Lopploella Skrevet 16. oktober 2024 #100701 Skrevet 16. oktober 2024 (endret) Jeg er 176 høy med relativt lange bein, kjøkkenbenken min er 90 cm. Altså en god del centimeter over CBE sin oppgitte høyde. Underlivet og lårene mine er IKKE over benkehøyde. De tigh gap-greiene høyt over benken må være lureri så det holder, om det nå er krakk eller platåsko eller filmtriks, det er jo helt som forventet fra den kanten. Endret 16. oktober 2024 av Lopploella 30 8
Måne Rampelyset Skrevet 16. oktober 2024 #100702 Skrevet 16. oktober 2024 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
Wenda Skrevet 16. oktober 2024 #100703 Skrevet 16. oktober 2024 Godt mulig hun står på en krakk eller på tærne ved kjøkkenbenken, men vår benk er 90 høy og jeg er 172 cm. Kjøkkenbenken når meg til rett over underlivet. Så vidt. Står jeg litt på tå så vil jeg nok ha underlivet også over benkehøyden Så mulig det også har noe med beinlengde å gjøre. I tillegg til at hu helt sikkert står litt på tå. Har hun ikke noe filmer/snapper eller lignende hvor man kan se hu stå ved kjøkkenbenken da? Altså hvor hun ikke står bak, men hvor man ser hele profilen hennes? Følger henne ikke lengre selv, men mener å ha sett det en gang i tiden 2
LilleSnupp Skrevet 16. oktober 2024 #100704 Skrevet 16. oktober 2024 Wenda skrev (7 minutter siden): Godt mulig hun står på en krakk eller på tærne ved kjøkkenbenken, men vår benk er 90 høy og jeg er 172 cm. Kjøkkenbenken når meg til rett over underlivet. Så vidt. Står jeg litt på tå så vil jeg nok ha underlivet også over benkehøyden Så mulig det også har noe med beinlengde å gjøre. I tillegg til at hu helt sikkert står litt på tå. Har hun ikke noe filmer/snapper eller lignende hvor man kan se hu stå ved kjøkkenbenken da? Altså hvor hun ikke står bak, men hvor man ser hele profilen hennes? Følger henne ikke lengre selv, men mener å ha sett det en gang i tiden Tenker på dette? 21 5
Snødronninga Skrevet 16. oktober 2024 #100705 Skrevet 16. oktober 2024 De fleste av oss blir nok klokere med alderen. Man skaffer seg erfaringer, lærer (man lærer mens man går, som Susan så fint sa i podden ) og vokser som person. På flere måter så synes jeg det går motsatt vei med Caroline. I stedet for å modnes, så virker hun mer barnslig og umoden. Da mener jeg ikke at man ikke skal le, tulle og ha det gøy, men det har noe med nivået å gjøre. Dette ble veldig tydelig i podcasten med Susan, og tenker at det for kan gå opp et nivå, med Guri. Basert på hva de har delt i some. Det er den trassen om at hun/de vet best, hvordan hun svarer folk i kommentarfelt, blokkerer og skjuler. Det er sutring (Nok en gang, mye av det i podden) over kritikk, det er å henge ut folk i story, det er i bunn og grunn hvordan hun fremstiller seg i det meste hun deler. Nå som hun åpenbart har vært deltaker i Kompani Lauritzen, som sikkert var krevende psykisk som fysisk. Flere som har vært med der tidligere, har fortalt om hvordan blir blir kjent med seg selv på en ny måte. En erfaring som muligens setter ting i perspektiv, ikke vet jeg. Om det har forandret Caroline på noen måte, har det vært 0 tegn til det på some. Samme spor, samme tankemønster, samme fokus. Da jeg leste at selskapet til herr og fru viser blodrøde tall, ble jeg ikke overrasket. Når det da ikke ringer noen bjeller om hvorfor det går så dårlig, hva foregår i hodet på herr og fru da? Caroline påstår at kritikerne (nettroll og hatere, som hun ville sagt) ønsker å ødelegge livsgrunnlaget hennes ved å f.eks å kontakte annonsører. De klarer fint å kjøre selskapet i grøfta på egen hånd. 34 9
Wenda Skrevet 16. oktober 2024 #100706 Skrevet 16. oktober 2024 LilleSnupp skrev (1 time siden): Tenker på dette? Ja noe slikt ja. Her ser man jo at benken går opp til sånn ca rett over hoften om jeg ikke ser helt feil. Og det ser jo ikke ut som at den kjøkkenøya er noe lavere heller 🤭 Da er jo dette et bevis på at hun tydelig har jugd om at hun ikke står på en krakk eller veldig på tå 24
Rev. Revenge Skrevet 16. oktober 2024 #100707 Skrevet 16. oktober 2024 Her er kjøkkenøya sammen med cbe. 10
Wenda Skrevet 16. oktober 2024 #100708 Skrevet 16. oktober 2024 På siste bilde så ser kjøkkenøya mye lavere ut igjen da 🤷♀️ men så har hu på seg sko og strekker seg mer enn på det julebildet. 4
Rev. Revenge Skrevet 16. oktober 2024 #100709 Skrevet 16. oktober 2024 (endret) Ut fra hva jeg ser av bildet, treffer toppen på kjøkkenøya bekkenet til cbe, ikke under. De skoene bygger minst tre cm. Så hvis man kan forlyste seg med synet av en thigh gap noen centimeter over kanten på kjøkkenøya, er det sannsynlig at det brukes høyhælte sko eller mer sannsynlig at det filmes ovenfra og ned eventuelt med vidvinkel igjen slik at thigh gap'en blir vist. Jeg har et alternativ til, men da håper jeg ikke naboene ser meg under forsøket. Jeg håper å slippe flere studier av slike bilder fra den kanten. Endret 16. oktober 2024 av Revenge o'Cavatina 17 1 5
Frisk Frosk Skrevet 16. oktober 2024 #100710 Skrevet 16. oktober 2024 Revenge o'Cavatina skrev (3 minutter siden): Ut fra hva jeg ser av bildet, treffer toppen på kjøkkenøya bekkenet til cbe, ikke under. De skoene bygger minst tre cm. Så hvis man kan forlyste seg med synet av en thigh gap noen centimeter over kanten på kjøkkenøya, er det sannsynlig at det brukes høyhælte sko eller mer sannsynlig at det filmes ovenfra og ned eventuelt med vidvinkel igjen slik at thigh gap'en blir vist. Jeg har et alternativ til, men da håper jeg ikke naboene ser meg under forsøket. Jeg håper å slippe flere studier av slike bilder fra den kanten. 3 2
Margit777 Skrevet 16. oktober 2024 #100711 Skrevet 16. oktober 2024 Ikke rart de kanskje ikke har råd til å ha på lyset samtidig som mølla går i kjelleren 8 2
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 16. oktober 2024 Populært innlegg #100712 Skrevet 16. oktober 2024 Revenge o'Cavatina skrev (26 minutter siden): Jeg har et alternativ til, men da håper jeg ikke naboene ser meg under forsøket. Siterer meg selv, da forsøket på kjøkkenet er fullført forhåpentligvis uten tilskuere. Konkluderer med at Berg Eriksen ikke viser thigh gap i akkurat kalorivideoen, men bruker vidvinkel for å få med hele seg i rammen. Fokuset er som kjent på magen, og hodet er ikke avkappet. Et lite apropos til bilder og filming i mørke: Det er stress å finne riktig kameraplassering, så lot være å slå på lyset først men resignerte etter flere velt av mobilen. Dette er nok kjekkere på Kulås uten naboer med innsyn. Jeg er 172 og har samme proporsjoner som cbe mtp over- og underkropp, altså ikke spesielt langbeint. Nærmere like lang i lortefallet som i himmelstrekken. Kjøkkenet har standardhøyde, og et litt slapt sykkelhjul fra i sommer kan plasseres på benken for syns skyld om jeg kommer nær nok men da kappes hodet, så litt avstand fra benken er et krav. Den eneste måten skrittet mitt kommer over kanten på benken (herregud for en setning🤦♀️) er ved å stå på noe uansett kameravinkler, f.eks. en step-benk. Dette innlegget slettes i ren flauhet om cirka 15 timer 35 7 14
Inocybe Skrevet 17. oktober 2024 #100713 Skrevet 17. oktober 2024 FruJohansen skrev (14 timer siden): Rart å publisere dette nå, tallene har vært offentlige i månedsvis? Tipper Sarpsborg arbeiderblad hadde puttet henne i has-been kategorien og ikke skrevet om dem fordi de ikke engang lokalt vekker interesse lenger. Men kaloritellings-flausen brakte henne tilbake i bevisstheten for en stund. Får se hvor lenge det varer denne gangen. Kommer vel an på hvilke usympatiske sprell de finner på neste gang. 22 1
Pæddan Skrevet 17. oktober 2024 #100714 Skrevet 17. oktober 2024 Inocybe skrev (1 time siden): Tipper Sarpsborg arbeiderblad hadde puttet henne i has-been kategorien og ikke skrevet om dem fordi de ikke engang lokalt vekker interesse lenger. Men kaloritellings-flausen brakte henne tilbake i bevisstheten for en stund. Får se hvor lenge det varer denne gangen. Kommer vel an på hvilke usympatiske sprell de finner på neste gang. Tenker det mulig har offentlige skattelister som nå kommer og SA skrev forresten inne bare disse ti klovnene. De pleier å ta for seg flere selskaper fra tid til annen 🫠 5
lenebu Skrevet 17. oktober 2024 #100715 Skrevet 17. oktober 2024 Stjertmeis skrev (18 timer siden): Apropos "kunder": De har gjenbrukt tilbakemeldingee fra en "kunde" med initialene SB opptil flere ganger, både pt_carolineberg og LKE. LKE delte senest i går en story med en fantastisk tilbakemelding fra denne "SB". For all del, om denne SB eksisterer kan det jo være hun er veldig fornøyd. Men litt tvilsomt at hun er betalende kunde til både CBE og LKE. Når vi ser på tilbakemeldinger fra andre "kunder", underbygger det teorien om at tilbakemeldingene ikke er reelle: På netfit sin egen hjemmeside er det kun tre tilbakemeldinger fra fornøyde "kunder". To av tilbakemeldingene er fra én og samme person: Henrik Ballangrud. Han er styremedlem og minoritetsaksjonær i Adrian Paul sitt selskap, Optimal Link AS. Ikke en veldig upartisk kunde.. Men! Den siste er enda morsommere: den er tilsynelatende fra Peter Crouch - en (tidligere) englesk premier leauge fotballspiller! Og hva har så han sagt om sin opplevelse med Netfit? Naturligvis ingenting ! For der er det opplagt at pt-paret CBE/LKE har slurva og rett og slett publisert tilbakemeldingen før de har rukket å fabrikkere den: Det er noe smått ironisk over tittelen "VÅRE VERDIER: KVALITET I ALLE LEDD" med teksten der de skal utdype om verdiene "Lorem ipsum...". "Alle ledd" innbefattet visst ikke "om oss"-seksjonen av nettsiden. Kilde: https://netfit.no/om-oss/ 25 2 5
Sophia_08 Skrevet 17. oktober 2024 #100716 Skrevet 17. oktober 2024 lenebu skrev (11 minutter siden): Det er noe smått ironisk over tittelen "VÅRE VERDIER: KVALITET I ALLE LEDD" med teksten der de skal utdype om verdiene "Lorem ipsum...". "Alle ledd" innbefattet visst ikke "om oss"-seksjonen av nettsiden. Kilde: https://netfit.no/om-oss/ Link til nettbutikk funker heller ikke. Hele siden virker jo glemt og forlatt. 11 1
~ Ada ~ Skrevet 17. oktober 2024 #100717 Skrevet 17. oktober 2024 Revenge o'Cavatina skrev (8 timer siden): Siterer meg selv, da forsøket på kjøkkenet er fullført forhåpentligvis uten tilskuere. Konkluderer med at Berg Eriksen ikke viser thigh gap i akkurat kalorivideoen, men bruker vidvinkel for å få med hele seg i rammen. Fokuset er som kjent på magen, og hodet er ikke avkappet. Et lite apropos til bilder og filming i mørke: Det er stress å finne riktig kameraplassering, så lot være å slå på lyset først men resignerte etter flere velt av mobilen. Dette er nok kjekkere på Kulås uten naboer med innsyn. Jeg er 172 og har samme proporsjoner som cbe mtp over- og underkropp, altså ikke spesielt langbeint. Nærmere like lang i lortefallet som i himmelstrekken. Kjøkkenet har standardhøyde, og et litt slapt sykkelhjul fra i sommer kan plasseres på benken for syns skyld om jeg kommer nær nok men da kappes hodet, så litt avstand fra benken er et krav. Den eneste måten skrittet mitt kommer over kanten på benken (herregud for en setning🤦♀️) er ved å stå på noe uansett kameravinkler, f.eks. en step-benk. Dette innlegget slettes i ren flauhet om cirka 15 timer 🤣 2 1
CityCityBangBang Skrevet 17. oktober 2024 #100718 Skrevet 17. oktober 2024 Da har den selverklærte frysepinnen kommet med "outfit of the day", eller OOTD som det nå omtales som.... Bare å ønske lykke til. 😳 25
Villroses hage Skrevet 17. oktober 2024 #100719 Skrevet 17. oktober 2024 Revenge o'Cavatina skrev (9 timer siden): Siterer meg selv, da forsøket på kjøkkenet er fullført forhåpentligvis uten tilskuere. Konkluderer med at Berg Eriksen ikke viser thigh gap i akkurat kalorivideoen, men bruker vidvinkel for å få med hele seg i rammen. Fokuset er som kjent på magen, og hodet er ikke avkappet. Et lite apropos til bilder og filming i mørke: Det er stress å finne riktig kameraplassering, så lot være å slå på lyset først men resignerte etter flere velt av mobilen. Dette er nok kjekkere på Kulås uten naboer med innsyn. Jeg er 172 og har samme proporsjoner som cbe mtp over- og underkropp, altså ikke spesielt langbeint. Nærmere like lang i lortefallet som i himmelstrekken. Kjøkkenet har standardhøyde, og et litt slapt sykkelhjul fra i sommer kan plasseres på benken for syns skyld om jeg kommer nær nok men da kappes hodet, så litt avstand fra benken er et krav. Den eneste måten skrittet mitt kommer over kanten på benken (herregud for en setning🤦♀️) er ved å stå på noe uansett kameravinkler, f.eks. en step-benk. Dette innlegget slettes i ren flauhet om cirka 15 timer Takk for at du tok en for laget. Skulle vært flue på veggen 😂😂😅 Kan jo ikke bare slenge ut påstander uten dokumentasjon... Akk, for et strev for å se max tynn og "deilig" ut på Kulås. 19
Escadamango Skrevet 17. oktober 2024 #100720 Skrevet 17. oktober 2024 CityCityBangBang skrev (2 timer siden): Da har den selverklærte frysepinnen kommet med "outfit of the day", eller OOTD som det nå omtales som.... Bare å ønske lykke til. 😳 DETTE!!! Føltes deilig å vise seg lettkledd og ei lita nipple, tenker jeg. 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå