Snødronninga Skrevet 15. mai 2024 #96141 Skrevet 15. mai 2024 Laia skrev (22 minutter siden): Og der var det siste (tredje) bildet fjernet fra IG innlegget. Noen som følte seg litt avslørt muligens? Redigeringen er åpenbar og såpass sloppy utført at alle og enhver lett kan avdekke det. Redigeringen av thigh gap er fremdeles lett å spotte på det første bildet (som fremdeles ligger ute) synes jeg. Er det? Ser det på instanavigation og andre lignende sider.
Laia Skrevet 15. mai 2024 #96142 Skrevet 15. mai 2024 Snødronninga skrev (3 minutter siden): Er det? Ser det på instanavigation og andre lignende sider. På Instagram er det borte nå. 1
Snødronninga Skrevet 15. mai 2024 #96143 Skrevet 15. mai 2024 Laia skrev (1 time siden): På Instagram er det borte nå. Ikke mistenkelig i hele tatt. Bevis på at de fortsatt driver med redigering for å "perfeksjonere" Carolines kropp. 7 1
Isola2 Skrevet 15. mai 2024 #96144 Skrevet 15. mai 2024 Laia skrev (1 time siden): På Instagram er det borte nå. Det har vært borte en stund😬 1
M.G.E Skrevet 15. mai 2024 #96145 Skrevet 15. mai 2024 Jau!! Hva skal man si, lærte ikke fra forrige gang denne saken rullet opp! Stakkars dame som så gjerne vil vise seg til alle, men ikke orker sin egen kropp! Da ville jeg vurdert et annet yrke, der du skjermer seg selv mer! 24 8
Surikatt Skrevet 15. mai 2024 #96146 Skrevet 15. mai 2024 M.G.E skrev (18 minutter siden): Jau!! Hva skal man si, lærte ikke fra forrige gang denne saken rullet opp! Stakkars dame som så gjerne vil vise seg til alle, men ikke orker sin egen kropp! Da ville jeg vurdert et annet yrke, der du skjermer seg selv mer! Jeg ville ikke hatt en PT som er mest opptatt av å redigere kropp og utseende. Kanskje det er poserings PT hun sikter mot. Akkurat som poserings yoga som brått tok slutt. 26 4
M.G.E Skrevet 15. mai 2024 #96147 Skrevet 15. mai 2024 Surikatt skrev (1 minutt siden): Jeg ville ikke hatt en PT som er mest opptatt av å redigere kropp og utseende. Kanskje det er poserings PT hun sikter mot. Akkurat som poserings yoga som brått tok slutt. Nei, jeg hadde nok ikke betalt henne eller mannen, med et så forskudd kroppsbilde til å trene meg! Det er jo helt sinnsykt 11 1
Huldra-78 Skrevet 15. mai 2024 #96148 Skrevet 15. mai 2024 M.G.E skrev (26 minutter siden): Jau!! Hva skal man si, lærte ikke fra forrige gang denne saken rullet opp! Stakkars dame som så gjerne vil vise seg til alle, men ikke orker sin egen kropp! Da ville jeg vurdert et annet yrke, der du skjermer seg selv mer! Jeg syns det ser ut som om at de også har redigert fra knærne og ned litt også. Asfalten er mye skarpere mellom bena enn utenfor... 13
Ellevira Skrevet 15. mai 2024 #96149 Skrevet 15. mai 2024 Unnskyld, men hva er det som er redigert på bildet? 2
Isild Skrevet 15. mai 2024 #96150 Skrevet 15. mai 2024 Hadde min mann hatt som "jobb" å redigere meg "penere", så hadde jeg blitt usikker på om jeg egentlig var bra nok som jeg er. 18 2
Stargaze Skrevet 15. mai 2024 #96151 Skrevet 15. mai 2024 Isild skrev (11 minutter siden): Hadde min mann hatt som "jobb" å redigere meg "penere", så hadde jeg blitt usikker på om jeg egentlig var bra nok som jeg er. Og min mann hadde da blitt arbeidsløs fortere enn svint. Og så hadde jeg funnet meg en bra mann. 15
Vitulina Skrevet 15. mai 2024 #96152 Skrevet 15. mai 2024 Isild skrev (39 minutter siden): Hadde min mann hatt som "jobb" å redigere meg "penere", så hadde jeg blitt usikker på om jeg egentlig var bra nok som jeg er. Det er hun selv som gjør det og alltid har gjort det, han tok bare støyten under graviditetsredigeringen. 13 5
M.G.E Skrevet 15. mai 2024 #96153 Skrevet 15. mai 2024 Ellevira skrev (1 time siden): Unnskyld, men hva er det som er redigert på bildet? Det meste!!! 9
Katten89 Skrevet 15. mai 2024 #96154 Skrevet 15. mai 2024 Fruen har vært i OSLO! Det er influencerspråk for «se så travel og viktig jeg er!!» 14
Clearpath Skrevet 15. mai 2024 #96155 Skrevet 15. mai 2024 Huldra-78 skrev (3 timer siden): Jeg syns det ser ut som om at de også har redigert fra knærne og ned litt også. Asfalten er mye skarpere mellom bena enn utenfor... Det er nok bare fordi portrett funksjonen ikke evner å duse ut slik som rundt motivet. Plages selv med dette når jeg tar bilder av barna og de står inntil hverandre eller med bena fra hverandre. 3 1
CityCityBangBang Skrevet 15. mai 2024 #96156 Skrevet 15. mai 2024 https://www.dagbladet.no/kjendis/hard-kritikk-provoserende/81404291 Heia Vida Lill! Sitat fra artikkel: - Jeg har både fått positive og negative reaksjoner i min innboks. Noen lurer på hvorfor jeg skal dele min egen fødekropp, men la meg provosere av Sophie Elise sin fødekropp. Da påpeker jeg at mitt poeng er å vise at noen av oss ikke ser ut som Sophie Elise og forballfrue etter fødsel, og minner på barnslig vis folk om at det var «influenserne som startet» å dele «se på kroppen min etter fødsel-bilder» 14
Frisk Frosk Skrevet 15. mai 2024 #96157 Skrevet 15. mai 2024 Ellevira skrev (2 timer siden): Unnskyld, men hva er det som er redigert på bildet? Se på innsiden av lårene hennes, helt øverst. Lårene er redigert tynnere for å få frem et kunstig thigh gap/mellomrom mellom lårene. Du kan se at den hvite stripen i asfalten mellom lårene hennes både er tynnere, skarpere og langt hvitere enn resten av samme stripe i asfalten. Rett over den stripen er det en svakere en som heller ikke stemmer med bakgrunnen, samt at rynkene i buksen der ikke synes å stemme med hvordan buksen hennes sitter, samt at det øverst i thigh gap'et ser ut som om det også er redigert, fjernet litt av buksen for å øke thigh gap og gjøre linjene skarpere. Videre kan du se at asfalten i området mellom lårene hennes trolig er lysnet i farge, for å gjøre nettopp denne delen mer iøyenfallende for seeren. Det er trolig også redigert noe på innsiden av øvre del av leggene, men det er litt vanskeligere å se hva, virker som om det er slurvet med redigeringen der. Ser du på det hvite bak CBE så er det trolig lysnet for at CBEs kropp og ansikt skal komme mer frem i kontrasten mellom henne og det lysende hvite bak. Hennes høyre skulder og overarm ser også ut til å være redigert for å markere både en muskel samt i ytterkant for å ytterligere forsterke kontrasten mellom hennes kropp og bakgrunn. Samtidig er risset av hennes venstre overarm/skulder merkelig ufokusert. Ansiktet hennes er også redigert - hud, lys, skygge, hårfeste, og kontrasten til den hvite bakgrunnen er trolig også økt. Ser du i mellomrommet mellom hennes venstre hofte/midje og venstre arm kan du se at noe der også er redigert, mulig er midjen redigert litt smalere, men uansett er bakgrunnen i dette mellomrommet lysere enn resten av bakgrunnen er. Noe av samme effekten her gjort på hennes høyre side, i mellomrommet mellom midjen, brillene og armen - den hvite bakgrunnen er gjort enda hvitere i det mellomrommet, igjen for å fremheve kroppen hennes. På toppen av alt dette kommer den stadig triste poseringen, hvor CBE har den evinnelige bloggerfoten, for å skape et inntrykk av at CBE har lengre ben enn hun faktisk har. Hun tipper bekkenet forover for å skape knekk i hoften (som igjen gir henne mer former i tillegg til at det kan skape noe thigh gap), hun står og spenner høyre lårmuskel for å skape inntrykk av større lårmuskulatur. Samtidig spenner hun magemusklene for å få frem disse. Hun snur hodet til siden for å få frem sener i hals og nakke og få frem kjevelinjen. Alt for å fremstå som tynnere (og bedre trent) enn hun egentlig er... Om man lærer seg å se slike ting, så er det lettere å avsløre slike som CBE og LKE som stadig jukser enormt med bilder. Det er ikke så rart du spør, for ulike redigeringsprogrammer blir bedre og bedre, på samme måte som filtre som mange bruker dessverre også blir "bedre" - og alt for at den som ser på skal bli lurt til å tro at det falske er virkelig. Om man bare kjapt scroller forbi vil man ikke se slikt juks og bedrag som disse bedriftseierne holder på med mer eller mindre daglig - og det er det de ønsker, at folk skal tro at de falske glansbildene av dem er virkelighet, for på den måten opprettholder de imagen sin og det "delikate" inntrykket som CBE en eller annen gang sa hun ønsket å oppnå på sine bedriftskanaler. Dette jukset er tydeligvis det influencerbyrået Kontent kaller for å "briljere", siden de uttaler at CBE briljerer i alt hun gjør. Kan man briljere i å jukse? https://kampanje.com/markedsforing/2023/08/caroline-berg-eriksen-gar-til-kontent---klarer-ikke-alt-selv/ Synes det er bra du spør, for slik blir man mer bevisst hvilke virkemidler influencerne bruker for å lure følgere. Og jo flere som avslører jukset og bedraget de holder på med, jo flere vil avfølge slike useriøse influencere. 36 7
Ellevira Skrevet 15. mai 2024 #96158 Skrevet 15. mai 2024 Takk for fyldig svar - for oss som ikke ser slike ting "av oss selv". 5
Snødronninga Skrevet 15. mai 2024 #96159 Skrevet 15. mai 2024 M.G.E skrev (4 timer siden): Jau!! Hva skal man si, lærte ikke fra forrige gang denne saken rullet opp! Stakkars dame som så gjerne vil vise seg til alle, men ikke orker sin egen kropp! Da ville jeg vurdert et annet yrke, der du skjermer seg selv mer! Dette er samme bilde som ligger ute og ikke er slettet? Hvordan så bildet som er borte ut? Jeg trodde det var ett som var tydelig redigert, (og derfor slettet av C) ikke begge. 1
CityCityBangBang Skrevet 15. mai 2024 #96160 Skrevet 15. mai 2024 6 hours ago, Frisk Frosk said: Og smilene til CBE ser mer og mer stive og anstrengte ut. Det virker ikke som om hun trives med denne "jobben" lenger. Og LKE har tydeligvis lagt sin elsk på det han selv kalte "anabolt lys" i redigeringen han gjør på bilder av seg selv, for også bildene av ham er temmelig heftig redigerte. Jeg skjønner ikke hva han mener med "anabolt lys"?? Kommer ingenting opp når man søker på det, kun referanser til anabole steroider. Mener han at måten han redigerer bildene på gir en vevsoppbyggende og mannliggjørende effekt på kroppen hans? (På bildene altså?) Skjønner det ikke.... 🙄 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå