Skrottefar Skrevet 4. april 2024 #94901 Del Skrevet 4. april 2024 Kollontaj skrev (11 minutter siden): Håret skal se fyldig ut, det oppnås ved å dytte alt fremover, pluss skjuler deler av ansiktet, selvsagt. Håret må ha vokst, sensasjonelle greier 😛 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia20 Skrevet 4. april 2024 #94902 Del Skrevet 4. april 2024 Snødronninga skrev (6 minutter siden): Det mangler nesten bare at hun begynner med dansevideoer à la Britney Spears. Det er forresten ikke måte på hvor mye hårprat det er i dag. I bilen dekker hun til hele ansiktet med håret (hva er greia??), fikler og forteller at hun har ordna håret men at det kom et vindkast. Er du så tom for idéer til content, kan du like så godt la være å legge ut noe. Hun får dessverre opp reklame mellom snappene sine nå, så nå snappes det for alt det er verdt. Spiller ingen rolle hvor intetsigende innholdet er. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 4. april 2024 #94903 Del Skrevet 4. april 2024 AntiBullshit skrev (1 time siden): Kan jo være at hun har slått seg da hun var liten, men da pleier ikke arret å bli så pent og tynt. Vet om noen som klarte å slå hodet på bassengkanten da de var liten akkurat på undersiden av haka og vedkomne har et betydelig tykkere arr en hva CBE har Dette kan jeg signere på. Arr etter skade på samme sted ser mer ruglete og ujevnt ut. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 4. april 2024 #94904 Del Skrevet 4. april 2024 11 minutter siden, Skrottefar said: Håret må ha vokst, sensasjonelle greier 😛 Hvem bryr seg om CBE sitt hår? Jeg måtte le fordi dette blir så dumt. 😂 Klarer hun å snakke om annet enn overfladiske ting? Det går på repeat i den gården. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 4. april 2024 #94905 Del Skrevet 4. april 2024 Bryr seg fortsatt ikke om alkoholloven nei 🤷♀️ Bildet fra cbe.no instastory 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 4. april 2024 #94906 Del Skrevet 4. april 2024 Olivia100 skrev (52 minutter siden): Hva i alle dager skjer med den hårfiklingen?Dytter mest mulig hår foran ansiktet. Ingen går med håret sånn rufset til foran ansiktet? Det er en helt merkelig oppførsel 😳 Enig, utrolig merkelig. Bevegelsene også. Litt sånn mani over det hele. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 4. april 2024 #94907 Del Skrevet 4. april 2024 NettoppJa skrev (14 minutter siden): Bryr seg fortsatt ikke om alkoholloven nei 🤷♀️ Bildet fra cbe.no instastory Har Idyllfestivalen fortsatt ikke skjønt at å bruke CBE ikke er god reklame? Eller var det sånn at de som driver festivalen er venner/bekjente og derfor så klør de hverandre på ryggen? 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 4. april 2024 #94908 Del Skrevet 4. april 2024 NettoppJa skrev (18 minutter siden): Bryr seg fortsatt ikke om alkoholloven nei 🤷♀️ Bildet fra cbe.no instastory Det der gidder jeg ikke mer. Har sendt inn klage til Helsedirektoratet. 22 2 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 4. april 2024 #94909 Del Skrevet 4. april 2024 Marihone skrev (31 minutter siden): Hvem bryr seg om CBE sitt hår? Jeg måtte le fordi dette blir så dumt. 😂 Klarer hun å snakke om annet enn overfladiske ting? Det går på repeat i den gården. Nei..har du hørt podcasten hennes..? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 4. april 2024 #94910 Del Skrevet 4. april 2024 Det dummeste med de stadige og høyst bevisste bruddene på den ene eller andre loven alle andre må følge, er at det er umulig å påpeke det i deres egne kommentarfelt uten å bli slettet og blokkert. "Erta, bærta, vi gjør som vi vil vi - for loven er dum og ingen tar oss likevel. Så det så." Dessuten har Lasse vokst opp med lovbru...host! 24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 4. april 2024 #94911 Del Skrevet 4. april 2024 LilleSnupp skrev (11 minutter siden): Det der gidder jeg ikke mer. Har sendt inn klage til Helsedirektoratet. Bra! Sender også klage til [email protected] 24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 4. april 2024 #94912 Del Skrevet 4. april 2024 Denne tråden har 26,3 millioner visninger🫣😅 Ikke rart hun er «legende». 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 4. april 2024 #94913 Del Skrevet 4. april 2024 Fortell noe skikkelig uinteressant-tråden har 7.9m visninger og et par tusen flere sider. 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. april 2024 #94914 Del Skrevet 4. april 2024 Den overtreningen og søvnmangelen hennes er skadelig. Jeg har vært hos legen i dag, og fikk beskjed om å ikke løfte for tungt, for ofte, at nyrene sliter / blir skadet av høyt kreatinin-nivå i blodet som de skal rense og som kommer fra muskelnedbrytning. (Noe de blir når man løfter tungt..) Da får man heller ikke sove, og restitusjonen blir for dårlig. Når man heller ikke har noe fett eller noe å 'gå på' på kroppen så bryter du bare ned, ned, ned, hvis man ikke hviler nok. Ta gjerne lengre treningsfri i blant, rett og slett en ferie, å trene hver dag hele året er faktisk ikke sunt. Sa han. Og alt folk dytter i seg av kreatin, proteintilskudd, vitaminer og mineraler etc. man egentlig ikke behøver skader jo også nyrene.. Spis sunt, (ikke bare most mat og shakes altså) bytt ut intervallene eller vektløftinga med en rask gåtur i skogen. Tren styrke 3 dager i uka f.eks. Da lever man lenge(r). Man vil jo ikke slite ut kroppen, knær og alt, men trene for å holde seg frisk. Ikke for å være 'flinkest' eller 'tynnest'. Ikke overdriv. Ikke trene for å vise frem magen (WHY??? hele jævla tiden), sove dårlig og bli stadig vekk syk. Kroppen hennes skriker jo etter hvile. Bla bla, ble en liten avsporing her fra meg med nedsatt nyrefunksjon og div.andre greier. Trening er bra, men alt med måte. Petter Northug var best fordi han var flinkest til å slappe av, har jeg hørt. 30 5 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 4. april 2024 #94915 Del Skrevet 4. april 2024 44 minutter siden, Isola2 said: Nei..har du hørt podcasten hennes..? Nei, orket ikke. 😅 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. april 2024 #94916 Del Skrevet 4. april 2024 Viktig @loffen! 5 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 4. april 2024 #94917 Del Skrevet 4. april 2024 loffen skrev (29 minutter siden): Den overtreningen og søvnmangelen hennes er skadelig. Jeg har vært hos legen i dag, og fikk beskjed om å ikke løfte for tungt, for ofte, at nyrene sliter / blir skadet av høyt kreatinin-nivå i blodet som de skal rense og som kommer fra muskelnedbrytning. (Noe de blir når man løfter tungt..) Da får man heller ikke sove, og restitusjonen blir for dårlig. Når man heller ikke har noe fett eller noe å 'gå på' på kroppen så bryter du bare ned, ned, ned, hvis man ikke hviler nok. Ta gjerne lengre treningsfri i blant, rett og slett en ferie, å trene hver dag hele året er faktisk ikke sunt. Sa han. Og alt folk dytter i seg av kreatin, proteintilskudd, vitaminer og mineraler etc. man egentlig ikke behøver skader jo også nyrene.. Spis sunt, (ikke bare most mat og shakes altså) bytt ut intervallene eller vektløftinga med en rask gåtur i skogen. Tren styrke 3 dager i uka f.eks. Da lever man lenge(r). Man vil jo ikke slite ut kroppen, knær og alt, men trene for å holde seg frisk. Ikke for å være 'flinkest' eller 'tynnest'. Ikke overdriv. Ikke trene for å vise frem magen (WHY??? hele jævla tiden), sove dårlig og bli stadig vekk syk. Kroppen hennes skriker jo etter hvile. Bla bla, ble en liten avsporing her fra meg med nedsatt nyrefunksjon og div.andre greier. Trening er bra, men alt med måte. Petter Northug var best fordi han var flinkest til å slappe av, har jeg hørt. Veldig viktig! Fikk også litt forhøyet kreatinin-nivå fordi jeg trente for hardt og ofte. Å tulle med slikt er ikke spesielt lurt. 10 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 4. april 2024 #94918 Del Skrevet 4. april 2024 loffen skrev (39 minutter siden): Den overtreningen og søvnmangelen hennes er skadelig. Jeg har vært hos legen i dag, og fikk beskjed om å ikke løfte for tungt, for ofte, at nyrene sliter / blir skadet av høyt kreatinin-nivå i blodet som de skal rense og som kommer fra muskelnedbrytning. (Noe de blir når man løfter tungt..) Da får man heller ikke sove, og restitusjonen blir for dårlig. Når man heller ikke har noe fett eller noe å 'gå på' på kroppen så bryter du bare ned, ned, ned, hvis man ikke hviler nok. Ta gjerne lengre treningsfri i blant, rett og slett en ferie, å trene hver dag hele året er faktisk ikke sunt. Sa han. Og alt folk dytter i seg av kreatin, proteintilskudd, vitaminer og mineraler etc. man egentlig ikke behøver skader jo også nyrene.. Spis sunt, (ikke bare most mat og shakes altså) bytt ut intervallene eller vektløftinga med en rask gåtur i skogen. Tren styrke 3 dager i uka f.eks. Da lever man lenge(r). Man vil jo ikke slite ut kroppen, knær og alt, men trene for å holde seg frisk. Ikke for å være 'flinkest' eller 'tynnest'. Ikke overdriv. Ikke trene for å vise frem magen (WHY??? hele jævla tiden), sove dårlig og bli stadig vekk syk. Kroppen hennes skriker jo etter hvile. Bla bla, ble en liten avsporing her fra meg med nedsatt nyrefunksjon og div.andre greier. Trening er bra, men alt med måte. Petter Northug var best fordi han var flinkest til å slappe av, har jeg hørt. Vet ikke om dere vet hvem Dr Torkil Færø er, om ikke, er han verdt å søke opp. Gemalen til frua er innom kommentarfeltet hans ser jeg, så han er informert om viktigheten av restitusjon osv. Som de sikkert er klar over selv også, uten kunnskapen til Dr Færø. Så når de vet dette, men likevel kjører på så usunt som de gjør…. så er ikke det synonymt med frisk tankegang i mine ører.. 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diosa Skrevet 4. april 2024 #94919 Del Skrevet 4. april 2024 (endret) . Endret 3. september 2024 av Diosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 4. april 2024 #94920 Del Skrevet 4. april 2024 Diosa skrev (2 minutter siden): Hvor? Insta, face, twitter? Instagram (kanskje andre steder også, men det er der jeg har sett det) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå