Populært innlegg pøbelsara Skrevet 24. oktober 2019 Populært innlegg #9961 Del Skrevet 24. oktober 2019 Nei, de fleste dropper ikke jobb i ukesvis når noen i familien dør. Så kjør på med vanlige innlegg, som planlagt. Men dropp å poste fra begravelsen i SoMe! Det er uendelig kynisk å skape innhold i sin kommersielle some-virksomhet fra begravelsen. 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 24. oktober 2019 #9962 Del Skrevet 24. oktober 2019 20 minutter siden, virkelig skrev: De fleste dropper vel ikke jobben en hel uke om et familiemedlem er død ? Det er en gammel mann som er død, han er farfaren til LK og har levd et godt og langt liv. Han var vel nesten 100 år. Livet stopper faktisk ikke opp når noen dør etter et langt liv som dette. det skulle faktisk tatt seg ut om alle rundt i landet vårt droppet jobb en uke eller mer når familiemedlem dør. Han var farfaren til LK, det er da ikke spesielt nære CBE uansett om hun hadde en veldig godt forhold til han. Og er man kynisk fordi en fortsetter jobben sin ? En kan sørge på sin måte uten at livet stopper opp. Så nei, jeg reagerer ikke på det . Dette innlegget om farsdagsbok har mest sannsynlig vært bestemt med oppdragsgiver og da er det ikke alltid ting kan settes på vent. Jeg er enig med deg. Jeg skjønner at det er en balansegang når man må reise tvers over landet for en begravelse, og man lever av å utlevere livet sitt. Ålesund er vakkert og det samme er kjøreturen dit, så jeg skjønner at de benytter sjansen til å vise seg fram i litt andre omgivelser enn vanlig. Og pluss i boka for å ikke benytte fly. For meg virker det naturlig at hun skriver litt om hvorfor de drar dit, noen pene ord om bestefar er også hyggelig. Jeg reagerer ikke engang på et bilde av bestefar i offentlige kanaler, selv om LKE kunne roet ned på lys/skygge, så han ikke ser så skummel ut. Bildet av mor og barn i begravelsesklær, inkludert matchende hårbøyler, finner jeg ikke igjen, så jeg antar hun har tatt til seg kritikken og slettet det? Hvis hun bare slettet resten av barnebildene, så hadde hun fått tommelopp fra meg😊 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 24. oktober 2019 #9963 Del Skrevet 24. oktober 2019 2 timer siden, virkelig skrev: De fleste dropper vel ikke jobben en hel uke om et familiemedlem er død ? Det er en gammel mann som er død, han er farfaren til LK og har levd et godt og langt liv. Han var vel nesten 100 år. Livet stopper faktisk ikke opp når noen dør etter et langt liv som dette. det skulle faktisk tatt seg ut om alle rundt i landet vårt droppet jobb en uke eller mer når familiemedlem dør. Han var farfaren til LK, det er da ikke spesielt nære CBE uansett om hun hadde en veldig godt forhold til han. Og er man kynisk fordi en fortsetter jobben sin ? En kan sørge på sin måte uten at livet stopper opp. Så nei, jeg reagerer ikke på det . Dette innlegget om farsdagsbok har mest sannsynlig vært bestemt med oppdragsgiver og da er det ikke alltid ting kan settes på vent. Jeg er helt enig, man kan ikke slutte å jobbe, men det er nå sto forskjell på å slutte å jobbe og å ta med seg jobben nærmest i begravelsen. Det er egentlig ganske sykt å gjøre.. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 24. oktober 2019 Populært innlegg #9964 Del Skrevet 24. oktober 2019 Det er vitterlig ingen som har ment at CBE burde ha lagt ned jobben/bloggen/insta i ei uke pga dødsfall i nær familie, derimot så burde hun ikke brukt dødsfallet og begravelsen som bloggfyll og inntekt. Innleggene hun skriver er nettopp jobben hennes og det er det som gir mynt i kassa. Blogg i vei, men dropp bilder av den avdøde, av kisten, av småjenter i begravelseoutfit osv osv Selv 14-åringen vår forsto helt av seg selv at hun ikke skulle legge ut bilde på insta av kisten da oldemoren hennes døde. Det sømmer seg ikke og er lite respektfullt om man så er fjortis eller blogger 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 24. oktober 2019 Populært innlegg #9965 Del Skrevet 24. oktober 2019 (endret) 5 timer siden, virkelig skrev: De fleste dropper vel ikke jobben en hel uke om et familiemedlem er død ? Det er en gammel mann som er død, han er farfaren til LK og har levd et godt og langt liv. Han var vel nesten 100 år. Livet stopper faktisk ikke opp når noen dør etter et langt liv som dette. det skulle faktisk tatt seg ut om alle rundt i landet vårt droppet jobb en uke eller mer når familiemedlem dør. Han var farfaren til LK, det er da ikke spesielt nære CBE uansett om hun hadde en veldig godt forhold til han. Og er man kynisk fordi en fortsetter jobben sin ? En kan sørge på sin måte uten at livet stopper opp. Så nei, jeg reagerer ikke på det . Dette innlegget om farsdagsbok har mest sannsynlig vært bestemt med oppdragsgiver og da er det ikke alltid ting kan settes på vent. Nei man trenger ikke legge ned bloggen når noen dør. Men som @pøbelsara skriver så er det stor forskjell mellom å la hverdagen gå sin gang og direkte utnytte situasjonen til innhold, likes og venninne-bonding. Jeg så ikke en eneste negativ bemerking da CBE postet om turen mot Ålesund. Teksten da var kort forklarende om hvorfor de dro og at de var triste. Kort og nøkternt om selve dødsfallet, fokus på noe annet og helt innafor. Da CBE der i mot postet bilder fra selve begravelsen og bilde av avdøde kom kritikken og den kritikken er vel fortjent. Her tråkket hun langt over grensen. Reklamen med Adlibris var sikkert bestilt for lenge siden, men her burde CBE og/eller Adlibris ha skjønt at de ikke kunne gjennomføre reklamen slik situasjonen var. Det ble rett og slett usmakelig. Skjønner det ikke er enkelt, men resultatet ble jo at reklamen fikk en ekkel eim på grunn av timingen. Sikker på at Treasures og Adlibris kunne ha funnet en bedre løsning. Endret 24. oktober 2019 av Inocybe 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 24. oktober 2019 #9966 Del Skrevet 24. oktober 2019 (endret) 2 timer siden, Inocybe skrev: Nei man trenger ikke legge ned bloggen når noen dør. Men som @pøbelsara skriver så er det stor forskjell mellom å la hverdagen gå sin gang og direkte utnytte situasjonen til innhold, likes og venninne-bonding. Jeg så ikke en eneste negativ bemerking da CBE postet om turen mot Ålesund. Teksten da var kort forklarende om hvorfor de dro og at de var triste. Kort og nøkternt om selve dødsfallet, fokus på noe annet og helt innafor. Da CBE der i mot postet bilder fra selve begravelsen og bilde av avdøde kom kritikken og den kritikken er vel fortjent. Her tråkket hun langt over grensen. Reklamen med Adlibris var sikkert bestilt for lenge siden, men her burde CBE og/eller Adlibris ha skjønt at de ikke kunne gjennomføre reklamen slik situasjonen var. Det ble rett og slett usmakelig. Skjønner det ikke er enkelt, men resultatet ble jo at reklamen fikk en ekkel eim på grunn av timingen. Sikker på at Treasures og Adlibris kunne ha funnet en bedre løsning. Jeg ser på det, som en hyllest av en kjær mann, Der ser man hvor forskjellig man ser på det, men jeg ser ser også at jeg deler den oppfatningen med nærmere 14 K som har likt posten Hadde det vært så uetisk som folk her inne vil ha det til , så hadde ikke posten fått så mange likes, tvert om Endret 24. oktober 2019 av Lana01 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 24. oktober 2019 #9967 Del Skrevet 24. oktober 2019 At 14K har likt posten, betyr bare at 14K har trykket "like" uavhengig av årsak til handlingen. Det betyr ikke at posten er mindre uetisk . 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 24. oktober 2019 #9968 Del Skrevet 24. oktober 2019 (endret) 1 time siden, Revenge o'Cavatina skrev: At 14K har likt posten, betyr bare at 14K har trykket "like" uavhengig av årsak til handlingen. Det betyr ikke at posten er mindre uetisk . Ja for folk har jo en vane for å trykke like på poster de synes er uetiske. 🙄. Jeg forstår at du synes det er uetisk, men det betyr ikke at den allmenne oppfatningen av det. La til: Nå er det også ganske vanlig at kjente og ukjente legger ut en hyllest i sosiale medier, når de mister noen som de har kjær. Vår Staude la ut mye på sin Instagram profil, da hun mistet sin mor nylig.. Bilder fra begravelsen m.m. Er dette også uetisk, eller er det uetisk fordi det er CBE som gjør det? Endret 24. oktober 2019 av Lana01 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undreguri Skrevet 24. oktober 2019 #9969 Del Skrevet 24. oktober 2019 42 minutter siden, Lana01 skrev: Ja for folk har jo en vane for å trykke like på poster de synes er uetiske. 🙄. Jeg forstår at du synes det er uetisk, men det betyr ikke at den allmenne oppfatningen av det. La til: Nå er det også ganske vanlig at kjente og ukjente legger ut en hyllest i sosiale medier, når de mister noen som de har kjær. Vår Staude la ut mye på sin Instagram profil, da hun mistet sin mor nylig.. Bilder fra begravelsen m.m. Er dette også uetisk, eller er det uetisk fordi det er CBE som gjør det? Synes ikke det er uetisk, det uetiske er det « meg-meg-meg» fokuset akkurat de få dagene rundt et dødsfall og en begravelse. Selvsagt skal ikke livet stoppe opp når et gammelt menneske dør, men det må da i alle land og rike være mulig å ha LITT respekt. Vet INGEN som er så livredd for å ikke dokumentere en løpetur..... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 24. oktober 2019 #9970 Del Skrevet 24. oktober 2019 Det er uetisk å bruke et dødsfall og begravelse som innhold til en kommersiell kanal. På samme måte om det er uetisk å utnytte barnebilder som innhold. Folk flest tenker ikke over hva de egentlig støtter opp om, eller vurderer etikken i det, når en poster som strengt tatt bryter privatlivets fred svirrer forbi i sosiale media. En reagerer etter sterkt, innlært sosial respons - si søte ting til babyer, og kondolere når noen har mistet familiemedlemmer. Til tross for at en synes det er slitsomt med andres babybilder eller at begravelser er for private ting til å deles - sånn er det sosiale limet som binder oss sammen. Antall klikk sier absolutt ingenting om hva folk flest egentlig reagerer på eller mener om det de nettopp klikket på. Hvor mange som trykker 'like' på slikt sier ingenting om at dette er godtatt som normal sømmelig oppførsel av folk flest. Det forklarer derimot hvorfor slikt som tråkker over grenser blir utnyttet kommersielt og delt med allmennheten, som innhold til offentlig reklamekanal og underholdning - det gir mye klikk. Noe denne bedriften ellers ikke har for mye av. En utnytter sosiale koder til å generere klikk inn til bedriften, i en situasjon som burde få være privat. Kyniskt oppleves det som. Selv familiemedlemmers bortgang utnyttes og omsettes som innhold i millionbedriftens offentlige reklamekanaler. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 24. oktober 2019 #9971 Del Skrevet 24. oktober 2019 2 timer siden, Lana01 skrev: Jeg ser på det, som en hyllest av en kjær mann, Der ser man hvor forskjellig man ser på det, men jeg ser ser også at jeg deler den oppfatningen med nærmere 14 K som har likt posten Hadde det vært så uetisk som folk her inne vil ha det til , så hadde ikke posten fått så mange likes, tvert om Jeg ser det som helt innafor på en privat konto og absolutt ikke innafor på en kommersiell bedriftskonto sammenblandet med reklame. Kanskje unntatt om personen jobbet for bedriften? Vår Staude er vel ikke en bedrift så det kan ikke helt sammenlignes selv om hun også gjerne kunne ha holdt det på den private kontoen sin om hun har en. At 14 000 trykket liker betyr ikke nødvendigvis at 14 000 synes det er uproblematisk. Det er faktisk ganske vanskelig å ikke reagere på et dødfall og mange føler nok de må legge en tilbakemelding på grunn av emnets natur og ikke fordi de synes det å legge ut slikt er helt ok. Det kan sammenlignes med en form for følelsesmessig utpressing. Hvem føler de kan unnlate å kondolere liksom? Samme følelsesmessige utpressingen tror jeg også er vanlig ved barnebildene som publiseres blant annet på CBE.no. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. oktober 2019 #9972 Del Skrevet 24. oktober 2019 2 timer siden, Lana01 skrev: Jeg ser på det, som en hyllest av en kjær mann, Der ser man hvor forskjellig man ser på det, men jeg ser ser også at jeg deler den oppfatningen med nærmere 14 K som har likt posten Hadde det vært så uetisk som folk her inne vil ha det til , så hadde ikke posten fått så mange likes, tvert om Kanskje folk syntes det var interessant og forfriskende med noe annet enn den sedvanlige hovedpersonen? Mange reflekterer nok ikke noe mer enn «fint bilde - like». 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 24. oktober 2019 Populært innlegg #9973 Del Skrevet 24. oktober 2019 (endret) 20 minutter siden, Inocybe skrev: Jeg ser det som helt innafor på en privat konto og absolutt ikke innafor på en kommersiell bedriftskonto sammenblandet med reklame. Kanskje unntatt om personen jobbet for bedriften? Vår Staude er vel ikke en bedrift så det kan ikke helt sammenlignes selv om hun også gjerne kunne ha holdt det på den private kontoen sin om hun har en. At 14 000 trykket liker betyr ikke nødvendigvis at 14 000 synes det er uproblematisk. Det er faktisk ganske vanskelig å ikke reagere på et dødfall og mange føler nok de må legge en tilbakemelding på grunn av emnets natur og ikke fordi de synes det å legge ut slikt er helt ok. Det kan sammenlignes med en form for følelsesmessig utpressing. Hvem føler de kan unnlate å kondolere liksom? Samme følelsesmessige utpressingen tror jeg også er vanlig ved barnebildene som publiseres blant annet på CBE.no. Helt enig med deg. Det er helt greit å legge ut slik i en privat some-sammenheng. Å legge ut bilder fra begravelsen i samme kanal som man selger alt fra hotellferie til intimspray - for å skape innhold i den kommersielle kanalen - synes jeg er ugreit. Det er IKKE fordi CBE gjør det. Det er fordi hun altså blander det sammen med sin kommersielle/profesjonelle virksomhet, jeg synes det er uetisk. Det telles som engasjement på IG. Dette engasjementet bruker UI og Treasures as som salgsargument overfor potensielle annonsører. Høyt engasjement er et viktig argument for å kreve en høy pris for annonsering. DERFOR er det uetisk. ALLE bør holde seg for gode til å bruke en privat begravelse som innhold i en kommersiell SoMe-kanal. Og jeg er så LEI av argumentet om at engasjement rundt både eksponering av uvitende barn, spekulasjon i å merke minst mulig kommersielt innhold og nå altså min mening om at en privat begravelse ikke har noe i en kommersiell salgskanal å gjøre, avskrives som at det er noe jeg bare synes er uetisk fordi det er CBE som gjør det. Nei, jeg kritiserer ikke fordi det er CBE som gjør noe - jeg kritiserer fordi jeg synes det er fryktelig uetisk. (OG skikkelig smakløst) Det er forøvrig heller ikke god debatteknikkk å hevde a man vet hva andre debattanter EGENTLIG mener. Endret 24. oktober 2019 av pøbelsara 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 24. oktober 2019 Populært innlegg #9974 Del Skrevet 24. oktober 2019 (endret) 1 time siden, Eveliina skrev: Det er uetisk å bruke et dødsfall og begravelse som innhold til en kommersiell kanal. På samme måte om det er uetisk å utnytte barnebilder som innhold. Folk flest tenker ikke over hva de egentlig støtter opp om, eller vurderer etikken i det, når en poster som strengt tatt bryter privatlivets fred svirrer forbi i sosiale media. En reagerer etter sterkt, innlært sosial respons - si søte ting til babyer, og kondolere når noen har mistet familiemedlemmer. Til tross for at en synes det er slitsomt med andres babybilder eller at begravelser er for private ting til å deles - sånn er det sosiale limet som binder oss sammen. Jeg er enig i dette. Det som binder oss sammen til fellesskap og samfunn, dvs ting som å vise interesse, empati og høflighet i samhandling med andre mennesker, nettopp dét er det kommersielle SoMe forsøker å aktivere i oss for å selge de reaksjonene i oss til annonsørene sine. Innholdsmarkedsføringen profiterer på følelsene og atferden som gjør oss til anstendige mennesker ved å gjøre dem til en salgsvare. Når CBE.no tematiserer barnebursdag og begravelse setter hun alle leserne sine i en slags tvangssituasjon. For hvem misliker vel et lite barn som har bursdag? Og hvem vil ikke vise deltagelse når noen går bort? Bare umennesker. Så da trykker man like, selvsagt, for å fortsette å være en del av de anstendige blant oss, og bidrar slik til klikkene som kan selges videre, som bevis på den gode relasjonen CBE har til leserne sine, og slik at bloggen fortsatt kan promoteres som en attraktiv annonsekanal. De kommersielle interessene som gjennomsyrer alle SoMe-plattformer er etterhvert så infiltrert i de sosiale relasjonene våre, og samtidig så bevisst skjulte at det er både trist og ubehagelig. Jeg tror disse mekanismene er i ferd med å endre hva sosiale relasjoner er. Det er såvisst verdt en kritisk debatt. Endret 24. oktober 2019 av Aricia 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 24. oktober 2019 #9975 Del Skrevet 24. oktober 2019 8 timer siden, Inocybe skrev: Nei man trenger ikke legge ned bloggen når noen dør. Men som @pøbelsara skriver så er det stor forskjell mellom å la hverdagen gå sin gang og direkte utnytte situasjonen til innhold, likes og venninne-bonding. Jeg så ikke en eneste negativ bemerking da CBE postet om turen mot Ålesund. Teksten da var kort forklarende om hvorfor de dro og at de var triste. Kort og nøkternt om selve dødsfallet, fokus på noe annet og helt innafor. Da CBE der i mot postet bilder fra selve begravelsen og bilde av avdøde kom kritikken og den kritikken er vel fortjent. Her tråkket hun langt over grensen. Reklamen med Adlibris var sikkert bestilt for lenge siden, men her burde CBE og/eller Adlibris ha skjønt at de ikke kunne gjennomføre reklamen slik situasjonen var. Det ble rett og slett usmakelig. Skjønner det ikke er enkelt, men resultatet ble jo at reklamen fikk en ekkel eim på grunn av timingen. Sikker på at Treasures og Adlibris kunne ha funnet en bedre løsning. Jeg er enig med deg, men CBE har selv sagt at de lager innhold for sin egen del. Det er bare tull, med tanke på at hun Bevisst legger opp til at alt som kan selges skal brukes i hennes salgskanal, også begravelser tydeligvis. Hadde vært like uetisk om Vår Staude hadde delt bilder og ord for å selg inn en bok via en bokhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 24. oktober 2019 #9976 Del Skrevet 24. oktober 2019 5 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: CBE har selv sagt at de lager innhold for sin egen del Hah.....innhold for sin egen del ja......for sin egen lommebok tror jeg vi sier, for det de leverer gjør de kun for klikk og sponsor-inntekter, verken mer eller mindre, og de kan late som om det ikke er det, men de er så lett gjennomskuelige at halvparten hadde vært nok.....skulle likt å sett de den dagen penge-krana plutselig stoppet og de hadde vært nødt til å forholde seg til et normalt og, ikke minst, et naturlig liv som medfører litt andre hverdager enn det dette harry jalla-paret har nå.....og nei, jeg er ikke misunnelig og sjalu på det livet de lever bare fordi jeg er kritisk, har det mer enn bra nok som jeg har det i min anonyme verden med det jeg trenger og har uten å måtte skjemme meg ut for å få dekket forbruket mitt 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 24. oktober 2019 #9977 Del Skrevet 24. oktober 2019 2 minutter siden, Skrottefar skrev: Hah.....innhold for sin egen del ja......for sin egen lommebok tror jeg vi sier, for det de leverer gjør de kun for klikk og sponsor-inntekter, verken mer eller mindre, og de kan late som om det ikke er det, men de er så lett gjennomskuelige at halvparten hadde vært nok.....skulle likt å sett de den dagen penge-krana plutselig stoppet og de hadde vært nødt til å forholde seg til et normalt og, ikke minst, et naturlig liv som medfører litt andre hverdager enn det dette harry jalla-paret har nå.....og nei, jeg er ikke misunnelig og sjalu på det livet de lever bare fordi jeg er kritisk, har det mer enn bra nok som jeg har det i min anonyme verden med det jeg trenger og har uten å måtte skjemme meg ut for å få dekket forbruket mitt Så lenge de har nok sosialpornografi å ta av , så blir nok ikke krana stengt med det første. Men det er helt idiotisk at seriøse aktører som denne bokhandleren bruker denne Harry bloggeren som er uten etisk filter til å fronte varene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fridakahlo Skrevet 25. oktober 2019 #9978 Del Skrevet 25. oktober 2019 Ut fra mitt ståsted så hadde jeg aldri lagt ut bilder fra en begravelse fordi jeg rett og slett aldri hadde tatt noen bilder i en begravelse. Hvorfor i det hele tatt ta bilder i en slik setting er uforståelig for meg. For senere å minnes en tung tid? Ser for meg familien sitte i sofaen og se i albumet «begravelsen til nn»... «å husker du den fine begravelsen vi var i? Se så fin du så ut i den sorte kjolen».... Å klikke like på bilde av den avdøde hadde jeg aldri klart, for meg er det som å si at jeg liker at vedkommende er død. Men det er nå min subjektive mening. Jeg syns det er usmakelig å gå rundt i en begravelse med et fotoapparat rundt halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 25. oktober 2019 #9979 Del Skrevet 25. oktober 2019 Hun skrev i et nylig innlegg «Vemodige dager» at: «Jeg visste liksom ikke helt hva jeg skulle skrive eller oppdatere om her inne[...]». Hvorpå jeg skrev en kommentar med noe sånt som at «Men må du det da? Kan ikke noe forbli privat og i familien?» Ble den godkjent? Tro om igjen...Hard sensur der i gården gitt...🙄 Kilde til nevnt innlegg: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/10/23/vemodige-dager/ ...og nå er hun på reklamekjøret igjen, to sekunder etter de «vemodige dagene» er over. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 25. oktober 2019 #9980 Del Skrevet 25. oktober 2019 (endret) 2 timer siden, Fridakahlo skrev: Ut fra mitt ståsted så hadde jeg aldri lagt ut bilder fra en begravelse fordi jeg rett og slett aldri hadde tatt noen bilder i en begravelse. Hvorfor i det hele tatt ta bilder i en slik setting er uforståelig for meg. For senere å minnes en tung tid? Ser for meg familien sitte i sofaen og se i albumet «begravelsen til nn»... «å husker du den fine begravelsen vi var i? Se så fin du så ut i den sorte kjolen».... Å klikke like på bilde av den avdøde hadde jeg aldri klart, for meg er det som å si at jeg liker at vedkommende er død. Men det er nå min subjektive mening. Jeg syns det er usmakelig å gå rundt i en begravelse med et fotoapparat rundt halsen. Nøyaktig dette tenkte jeg når jeg så CBEs instastory fra begravelsen. Det var kun et bilde av CBE og et av barna bakfra, i matchende sorte antrekk, men det var likevel en uheldig setting å kringkaste fra. Og jeg så for meg barnebarn LKE bærende rundt på det digre speilreflekskameraet i begravelsen.. Jeg har også bitt meg merke i at det kun er på CBEs offisielle Instagramkanal at de har postet bildet av den fine mannen som nå har gått bort. På LKE sin kanal er det imidlertid ingenting. Merkelig, da det faktisk er han som er barnebarnet.. 🤔 Hvorfor velge å publisere dette bildet på bedriftens offisielle reklamekonto? Det er ikke rart at mange bloggere blir hårsåre, når de sammenblander jobb og privat noe så ettertrykkelig. Endret 25. oktober 2019 av Ultiva 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå