun fullt fokus på å kun vise ene siden av ansiktet. «Le seg skakk ihjel og se vekk fra bestevenninna» 

Det er ikke så viktig å kommunisere med Guri i videoen, nei da. Nok et bevis på at det å vise venstresiden har blitt en besettelse, som bare ser utrolig rart ut for oss som ser på. Husker det også skjedde i et intervju på rød løper eller hva det var. Og det skjer konstant i alt hun gjør. Det kan virke som dum kritikk for dere som mener vi hakker på alt, og det kan selvsagt ikke sammenlignes med at hun f.eks utleverer barna. Likevel sier det en del om hvordan Caroline er, at hun hele tiden må fremstille seg "perfekt", etter en streng regi som hun ikke kan unnvike fra. Det er like manisk som den treningen hun aldri kan ta fri fra. 

Endret av Snødronninga
Endra et ord
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten89 skrev (3 timer siden):

Altsa!! Dette ser ut som en ukeblad-illustrasjon av tallerkenen til en med anoreksi🙈. Har aldri sett noen forsyne seg så lite på en buffet 😗
Dette gjør hun med vilje! Kan godt være hun faktisk spiser så lite, men alle skjønner jo hva hun vil vise med de mikroskopiske kakestykkene. Når vi ikke trodde det kunne bli mer spiseforstyrret… 

IMG_5444.jpeg

IMG_5445.jpeg

Hva er galt med kakefatet?

Dette er nøyaktig mengder kaker jeg også hadde forsynt meg med, og min bmi er over 25. 

Buffét betyr ikke at man må spise med begge hender. Mye å kritisere CBE for, men dette blir usaklig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...