Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er den offisielle sluttiden høyere?

• Liker 15
Skrevet (endret)

Det er jo veldig bra å løpe et halvmaraton i seg selv og også mtp at hun vet folk følger med. At man blir syk kan man jo ikke noe for, men dårlig vær? Det er jo litt rart å skylde på. Og det rareste er jo planlegging av tid og oppvarming på selve løpsdagen, spesielt når du reiser utenlands for dette, men aller mest at dette faktisk er noe du jobber med/lærer andre. Veldig spesielt. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 28
  • Nyttig 11
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (18 minutter siden):

Det er jo veldig bra å løpe et halvmaraton i seg selv og også mtp at hun vet folk følger med. At man blir syk kan man jo ikke noe for, men dårlig vær? Det er jo litt rart å skylde på. Og det rareste er jo planlegging av tid og oppvarming på selve løpsdagen, spesielt når du reiser utenlands for dette, men aller mest at dette faktisk er noe du jobber med/lærer andre. Veldig spesielt. 

Jeg skjønner ikke at hun gidder?! Er det for å ha en slags profil, et content mot treningsbransjen? Det lyser vel temmelig bra gjennom at det viktigste for henne er utseende? Hun vil aldri markere seg i toppen av noe maraton eller inspirere andre. 

• Liker 25
  • Nyttig 4
Skrevet

Med slike resultater får man troverdighet til CBE som PT/trener, på lik linje som man får troverdighet til en frisør med hjemmebleika hår og skamklipp. 

• Liker 24
  • Nyttig 8
Skrevet

Og litt dårlig trente meg(litt lat, full jobb +++) løp en vinterhalvmaraton på under 1:55:00

Rart ikke coachen klarte å sørge for oppladning, rett pulje og tidlig nok oppmøte.

Dårlig reklame ja, rart hun poster sånn. Bare unnskyldninger hele veien - alltid.
Det er dette de lever av, og trening er nesten alt de gjør. Men det virker ikke sånn.

• Liker 37
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Sol79 skrev (37 minutter siden):

Hvorfor er den offisielle sluttiden høyere?

Den er mer nøyaktig enn pulsklokka idet den måler fra startmatte til målmatte. Hvis klokka har stoppet mens hun stod stille for å ta drikke eller en gel, tar ikke den offisielle tidtakingen hensyn til det. Alltid når jeg har deltatt i konkurranse, har den offisielle tiden vært litt annerledes enn klokka. Det er helt normalt.

Endret av AnnaCotta
Språk
  • Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
Stargaze skrev (49 minutter siden):

Altså to minutter bak pers i en helt flat løype. PT-student, løpecoach og eier av treningsplattform prioriterer hår og sminke fremfor å stille på start i god tid. Deltar maks i en konkurranse i året som nettopp gir erfaringen som må til for å luke ut sånne distraksjoner som stjeler minutter. Det er så amatørmessig. 

• Liker 34
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg ser flere løpere som lurer på hvorfor LK filmer Caroline under løp og virker forvirret elller flaue. Det ser faktisk litt komisk ut. 😂

• Liker 36
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (40 minutter siden):

Hun er jo veldig vant med å være tidlig oppe og trene, så skjønner ikke hvorfor dette var et problem å nå

• Liker 26
  • Nyttig 14
Skrevet
Marihone skrev (15 minutter siden):

Jeg ser flere løpere som lurer på hvorfor LK filmer Caroline under løp og virker forvirret elller flaue. Det ser faktisk litt komisk ut. 😂

🤣🤣🤣 ser det for meg 

• Liker 17
  • Hjerte 1
Skrevet
Marihone skrev (23 minutter siden):

På Strava skriver han "Pacing Caroline". Også der skyldes det på feil startgruppe mm., men det er sånt vi lærer av å konkurrere ofte. Det er mye folk, mye stress og mye som skjer minuttene før start. Selv ikke med helt flat løype og drahjelp har hun persa.

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Hun fikk drahjelp på løpet i Drammen også…
Når hun presenterer seg som PT burde løpsforberedelser, planlegging av disponering av krefter, drikkestasjoner, løypeprofil, puls mm på egenhånd med den kompetansen og erfaringen hun har.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 33
  • Nyttig 2
Skrevet
Diosa skrev (7 timer siden):

Dette har vi gjort i barnehagen i dag: Diskutert rynker under armhulen til CB og sammenlignet henne med snerk på kakaoen. 

Fint hvis noen foresatte kan ta en prat hjemme. 

Buhu, snerk på kakaoen. Bedriftsinnholdet er så mye, mye verre enn det. Thinspo og barneeksponering, for å nevne noe, uten fnugg av dårlig samvittighet. 

• Liker 18
Skrevet
Xmasclovn skrev (1 time siden):

Med slike resultater får man troverdighet til CBE som PT/trener, på lik linje som man får troverdighet til en frisør med hjemmebleika hår og skamklipp. 

Med slike resultater? Tenker 1:45 på halvmaraton er et godt resultat👍

• Liker 4
Skrevet
Reisejenta skrev (6 minutter siden):

Så mye som hun trener er det absolutt ikke det, jeg har selv løpt på 1.38, da løp jeg to ganger i uka og veide 72 kg, det er ganske mye mer å drasse på 😆

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (6 timer siden):

Marathon du Lac Annecy er kåret til et av Frankrikes beste løpsarrangement. Løypa er like flat som verdens raskeste (i Berlin) og Annecy er derfor et ypperlig sted å debutere med startnummer på brystet, enten man går for 5 km, 10 km, halv- eller helmaraton. De 37 høydemetrene innbyr også til raske tider, og du kan ikke se bort fra at det er nettopp her, i denne franske alpelandsbyen du skal sette din nye personlige rekord.
https://runagain.com/no/run/Annecy_Marathon

Word. 

• Liker 4
Skrevet
Reisejenta skrev (14 minutter siden):

Du synes det? For en som tilsynelatende har løping og trening som jobb? Eh…

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...