Carmen67 Skrevet 15. februar 2024 #93281 Del Skrevet 15. februar 2024 PecanPie skrev (På 14.2.2024 den 13.14): Mulig jeg er litt sen til vaffelselskapet og at dette er observert tidligere. I følge henne selv har hun utviklet to produkter. Jeg kikket på ingredienslisten til CBE-vaflene, som er som følger (hentet fra bodylab.no): Hvetemel, Ultra- og mikrofilteret myseprotein, maisstivelse, fettpulver (mysepulver, fullstendig herdet kokosolje, melkeprotein, mono- og diglyserider av fettsyrer, kaliumfosfat, kalsiumfosfat), inulin,salt, rapslecitin,maltodekstrin, natriumbikarbonat, søtningsmiddel (sukralose, acesulfam-K), aroma. Videre tittet jeg på ingredienslisten til produktet som heter «Traditional pancake & waffle mix»: hvetemel, ultra- og mikrofilteret myseprotein, maisstivelse, fettpulver (mysepulver, fullstendig herdet kokosolje, melkeprotein, mono- og diglyserider av fettsyrer, kaliumfosfat, kalsiumfosfat), inulin, Salt, rapslecitin, Maltodekstrin, natriumbikarbonat, søtningsmiddel (sukralose, acesulfam-K), aroma. Det er ingen forskjell på disse to produktene. Næringsinnholdet er også helt likt. Tenk at hun har laget et produkt som er helt identisk med et som allerede er i vareutvalget til Bodylab! ….og myse gir en direkte blodsukkerstigning selv om glykose ikke har blitt inntatt. Når insulinet da kicker inn blir fettlagringen optimal og det blir alt annet enn gratis å holde fettprosenten ved like. Myse er rene veksthormonet når babyer skal bli lubne og vokse fort. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sunniva K Skrevet 16. februar 2024 Populært innlegg #93282 Del Skrevet 16. februar 2024 Mor Caroline forteller på snapstory at hun er så syk at hun ikke kan trene eller bade, mens hu leier på minste jenta hånd i hånd. Den lille ungen spør undrende: «filmer du deg selv? Hvorfor det?» Mor: «JA, JEG FILMER, PRATER LITT» Herrefredensmin, jeg blir så…paff. 53 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 16. februar 2024 #93283 Del Skrevet 16. februar 2024 15 minutter siden, Sunniva K said: Mor Caroline forteller på snapstory at hun er så syk at hun ikke kan trene eller bade, mens hu leier på minste jenta hånd i hånd. Den lille ungen spør undrende: «filmer du deg selv? Hvorfor det?» Mor: «JA, JEG FILMER, PRATER LITT» Herrefredensmin, jeg blir så…paff. Uff, det er bare så trist. Jeg lurer på hvordan disse bloggerbarna reagerer i tenårene - og som voksne selv. Jeg vet jeg hadde vært rasende. 35 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. februar 2024 #93284 Del Skrevet 16. februar 2024 hvalstad45 skrev (39 minutter siden): Uff, det er bare så trist. Jeg lurer på hvordan disse bloggerbarna reagerer i tenårene - og som voksne selv. Jeg vet jeg hadde vært rasende. Man ser jo hvordan Kylie og Kendall ble. De ble filmet fra de var 10 år gamle. Nå er de besatt av å se perfekt ut, er operert fra topp til tå og legger ut lettkledde bilder av seg selv. Har de det bra? Jeg tror ikke det. Pusher konsum på unge jenter som tror de blir like fine som dem, bare de kjøper produktene som er overpriset. Har sett Dynastiet Kardashian. At de fortsatt er relevante er helt utrolig. De bidrar ikke med noe samfunnsnyttig. 28 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 16. februar 2024 #93285 Del Skrevet 16. februar 2024 (endret) Fant dette etter å ha sett på noen gamlere innlegg i tråden. Vedkommende hadde kommentert på CBEs instagram, kommentaren ble selvsagt slettet men h*n fikk melding i innboksen. Vedkommende har mange gode og relevante spørsmål, er ikke ufin på noen måte, men stiller seg kritisk til barneeksponering og overforbruk. Det er nesten fascinerende å se måten Caroline (eller Lars K?) svarer på kritikken. Hva er det som er passivt aggressivt? Det lyser lang vei at de ikke er interessert i noen debatt. Derimot er det veldig frekt å nevne vedkommedes instagram, og liksom sammenligne de to. Hvem er det som er en kjent influencer her egentlig? Tenkte at denne fint kunne deles igjen. Det er ille hvordan de blokkerer alt av kritikk og hvordan de faktisk svarer folk. Endret 16. februar 2024 av Snødronninga 17 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 16. februar 2024 #93286 Del Skrevet 16. februar 2024 Så lenge influensere ikke ønsker å slutte å eksponere barna sine så er det ingenting folk skriver til de som kan endre dette. Alt preller av De har hørt det 3745474 ganger og 394747558 ganger til hjelper neppe og blir fort sett på som angrep. De som har holdt på i over 10 år nå driter i hva dere skriver Eneste som kan få de til å endre syn er positiv kontakt med mennesker de har respekt for eller at de leser ting via media som andre har opplevd ect... Eller at de rammes selv på en eller annen måte ... Tenker jeg da 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. februar 2024 #93287 Del Skrevet 16. februar 2024 Det jeg synes er litt morsomt å tenke på er hvordan de tror andre oppfatter dem. Når de oppstilte og oppstylede, forutsigbare bildene kommer. Fra granka. Speilselfier, pyntede, instruerte jenter, drømmende, liksom naturlig blikk osv. De må jo tenke at dette skal være attråverdig og fint. Jeg tror ikke de tenker at det blir som feks Anna Nicole show back in the days - at folk i stor grad ser på det med undrende «jeeez-blikk» og som en slags guilty pleasure. 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BellaSwan Skrevet 16. februar 2024 Populært innlegg #93288 Del Skrevet 16. februar 2024 Jeg venter bare på det klassiske og obligatoriske "rumpeballer i basseng". Det er copy/paste alt sammen, hver gang. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 16. februar 2024 #93289 Del Skrevet 16. februar 2024 BellaSwan skrev (1 minutt siden): Jeg venter bare på det klassiske og obligatoriske "rumpeballer i basseng". Det er copy/paste alt sammen, hver gang. Det håper jeg hun inderlig gjør , hvis hun ønsker det . Hennes kropp, hennes kanal 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 16. februar 2024 #93290 Del Skrevet 16. februar 2024 duskelapp skrev (2 minutter siden): Det håper jeg hun inderlig gjør , hvis hun ønsker det . Hennes kropp, hennes kanal Tror ikke du fikk med deg poenget her.... #forutsigbar 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 16. februar 2024 #93291 Del Skrevet 16. februar 2024 BellaSwan skrev (Akkurat nå): Tror ikke du fikk med deg poenget her.... #forutsigbar Ergo svaret mitt Hun skal jo tas på alt, nå på forutsigbarhet.. av bilde av egen kropp - på egen kanal Såpass bør influensere kunne bestemme over sin egen konto Jeg kan lire utav meg meninger som går mot henne, lett, men folk driver jo sport i å rakke ned på det som kan rakkes ned på 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. februar 2024 #93292 Del Skrevet 16. februar 2024 duskelapp skrev (28 minutter siden): Det håper jeg hun inderlig gjør , hvis hun ønsker det . Hennes kropp, hennes kanal Sammen med bilder av barna, hunden, god jul og god påske. 🙄 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 16. februar 2024 #93293 Del Skrevet 16. februar 2024 Xstrella skrev (3 minutter siden): Sammen med bilder av barna, hunden, god jul og god påske. 🙄 Ja, hvorfor ikke ... Barna hadde selvfølgelig vært fint om ble skjermet, men hun må bare kjøre copy-past på mye annet ... Hele året, for alltid ... Jo, mindre folk som følger med på henne , jo mindre folk som følger med på barna 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 16. februar 2024 #93294 Del Skrevet 16. februar 2024 For en underlig logikk. Eksponering av mindreårige privatliv mellom bilder av mors rumpeballer på en annonseplattform medfører ikke automatisk til færre kikkere. Barn har rett til privatliv. 25 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 16. februar 2024 #93295 Del Skrevet 16. februar 2024 Revenge o'Cavatina skrev (27 minutter siden): For en underlig logikk. Eksponering av mindreårige privatliv mellom bilder av mors rumpeballer på en annonseplattform medfører ikke automatisk til færre kikkere. Barn har rett til privatliv. Tror ikke CB har planer om færre 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 16. februar 2024 #93296 Del Skrevet 16. februar 2024 Vet det er avsporing, men måtte le litt av denne altså. 😆 Pga vinkelen og formen på "objektet" ser det ut som noe litt mer upassende.... 😅 Kilde: instanavigation coach_Eriksen 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 16. februar 2024 #93297 Del Skrevet 16. februar 2024 (endret) Å ta æren for noe som ikke er ditt: Kilde: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Endret 16. februar 2024 av ~ Ada ~ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. februar 2024 #93298 Del Skrevet 16. februar 2024 Frekkhetens nådegave, det har de, iallfall. Influencerbransjen er gjennomrotten. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 16. februar 2024 #93299 Del Skrevet 16. februar 2024 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Frekkhetens nådegave, det har de, iallfall. Influencerbransjen er gjennomrotten. Annonsøren gir henne samme kred, av kommersielle egeninteresser. Men det å ikke inneha noen form for selvjustis der du adresserer æren korrekt tilbake til annonsøren og tydeliggjør at du kun er reklameplakaten, er frekkhetens nådegave, ja. Mildt sagt. Ikke minst utrolig flaut, og forstyrrende at hun ikke selv synes det er skikkelig pinlig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. februar 2024 #93300 Del Skrevet 16. februar 2024 ~ Ada ~ skrev (5 minutter siden): Annonsøren gir henne samme kred, av kommersielle egeninteresser. Men det å ikke inneha noen form for selvjustis der du adresserer æren korrekt tilbake til annonsøren og tydeliggjør at du kun er reklameplakaten, er frekkhetens nådegave, ja. Mildt sagt. Ikke minst utrolig flaut, og forstyrrende at hun ikke selv synes det er skikkelig pinlig. Tror skamvett er noe influencere ikke innehar. Dessverre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå