Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snødronninga skrev (1 time siden):

Man skal tidlig krøkes eller? Mors interesser og verdier smitter så klart over på de små. 🙄

Dere klager på alt.

Hva i alle dager er galt med tema? 

Hun kunne hatt Disney prinsesse, dans, rulleskøyte, hårsveis, eller kansje armbånd bursdag.

Hun må kansje spørre her først?

Det er faktisk passert 100.000 innlegg 

Få dere et liv , ikke bruk tid på å irritere dere over alt 🤣🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luppa skrev (5 timer siden):

Åtteåringen skal ha lipglossbursdag. You can't make this shit up...

Vel min åtteåring var i spa bursdag foregående uke så ikke så uvanlig vil jeg tro. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

siesta skrev (1 time siden):

Dere klager på alt.

Hva i alle dager er galt med tema? 

Hun kunne hatt Disney prinsesse, dans, rulleskøyte, hårsveis, eller kansje armbånd bursdag.

Hun må kansje spørre her først?

Det er faktisk passert 100.000 innlegg 

Få dere et liv , ikke bruk tid på å irritere dere over alt 🤣🤣

Beklager tidspunkt; jeg skal på tur. 🤪

Må man ha et tema? Det er ikke vanlig rundt her vi bor, kjenner barn fra to og oppover, har ikke hørt om en eneste som har vært i temabursdag. Riktignok var ene vår i «gul» bursdag en gang rett før påske, men det var det. Beklager språkbruken også; men temaet høres ganske fjottete ut, men så husker man jo på at det ligger kommersielle hensyn bak. Og nei, det gjør ikke saken bedre. Og lipstick for 9-åringer? Vet de bruker det og mest sannsynlig har det fra før, men jeg hadde stusset kraftig som forelder. Det bidrar til å alminneliggjøre sminking for 9-åringer, noe jeg mener er en «aktivitet» de godt kan vente med og som derfor skiller seg ut fra de andre temaene du nevner. 

  • Liker 34
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luppa skrev (10 timer siden):

Åtteåringen skal ha lipglossbursdag. You can't make this shit up...

Lipglossbursdag? Det har jeg faktisk ikke fantasi nok til å tenke meg hva er eller hvordan det skal foregå. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (27 minutter siden):

Lipglossbursdag? Det har jeg faktisk ikke fantasi nok til å tenke meg hva er eller hvordan det skal foregå. 

De skal lage sin egen lipgloss på INSPIRIA. De er så heldige at de får den med deg hjem også.. Dette er en bursdag for en 8 åring. Wow.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (4 timer siden):

Beklager tidspunkt; jeg skal på tur. 🤪

Må man ha et tema? Det er ikke vanlig rundt her vi bor, kjenner barn fra to og oppover, har ikke hørt om en eneste som har vært i temabursdag. Riktignok var ene vår i «gul» bursdag en gang rett før påske, men det var det. Beklager språkbruken også; men temaet høres ganske fjottete ut, men så husker man jo på at det ligger kommersielle hensyn bak. Og nei, det gjør ikke saken bedre. Og lipstick for 9-åringer? Vet de bruker det og mest sannsynlig har det fra før, men jeg hadde stusset kraftig som forelder. Det bidrar til å alminneliggjøre sminking for 9-åringer, noe jeg mener er en «aktivitet» de godt kan vente med og som derfor skiller seg ut fra de andre temaene du nevner. 

Tipper det er stor stas for jentene jeg! Jeg hadde elska det. Og mine barn har nå fått bursdager med noe tilbehør de interesserer seg for. Typisk muffins( jeg nekter å kalle det cupcakes) med edderkopp eller traktor på kaka eller noe slikt ! 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (6 minutter siden):

Tipper det er stor stas for jentene jeg! Jeg hadde elska det. Og mine barn har nå fått bursdager med noe tilbehør de interesserer seg for. Typisk muffins( jeg nekter å kalle det cupcakes) med edderkopp eller traktor på kaka eller noe slikt ! 

Klart det er stas for jentene. Det endrer ikke på vanviddet i det. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (39 minutter siden):

Klart det er stas for jentene. Det endrer ikke på vanviddet i det. 

Jeg syns det er vanvidd at vi vet om at de skal feire bursdag eller at vi vet at de har bursdag i det hele tatt. 
At de skal lage sin egen lipgloss er det vel alderen for nå? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Correct me if I’m wrong, men trodde hun har sagt gjentatte ganger hun ikke teller kalorier..

  • Liker 20
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (7 minutter siden):

Correct me if I’m wrong, men trodde hun har sagt gjentatte ganger hun ikke teller kalorier..

Stoler du på noen av det hun sier? Hun påstår jp både  å være best i klassen til reklamemerking og at hun aldri redigerer annet enn lys i bildene sine, heller. 

Den filmen er fæl - den må være enormt triggende for folk som har den minste antydning til sF. Hun poserer så hodet er større enn midjen. Hun har full oversikt over kaloriinnholdet i alt fra en skje peanøttsmør til noen macho-chips. 

  • Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er mest vanvidd er det hun fronter på story nå! «Vipps 100 kalorier spist!» Hvor skal en starte? 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (18 minutter siden):

macho-chips. 

😂 Derfor må det telles, det er jo mucho macho-kalorier!

Så til alvoret: Caroline Berg Eriksen har ingen formell kompetanse på veiledning av kosthold og ernæring, og skal derfor ikke begi seg ut på veiledning for potensielle kunder under kappe av et kort PT-kurs. Hun bør slutte med iscenesettelse og filter ved kjøkkenbenken også for å gi seg ut som tynnere enn hun er. Dette er villedende, farlig markedsføring fra ende til annen.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 30
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Klink: Det er den filmen jeg snakker om over her - hvor hodet er større enn midjen. 

 

 

Endret av pøbelsara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

pøbelsara skrev (5 minutter siden):

@Klink: Det er den filmen jeg snakker om over her - hvor hodet er større enn midjen. 

 

 

Ja det skjønte jeg. Helt horribelt hva hun fronter her. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en nifs video... Er det meningen at voksne mennesker skal ha dårlig samvittighet for å spise litt snacks nå og da? Det er jo helt normalt med småsnacks! Jeg spiser mye småsnacks i løpet av dagen, det trives jeg med. Jeg er forresten normalvektig. Jeg hadde blitt helt forstyrret av å drive å regne på hvor mye kalorier det tilsvarer. Driver Caroline og begrenser seg selv mtp småsnacks, siden hun har stålkontroll på hvor mye kalorier det tilsvarer? I så fall er jeg redd for at hun er forstyrret. Dette var bare nifst... Og hvorfor holder hun inn magen på videoen? Og hvorfor spiser hun ikke noe av snacksen hun viser frem? 

  • Liker 37
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (52 minutter siden):

Problemet er jo at vi - vilt fremmede vet hva slags brusdagstema disse ungene har hatt siden første bursdag. hvis man ikke vil ha kommentarer eller kritikk for det man gjør, og særlig for det man gjør med og for og sammen med barna sine, burde man bare droppe å publisere det til 300 000 vilt fremmede mennesker. 

Jeg synes det er tragisk at jenter i dag vokser opp med et ekstremt utseendefokus. Jeg synes det er enda mer tragisk at barn av influensene vokser opp i det nådeløse søkelyset til internett. Ingen kontroll på hvem som får innblikk i ungenes aktiviteter, barndom, antrekk, (utvalgte) deler av hverdagslivet. Det deles med koselige folk som bare vil dem vel (men som tror de kjenner dem) med folk som har sære interesser, men slemme folk som spyr hat og hets og med folk som er dypt kritiske og bekymret for hva det gjør med noen å leve i en hverdag som deles med andre hele føkkings tiden.

Vi vet hvor disse ungene har vært i hver eneste ferie - og hva slags bursdagstemaer som har vært kommersielt utnyttet hver eneste fødselsdag i hhv 10 og 8 år nå. Vi vet hvordan julekalenderne deres har sett ut og hva de har inneholdt. Det er sykt - og det er rett og slett ræve foreldreskap, mener jeg. Første og viktigste oppgave man har som foreldre, er å ta vare på og beskytte ungene sine. Det gjør man virkelig ikke ved å dele livene deres på nett med folk man ikke har noe som helst kontroll over. 

 

Det vet ikke jeg .

Det jeg vet om henne leser jeg her inne på kg.

Dere er flinke å holde oss orientert. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

siesta skrev (4 minutter siden):

Det vet ikke jeg .

Det jeg vet om henne leser jeg her inne på kg.

Dere er flinke å holde oss orientert. 

 

Dette er også et poeng ja🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...