jente78 Skrevet 6. april 2024 #94981 Skrevet 6. april 2024 Oscar Westerlin har lansert proteinpulver som får kritikk. Samme ulla som CBE sitt? Glysin er nevnt…. https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/kritiseres-for-proteinpulver-kjenner-at-det-irriterer-meg/16538151/ 11 2
Keaton Skrevet 6. april 2024 #94982 Skrevet 6. april 2024 Henrik Troy 😂 Håper han tar den kjole-reelen også. 26 1 3
~ Ada ~ Skrevet 6. april 2024 #94983 Skrevet 6. april 2024 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Henrik Troy 😂 Håper han tar den kjole-reelen også. 😂 3
På besøk Skrevet 6. april 2024 #94984 Skrevet 6. april 2024 (endret) Diosa skrev (18 timer siden): Det er et godt tips men tror samtlige pt-er har tipset om det nå 😅 Jeg så det på insta for 4 år siden. 🙈 Endret 7. april 2024 av På besøk Leste på nytt og så at jeg hadde fått svar ... 3
Frøkenfryden Skrevet 6. april 2024 #94985 Skrevet 6. april 2024 Kollontaj skrev (1 time siden): Henrik Troy 😂 Håper han tar den kjole-reelen også. Åå det var moro😂😂😂 9
Keaton Skrevet 6. april 2024 #94986 Skrevet 6. april 2024 For å underbygge med noe mer konstruktivt enn å flire av CBEs elendige hjemmesnekra reklame-strategi (som er så utdatert atte hjelpes); https://www.marketingdive.com/spons/6-reasons-why-influencer-marketing-will-never-be-the-same/707026/ Stikkord: ekte og autentisk innhold og vise seg engasjert i viktige saker i samfunnet. Filter og stive bevegelser for å vise magen og ene siden av ansiktet kommer aldri til å slå an hvis du skal være noe mer (og tjene penger) enn en vise seg frem-konto som folk fniser av. 16 3
Frisk Frosk Skrevet 6. april 2024 #94987 Skrevet 6. april 2024 Kollontaj skrev (7 timer siden): Ungpike-estetikk, den trutmunnen. Helt innafor å kritisere, helt klart fordummende og seksualisert, og det er jo faktisk bare å la være å lese de innleggene som omhandler sider ved reklamebedriften som man ikke synes er kritikkverdig selv. PS Underskriver @Snødronninga Nettopp, og det blir enda farligere når godt voksne kvinner som publiserer så farlig innhold mtp. helse for kropp og psyke forsøker å nå stadig yngre grupper (via tiktok og snap og ev. andre plattformer), noe også medeier i bedriften gjør via coach_eriksen, der han eksponerer både egne og andres barn, hvis venner igjen vil finne veien til dette helsefarlige innholdet de begge to stadig publiserer. 12
Frisk Frosk Skrevet 6. april 2024 #94988 Skrevet 6. april 2024 jente78 skrev (7 timer siden): Oscar Westerlin har lansert proteinpulver som får kritikk. Samme ulla som CBE sitt? Glysin er nevnt…. https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/kritiseres-for-proteinpulver-kjenner-at-det-irriterer-meg/16538151/ Det var en uproff side (gikk inn på produktsiden). Fjortisspråk og ingen informasjon om hvor produktene er produsert. 11
spenol Skrevet 6. april 2024 #94989 Skrevet 6. april 2024 Kollontaj skrev (1 time siden): For å underbygge med noe mer konstruktivt enn å flire av CBEs elendige hjemmesnekra reklame-strategi (som er så utdatert atte hjelpes); https://www.marketingdive.com/spons/6-reasons-why-influencer-marketing-will-never-be-the-same/707026/ Stikkord: ekte og autentisk innhold og vise seg engasjert i viktige saker i samfunnet. Filter og stive bevegelser for å vise magen og ene siden av ansiktet kommer aldri til å slå an hvis du skal være noe mer (og tjene penger) enn en vise seg frem-konto som folk fniser av. Jeg følger noen «små influencere» som viser det ekte og naturlige. Ingen glam, filter og injeksjoner. De byr på seg selv, skaper engasjerende og interessant innhold. De har rundt 1000-5000 følgere. Kontrasten er så stor at det er vanskelig å forstå at slike som CBE og lignende fortsatt er «legender» 8 10
blåbærpai Skrevet 6. april 2024 #94990 Skrevet 6. april 2024 issoras skrev (11 timer siden): Hvis det er tipset er det faktisk et ganske godt tips, mange som ikke har lært seg det trikset (er ikke lenge siden jeg lærte det selv). Men jeg greier ikke under noen omstendigheter å se at det er det de tipser om?! Selv med lysstyrke på max ser jeg ikke hva som foregår. For et elendig produkt, hvis det folk betaler for er like mørkt. Hadde blitt forbanna hadde jeg betalt for sånne videoer. 🤯 Lys og skygge kommer foran budskapet. Desverre. Jævla søppel opplegg. 10
Hulderen Skrevet 6. april 2024 #94991 Skrevet 6. april 2024 Marihone skrev (På 5.4.2024 den 18.23): Hvordan gikk det med treningsreisen til legenden CBE? Stemmer det, det ble ikke noe av… 🙂 Johaug vs CBE. Hvem velger du? 😅 Kilde: vg.no Johaug er den desidert siste jeg ville latt trene meg! Jeg sluttet også å kjøpe klesmerket hennes etter at hun dopet seg. At hun kommer tilbake som skiløper er en skandale. Hun burde vært utestengt og det på livstid! 10 3
Frisk Frosk Skrevet 6. april 2024 #94992 Skrevet 6. april 2024 Jeg har stusset over at Netfit AS via Netfit.no og dets eiere ikke har reklamert mer for reisen til Annecy. Eneste har vært at CBE har snakket om at hun gleder seg til hun skal dit for å løpe, stort annet har det ikke vært. Merkelig av en påvirker som har flere ulike firmaer de ellers bruker til både merket og umerket reklame. Går man inn på Netfit.no og ser på beskrivelsen av reisen, så ser man at dette er en kopi av THRunTravels.no turbeskrivelse til samme reisemål (bortsett fra at Netfit.no har unnlatt å ta med det som er vesentlig informasjon for å få stille til start, som THRT tar med nederst på sin beskrivelse, det om legeerklæring.) https://netfit.no/treningsreise/annecy/ https://www.thruntravels.no/kopi-av-barcelona Først når man via Netfit.no klikker seg inn for å bestillingsskjema får man opp at dette egentlig er en reise som TH Run Travels står bak: https://docs.google.com/forms/d/1FJDQ5FaJfJNZFoAmoh8SYai8dU5fjb7Ppg39fDipJKY/viewform?edit_requested=true I fjor drev både Netfit.no, coach_eriksen, cbeno og thruntravels utstrakt reklame for hverandre. I all hovedsak umerket reklame hvor de heller ikke opplyste om at de hadde et samarbeid, at det egentlig er thruntravels som står bak reisen, at det er thrt som har betalt for å være tilknyttet Reisegarantifondet. Netfit AS er fremdeles ikke tilknyttet Reisegarantifondet, og har derfor ikke lov til å arrangere slike turer (uten å være tilknyttet firma som er tilknyttet RGF. https://reisegarantifondet.no/?s=Netfit+AS Hvis LKE og CBE reiser til Annecy for å delta i løp der ser det ut som om man må anta at de egentlig er der som privatreisene som reiser med THRT, siden Netfit.no omtrent ikke har annonsert reisen på ulike kanaler. Søndag 7. april er det dessuten nok en gang tid for Drammen 10K, som Netfit.no i fjor gikk sterkt ut altfor få uker før løpet med et forsøk på å få kunder til å betale for å få et løpsprogram som var for hardt for de som ev. ville trene seg opp til å løpe 10 kilometer - og altfor kort tid til å gjøre det på. Ikke uventet var det ingen betalende kunder for det opplegget som også floppet, da Netfit viste at de ikke er seriøse eller forsvarlige som treningsveiledere. 23 13
Snødronninga Skrevet 6. april 2024 #94993 Skrevet 6. april 2024 Hulderen skrev (28 minutter siden): Johaug er den desidert siste jeg ville latt trene meg! Jeg sluttet også å kjøpe klesmerket hennes etter at hun dopet seg. At hun kommer tilbake som skiløper er en skandale. Hun burde vært utestengt og det på livstid! Kjære vene.....du tror oppriktig hun dopet seg med en leppesalve? Jaja det er uansett ikke her vi skal diskutere det. 28 2 16
Hulderen Skrevet 7. april 2024 #94994 Skrevet 7. april 2024 Snødronninga skrev (6 timer siden): Kjære vene.....du tror oppriktig hun dopet seg med en leppesalve? Jaja det er uansett ikke her vi skal diskutere det. Selvsagt tror jeg ikke det. Leppesalven var bare coverup. Kjære vene … tror du oppriktig at ingen nordmenn doper seg? Men enig, det er ikke Johaug vi diskuterer i denne tråden. 22
Populært innlegg På besøk Skrevet 7. april 2024 Populært innlegg #94995 Skrevet 7. april 2024 blåbærpai skrev (9 timer siden): Lys og skygge kommer foran budskapet. Desverre. Jævla søppel opplegg. Jeg kommenterte under posten på insta og sa at jeg ikke så på grunn av mørk video - blokkert! 🤣🤣🤣 53 3
Frk.Fjas Skrevet 7. april 2024 #94996 Skrevet 7. april 2024 Jeg har to barn, hvorav eldste er et år yngre enn eldste til CBE. Mitt eldste barn nekter nesten alltid å bli tatt bilder av, og hvis jeg får ta bilder, så får jeg streng instruks om at det ikke skal legges ut eller sendes på snap 👏👏👏 Jeg lurer på om barna hennes er komfortable med at hun deler for hele verden? Om de vet og forstår omfanget? Sannsynligvis forstår de ikke konsekvensene, da de er barn. Og det er trolig helt naturlig for de å posere foran et kamera, ettersom de er vokst opp med det. 29 2
Zenhouse Skrevet 7. april 2024 #94997 Skrevet 7. april 2024 På besøk skrev (56 minutter siden): Jeg kommenterte under posten på insta og sa at jeg ikke så på grunn av mørk video - blokkert! 🤣🤣🤣 Helt utrolig! Ikke overraskende, men likefullt så blir jeg så paff på en måte. 😳 9
Frk.Fjas Skrevet 7. april 2024 #94998 Skrevet 7. april 2024 Jeg må også si meg veldig enig i det som er skrevet om pro ana/thinspo i denne tråden. Det ser ut som hun har et ønske om å fremstå som sykelig tynn. Hvis hun reelt hadde vært så tynn (noe hun ikke er, hun er en helt flott normal slank kvinne!!), så hadde hun ikke hatt behov for lys, skygge og filter. Ønske om å fremstå sykelig tynn, er nettopp sykelig. De jeg kjenner som strever med «ufrivillig» undervekt uten spiseforstyrrelser (inkl meg selv), ønsker ikke å fremstå tynnere, de ønsker å få en normalt vekt. Husker ikke om det er CBE eller mannen som har studert ernæring, men de bør jo ha nok kunnskap i hus til å forstå hvordan legge på seg om det var en reell undervekt og et ønske om å øke i vekt. Kostholdet og treningen sikter jo på vektkontroll og vektreduksjon. 13 5
Stargaze Skrevet 7. april 2024 #94999 Skrevet 7. april 2024 På besøk skrev (1 time siden): Jeg kommenterte under posten på insta og sa at jeg ikke så på grunn av mørk video - blokkert! 🤣🤣🤣 Veldig proffesjonelt…- ikke rart de ikke har kunder på trening 18 3
Surikatt Skrevet 7. april 2024 #95000 Skrevet 7. april 2024 Frisk Frosk skrev (9 timer siden): Jeg har stusset over at Netfit AS via Netfit.no og dets eiere ikke har reklamert mer for reisen til Annecy. Eneste har vært at CBE har snakket om at hun gleder seg til hun skal dit for å løpe, stort annet har det ikke vært. Merkelig av en påvirker som har flere ulike firmaer de ellers bruker til både merket og umerket reklame. Går man inn på Netfit.no og ser på beskrivelsen av reisen, så ser man at dette er en kopi av THRunTravels.no turbeskrivelse til samme reisemål (bortsett fra at Netfit.no har unnlatt å ta med det som er vesentlig informasjon for å få stille til start, som THRT tar med nederst på sin beskrivelse, det om legeerklæring.) https://netfit.no/treningsreise/annecy/ https://www.thruntravels.no/kopi-av-barcelona Først når man via Netfit.no klikker seg inn for å bestillingsskjema får man opp at dette egentlig er en reise som TH Run Travels står bak: https://docs.google.com/forms/d/1FJDQ5FaJfJNZFoAmoh8SYai8dU5fjb7Ppg39fDipJKY/viewform?edit_requested=true I fjor drev både Netfit.no, coach_eriksen, cbeno og thruntravels utstrakt reklame for hverandre. I all hovedsak umerket reklame hvor de heller ikke opplyste om at de hadde et samarbeid, at det egentlig er thruntravels som står bak reisen, at det er thrt som har betalt for å være tilknyttet Reisegarantifondet. Netfit AS er fremdeles ikke tilknyttet Reisegarantifondet, og har derfor ikke lov til å arrangere slike turer (uten å være tilknyttet firma som er tilknyttet RGF. https://reisegarantifondet.no/?s=Netfit+AS Hvis LKE og CBE reiser til Annecy for å delta i løp der ser det ut som om man må anta at de egentlig er der som privatreisene som reiser med THRT, siden Netfit.no omtrent ikke har annonsert reisen på ulike kanaler. Søndag 7. april er det dessuten nok en gang tid for Drammen 10K, som Netfit.no i fjor gikk sterkt ut altfor få uker før løpet med et forsøk på å få kunder til å betale for å få et løpsprogram som var for hardt for de som ev. ville trene seg opp til å løpe 10 kilometer - og altfor kort tid til å gjøre det på. Ikke uventet var det ingen betalende kunder for det opplegget som også floppet, da Netfit viste at de ikke er seriøse eller forsvarlige som treningsveiledere. Sånn blir det fordi de er inkompetente, tar snarveier og fremstiller seg som noe de ikke er. Det er akkurat som de overfiltrerte bildene og filmene de legger ut av seg selv. Juks og løgn. De kan nekte for at de bruker filter og bryte regler angående merking av reklame og retusjert person. Det blir verre for dem å skaffe kunder i den virkelige verden. Der faller de helt igjennom. 17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå