Ellevira Skrevet 10. oktober 2024 #100241 Skrevet 10. oktober 2024 Stjertmeis skrev (1 time siden): Samme her. Samme her 1
Laia Skrevet 10. oktober 2024 #100242 Skrevet 10. oktober 2024 Spanky skrev (1 time siden): Kontoen er nok stengt igjen, den var åpen tidligere idag. Om en er blokkert finner en ikke kontoen heller. Men nå gjør hun «alt rett» i forhold til å skape engasjement, lukke kontoen for at folk skal bli nysgjerrig og dermed må trykke følger for å få sett. Og folk biter på, følgere strømmer til. Men kanskje ikke av de riktige grunnene. Akkurat det betyr kanskje ikke så mye for Caroline, bare tallene får opp 🤪 Enten det eller så er det kanskje også litt «shopping» på gang? (har ofte skjedd en drastisk oppgang i følgere etter stenging av konto). For to dager siden var følgertallet nede i 31 826 (etter et drastisk fall på 144 samme døgn). I dag, to dager senere, er ikke tallet oppdatert på socialblade.com Kikker man imidlertid innom på pt_caroline sin insta er tallet i dag steget til 32,3 k. 7 2
Gladidagogså Skrevet 10. oktober 2024 #100243 Skrevet 10. oktober 2024 ChickNorris skrev (1 time siden): Hvis pt kontoen er åpnet nå, så er jeg tydeligvis blokkert 😂 Og det skyldes at jeg liket innlegget fra Ingeborg. Ikke rart de har travle dager 🙃 Blokkert eg og🤦♀️må jo ikke like en kritisk kommentar 😅 4 1
Rev. Revenge Skrevet 10. oktober 2024 #100244 Skrevet 10. oktober 2024 Jeg klarer ikke å fri meg fra tanken over to bedriftseiere rundt 40 i sofaen på kvelden, sysselsatt med kaloritelling og frydefull kakling om dumme følgere, og ukas provosere/åpne/lukke/blokke/kjøpe-taktikk. Deltakelse i CK kom og gikk uten noe nytt. Nå i oppkjøringen til TV-sending av KL(?) Skal tiden brukes godt til å seile seg opp fra bunnen av havet ved å gå tilbake til den gamle, kjente engasjement i kommentarfelt-strategien som de begge var så glade i tidligere. #stalltips 26 5
Xstrella Skrevet 10. oktober 2024 #100245 Skrevet 10. oktober 2024 Revenge o'Cavatina skrev (4 minutter siden): Jeg klarer ikke å fri meg fra tanken over to bedriftseiere rundt 40 i sofaen på kvelden, sysselsatt med kaloritelling og frydefull kakling om dumme følgere, og ukas provosere/åpne/lukke/blokke/kjøpe-taktikk. Deltakelse i CK kom og gikk uten noe nytt. Nå i oppkjøringen til TV-sending av KL(?) Skal tiden brukes godt til å seile seg opp fra bunnen av havet ved å gå tilbake til den gamle, kjente engasjement i kommentarfelt-strategien som de begge var så glade i tidligere. #stalltips Enig. De må ha et forferdelig kjedelig liv om de kun er opptatt av kaloritelling og jogging. Innholdsløst og elendige forbilder. Stakkars jentene som bor oppi dette sirkuset. 14
ingo Skrevet 10. oktober 2024 #100246 Skrevet 10. oktober 2024 Frisk Frosk skrev (12 timer siden): Det er enten blåst... ...eller så er det et forferdelig usmakelig og bevisst forsøk på å få fokuset bort fra proana-kalori-flausen deres på pt_carolineberg, inkl. hans pinlige forsvar av hennes manglende kunnskap og kompetanse. Når man på så mange forskjellige måter er i ferd med å kjøre egne bedrifter varig i grøfta, så er det kanskje foretrukket å fremstille seg selv som helt blåst, fremfor at de fortsatt skal få omtale som avslører deres totale mangel på kunnskap, utdanning, kompetanse, erfaring samt hvor lite de følger med i det som skjer innen forskning på vektproblematikk. Åkke som fremstiller de seg som totalt blåst - og nå velger de altså å velge (?) en avledningsmanøver som også innebærer et av de områdene hvor deres ansvarsløshet og kynisme avsløres best, nemlig i deres barneeksponering. Blåst, ja, man skulle nesten tro at en arm av "Milton" har blåst bort det meste av anstendighet og vett hos de to voksne på Kulås... Anser det som svært sannsynlig at hun ikke aner noe om orkanen Milton, i beste fall har hun sett det i en overskrift men så lenge det ikke angår henne (men verden vi lever i) så er det irrelevant. 18
Snødronninga Skrevet 10. oktober 2024 #100247 Skrevet 10. oktober 2024 (endret) De var veldig opptatt med å slette kommentarer den dagen reelen ble lagt ut. Jeg så denne kommentaren 2:44 på natta (som jeg ser på skjermdumpen😄) og noen min etterpå var den sletta. Ble nok ikke mange timers søvn på ekteparet den natta. Forundrer meg ikke om de går gjennom alle som har likt andre sine kommentarer, og kommentarer, for å blokkere/begrense. https://www.instagram.com/p/DA1XGXZth-e/?hl=nb Endret 10. oktober 2024 av Snødronninga 31 10
ingo Skrevet 10. oktober 2024 #100248 Skrevet 10. oktober 2024 Gladidagogså skrev (20 minutter siden): Blokkert eg og🤦♀️må jo ikke like en kritisk kommentar 😅 Fantastiske jobbdager de har, samfunnsnyttig og givende & gir rom for personlig utvikling og vekst. (sarkasme) 23 1
Xstrella Skrevet 10. oktober 2024 #100249 Skrevet 10. oktober 2024 Snødronninga skrev (5 minutter siden): De var veldig opptatt med å slette kommentarer den dagen reelen ble lagt ut. Jeg så denne kommentaren 2:44 på natta (som jeg ser på skjermdumpen😄) og noen min etterpå var den sletta. Ble nok ikke mange timers søvn på ekteparet den natta. Forundrer meg ikke om de går gjennom alle som har likt andre sine kommentarer, og kommentarer, for å blokkere/begrense. https://www.instagram.com/p/DA1XGXZth-e/?hl=nb Forferdelig kynisk ansikt. Jeg vemmes over den nedlatende holdningen de to har. De bør stenge ned og komme seg ut blant vanlige folk i vanlige jobber. Kjenner jeg blir uvel at det falske fjeset der. 23
Minthia Skrevet 10. oktober 2024 #100250 Skrevet 10. oktober 2024 Snødronninga skrev (59 minutter siden): De var veldig opptatt med å slette kommentarer den dagen reelen ble lagt ut. Jeg så denne kommentaren 2:44 på natta (som jeg ser på skjermdumpen😄) og noen min etterpå var den sletta. Ble nok ikke mange timers søvn på ekteparet den natta. Forundrer meg ikke om de går gjennom alle som har likt andre sine kommentarer, og kommentarer, for å blokkere/begrense. https://www.instagram.com/p/DA1XGXZth-e/?hl=nb Svært urovekkende adferd altså. Ligge våken om natta og slette kritiske kommentarer mens man sier på insta at overvekten av tilbakemeldingene er positive. Sist jeg sjekka mens instaen enda var åpen sto det 998 likes på Senneset og bare oppunder 500 på selve innlegget til PT-frua. Troy har vel over 2000 likes. For å bruke deres egen målestokk på hvordan innlegget har blitt tatt imot. Tenker frua virkelig at det står 1000 stk fra kvinneguiden klare til å sable henne ned bare fordi det er henne, mens hun ligger i mørket på natta og sletter kritiske kommentarer som taler imot deres eget virkelighetsbilde? Fins de liksom ikke de kommentarene da? Kanskje de må gjøre som Trump og starte egen plattform hvor de også kan kontrollere likerklikkene.. De forvalter sannheten mens resten bare er fake news. Følgerskaren virker like ekte som Trumps forfalskede deltakermengde i alle fall. 27 12
Kollontaj Skrevet 10. oktober 2024 #100251 Skrevet 10. oktober 2024 Tipper de fleste som skriver her ikke har likt noen innlegg eller skrevet noe der, så at det er KG på ferde er helt feil, om noen tror det. 17 3
Carmen67 Skrevet 10. oktober 2024 #100252 Skrevet 10. oktober 2024 Nudeldama skrev (22 timer siden): Jeg skal, for første gang, forsvare CBE i denne tråden. Dette kommer nok som et sjokk for de som oppfatter kritikk i denne tråden som automatisk forsvar for CBE. Noe det aldri har vært. Dette omhandler videoen CBE la ut om kalorier i snacks. Jeg er selv en person som jobber med å gå ned i vekt, og infoen CBE kommer med her er ingenting nytt. Dette har blitt publisert i utallige artikler gjennom mange, mange år tidligere. Både kalorier i snacks og "flytende" kalorier i ting som juice, melk og kaffe latte. Blir folk i dag virkelig så støtt av dette? Dette er jo allmennkunnskap for alle som har jobbet med å gå ned i vekt de siste tiårene. Hvis det hun sier virkelig er så forferdelig, hvorfor er dette da kunnskap som har blitt publisert i tiår uten at noen har reagert? Eller, kan det være, at noen får piggene ut bare fordi hun sier noe? Dette har du helt rett i! Piggene er ute fordi det er hun og narrativet som sier det og forklaringen er enkel. Videoen der hun står med spente muskler, innsunken mage, thight gap, minimalt med klær (er det ikke kaldt i Villa Kulås?), filter og hovedfokus på kropp i riktige vinkler der ansiktet forsvinner fra fokus, er selve kjernen i problemet. Det hun sier forsvinner blant alle disse effektene og hele greia blir et tragisk skue. Aldri skulle jeg forsvare: «det er ikke det du sier, men måten du sier det på». Men det er poenget her. Å forsvare blir derfor umusikalsk om man tar hele settingen ut av kontekst. Ps. Sjokket uteble 10 7
Hulderen Skrevet 10. oktober 2024 #100253 Skrevet 10. oktober 2024 Frisk Frosk skrev (20 timer siden): Forskning tyder på at det faktisk er motsatt, at det å spise nøtter reduserer risiko for vektøkning: https://nhi.no/kosthold/forebyggende-kost-og-sykdom/a-spise-notter-kan-vare-positivt-for-vekten Leste du artikkelen du lenker til? Nøtter reduserer risikoen for vektøkning hvis man lar en liten mengde nøtter erstatte et halvt måltid med usunn mat. Folk flest lar ikke nøtter erstatte usunne måltider. Folk flest spiser nøtter i tillegg til de usunne måltidene. Så den overskriften var meget misvisende. Tar man og lar en liten mengde frukt og grønnsaker erstatte et halvt usunt måltid, så gir nok det enda større vektnedgang.
panzerpølsa Skrevet 10. oktober 2024 #100254 Skrevet 10. oktober 2024 Jeg tror kanskje man blir litt på grensa til det som kalles institusjonalisert av det disse to driver med. De roter rundt alene i en mørk kjeller, beundrer seg selv i egne speil, og det av blanke flater de eventuelt går forbi. De bruker så mye tid på å redigere, posere og skape en fiktiv hverdag, så man mister kanskje både seg selv og gangsynet underveis. I tillegg holder jo noen pusten så lenge at det kanskje er lite oksygenopptak. 33 9
Carmen67 Skrevet 10. oktober 2024 #100255 Skrevet 10. oktober 2024 panzerpølsa skrev (4 minutter siden): Jeg tror kanskje man blir litt på grensa til det som kalles institusjonalisert av det disse to driver med. De roter rundt alene i en mørk kjeller, beundrer seg selv i egne speil, og det av blanke flater de eventuelt går forbi. De bruker så mye tid på å redigere, posere og skape en fiktiv hverdag, så man mister kanskje både seg selv og gangsynet underveis. I tillegg holder jo noen pusten så lenge at det kanskje er lite oksygenopptak. Og akkurat nå drømmer de seg tilbake til Florida….. 19 1
Kollontaj Skrevet 10. oktober 2024 #100256 Skrevet 10. oktober 2024 (endret) Hulderen skrev (19 minutter siden): Leste du artikkelen du lenker til? Nøtter reduserer risikoen for vektøkning hvis man lar en liten mengde nøtter erstatte et halvt måltid med usunn mat. Folk flest lar ikke nøtter erstatte usunne måltider. Folk flest spiser nøtter i tillegg til de usunne måltidene. Så den overskriften var meget misvisende. Tar man og lar en liten mengde frukt og grønnsaker erstatte et halvt usunt måltid, så gir nok det enda større vektnedgang. Eh, dette var da veldig synsete? Har du noe belegg for å hevde det? Det jeg gjør og sikkert mange med meg (ser iallfall kolleger gjøre det) er å spise noen nøtter i stedet for noe annet, det gjelder både de som trener mye og de som er i andre enden. Men klart; jeg vet ikke hva de spiser ellers, men jeg mistenker virkelig ikke de som har noen kilo ekstra eller de som trener mye for å spise usunne måltider ellers. Endret 10. oktober 2024 av Kollontaj 4
blåbærpai Skrevet 10. oktober 2024 #100257 Skrevet 10. oktober 2024 Kollontaj skrev (49 minutter siden): Tipper de fleste som skriver her ikke har likt noen innlegg eller skrevet noe der, så at det er KG på ferde er helt feil, om noen tror det. Word! 3
panzerpølsa Skrevet 10. oktober 2024 #100258 Skrevet 10. oktober 2024 Carmen67 skrev (16 minutter siden): Og akkurat nå drømmer de seg tilbake til Florida….. Nettopp, og det virker jo som at det er lite tanker rundt noe annet enn sin lille oppkonstuerte verden, da blir det smakløse og tonedøve innlegg som blandt annet dette. På tide å få hodet ut av egen ræv. 17
~ Ada ~ Skrevet 10. oktober 2024 #100259 Skrevet 10. oktober 2024 Hulderen skrev (38 minutter siden): Leste du artikkelen du lenker til? Nøtter reduserer risikoen for vektøkning hvis man lar en liten mengde nøtter erstatte et halvt måltid med usunn mat. Folk flest lar ikke nøtter erstatte usunne måltider. Folk flest spiser nøtter i tillegg til de usunne måltidene. Så den overskriften var meget misvisende. Tar man og lar en liten mengde frukt og grønnsaker erstatte et halvt usunt måltid, så gir nok det enda større vektnedgang. Da er det ikke nøttene vi skal ta vekk, men det usunne. 2 7
Carmen67 Skrevet 10. oktober 2024 #100260 Skrevet 10. oktober 2024 panzerpølsa skrev (8 minutter siden): Nettopp, og det virker jo som at det er lite tanker rundt noe annet enn sin lille oppkonstuerte verden, da blir det smakløse og tonedøve innlegg som blandt annet dette. På tide å få hodet ut av egen ræv. ….eller jakten på oppmerksomhet har ingen grenser. Jeg fatter ikke uansett. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå