Korsihalsen Skrevet 21. januar 2024 #92301 Skrevet 21. januar 2024 (endret) Stargaze skrev (6 timer siden): Det verste med den er at det er veldig dårlig reklame for alt han prøver å selge. Mørke, dystre bilder og ikke akkurat sterk ig atletisk reklame. Ser ikke friskt ut i det hele tatt. Skulle tro han ville prøve å fremstå som noe folk har lyst til å bli. Ikke noe som gjør at man blur seende usunn ut. Dårlig markedsføring. Hele taktikken virker helt feil. siste reelsen her også…https://www.instagram.com/coach_eriksen?igsh=MzRlODBiNWFlZA== Skriver som om han bor i ghettoen i Usa 😬 Manglet broh.. Endret 21. januar 2024 av Korsihalsen 14
Sarah93 Skrevet 21. januar 2024 #92302 Skrevet 21. januar 2024 Korsihalsen skrev (2 timer siden): Skriver som om han bor i ghettoen i Usa 😬 Manglet broh.. Akkurat det var vel et sitat fra låta han hørte på. Ghetto er han ikke. 1
Starlene Skrevet 21. januar 2024 #92303 Skrevet 21. januar 2024 Isola2 skrev (5 timer siden): Den videoen var creepy..en besserwisser som har lært seg et nytt ord og prøver hardt å bevise at han har forstått hva det betyr Så enig. Legger også merke til at han ikke blinker en eneste gang i løpet av videoen. Gir et ekstremt uttrykk 😳 8
Mauken Skrevet 21. januar 2024 #92304 Skrevet 21. januar 2024 Klementine skrev (8 timer siden): Det er alltid korteste vei til mål. Hun finnes jo ikke interessert i å trene andre eller være på noe senter for å selge seg inn til potensielle kunder. Fremstår som en desperat krampetrekning nok en gang. Hvis denne PT utdanningen/kurset gjør at hun får noe annet enn barneeksponering å fylle dagene med, så heier jeg på det. 23
Korsihalsen Skrevet 21. januar 2024 #92305 Skrevet 21. januar 2024 Sarah93 skrev (1 time siden): Akkurat det var vel et sitat fra låta han hørte på. Ghetto er han ikke. Ha ha, så bare teksten oppi hjørnet der, trodde det var han som skrev det. 2 1
Korsihalsen Skrevet 21. januar 2024 #92306 Skrevet 21. januar 2024 (endret) Isola2 skrev (7 timer siden): Den videoen var creepy..en besserwisser som har lært seg et nytt ord og prøver hardt å bevise at han har forstått hva det betyr Ja, endelig gitt seg med "bias", som han brukte i hver setning. Endret 21. januar 2024 av Korsihalsen 2
Rufs Skrevet 21. januar 2024 #92307 Skrevet 21. januar 2024 Hva skjedde med det låret her, det fremste, det svinger ved den flasken, på et vis. 😅 14
Xmasclovn Skrevet 21. januar 2024 #92308 Skrevet 21. januar 2024 Rufs skrev (31 minutter siden): Hva skjedde med det låret her, det fremste, det svinger ved den flasken, på et vis. 😅 Det er verket til CBE som nettopp er uteksaminert fra photoshop grunnkurs🎓 29 3
Frisk Frosk Skrevet 21. januar 2024 #92309 Skrevet 21. januar 2024 (endret) Rufs skrev (39 minutter siden): Hva skjedde med det låret her, det fremste, det svinger ved den flasken, på et vis. 😅 Juks og bedrag. Og de selverklærte kostholdsekspertene følger det opp med proteinvafler laget på pulver og pepperkakekrydret shake, også med proteinpulver. Og alt presenteres med krampeposeringer og filterbruk. Tragisk at slike skal ha lov å operere fritt og usensurert på nett, de skader andre! Det er enda godt de reelle følgertallene faller. Rundt 15.-17. desember hoppet følgertallene pga. ulovlig annonsert konkurranse opp med ca. 500 følgere til 300 500 følgere. På den måneden som har gått har CBEno mistet over 900 følgere, i dag 299 573 følgere. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Bedriften har imidlertid en historie med å "uforklarlig" (mtp. innhold) og plutselig få mange flere følgere, etter stengning av konto av og på x antall ganger. Så er vel bare å vente på at det skjer igjen. Man kan bare håpe mange forsvinner som følgere, slik at hun ikke får fortsette å spre skadelig innhold av egne barn, thinspo/proana og begå stadige lovbrudd med reklamer. Endret 21. januar 2024 av Frisk Frosk 27
Xstrella Skrevet 22. januar 2024 #92310 Skrevet 22. januar 2024 Rufs skrev (1 time siden): Hva skjedde med det låret her, det fremste, det svinger ved den flasken, på et vis. 😅 Har hun fylt på mer silikon? 3
Stargaze Skrevet 22. januar 2024 #92311 Skrevet 22. januar 2024 De er proana begge to. Skjønner rett og slett ikke hva de prøver å oppnå. Der frister jo overhodet ikke å kjøpe trening/pt timer av dem. Vis normal trening (ikke det der syke de driver med) og et sunt kosthold. Ingen trenger proteinshakes hvis de har et normalt variert og sunt kosthold. Det de driver med er faktisk usunt. Og en dårlig reklameplakat for «bedriften». 30 2
cerruti Skrevet 22. januar 2024 #92312 Skrevet 22. januar 2024 De har i hvert fall skjønt at de må ha mer formell kompetanse nå. Jeg tror likvel ingen ønsker å kjøpe tjenester av en PT med det vanvittige utseendefokuset hun forfekter. 23
vinterskog Skrevet 22. januar 2024 #92313 Skrevet 22. januar 2024 ????-???????? | ??????????? ?????'s Instagram Stats Summary Profile (Social Blade Instagram Statistics) NetFit's Instagram Stats Summary Profile (Social Blade Instagram Statistics) Ifølge socialblade så synker konto til lke også nå. En stund når han bare drev med løpning så fikk han noen flere følgere per mnd, nå er det røde tall hos hans konto også. Tross januar og fulle treningssenter. Samme med netfit. Så ikke bare vi her inne, de som har fulgt kontoene, avfølger en etter en. 22 6
Sinccis Skrevet 22. januar 2024 #92314 Skrevet 22. januar 2024 (endret) Det som er vanskelig med å lykkes som PT er at det finnes så utrolig mange med PT-utdanning for tiden, så man må nesten ha noe som skiller seg ut, for å lokke til seg kunder. Hvorfor skal noen velge akkurat deg som PT, når det finnes så utrolig mange andre å velge mellom? CBE tror kanskje fortsatt at det er nok å «bare være meg» for at folk skal følge henne og kjøpe tilbudene hennes, men realiteten ser ut til å være at det ikke er nok med å poste toalettselfies, uansett hvor mye thigh gap og synlige ribbein man skulle ha. For at hun skal lykkes med dette treningsuniverset sitt må hun nesten fornye hele imaget sitt fra det ekstreme utseende- og thinspofokuset, og bli oppdatert med hva den eventuelle kundegruppen nå for tiden er opptatt av; en imøtekommende og blid coach som har på seg sporty og praktiske klær er en god start. Må si at for meg hadde det gitt dårlig førsteinntrykk om jeg som potensiell kunde klikket meg inn på en PT sin Instagram-profil og det første jeg ser er doselfie i sportsbh og minishorts. Det fungerer kanskje på 20-åringer, men CBE sin kundegruppe er nok nærmere 40 enn 20 år. Endret 22. januar 2024 av Sinccis 35 5
cerruti Skrevet 22. januar 2024 #92315 Skrevet 22. januar 2024 Det er dessuten noe som gir meg et inntrykk at å trene andre virkelig ikke er et genuint ønske, men kanskje heller en dyd av nødvendighet. 30 4
Kollontaj Skrevet 22. januar 2024 #92316 Skrevet 22. januar 2024 cerruti skrev (20 minutter siden): Det er dessuten noe som gir meg et inntrykk at å trene andre virkelig ikke er et genuint ønske, men kanskje heller en dyd av nødvendighet. Veldig enig. De sprudler ikke akkurat av hverken overskudd eller formidlingsevne. 25 1
Populært innlegg Honningmor Skrevet 22. januar 2024 Populært innlegg #92317 Skrevet 22. januar 2024 (endret) Jeg et opptatt av å ta vare på helsa gjennom hverdagslige, overkommelige valg. Som sunn og variert, ubearbeidet kosthold. Tur i skog og mark som brenner i lårene og skrur opp pulsen. Krever ikke en dritt av utstyr i grunn, billig er det, og ungene kan være med. Når jeg ser hva C og LK legger ut, så får jeg inntrykk av at det er to slitne mennesker som overkompliserer absolutt alt som har med helse å gjøre. Alt er liksom bare plast, hyperprosessert pulvermat og manisk trening hvor det viktige er å SE ut på en viss måte heller enn å jobbe mot en kropp som virker og er frisk, og en god mental helse. Jeg tror de fleste av oss, som ikke jobber mot noe helt konkret (som maraton eller noe annet i den duren) ønsker å bli inspirert til trening og mat som man kan INKLUDERE i livet sitt. Opplegget disse har virker å være totalt altoppslukende, og er i seg selv selve livet. Lykke til med å selge denne illusjonen til normalt oppegående mennesker som faktisk har et liv. Endret 22. januar 2024 av Honningmor 47 2 16
Lenelarsen Skrevet 22. januar 2024 #92318 Skrevet 22. januar 2024 I dag er jo markedet oversvømmet av PT´r, kurset i seg selv betyr jo ikke at du har greie på trening. Dette krever mange års erfaring, en gjennomsnittlig PT er bortkasta penger. Instagram kryr av PT og "coacher" der de legger ut sine meningsløse økter...så klapper fansen med kommentarer. 17
hvalstad45 Skrevet 22. januar 2024 #92319 Skrevet 22. januar 2024 11 hours ago, Rufs said: Hva skjedde med det låret her, det fremste, det svinger ved den flasken, på et vis. 😅 Hvorfor tror hun folk er interessert i bilder av henne foran det samme speilet, med den samme poseringa dag ut og inn? Hun formidler ingenting til kunden, kun "se på meg, jeg har vært flink - igjen!" Det er som et lite barn, eller en veldig stor narsissist. 33 13
Laia Skrevet 22. januar 2024 #92320 Skrevet 22. januar 2024 cerruti skrev (2 timer siden): Det er dessuten noe som gir meg et inntrykk at å trene andre virkelig ikke er et genuint ønske, men kanskje heller en dyd av nødvendighet. Kollontaj skrev (1 time siden): Veldig enig. De sprudler ikke akkurat av hverken overskudd eller formidlingsevne. Jeg blir veldig overrasket om dette i realiteten vil skje, altså at CBE også følger sin partner og tar en jobb utenfor hjemmet, etter alle disse årene. Hun virker så innarbeidet i sine rutiner der hun har kunnet styre hele dagen sin hjemme og kunnet fokusere kun på seg selv og egentrening, sminke, hår, lunsjer osv. Vil hun kunne takle en full arbeidsdag utenfor hjemmet, der det er kundene som skal være i fokus? Eller er evt. PT-tittel bare planlagt å bli en pynt til nettfit-hjemmesiden? Time will tell… 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå