Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Lanolin skrev:

Fekk meg til å tenke på denne  reklamen frå NAF, 2004.

"En sånn kropp får du ikke av å trene. Operert, operert, operert, operert."

Spot on når det gjelder toppbloggere🤣

Skrevet (endret)
8 timer siden, Tørst skrev:

Jeg tror faktisk ikke at hun har silikon. Hun er ikke typen til å tørre å operere seg. Dessuten er brystene hennes fortsatt små, og ganske passende til den ellers slanke kroppen hennes. Hun ordnet dem nok midlertidig på en annen måte i fjor, men neppe implantat. Var det ikke noen som snakket om noe vampire breast lift eller noe? 

Over til noe annet, jeg syns det er så festlig hvordan spesielt damer liksom bekrefter seg selv og omgivelsene/venner/jobben/whatever ved å si: her er fiiiiiineste venninna/jobben/kjolen/blomsten/whatever. Det er noe barnslig over å omtale spesielt folk slik. Alle er fineste, hele tiden! Stakkars mine venninner som aldri blir omtalt som de fineste. 

Dette! Du vet ikke om hun er typen til å opperere seg eller ikke.

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 3
Gjest Keikolina
Skrevet

Nei, er normalt at brystvortene plutselig står mot himmels... 😂

Skrevet
8 timer siden, Tørst skrev:

Joa, men hun er fryktelig pysete 😁 Tror det trengs en del tæl for å operere puppene større, og hennes ser jo fra naturens side veldig fine ut. Alle som har gjort det, forteller om smerter og fæle ting, også de som har hatt medisinsk nødvendig brystreduksjon. Utrolig at noen vil gå gjennom dette helt frivillig, når det bare er av tilsynelatende overfladiske grunner (noe annet med de som faktisk har et estetisk eller medisinsk problem og dermed trenger forstørring/redusksjon). Jeg tror bare ikke hun er så veldig tøff, og kan da umulig ha vært så misfornøyd med det naturen har gitt henne av pupper til at det motiverer til å gå gjennom en fæl og unødvendig operasjon. 

Dette responderte jeg også på. Hva er utydelig mener du?

Skrevet
3 timer siden, LilleSnupp skrev:

Øverste bilde på siste blogginnlegg er vel mer enn nok bekreftelse på økt frontparti.

Kan ikke noen sponse henne med en bh?

• Liker 14
Skrevet
39 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Dette! Du vet ikke om hun er typen til å opperere seg eller ikke.

Har jo aldri sagt at jeg vet noe som helst? Jeg sier at jeg tror, hvorfor jeg tror, og at jeg ikke alltid syns det ser ut som hun har silikon på bildene sine. Hva er dette å kverulere på egentlig? 

• Liker 9
Skrevet
39 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Dette responderte jeg også på. Hva er utydelig mener du?

Manglende sitering, tillegge meg meninger jeg ikke har, prikk prikk prikk (insinuering), og hva er det vi egentlig er uenige om? Om hun har silikon eller ikke, eller om det er relevant å diskutere om hun har silikon eller ikke? Det er veldig utydelig hva du vil ned diskusjonen, såpass utydelig at jeg spurte hvem og hva du mente med innlegget ditt. 

• Liker 3
Skrevet
55 minutter siden, Tørst skrev:

Har jo aldri sagt at jeg vet noe som helst? Jeg sier at jeg tror, hvorfor jeg tror, og at jeg ikke alltid syns det ser ut som hun har silikon på bildene sine. Hva er dette å kverulere på egentlig? 

Du tror at hun ikke er typen til å opperere seg da hun er pysete.. men du har ikke sagt noe som helst?? Synes du har spekulert mye i dette jeg.

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, Tørst skrev:

Manglende sitering, tillegge meg meninger jeg ikke har, prikk prikk prikk (insinuering), og hva er det vi egentlig er uenige om? Om hun har silikon eller ikke, eller om det er relevant å diskutere om hun har silikon eller ikke? Det er veldig utydelig hva du vil ned diskusjonen, såpass utydelig at jeg spurte hvem og hva du mente med innlegget ditt. 

711F7719-42AA-41D3-BF0D-9BD450C61118.jpeg

Skrevet
31 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

711F7719-42AA-41D3-BF0D-9BD450C61118.jpeg

Så forklarer jeg etterpå hvorfor jeg syns hun virker pysete. Det er ikke spekulasjon, det er en subjektiv mening om en ikke-kvantifiserbar størrelse (personlighetstrekk). Spekulasjonene handler jo om at hun har operert seg, noe jeg ikke tror, eller motspekulerer om du vil, at hun har. Om hun likevel har det, ja, da tok jeg feil da, hva så, egentlig? Jeg sier bare hva jeg tror, akkurat som alle andre her. 

Jeg forstår fortsatt ikke kveruleringa. 

• Liker 6
Skrevet

Mitt inntrykk er at hun mangler selvtillit og ler nervøst etter hver setning. 

• Liker 14
Skrevet (endret)
3 timer siden, Tørst skrev:

Så forklarer jeg etterpå hvorfor jeg syns hun virker pysete. Det er ikke spekulasjon, det er en subjektiv mening om en ikke-kvantifiserbar størrelse (personlighetstrekk). Spekulasjonene handler jo om at hun har operert seg, noe jeg ikke tror, eller motspekulerer om du vil, at hun har. Om hun likevel har det, ja, da tok jeg feil da, hva så, egentlig? Jeg sier bare hva jeg tror, akkurat som alle andre her. 

Jeg forstår fortsatt ikke kveruleringa. 

Du hevder at hun ikke er typen til å operere seg.. Du har ingen forutsetning for å kunne si det. Videre argumenterer du med at hun er pysete da du har observert det på bloggen. Funkgine har du også sammelignet henne med. 

Jeg personlig bryr meg ikke om hun har silikon eller ikke!

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 3
Skrevet
6 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Du hevder at hun ikke er typen til å operere seg.. Du har ingen forutsetning for å kunne si det. Videre argumenterer du med at hun er pysete da du har observert det på bloggen. Funkgine har du også sammelignet henne med. 

Jeg personlig bryr meg ikke om hun har silikon eller ikke!

Jeg TROOOOOOOR, jeg hevder ikke. Burde begynt hver eneste setning med jeg tror, skjønner jeg. Min feil. Jeg trodde det skulle holde å begynne hovedsetningen med dette. Det er uansett ikke jeg som spekulerer, jeg svarer på spekulasjonene om silikon, altså hva jeg troooooor om dette. Da bør det holde ut i fra konteksten og første setning at det er helt åpenbart noe jeg tror/syns, og iallfall blir det veldig søkt å dra paralellen til at jeg kjenner henne privat fordi jeg sier hun ikke er typen til dette pga inntrykket hun har gitt meg via blogg. 

Misforstår du med vilje? 

• Liker 5
Skrevet

Jeg har aldri sett en person som trener så mye, har så lite muskler. Merkelig synes jeg.

• Liker 25
Skrevet (endret)
5 timer siden, Tørst skrev:

Jeg TROOOOOOOR, jeg hevder ikke. Burde begynt hver eneste setning med jeg tror, skjønner jeg. Min feil. Jeg trodde det skulle holde å begynne hovedsetningen med dette. Det er uansett ikke jeg som spekulerer, jeg svarer på spekulasjonene om silikon, altså hva jeg troooooor om dette. Da bør det holde ut i fra konteksten og første setning at det er helt åpenbart noe jeg tror/syns, og iallfall blir det veldig søkt å dra paralellen til at jeg kjenner henne privat fordi jeg sier hun ikke er typen til dette pga inntrykket hun har gitt meg via blogg. 

Misforstår du med vilje? 

Du hevder at du ikke tror at hun har opperert brystene da du ikke tror at hun er typen til det! Du tror at hun er pysete da du har observert den kommersielle bloggerens narrativ på en kommersiell reklameblogg!

Jeg ser ikke hvordan du kan komme frem til  resonnementet ditt! Misforstår du og kverulerer du med vilje?? 

Endret av Snaskesnusken
Annonse
Gjest Keikolina
Skrevet
28 minutter siden, MorUgle skrev:

Jeg har aldri sett en person som trener så mye, har så lite muskler. Merkelig synes jeg.

Synes ikke på kroppen nei, tror hun bare bruker Nutrilett.

Skrevet

Man får ikke muskler av å trene om man ikke spiser skikkelig. 

• Liker 13
Skrevet

Kjære allmektige! Hvorfor er dere så slemme mot henne? Jeg har fulgt med på bloggen hennes av og på i mange, mange år, og den har alltid inspirert meg. Den gir meg lyst til å ta i et tak ekstra både i huset og med utseendet. Og det er det den er til for. Inspirasjon. Om hun har operert brystene etter to svangerskap, så må hun vel få lov til det? Det er noe hun må få bestemme selv. Jeg synes hun er kjempeflink, og hun virker veldig hyggelig 🙂 

• Liker 4
Skrevet
40 minutter siden, Ludo12 skrev:

Kjære allmektige! Hvorfor er dere så slemme mot henne? Jeg har fulgt med på bloggen hennes av og på i mange, mange år, og den har alltid inspirert meg. Den gir meg lyst til å ta i et tak ekstra både i huset og med utseendet. Og det er det den er til for. Inspirasjon. Om hun har operert brystene etter to svangerskap, så må hun vel få lov til det? Det er noe hun må få bestemme selv. Jeg synes hun er kjempeflink, og hun virker veldig hyggelig 🙂 

Takk for innspill. Fint for deg at du blir inspirert.

Men du tar feil i at bloggen er ment for inspirasjon. Den er ment for annonsesalg, ifølge det de selv har innrapportert til Brønnøysundregisteret.

Vær oppmerksom på at denne tråden handler om  bloggen carolinebergeriksen.no, og aksjeselskapet som driver den, og historien de forteller for å ha en plattform for annonsesalg. Det er ikke vanlig å si noen er slemme mot et aksjeselskap.

• Liker 34
Skrevet
5 minutter siden, MissLucy skrev:

Takk for innspill. Fint for deg at du blir inspirert.

Men du tar feil i at bloggen er ment for inspirasjon. Den er ment for annonsesalg, ifølge det de selv har innrapportert til Brønnøysundregisteret.

Vær oppmerksom på at denne tråden handler om  bloggen carolinebergeriksen.no, og aksjeselskapet som driver den, og historien de forteller for å ha en plattform for annonsesalg. Det er ikke vanlig å si noen er slemme mot et aksjeselskap.

Det er ikke vanlig at aksjeselskap opererer brystene heller 😏

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...