Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sinccis skrev (1 time siden):

Viktig å begynne å si fra i god tid før halvmaraton at man som vanlig har vært mye svak og syk, i tilfelle det ikke blir en god tid. Synd, hun som har trent så mye og kunne fått en super tid og brukt dette som reklame for treningsuniverset sitt, om hun bare ikke hadde blitt syk rett før 😩 Vet ikke om jeg ville betalt for trenings- og kostholdsråd fra en coach som er syk så mange ganger i løpet av året…

IMG_4558.jpeg

Hun burde reflektert mer over hvorfor hun går og hangler syk så lenge, kroppen prøver å si henne noe. Ikke mange dagene siden hun snakket om søvnproblemer og at kun hadde sovet 3-4t eller hva det var, men allikevel skulle det dundres på med løpeøkt i 6-draget på morningen. Tipper kroppen og formen virkelig fikk utbytte av den økta, og ikke at hun bryter ned en allerede svekket og sliten kropp som skriker etter hvile og mer energi/påfyll. Tipper hun vil løpe bedre om hun hadde tatt seg en treningsfri helg på sofaen med godis og hvile.

• Liker 35
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken sport er hun instruktør for da?

• Liker 4
Skrevet
LilleSnupp skrev (9 minutter siden):

Hvilken sport er hun instruktør for da?

Styrketrening, løping og yoga. Men jeg tror faktisk ikke hun har instruert en eneste person. Bare vist seg frem

• Liker 14
Skrevet

Jeg svarte på en av bil-snappene hennes og skrev «husk EU-kontroll» . Fikk til svar «Heheh - alt i orden der» eller noe i den dur. Ren og skjær løgn der altsa. Jeg svarte henne mer utfyllende men hun har ikke åpnet den på flere dager 😗

• Liker 26
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (49 minutter siden):

Nå står det i bio’en til Netfit: Sport og treningsinstruktør - by Caroline Berg Eriksen. 
Har dette stått der hele tiden eller nettopp ført opp etter hun har «utdannet seg til PT»? 

Viktigste er å utvide luftslottet for å jukse enda mer med dette narrativet - faktisk innhold, utdanning, kompetanse og erfaring er noe bedriftseierne tydeligvis ikke bryr seg om.

CBE har erfaring med å trene seg selv syk og bli trent syk av sin ektemann, LKE. Hun har ikke erfaring med å faktisk trene andre, lage treningsoppsett som er individuelt tilpasset, korrigere planer når det er nødvendig, korrigere øvelser i øyeblikket for at de skal utføres korrekt. Tvert imot har hun siste året - siden hun tok det yoga-kurset på et par-tre måneder og også etter at hun begynte på to måneders pt-kurs - vist at hverken hun eller LKE greier å utføre øvelser korrekt eller korrigere hverandre når de gjør feil. Alt fokus for deres del er å posere seg selv på en måte som passer bedre for Only Fans enn for en "seriøs" treningsapp. Og fokuset deres passer definitivt IKKE inn i trening av barn eller unge!

• Liker 28
  • Nyttig 1
Skrevet
Katten89 skrev (8 minutter siden):

Jeg svarte på en av bil-snappene hennes og skrev «husk EU-kontroll» . Fikk til svar «Heheh - alt i orden der» eller noe i den dur. Ren og skjær løgn der altsa. Jeg svarte henne mer utfyllende men hun har ikke åpnet den på flere dager 😗

I går la hun ut at de skulle til fjells. Siden de da alltid bruker kjøre bilen må man anta at de også gjør det denne gangen.

Svaret hun ga deg er jo ren løgn - men det er jo det både Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen har hatt som merkevare i årevis nå, så intet nytt under solen... Uforsvarligheten disse to driver med bare fortsetter og fortsetter...

• Liker 22
Skrevet

Jeg så den salamander-videoen fra kjelleren til CBE og LKE, som Henriktroy har lagt ut.

Er det LKEs stemme vi hører hele tiden der?

• Liker 1
Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (29 minutter siden):

Jeg så den salamander-videoen fra kjelleren til CBE og LKE, som Henriktroy har lagt ut.

Er det LKEs stemme vi hører hele tiden der?

Det er nok Henrik Troy der etter hvert. Som påpekt i kommentarfeltet der, så må jeg også si det var fint å se henne påkledd på overkroppen. Altså helt vanlig treningstøy. Men selv på etterbildet der hun ligger henslengt sliten, dras selvfølgelig genseren opp.

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 15
Gjest Xstrella
Skrevet

Spis mer og tren mindre, så er formen der. Så mye som hun løper så kunne hun stilt opp i helmaraton.

Skrevet
~ Ada ~ skrev (4 minutter siden):

Det er nok Henrik Troy der etter hvert. Som påpekt i kommentarfeltet der, så må jeg si det var fint å se henne påkledd på overkroppen. Altså helt vanlig treningstøy. Men selv på ettertiden der hun ligger henslengt sliten, dras selvfølgelig genseren opp.

Ja det er jo Henrik Troy som "snakker som" Caroline. @Frisk Frosk Det tenkte jeg ikke på, men der hadde hun faktisk en lang genser på seg. Den har nok ikke tilfeldigvis krøpet oppover mens hun la seg ned på gulvet. Å vise magen og hud generelt, må ha blitt en usunn avhengighet. Hvem er interessert i å se den flere ganger om dagen, annet enn kåte menn? (og henne selv)

• Liker 22
Skrevet
~ Ada ~ skrev (12 minutter siden):

Det er nok Henrik Troy der etter hvert. Som påpekt i kommentarfeltet der, så må jeg også si det var fint å se henne påkledd på overkroppen. Altså helt vanlig treningstøy. Men selv på etterbildet der hun ligger henslengt sliten, dras selvfølgelig genseren opp.

Takk for svar.

Det er forsåvidt bra at hun kan vise seg påkledd et øyeblikk, men hele seansen er bare pinlig for dem begge to uansett.

Tenk å ha så lite å komme med at folk synes det er fint når hun for en gangs skyld tar på seg en genser... Da er det man leverer til vanlig virkelig lite. Og så viser hun tydeligvis at det er vanskelig for henne å la være å være påkledd, siden hun føler at hun bare må dra opp genseren sin til slutt...

• Liker 27
Skrevet
Frisk Frosk skrev (13 minutter siden):

Takk for svar.

Det er forsåvidt bra at hun kan vise seg påkledd et øyeblikk, men hele seansen er bare pinlig for dem begge to uansett.

Tenk å ha så lite å komme med at folk synes det er fint når hun for en gangs skyld tar på seg en genser... Da er det man leverer til vanlig virkelig lite. Og så viser hun tydeligvis at det er vanskelig for henne å la være å være påkledd, siden hun føler at hun bare må dra opp genseren sin til slutt...

Jeg mente nok ikke bokstavelig at det var fint. Jeg mente at det var avslørende. Hvis hun ble overrumplet av LKE og kameraet (men fant content i det etterpå),  så betyr det jo bare at hun med overlegg kler av seg før alt annet innhold hun har kontroll på. Ingenting overraskende ved det, men hun går altså ikke rundt halvnaken når hun er off kamera.

• Liker 11
Skrevet
Katten89 skrev (2 timer siden):

Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

I går la hun ut at de skulle til fjells. Siden de da alltid bruker kjøre bilen må man anta at de også gjør det denne gangen.

Svaret hun ga deg er jo ren løgn - men det er jo det både Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen har hatt som merkevare i årevis nå, så intet nytt under solen... Uforsvarligheten disse to driver med bare fortsetter og fortsetter...

Kanskje de har fått den haste-godkjent, men da skulle vel det kunne sees på siden til vegvesenet om man søker på reg.nummeret

• Nyttig 1
Skrevet
~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Jeg mente nok ikke bokstavelig at det var fint. Jeg mente at det var avslørende. Hvis hun ble overrumplet av LKE og kameraet (men fant content i det etterpå),  så betyr det jo bare at hun med overlegg kler av seg før alt annet innhold hun har kontroll på. Ingenting overraskende ved det, men hun går altså ikke rundt halvnaken når hun er off kamera.

Jeg tolket ikke deg slik heller (selv om jeg ser det virker slik), da jeg skrev det tenkte jeg på kommentarene under den posten hos Henrik Troy.

Jeg er enig med deg, og CBE har jo fremstilt seg selv som kontrollfreak i årevis, så det er ikke overraskende at hun handler slik du beskriver her.

• Liker 5
Skrevet
Skrottefar skrev (8 minutter siden):

Kanskje de har fått den haste-godkjent, men da skulle vel det kunne sees på siden til vegvesenet om man søker på reg.nummeret

"Vi henter opplysningene fra Statens vegvesens kjøretøyregister, og de blir oppdatert minimum en gang i døgnet på virkedager. Du kan ikke søke på mer enn 50 kjøretøy per time fra samme IP-adresse."

https://www.vegvesen.no/kjoretoy/eie-og-vedlikeholde/eu-kontroll/kontrollfrist/?registreringsnummer=AE57905

Ergo svært liten sannsynlighet for at de fikk den godkjent fredag, samme dag som de reiste til fjells.

Det er jo virkedag igjen i morgen, så da får vi vel svaret på om den ble godkjent i fredag. Jeg tviler...

• Liker 11
Skrevet

Ja, det er nok veldig tvilsomt, så de fortsetter å leve på en løgn

• Liker 7
Skrevet
Frisk Frosk skrev (24 minutter siden):

"Vi henter opplysningene fra Statens vegvesens kjøretøyregister, og de blir oppdatert minimum en gang i døgnet på virkedager. Du kan ikke søke på mer enn 50 kjøretøy per time fra samme IP-adresse."

https://www.vegvesen.no/kjoretoy/eie-og-vedlikeholde/eu-kontroll/kontrollfrist/?registreringsnummer=AE57905

Ergo svært liten sannsynlighet for at de fikk den godkjent fredag, samme dag som de reiste til fjells.

Det er jo virkedag igjen i morgen, så da får vi vel svaret på om den ble godkjent i fredag. Jeg tviler...

Late to the party, men har de bare en bil?

• Liker 5
Skrevet

Den står nok som godkjent samme dag den godkjennes. Flaks for de at bilen fortsatt stod der om de tok seg en joggetur på vei over fjellet som tidligere. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (30 minutter siden):

Det står her at kjøretøyet har bruksforbud. Hva feiler det disse folkene ? 

• Liker 9
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...